Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00346 008299 15928706 na godz. na dobę w sumie
Star Wars: The Old Republic - przewodnik po Korriban (Sith Warrior i Sith Inquisitor) - poradnik do gry - ebook/pdf
Star Wars: The Old Republic - przewodnik po Korriban (Sith Warrior i Sith Inquisitor) - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 215
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> mmo i sieciowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Star Wars: The Old Republic – Sith Warrior & Sith Inquistor zawiera wszystko, co dotyczy dwóch klas – Wojownika Sithów (Sith Warrior) oraz Inkwizytora Sithów (Sith Inquistor) od startu w Korriban Arrival Port do opuszczenia planety.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Porady] Wskazówki do sterowania
-[Porady] Rozwój bohatera i towarzyszy
-[Porady] Podróże i śmierć
-[Porady] Walka
-[Porady] Przedmioty (Items)
-[Porady] Misje (Missions)
-[Porady] Encyklopedia (Codex)
-[Miejsca] Korriban
-[Miejsca] (01) Valley of the Dark Lords
-[Miejsca] (02) Sith Academy
-[Miejsca] (03) Lower Widlds Outskirts
-[Miejsca] (04) Wilds Laboratory
-[Miejsca] (05) Lower Wilds
-[Miejsca] (06) Trooper Encampment
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 60

Informacja o grze

Star Wars: The Old Republic to osadzona w uniwersum Gwiezdnych Wojen gra MMORPG, stworzona przez studio deweloperskie korporacji BioWare w Austin. Akcja osadzona została kilka tysięcy lat przed wydarzeniami przedstawionymi w filmowej sadze George'a Lucasa

Gra Star Wars: The Old Republic, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku MMO. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Star Wars: The Old Republic przewodnik po Korriban (Sith Warrior i Sith Inquisitor) autor: Piotr „Ziuziek” Deja Producent BioWare Corporation, Wydawca Electronic Arts Inc., Wydawca PL Electronic Arts Polska Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Star Wars: The Old Republic – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________4 Porady _________________________________________________________5 Wskazówki do sterowania ___________________________________________________ 5 Rozwój bohatera i towarzyszy ________________________________________________ 6 Podróże i śmierć ____________________________________________________________ 7 Walka _____________________________________________________________________ 8 Przedmioty (Items) ________________________________________________________ 10 Misje (Missions) ___________________________________________________________ 11 Encyklopedia (Codex) ______________________________________________________ 13 Miejsca ________________________________________________________14 Korriban__________________________________________________________________ 14 (01) Valley of the Dark Lords ________________________________________________ 16 (02) Sith Academy _________________________________________________________ 19 (03) Lower Widlds Outskirts ________________________________________________ 23 (04) Wilds Laboratory ______________________________________________________ 25 (05) Lower Wilds __________________________________________________________ 27 (06) Trooper Encampment __________________________________________________ 28 (07) Tomb of Marka Ragnos _________________________________________________ 29 (08) Sacred Ruins (Tomb of Naga Sadow) ____________________________________ 31 (09) Departure Shuttle _____________________________________________________ 35 Sith Warrior ____________________________________________________36 Legenda (mapy, tekst) _____________________________________________________ 36 Na skróty (misje główne i poboczne) _________________________________________ 38 (L03) Arm Yourself ________________________________________________________ 46 (L04) Learning From the Best _______________________________________________ 53 (L04) Judge and Executioner ________________________________________________ 55 (L06) Slaying the Beast ____________________________________________________ 60 (L07) A New Master ________________________________________________________ 67 (L08) Sith Arithmetic ______________________________________________________ 74 (L11) The Final Trial _______________________________________________________ 81 (L11) Leaving Korriban _____________________________________________________ 94 (LC) Welcome Vette ________________________________________________________ 96 Sith Inquistor __________________________________________________97 Legenda (mapy, tekst) _____________________________________________________ 97 Na skróty (misje główne i poboczne) _________________________________________ 99 (L03) Of Mind and Matter __________________________________________________ 106 (L03) A Fighting Chance ___________________________________________________ 113 (L04) The Plight of Acolyte ________________________________________________ 115 (L05) A Little Knowledge __________________________________________________ 121 (L07) The Secret of Tulak Hord _____________________________________________ 126 (L08) Martial Law ________________________________________________________ 131 (L11) A Map for the Future _________________________________________________ 134 (L11) Go to Dromund Kass _________________________________________________ 146 (LC) Welcome Dashade ____________________________________________________ 149 Strona: 2 Star Wars: The Old Republic – Poradnik GRY-OnLine Korriban _____________________________________________________ 150 Legenda (mapy, tekst) ____________________________________________________ 150 (L01) K lor slug Infestation ________________________________________________ 152 (L03) Imperial Edict ______________________________________________________ 155 (L05) Allegiance __________________________________________________________ 158 (L06) Experimental Needs _________________________________________________ 160 (L06) Dark Science _______________________________________________________ 163 (L07) Lost Supplies _______________________________________________________ 168 (L07) Purity _____________________________________________________________ 173 (L08) Jailbreak ___________________________________________________________ 177 (L08) Rogues ____________________________________________________________ 182 (L08) The Blood Legacy ___________________________________________________ 186 (L10) Grave Robbing ______________________________________________________ 189 (L09) Creeping Hunger ____________________________________________________ 193 (L08) [HEROIC 2] Armed and Dangerous ____________________________________ 195 (L08) [HEROIC 2+] The Hate Machine _______________________________________ 200 Datacrons ___________________________________________________ 205 Galactic History 15 (+2 Endurance) _________________________________________ 205 Galactic History 16 (+2 Willpower) _________________________________________ 208 Galactic History 17 (Matrix Shard) __________________________________________ 211 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 3 Star Wars: The Old Republic – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry Star Wars: The Old Republic – Sith Warrior Sith Inquistor zawiera wszystko, co dotyczy dwóch klas – Wojownika Sithów (Sith Warrior) oraz Inkwizytora Sithów (Sith Inquistor) od startu w Korriban Arrival Port do opuszczenia planety. Wszystkie informacje ogólne dotyczące korzystania z któregoś z rozdziałów znalazły się na jego pierwszej stronie. • Cenne porady tyczące rozgrywki znajdziesz w dziale „Porady”. Jest on obowiązkowy dla wszystkich, którzy rozpoczęli grę, a szczególnie dla tych, którzy nie mieli wcześniej do czynienia z grami MMO. • W dziale „Miejsca” znajdziesz: wszystkie możliwe do zdobycia wpisy do encyklopedii (Codex), w tym obiekty wiedzy (Lore objects), potwory do bestiariusza, mniej i bardziej ważnych bossów, handlarzy, trenerów, usługi, punkty respawnu (odradzania się), taksówki, punkty szybkiej podróży, skrzynie, datakrony i wiele innych ciekawostek. • Odpowiednio w działach „Sith Warrior” oraz „Sith Inquistor” znalazły się dokładne opisy wszystkich misji klasowych dla każdej z tych klas. Prócz opisu celów zostały podane wszystkie ważniejsze dialogi wraz z konsekwencjami – punktami do jasnej lub ciemnej strony mocy (Light / Dark Side), punktami do przyjaźni towarzysza (Vette i Khem Val – Affection) i ewentualnymi dodatkowymi nagrodami. Opisy misji są wzbogacone o dokładne mapy (wraz z podaniem lokalizacji taksówek, punktów szybkiej podróży i respawnu) i ilustracje. • Dział „Korriban” to opisy wszystkich misje poboczne, jakie można wykonać Sith Warriorem lub Sith Inquisitorem na planecie Korriban w obrębie 11 poziomu. Prócz opisu celów zostały podane wszystkie ważniejsze dialogi wraz z konsekwencjami – punktami do jasnej lub ciemnej strony mocy (Light / Dark Side), punktami do przyjaźni towarzysza (Vette i Khem Val – Affection) i ewentualnymi dodatkowymi nagrodami. Opisy misji są wzbogacone o dokładne mapy (wraz z podaniem lokalizacji taksówek, punktów szybkiej podróży i respawnu) i ilustracje. • Ostatni dział „Datacrons”, jak sama nazwa wskazuje, dokładnie opisuje drogę do każdego z trzech Datacronów. Piotr „Ziuziek” Deja (www.gry–online.pl) Strona: 4 Star Wars: The Old Republic – Poradnik GRY-OnLine Porady W s k a z ó w k i d o s t e r o w a n i a Nie będziemy tu omawiać szczegółowo sterowania grą, ale wskażemy kilka ciekawych opcji, którymi warto się zainteresować. Wciśnij ESC i wybierz „Preferences”, aby wejść do okna opcji. C o n t r o l s ( S t e r o w a n i e ) Jest to sporo opcji, których ustawienia domyślne są na tyle wygodne, aby je pozostawić. Każdą z opcji możesz oczywiście zmienić wedle własnego uznania. Poniżej te opcje, na które warto zwrócić szczególną uwagę: [General] Auto–loot on Right Click – koniecznie włącz tę opcję. Dzięki niej nie będziesz musiał wciskać przycisku „Take all” przy przeszukiwaniu ciała przeciwnika. [General] Enable Area Loot – koniecznie włącz tę opcję. Dzięki niej przy przeszukiwaniu ciała przeciwnika z jakiejś grupy jednocześnie zabierzesz wszystkie przedmioty pozostałych poległych przeciwników z tej grupy. [Camera] Camera Max Distance – pasek, dzięki którym możesz pozwolić na oddalenie kamery od postaci bardzo mocno, dzięki czemu będziesz więcej widział. Określ odległość wedle własnych preferencji. [Camera] Camera Rotation Speed – pasek określający szybkość obrotu kamerą. Określ odległość wedle własnych preferencji. • • • • U s e r I n t e r f a c e ( S t e r o w a n i e ) Jest to sporo opcji, których ustawienia domyślne są na tyle wygodne, aby je pozostawić. Każdą z opcji możesz oczywiście zmienić wedle własnego uznania. Dostosowywanie interfejsu jest zalecane wraz z pogłębianiem wiedzy o grze i zdobywaniem kolejnych poziomów. Poniżej opcja, na które warto zwrócić szczególną uwagę: [Tooltip] Enable Companion Comparative Tooltips – niezwykle przydatna opcja, dzięki której przedmioty (po najechaniu na nie PPM w ekwipunku) będą oceniane względem zarówno twoich przedmiotów (które masz na sobie), jak i towarzysza. • Strona: 5 Star Wars: The Old Republic – Poradnik GRY-OnLine R o z w ó j b o h a t e r a i t o w a r z y s z y Okno postaci otwierasz wciskając klawisz C. Możesz zmieniać zakładki pomiędzy twoją postacią a postacią towarzysza. T w o j a p o s t a ć • Otrzymujesz doświadczenie za wykonywanie misji, zabijanie wrogów, wpisy do encyklopedii i odkrywanie nowych obszarów. Jeśli uzyskasz odpowiednią liczbę punktów doświadczenia, awansujesz na kolejny poziom. • Awans do 10 poziomu zwiększa tylko twoje statystyki. Po osiągnięciu 10. poziomu możesz wyspecjalizować się w jednej z dwóch podklas, a wtedy co poziom będziesz mógł rozwijać trzy drzewka specjalizacji danej podklasy. • Dodatkowo możesz zwiększać o kilka punktów jeden ze współczynników głównych za pomocą odnalezienia potężnego artefaktu, Datacronu. Na planetach jest ich od trzech do pięciu. Co poziom możesz kupić nowe umiejętności od trenera. Postaraj się nie zostawać z tym w tyle, ale też i nie biegnij do niego za każdym razem. Powinieneś robić to mniej więcej co 2–3 poziomy. Kupowanie umiejętności jest podstawą walki – nie wygrasz trudniejszych bitew bez odpowiedniego wyszkolenia. Poziom twojej postaci odpowiada poziomowi wszystkiego innego. Np. przeciwnicy o diametralnie wyższym poziomie zabiją cię bez trudu, a niektórych przedmiotów będziesz mógł użyć jedynie po uzyskaniu któregoś poziomu. Zastanów się, czy chcesz być (ogólnie mówiąc) dobry czy zły. Osiąganie kolejnych stopni wtajemniczenia w jasnej lub ciemnej mocy pozwoli ci zmienić wygląd postaci, uniemożliwi lub umożliwi korzystanie z niektórych przedmiotów modyfikujących broń i będzie dawać nowe tytuły. Niektórzy kupcy sprzedają ekwipunek przypisany do ciemnej lub jasnej strony mocy i trzeba mieć odpowiednio dużo jej punktów, aby móc użyć takiego przedmiotu. • • • T o w a r z y s z a • Po wykonaniu lub w czasie wykonywania jednej z misji klasowych (The Final Trial dla Sith Warriora lub A Map for the Future dla Sith Inquisitora), dołączy do ciebie towarzysz. Będzie awansował razem z tobą i pomagał ci w misjach, ale jego skuteczność zależna jest od współczynnika przyjaźni (Affection). • Możesz go obniżać lub podwyższać wybierając odpowiednie opcje dialogowe (choć sam musisz ocenić, czy wolisz grać „pod towarzysza”) i nie ma on żadnego związku z punktami do ciemnej lub dobrej strony mocy. Dodatkowo przyjaźń towarzysza można podwyższyć za pomocą specjalnych przedmiotów – kupujesz je w niektórych miejscach i otrzymujesz w niektórych misjach klasowych. • Od tego współczynnika zależna jest szybkość towarzysza podczas wykonywania poleceń (np. sprzedaż niepotrzebnych przedmiotów). Jeśli za bardzo obniżysz współczynnik przyjaźni, towarzysz od ciebie odejdzie. • Aby wyekwipować towarzysza, otwórz jednocześnie okna ekwipunku (I) i postaci (C), a w tym drugim kliknij zakładkę towarzysza (Companion). W ten sposób jeśli klikniesz PPM na którykolwiek z przedmiotów w oknie ekwipunku, założy go twój towarzysz. W ten sposób wręczasz również „przedmioty dla towarzyszy”. Dobrze jest tu wspomnieć o włączeniu opcji porównywania przedmiotów towarzyszy (patrz dział „Interfejs” w tym rozdziale). • Dalsze misje klasowe przyniosą kolejnych towarzyszy (maksymalnie cztery wliczając pierwszego, jaki do ciebie dołączył). Strona: 6 Star Wars: The Old Republic – Poradnik GRY-OnLine P o d r ó ż e i ś m i e r ć Okno mapy otwierasz klawiszem M. P o d r ó ż e Podróżować można na kilka sposobów. Nie mówimy tu o podróży na piechotę (później możesz korzystać z pojazdów, aby przyspieszyć piesze wycieczki) – poza nim są trzy inne sposoby szybkiego przenoszenia się z jednego miejsca w drugie. • Medical droids (zabicie postaci) – jeśli wiesz, gdzie jest najbliższe centrum medyczne (oznaczane literą [M] na mapach), to po prostu daj się zabić. Oczywiście im częściej będziesz ginął, tym dłużej będziesz musiał czekać na odrodzenie się. • Quick Travel Points (punkty szybkiej podróży) – możesz co 30 minut używać umiejętności, która automatycznie przeniesie cię w jednej z kilku punktów szybkiej podróży. Warto pamiętać, że każdy taki punkt odkrywasz po raz pierwszy po dotarciu do niego na piechotę. Taxi (taksówki) – taksówka za drobną opłatą przewiezie cię z jednego miejsca w drugie. Możesz korzystać z nich kiedykolwiek, choć mają ustalone trasy. Warto pamiętać, że każdą nową taksówkę odkrywasz po raz pierwszy po dotarciu do niej na piechotę. • Ś m i e r ć Jeśli doznasz za dużo obrażeń od ataków przeciwników lub upadniesz ze zbyt wysoka, umrzesz. Na szczęście śmierć w Star Wars: The Old Republic nie jest permanentna, ale nieco uciążliwa. Poniżej wszystko, co trzeba wiedzieć na temat tego, co się dzieje po śmierci postaci: • możesz zostać wskrzeszony w tym samym miejscu za pomocą droida medycznego, w którym poległeś. Jeśli giniesz zbyt często, czas do następnego odrodzenia się będzie coraz dłuższy (nawet i 10 minut). • możesz zostać przeniesiony do najbliższego ośrodka medycznego (oznaczone na mapach poradnika literą [M]). Jeśli giniesz zbyt często, czas do następnego przeniesienia się będzie coraz dłuższy, chociaż nigdy nie aż tak długi, jak wskrzeszanie się za pomocą droida medycznego. • możesz zostać wskrzeszony przez innego gracza, o ile jest w pobliżu, zrobi to, a ty to zaakceptujesz. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Star Wars: The Old Republic - przewodnik po Korriban (Sith Warrior i Sith Inquisitor) - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: