Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00056 005308 14475213 na godz. na dobę w sumie
Slender: The Arrival - poradnik do gry - ebook/pdf
Slender: The Arrival - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 21
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry Slender: The Arrival zawiera wyczerpującą, ilustrowaną solucję wszystkich rozdziałów gry. Opracowanie zawiera liczne wskazówki, opisy sekretów oraz znajdziek. Nie zabrakło również listy specjalnych kodów do gry.

Spis treści:
-Slender: The Arrival - poradnik do gry
-Sterowanie - PC
-Opis przejścia
-Prolog
-Rozdział I - The Eight Pages
-Rozdział II - Into The Abyss
-Rozdział III - Flashback
-Rozdział IV - The Arrival
-Easter Eggs i bonusy
-Osiągnięcia
-Dodatkowe rozdziały
-Kody
-Slender: The Arrival - wymagania sprzętowe

Informacja o grze

Slender: The Arrival to opracowana wspólnymi siłami Parsec Productions (jednoosobowe studio Marka Hadleya) oraz zespołu Blue Isle Studios gra przygodowa należąca do gatunku survival-horror.

Gra Slender: The Arrival, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Slender The Arrival autor: Daniela „Sybi” Nowopolska (c) 2013 GRY-Online S.A. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Parsec Productions, Wydawca Parsec Productions należą do ich prawowitych właścicieli. Slender: The Arrival – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wstęp__________________________________________________________3 Sterowanie – PC _________________________________________________4 Prolog _________________________________________________________5 Rozdział I – The Eight Pages ________________________________________7 Rozdział II – Into The Abyss _______________________________________10 Rozdział III – Flashback __________________________________________13 Rozdział IV – The Arrival __________________________________________15 Easter Eggs i bonusy _____________________________________________16 Osiągnięcia _______________________________________________________________ 16 Dodatkowe rozdziały _______________________________________________________ 17 Kody __________________________________________________________19 Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Strona: 2 Slender: The Arrival – Poradnik GRY-Online.pl Wstęp Poradnik do gry Slender: The Arrival zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w ten przygodowy survival horror. Rozgrywka opiera się tu na manipulacji przedmiotami, znajdowaniu dokumentów i ciągłej ucieczce przed przerażającym Slender Manem. Wcielasz się w postać ściganej przez potwora Lauren, a w retrospekcji także w jej przyjaciółkę Kate. Uzbrojony jedynie w latarkę i kamerę musisz odkryć, co tak naprawdę przydarzyło się Kate. Uważaj – niebezpieczeństwo czyha wszędzie. Tytuł oferuje dwa poziomy trudności: normalny lub hardcore, z tym że ten drugi dostępny jest dopiero po ukończeniu gry. Zagrożenie atakiem Slendera okazuje się w nim większe, ponadto bateria latarki ma określoną żywotność i nigdy nie wiadomo, kiedy się wyczerpie. Najlepiej więc poruszać się po omacku, włączając ją jedynie wtedy, gdy jest to niezbędne – np. do oślepienia The Proxy. Tryb hardcore nagradza Cię bonusem – nieco dłuższym i wyjaśniającym więcej zakończeniem. W głównym menu znajdziesz także album z wszystkimi zebranymi dotychczas dokumentami. Jest ich łącznie 26, podzielonych na listy w liczbie 13 oraz pozostałe dokumenty – notatki, ulotki czy plakaty. Ich lokalizacje podane zostały w stosownych rozdziałach, przy czym listy wyróżnione są kolorem brązowym, a reszta dokumentów pomarańczowym. Pomijając przedmioty trafiające do albumu, nie zbierasz żadnych innych znajdziek z wyjątkiem latarek (oznaczonych w poradniku na zielono). Natomiast pojawiające się w grze osiągnięcia oznaczone są kolorem niebieskim. Jeśli masz ochotę, możesz skorzystać z kodów. Dostępny są między innymi tryb boga oraz mistrza (oferujący to samo co tryb boga, czyli nieśmiertelność, a dodatkowo nieskończoną wytrzymałość i przyspieszone tempo biegania). Za pomocą kodu odblokujesz także wszystkie sceny. Szerzej na ten temat w rozdziale o kodach. Wspomniany wyżej The Proxy to istota kontrolowana przez Slender Mana. Opisy ataków obydwu postaci i tego, jak z nimi postępować, znajdują się w odpowiednich częściach poradnika. Daniela „Sybi” Nowopolska (www.gry–online.pl) Strona: 3 Slender: The Arrival – Poradnik GRY-Online.pl Sterowanie – PC Przesuwanie otwieranie/zamykanie drzwi i okien widoku z kamery, podnoszenie przedmiotów, Wejście do konsoli z kodami Poruszanie się Kucnięcie Bieg Zoom kamery Latarka Wzmocnione światło latarki Strona: 4 Slender: The Arrival – Poradnik GRY-Online.pl Prolog Gdzie jesteś, Charlie? Grę rozpoczynasz w lesie. Obróć się w lewo i omijając zwalony pień, zejdź na ścieżkę. Powędruj nią w dół i dalej w lewo. Miniesz samochód, a im bliżej będziesz domu Kate, tym większy zacznie zapadać zmrok. Zanim wejdziesz do domu, zwróć uwagę na wiszący na drzewie (naprzeciwko wejścia do garażu) plakat zaginionego chłopca nazwiskiem Charlie Matheson Jr (1). Plakat trafi do Twojego albumu z wycinkami. Skieruj się w stronę domu i podejdź do kryjących się w mroku huśtawek – Lauren przypomni sobie, jak bawiła się tam w dzieciństwie z Kate. Pchnij uchylone drzwi frontowe, wejdź do budynku i zamknij za sobą drzwi. Na półeczce, na lewo od schodów, znajdziesz list nr 1, przeczytaj go, a wyląduje w ekwipunku. Przejdź przez drzwi po lewej prowadzące do salonu. Rozglądaj się za latarką – jej lokalizacja jest losowa, zazwyczaj jednak pojawia się na parterze, np. koło paczki cygar w pokoju muzycznym, obok telefonu w kuchni lub listu nr 2 w łazience. Natomiast w salonie na stole znajdziesz notatkę (2). Następne pomieszczenie to pokój muzyczny, a kolejne to kuchnia. Na lodówce przyczepiona jest jeszcze jedna notatka (3), a na stole zawiadomienie o pogrzebie (4) Beth Hayes. Strona: 5 Slender: The Arrival – Poradnik GRY-Online.pl Przejdź przez korytarz i przez uchylone drzwi po lewej wejdź do łazienki. Na komodzie obok radia (które możesz włączyć, jeśli chcesz) leży list nr 2. Krążąc po domu, zapewne zauważyłeś już za oknem Slender Mana. O tym, że jest gdzieś w pobliżu, świadczą zakłócenia kamery, a także zmiana muzyki. Radzę nie zbliżać się zanadto do okien i nie przyglądać potworowi, ale zagrożenie na tym etapie gry jest bardzo niewielkie. Wróć na schody i wejdź na piętro. Ostatni pokój w korytarzu po prawej to pokój Kate i jest on zamknięty. Potrzebujesz kluczy, które znajdziesz w jednym z pozostałych pokoi – pojawiają się tam losowo; najczęściej leżą na biurku w pierwszym pokoju korytarza po prawej lub na łóżku w pokoju na lewo od schodów. Otwórz pokój Kate i rozejrzyj się. Zwróć uwagę na napisy na ścianach i kartki na podłodze. Podejdź do biurka i zabierz notatkę. Usłyszysz krzyk – wyjrzyj przez okno, a ujrzysz bramę prowadzącą do lasu. Opuść dom, ale zanim podążysz w kierunku bramy, zatrzymaj się przy placu zabaw. Przy zjeżdżalni leży list nr 3. Wejdź na podest zjeżdżalni i zjedź z niej (po prostu spróbuj po niej zejść, a automatycznie zsuniesz się w dół), otrzymasz w zamian tzw. Easter egg (osiągnięcie – Playing on a slide in a horror game). Strona: 6 Slender: The Arrival – Poradnik GRY-Online.pl Rozdział I – The Eight Pages Zasady muszą być przestrzegane... W tej części rozgrywki zabawa w dużym stopniu zależy od opanowania gracza. Wylądujesz bowiem w jednej z czterech losowych lokacji startowych, z których każda wygląda nieco inaczej. Obadaj ściany i wejście do szopy. Znajdziesz tu znak (5) wypożyczania kajaków, ulotkę na temat parku (6), a także regulamin danego miejsca (7). Teraz czeka Cię eksploracja całego parku – musisz odszukać 8 kartek zgubionych przez Kate. Ukształtowanie terenu pozostaje niezmienne, jednakże punkty orientacyjne w liczbie 10 rozlokowane są losowo. Kartki także mogą leżeć w różnych miejscach. Twoim zadaniem jest odnaleźć owych 8 stron, zanim dopadnie Cię Slender Man. To, że może się do Ciebie zbliżać, sygnalizują zakłócenia pracy kamery, zmiana muzyki, a także dziwne, niewytłumaczalne hałasy i dźwięki oraz wyraźny, ciężki oddech. Niekiedy słychać też jego kroki. Jeśli spotkasz się oko w oko ze Slenderem, musisz natychmiast uciekać. Nie wolno wpatrywać się w jego sylwetkę, bo grozi to ściągnięciem na siebie jego uwagi i śmiercią. Na widok Slendera po prostu bierz nogi zapas – Lauren umie nie tylko chodzić, ale także i biegać, jednak ponieważ jej wytrzymałość nie jest nieskończona, należy zachować siły właśnie na takie okazje. Slender Man potrafi znienacka teleportować się w pobliżu Lauren czy pojawiać nieoczekiwanie, jednakże najczęściej po prostu czai się gdzieś nieopodal, podążając za graczem. Z tego powodu lepiej nie oglądać się za siebie. Poziom zagrożenia wzrasta też w miarę odnajdywania kolejnych kartek – im więcej ich masz, tym częściej atakuje Cię Slender. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Slender: The Arrival - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: