Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00348 008069 15913236 na godz. na dobę w sumie
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry - ebook/pdf
Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 286
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik zawiera opis przejścia wszystkich zadań daedrycznych w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. W omówieniach questów znalazły się informacje dotyczące kompletu sposobów ich odblokowywania oraz dodatkowych warunków, które niekiedy należy spełnić.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Okno do świata duchów
-Uaktywnienie questu
-Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (1)
-Zachowanie treści Pradawnego Zwoju (2)
-Zdobycie próbek krwi
-Finał prac Septimusa Signusa
-Księżycowa choroba
-Uaktywnienie questu
-Spotkanie się z Sindingiem
-Uzyskanie audiencji u Hircyna
-Wytropienie Sindinga
-Wariant A - Współpraca z Sindingiem
-Wariant B - Zabicie Sindinga
-Powiew śmierci
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 90

Informacja o grze

The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z

Gra The Elder Scrolls V: Skyrim, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry The Elder Scrolls V Skyrim (questy daedryczne) autor: Jacek „Stranger” Hałas Producent Bethesda Softworks, Wydawca Bethesda Softworks, Wydawca PL Cenega Poland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp__________________________________________________________4 Okno do świata duchów ____________________________________________7 Uaktywnienie questu ________________________________________________________ 7 Zachowanie treści Pradawnego Zwoju ________________________________________ 11 Zdobycie próbek krwi ______________________________________________________ 27 Finał prac Septimusa Signusa _______________________________________________ 33 Księżycowa choroba _____________________________________________36 Uaktywnienie questu _______________________________________________________ 36 Spotkanie się z Sindingiem __________________________________________________ 39 Uzyskanie audiencji u Hircyna _______________________________________________ 41 Wytropienie Sindinga ______________________________________________________ 44 Wariant A – Współpraca z Sindingiem ________________________________________ 46 Wariant B – Zabicie Sindinga ________________________________________________ 50 Powiew śmierci _________________________________________________54 Uaktywnienie questu _______________________________________________________ 54 Wyprawa do Jaskini Granicznego Urwiska ____________________________________ 58 Przyprowadzenie Verulusa do jaskini _________________________________________ 65 Wariant A – Uratowanie Verulusa ____________________________________________ 68 Wariant B – Wzięcie udziału w uczcie _________________________________________ 69 Czarna Gwiazda _________________________________________________71 Uaktywnienie questu _______________________________________________________ 71 Odszukanie elfiego maga ___________________________________________________ 74 Wyprawa do Głębi Ilinalty __________________________________________________ 77 Wariant A – Zaniesienie Gwiazdy Nelacarowi __________________________________ 84 Wariant B – Zaniesienie Gwiazdy Anarei ______________________________________ 91 Umysł szaleńca _________________________________________________99 Uaktywnienie questu _______________________________________________________ 99 Przedostanie się do Skrzydła Pelagiusa ______________________________________ 100 Rozwiązanie zagadek Sheogoratha __________________________________________ 104 Dom koszmarów ______________________________________________ 112 Uaktywnienie questu ______________________________________________________ 112 Zbadanie opuszczonego domu ______________________________________________ 114 Odnalezienie kapłana _____________________________________________________ 118 Powrót do ołtarza Molaga Bala _____________________________________________ 121 Przeklęte plemię ______________________________________________ 125 Uaktywnienie questu ______________________________________________________ 125 Pozyskanie składników do rytuału __________________________________________ 127 Wyprawa do Jaskini Polnego Głazu __________________________________________ 132 Powrót do Largashbur _____________________________________________________ 138 Jedyne lekarstwo ______________________________________________ 141 Uaktywnienie questu ______________________________________________________ 141 Pozyskanie składników do rytuału __________________________________________ 143 Wyprawa do ruin Bthardamz _______________________________________________ 148 Powrót do ołtarza Peryite __________________________________________________ 163 Strona: 2 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine Najlepszy przyjaciel daedry ______________________________________ 164 Uaktywnienie questu ______________________________________________________ 164 Wyprawa do Hańby Haemaru _______________________________________________ 166 Odzyskanie toporu ________________________________________________________ 171 Powrót do kaplicy Clavicusa Złośliwego ______________________________________ 174 Przedświt ____________________________________________________ 176 Uaktywnienie questu ______________________________________________________ 176 Odnalezienie latarni Meridii ________________________________________________ 178 Oczyszczenie świątyni z sił zła _____________________________________________ 180 Odzyskanie Przedświtu ____________________________________________________ 191 Pamiętna noc _________________________________________________ 192 Uaktywnienie questu ______________________________________________________ 192 Spotkanie z Senną ________________________________________________________ 194 Spotkanie z Ennisem ______________________________________________________ 196 Spotkanie z Ysoldą ________________________________________________________ 200 Wyprawa do Morvunskar __________________________________________________ 204 Spotkanie z Samem Guevennem ____________________________________________ 209 Koszmar na jawie _____________________________________________ 210 Uaktywnienie questu ______________________________________________________ 210 Wyprawa do świątyni Nocnego Zewu ________________________________________ 212 Eksploracja świątyni ______________________________________________________ 214 Dotarcie do Czaszki Spaczenia ______________________________________________ 224 Podjęcie decyzji w sprawie Czaszki Spaczenia ________________________________ 227 Szepczące drzwi ______________________________________________ 229 Uaktywnienie questu ______________________________________________________ 229 Spotkanie się z Nelkirem __________________________________________________ 232 Odnalezienie szepczących drzwi ____________________________________________ 233 Otwarcie szepczących drzwi _______________________________________________ 234 Fragmenty przeszłości __________________________________________ 238 Uaktywnienie questu ______________________________________________________ 238 Odbycie rozmowy z Silusem Vesuisem _______________________________________ 240 Pozyskanie rękojeści ______________________________________________________ 241 Pozyskanie odłamków ostrza _______________________________________________ 244 Pozyskanie głowicy _______________________________________________________ 250 Dostarczenie przedmiotów Silusowi _________________________________________ 262 Wyprawa do świątyni Dagona ______________________________________________ 263 Wariant A – Wypuszczenie Silusa ___________________________________________ 267 Wariant B – Zabicie Silusa _________________________________________________ 269 Zew Boethiah _________________________________________________ 272 Uaktywnienie questu ______________________________________________________ 272 Spotkanie się z kapłanką Boethiah __________________________________________ 274 Złożenie ofiary ___________________________________________________________ 275 Wyprawa do Grani Sztychu ________________________________________________ 280 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 3 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich piętnastu zadań (questów) daedrycznych zawartych w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. Każde z daedrycznych bóstw ma swoją odrębną misję i można do nich przystępować w dowolnej kolejności. W omówieniach questów znalazły się przede wszystkim informacje dotyczące wszystkich możliwych sposobów ich odblokowywania, jak również dodatkowych warunków, które niekiedy należy spełnić. Dużo miejsca poświęcono przedstawieniu lokacji, z których pozyskuje się ważne artefakty, czy podejmowaniu decyzji w sprawie wyboru zakończenia. Opis przejścia oferuje ponadto kompletne instrukcje rozwiązywania napotykanych w trakcie gry zagadek, jak również podpowiedzi odnośnie staczania walk w oparciu o diametralnie różne style gry. Całość uzupełniają wysokiej jakości zdjęcia i mapy, ukazujące najważniejsze momenty rozgrywki. Strona: 4 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine Pełne zestawienie daedrycznych questów: • Okno do świata duchów (Hermaeus Mora) • Księżycowa choroba (Hircyn) • Powiew śmierci (Namira) • Czarna Gwiazda (Azura) • Umysł szaleńca (Sheogorath) • Dom koszmarów (Molag Bal) • Przeklęte plemię (Malacath) • Jedyne lekarstwo (Peryite) • Najlepszy przyjaciel daedry (Clavicus Złośliwy) • Przedświt (Meridia) • Pamiętna noc (Sanguine) • Koszmar na jawie (Vaermina) • Szepczące drzwi (Mephala) • Fragmenty przeszłości (Mehrunes Dagon) • Zew Boethiah (Boethiah) Strona: 5 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine D o d a t k o w e u w a g i Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne: • Kolor czerwony odnosi się przede wszystkim do napotykanych w trakcie przemierzania świata gry postaci niezależnych, choć oznaczeni zostali nim również przeciwnicy, dzikie zwierzęta oraz potwory. • Kolor niebieski odnosi się do nazw lokacji, zarówno tych głównych, które pojawiają się na mapie świata, jak i podrzędnych, dotyczących między innymi pojedynczych domostw czy kolejnych poziomów lochów. • Kolor zielony odnosi się do wszystkich odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów, które po zebraniu trafiają do inwentarza sterowanej postaci • Kolor pomarańczowy odnosi się przede wszystkim do nazw Krzyków oraz Słów Mocy, choć oznaczone zostały nim również umiejętności wykorzystywane w trakcie wykonywania questów (np. Retoryka) oraz związane z nimi czynności (np. zdobycie księgi wiedzy podnoszącej wartość konkretnej umiejętności). Uwaga! Poradnik przygotowany został na bazie podstawowej polskojęzycznej wersji gry, czyli takiej, która dostarczona została do sklepów w dniu jej oficjalnej premiery. Wraz z publikacją kolejnych oficjalnych aktualizacji niektóre drobne elementy gry, jak na przykład rodzaje nagród przyznawanych za wykonywanie questów, mogą ulec niewielkim zmianom. Jacek „Stranger” Hałas (www.gry–online.pl) Strona: 6 The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine Okno do świata duchów U a k t y w n i e n i e q u e s t u Wymagania do uaktywnienia questu: Pierwszą część tego questu możesz zaliczyć w dowolnym momencie gry. Co ciekawe, jest to jedyny quest daedryczny, którego nie można przegapić, albowiem jest on automatycznie uaktywniany podczas zaliczania głównego questu zatytułowanego Pradawna wiedza (oczywiście tylko jeśli wcześniej samodzielnie go nie rozpocząłeś). Drugą część tego questu możesz zaliczyć dopiero po awansowaniu na co najmniej 15 poziom doświadczenia. Quest ten możesz uaktywnić na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszym sposobem jest odbycie rozmowy z Uragiem gro–Shubtem w ramach głównego questu Pradawna wiedza. Postać ta przebywa w Arcanaeum w Akademii w Zimowej Twierdzy (północna część Skyrim), a opisywany daedryczny quest zostałby uaktywniony po przeczytaniu otrzymanej od Uraga księgi Refleksje nad Prastarymi Zwojami (powyższy screen). Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Skyrim - questy daedryczne - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: