Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00920 012817 16005645 na godz. na dobę w sumie
Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry - ebook/pdf
Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 46
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do strategii kosmicznej Star Wars: Empire At War - Forces of Corruption opisuje nowo wprowadzoną stronę konfliktu, czyli Zann Consortium, oraz wszystkie misje kampanii single player.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-[Nowości] Nowości w Forces of Corruption
-[Nowości] Bohaterowie
-[Nowości] Jednostki lądowe
-[Nowości] Jednostki kosmiczne
-[Sojusz] Bohaterowie
-[Sojusz] Jednostki lądowe i kosmiczne
-[Imperium] Bohaterowie i jednostki kosmiczne
-[Imperium] Jednostki lądowe
-Tryby gry
-Porady
-[Kampania] Misja 1 – Ucieczka z Kessel
-[Kampania] Misja 2 – Misja sabotażysty
-[Kampania] Misja 3 – Druga misja sabotażysty
-[Kampania] Misja 4 – Piractwo na Mandalore
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 28

Informacja o grze

Gra strategiczna Star Wars: Empire at War pozwalała spojrzeć na galaktyczny konflikt z dwóch stron, reprezentujących jasną i ciemną stronę Mocy. W Forces of Corruption – oficjalnym dodatku do hitu z pierwszego kwartału 2006 roku – poznamy jeszcze jedną fr

Gra Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Star Wars Empire at War Forces of Corruption autor: Krystian „GRG” Rzepecki (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Nowości w Forces of Corruption ___________________________________________ 4 Konsorcjum Zanna ____________________________________________________ 4 Mechanizmy korupcji __________________________________________________ 4 Bohaterowie_________________________________________________________ 5 Jednostki lądowe _____________________________________________________ 8 Jednostki kosmiczne _________________________________________________ 11 Sojusz (Rebel) ________________________________________________________ 13 Bohaterowie________________________________________________________ 13 Jednostki lądowe ____________________________________________________ 14 Jednostki kosmiczne _________________________________________________ 14 Imperium (Empire) ____________________________________________________ 15 Bohaterowie i jednostki kosmiczne ______________________________________ 15 Jednostki lądowe ____________________________________________________ 16 Tryby gry ____________________________________________________________ 18 Porady ______________________________________________________________ 19 Kampania____________________________________________________________ 20 Misja 1 – Ucieczka z Kessel (Escape from Kessel) ___________________________ 20 Misja 2 – Misja sabotażysty (Defiler’s Mission) _____________________________ 21 Misja 3 – Druga misja sabotażysty (Defiler’s Second Mission) _________________ 22 Misja 4 – Piractwo na Mandalore (Piracy on Mandalore) ______________________ 24 Misja 5 – Pozostałości Gwiazdy Śmierci (Remnants of the Death Star) ___________ 25 Misja 6 – Ustanowienie czarnego rynku (Black Market Establisment) ____________ 28 Misja 7 – Zwiad Tybera (Tyber’s Recon) __________________________________ 28 Misja 8 – Korupcja na Saleucami (Corruption on Saleucami)___________________ 29 Misja 9 – Sabotaż na Saleucami (Sabotage on Saleucami) ____________________ 29 Misja 10 – Przerwanie komunikacji (Communications Breakdown)______________ 30 Misja 11 – Wizje przeszłości (Visions of the Past) ___________________________ 31 Misja 12 – Oczyszczanie drogi (Clearing the Way)___________________________ 33 Misja 13 – Mroczny sojusznik (A Dark Ally) ________________________________ 34 Misja 14 – Konflikt w Cloud City (Cloud City Conflict) ________________________ 37 Misja 15 – Rzucanie przynęty (Baiting the Hook) ___________________________ 39 Misja 16 – Podążanie za artefaktem (Following the Artifact) __________________ 40 Misja 17 – Nowa broń imperatora (The Emperor’s New Weapon) _______________ 43 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2006 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Siły korupcji [oryg. Forces of Corruption] to pierwszy dodatek do wyśmienitej strategii Empire at War wydanej z początkiem 2006 roku. Dla każdego fana Gwiezdnych Wojen jest to produkcja wręcz rewolucyjna, gdyż wprowadza trzecią stronę konfliktu – Konsorcjum Zanna [Zann Consortium]. Autorzy dodatku wykonali naprawdę kawał dobrej roboty, serwując graczom świetną historię i nowe oryginalne postacie, biorące udział w galaktycznych zmaganiach. Cały sposób rozgrywki nową frakcją pozwala korzystać z takich unikalnych możliwości jak przekupstwo, porwania i kosmiczne piractwo. Strona: 3 Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption – Poradnik GRY-OnLine Nowości w Forces of Corruption Nowych elementów w grze jest sporo. Imperium i Rebelia wzbogaciły się o nowe jednostki i bohaterów. Nowa frakcja otrzymała ciekawą fabularnie kampanię, w której gracz walczy nie tylko z Imperium, ale również z Rebelią i Jabbą. W tej walce Konsorcjum może stosować wiele „brudnych” praktyk jak porwania, piractwo, czarny rynek czy przekupstwo. Wprowadzono Orbital Bombardment dostępny dla wszystkich stron konfliktu, pozwalający przeprowadzić silne bombardowania na wskazanym terenie. Interesującą nowością jest opcja Game Replays, dzięki której gracze mogą rejestrować swoje bitwy. W trybie gry wieloosobowej umożliwiono klanom walkę o pozycję w hierarchii frakcji. Dodano 13 nowych planet (m.in. Mustafar, Kamino, Utapau, Felucia, Mandalore). Używając nowego elementu w opcjach planety - Pathfinder Slot, gracz może decydować, która jednostka ma mieć pierwszeństwo w kosmicznej bitwie. W walkach lądowych można korzystać z bunkrów, jednostek MDU (mobline Build Pady), opancerzonych transporterów (F9-TZ Cloaking Transport, Havt B5 Juggernaut Transport, Gallofree Heavy Troop Transport). K o n s o r c j u m Z a n n a Całkowicie nowa frakcja o charakterze przestępczym prowadzona przez samozwańczego arcykryminalistę Tyber Zanna. Jej celem jest rozszerzanie swoich wpływów w galaktyce w każdy możliwy sposób. Skupia wszelkiego rodzaju przestępców i dezerterów z innych armii, którzy skuszeni możliwością szybkiego wzbogacenia się dołączyli do Zanna. Najbardziej znanymi przestępcami na usługach Konsorcjum są: Tyber Zann, Urai Fen, Silri, Bossk, IG-88. M e c h a n i z m y k o r u p c j i Autorzy wprowadzili szereg nowych możliwości, dzięki którym, grając Zann Consortium, możemy rozprzestrzeniać w galaktyce przestępcze macki swojej organizacji, wpływać na działania innych frakcji (spowalniać produkcję ich jednostek, niszczyć budynki) czy kraść technologie. Wszystkich opcji korupcji jest osiem, z czego trzy podstawowe wymagają wykonania odpowiednich misji (zastraszanie, porwanie, piractwo). Każdą z akcji mogą przeprowadzać jednostki Sabotażystów (Defiler) lub bohaterowie (kupowanie na czarnym rynku). Poszczególne typy korupcji mają odpowiednie wymagania w zależności od sytuacji lub planety (np. obecność któregoś z bohaterów lub odpowiedni koszt). Zastraszanie (Intimidation) – polega na wysłaniu oddziału specjalnego na powierzchnię planety w celu zastraszenia wysokiej rangi przedstawiciela władz, dzięki czemu Konsorcjum może zablokować cechy specjalne planety. Piractwo (Piracy) – wymaga przeprowadzenia walki kosmicznej nad powierzchnią określonej planety. Pozwala ściągać haracz z każdego statku przelatującego nad tą planetą oraz udostępnia określony typ statku wroga. Porwania (Kidnapping) - polega na wysłaniu oddziału specjalnego na powierzchnię planety w celu porwania ważnej osobistości. Pozwala to na jednorazowe zdobycie dużej sumy kredytów oraz zwiększa szansę na przekupienie pobliskich planet. Wymuszanie (Racketeering) – pozwala systematycznie ściągać z planety procent całkowitej ilości kredytów przez nią generowanych. Jeżeli zauważasz, że znikają kredyty na którejś z planet, to jest wysoce prawdopodobne, że przeciwnik wysłał na tę planetę Sabotażystę i przeprowadza wymuszanie. Aby się go pozbyć, skieruj tam Łowcę Nagród (Bounty Hunter). Przekupstwo (Bribery) – uniemożliwia produkcję jednostek na danej planecie i informuje o ruchach jednostek już na niej będących. Strona: 4 Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption – Poradnik GRY-OnLine Korupcja milicji (Corrupt Militia) – lokalna ludność planety nie będzie atakować jednostek Konsorcjum, a podczas walki lądowej zaatakuje przeciwników. Stawi zbrojny opór, jeśli tylko przeciwnik usunie Corruption z planety. Niewolnictwo (Slavery) – planeta staje się źródłem tanich jednostek dla Konsorcjum. Czarny rynek (Black Market) – umożliwia nielegalny zakup technologii niedostępnych w inny sposób. Podczas gry jednostki Konsorcjum (w odróżnieniu od Imperium i Rebelli) nie mają wszystkich umiejętności specjalnych od początku gry. Należy je dopiero kupować, między innymi na czarnym rynku. B o h a t e r o w i e T y b e r Z a n n Lider i mózg Konsorcjum. Urodzony na planecie Anaxes w roku 34 BBY. Pracował w rodzinnej firmie Zann Remanufacturing zajmującej się przerabianiem starego sprzętu wojskowego na użytek cywili. Pierwsze kroki w przestępczym świecie stawiał w bardzo młodym wieku, gdy znudzony pracą zaczął brać udział w rozgrywkach sabacc. Zwycięstwa w grze o duże stawki ściągnęły na niego uwagę lokalnych przywódców grup przestępczych. Tyber chcąc się przed nimi chronić, zorganizował kradzież broni z magazynów Zann Remanufacturing. Złapany przez ojca, został karnie wysłany do Caridańskiej Akademii Wojskowej. Tam stał się obiecującym kadetem, nawiązując jednocześnie kontakty ze światem przestępczym, a w szczególności Jabbą. Wyrzucono go z uczelni, ponieważ admirał Thrawn podejrzewał go o kradzież i przemyt imperialnej broni. Korzystając ze zdobytych kontaktów, rozpoczął budowę swej organizacji przestępczej Zann Consortium i współpracę z kartelem Jabby. Specjalne umiejętności: Przekup wrogów (Bribe Enemies) – pozwala przekupić wrogie jednostki, by stanęły do walki po stronie Konsorcjum. Nie działa na niektóre jednostki (np. Imperial Guard, Dark Trooper Phase III). Osobiste pole maskujące (Personal Cloaking Field) – umożliwia Tyberowi pozostawać niewidzialnym dla wroga. Każda akcja (atak, łapówka) powoduje automatyczne wyłączenie maskowania. W pobliżu wież obserwacyjnych nie można używać maskowania. Strzał (Blast) (podczas kierowania statkiem Zwiastun Pokoju) – wystrzeliwuje dwa potężne pociski powodujące duże obrażenia. Strona: 5 Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption – Poradnik GRY-OnLine U r a i F e n Druga postać w Konsorcjum. Starożytny wojownik należący do rasy Talortai. Najbardziej zaufany i lojalny pomocnik Tyber Zanna. Jest mistrzem walki wręcz, niesamowicie sprawnie posługuje się też dwoma olbrzymimi mieczami. Potrafi się regenrować i ogłuszać wrogów. Jako przedstawiciel rasy Taltorai wyczuwa obecność Mocy i jej członków. Specjalne umiejętności: Paralizator dźwiękowy (Sonic Stunner) – ogłusza i paraliżuje na krótką chwilę jednostki przeciwnika znajdujące się w zasięgu działania. Osobiste pole maskujące (Personal Cloaking Field) – umożliwia pozostawanie niewidzialnym dla wroga. Każda akcja (atak, automatyczne wyłączenie maskowania. W pobliżu wież obserwacyjnych nie można używać maskowania. powoduje łapówka) S i l r i Wiedźma z planety Darthomir, członkini klanu Sióstr Nocy. Jak inne członkinie tego klanu przeszła na Ciemną Stronę Mocy. W czasie walk potrafi wysysać życie z przeciwników i przywoływać rancora. Walczy oryginalną odmianą miecza świetlnego – świetlnym pejczem. Specjalne umiejętności: rancora Wezwanie (Summon Rancor) – przywołuje olbrzymiego rancora do pomocy w walce. Pozostaje on w grze aż do śmierci. Silri nie może jeździć na rancorze jak inne Siostry Nocy. Wyssanie życia (Drain Life) – wysysa życie z wybranego wroga i wydłuża w ten sposób swoje. Bardzo skuteczna zdolność i często jedyna szansa na przeżycie. Działa wyłącznie na organizmy żywe. Strona: 6 Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption – Poradnik GRY-OnLine B o s s k Znany w całej galaktyce gadopodobny łowca nagród z planety Trendoshan, pilot statku Psi Ząb (Hound’s Tooth). Brutalny i porywczy. Na początku polował tylko na przedstawicieli rasy Wookie, później zaczął przyjmować zlecenia dotyczące też innych ras. Han Solo i Chewbacca byli jego najważniejszymi celami. Wielokrotnie na usługach Jabby i Imperium. Zamordował swego ojca (również łowcę nagród) w walce o przywódctwo w Gildii Łowców Nagród. Specjalne umiejętności: Miotacz ognia (Flamethrower) – zabójczy miotacz ognia, niezwykle skuteczny przeciwko piechocie. Zamiana broni (Weapon Swap) – zmiana broni na granaty plazmowe. Wywołują dużą eksplozję, która utrzymuje się przez jakiś czas, zadając spore obrażenia. Idealne do niszczenia budynków, elementów obrony i powolnych jednostek. Zagłuszanie czujników (Sensor Jamming) (podczas walk kosmicznych) – radar wroga nie wykrywa jednostek. I G - 8 8 Jeden z najlepszych droidów zabójców, stworzony przez Holowan Laboratories. Nazwa IG-88 odnosi się do całej serii robotów (A, B, C, D). Niezwykle bogato uzbrojone i obdarzone wysoką inteligencją oraz świadomością (zwłaszcza pierwszy model) stanowią olbrzymie zagrożenie. Specjalne umiejętności: Zarażenie (Infection) – pociski wystrzeliwane z karabinu snajperskiego, rozprzestrzeniają gaz zżerający materiał organiczny i metal. Przenosi się on na stojące w pobliżu i rozprzestrzenia dalej. jednostki Skażenie radioaktywne (Radioactive Contamination) – wybrany obszar jest zatruwany radioaktywną substancją na pewien okres. Wszystko, co znajduje się na nim, odnosi olbrzymie obrażenia w bardzo szybkim czasie. Skorumpowane systemy (Corrupt Systems) (podczas walk kosmicznych) – uszkadza systemy jednostek wroga (np. powoduje awarie tarcz wrogich jednostek). Hack Death Star (na mapie galaktyki) – umożliwia zniszczenie gwiazdy śmierci (Death Star) i wszystkich jednostek znajdujących się na tej samej orbicie kosztem permanentnego usunięcia IG- 88 z gry. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: