Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00416 007425 15923408 na godz. na dobę w sumie
Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry - ebook/pdf
Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 89
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> symulatory
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

W poradniku do gry Star Wolves: Gwiezdne Wilki znajdują się porady dotyczące rozgrywki, spis dostępnych misji oraz ich dokładny opis wraz z mapami, jak również lista wszystkich obiektów.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstep
-Lista misji
-[Misja 01] Standardowy patrol
-[Misja 02] Uratuj porucznika Raymonda
-[Misja 03] Przemyt
-[Misja 04] Polowanie na Czerwonego Korsarza
-[Misja 05] Odszkodowanie
-[Misja 06] Piracki skarb
-[Misja 07] Pomoc humanitarna
-[Misja 08] Eridan
-[Misja 09] Przybycie do sektora Wodnik
-[Misja 10] Pilnowanie złóż
-[Misja 11] Konwój z uranem
-[Misja 12] Konkurencja
-[Misja 13] Posejdon
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 46

Informacja o grze

Symulator kosmiczny z elementami cRPG i strategii. Akcja tej produkcji rozgrywa się na przełomie XXI i XXII wieku, gracz zaś staje się gwiezdnym łowcą, początkowo dysponującym jedynie przestarzałym i źle wyposażonym statkiem.

Gra Star Wolves, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku symulatorów. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Star Wolves Gwiezdne Wilki autor: Piotr „Ziuziek” Deja (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Star Wolves – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Podstawy _____________________________________________________________ 4 Misje ________________________________________________________________ 6 Lista misji___________________________________________________________ 6 Misja 01 - Standardowy patrol ___________________________________________ 8 Misja 02 - Uratuj porucznika Raymonda ___________________________________ 9 Misja 03 - Przemyt ___________________________________________________ 11 Misja 04 - Polowanie na Czerwonego Korsarza _____________________________ 13 Misja 05 - Odszkodowanie _____________________________________________ 15 Misja 06 - Piracki skarb _______________________________________________ 16 Misja 07 - Pomoc humanitarna__________________________________________ 17 Misja 08 - Eridan ____________________________________________________ 19 Misja 09 - Przybycie do sektora Wodnik __________________________________ 21 Misja 10 - Pilnowanie złóż _____________________________________________ 23 Misja 11 - Konwój z uranem____________________________________________ 24 Misja 12 - Konkurencja _______________________________________________ 25 Misja 13 - Posejdon __________________________________________________ 27 Misja 14 - Zasadzka __________________________________________________ 29 Misja 15 - Piracki admirał _____________________________________________ 30 Misja 16 - Gniazdo hydry ______________________________________________ 32 Misja 17 - Ostatnia głowa hydry ________________________________________ 34 Misja 18 - Konwój korporacyjny_________________________________________ 35 Misja 19-A - Rutyna __________________________________________________ 37 Misja 19-B - Kradzież prototypu_________________________________________ 39 Misja 20-A - Brudna robota ____________________________________________ 41 Misja 20-B - Na pomoc nauce___________________________________________ 43 Misja 21 - Atak na bazę piratów_________________________________________ 45 Misja 22 - Oferta specjalna ____________________________________________ 47 Misja 23 - Dymisja ministra ____________________________________________ 48 Misja 24 - Zaginiony konwój ___________________________________________ 49 Misja 25 - Stalingrad _________________________________________________ 50 Misja 26 - Pomoc prawna ______________________________________________ 52 Misja 27 - Pilne wezwanie _____________________________________________ 53 Misja 28 - S.O.S._____________________________________________________ 54 Misja 29-A - Przechwycenie ____________________________________________ 55 Misja 29-B - Ewakuacja _______________________________________________ 57 Misja 30-A - Złoty klucz, Gwiezdny Młot___________________________________ 59 Misja 30-B - Przechwycenie ____________________________________________ 62 Misja 31-B - Nagroda _________________________________________________ 63 Obiekty _____________________________________________________________ 64 Alfabetyczny Spis obiektów ____________________________________________ 64 Myśliwce __________________________________________________________ 68 Lekkie działka ______________________________________________________ 72 Ciężkie działa _______________________________________________________ 73 Wieżyczki __________________________________________________________ 75 Pociski, torpedy, rakiety ______________________________________________ 77 Systemy zwykłe dla myśliwców _________________________________________ 79 Systemy grupowe dla myśliwców _______________________________________ 84 Systemy dla statku-bazy ______________________________________________ 86 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Star Wolves – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witam w nieoficjalnym poradniku do gry Star Wolves (Gwiezdne Wilki). Przed rozpoczęciem rozgrywki radzę przejść misje treningowe i zapoznać się z podstawami (drugi rozdział). Alfabetyczny spis wszystkich obiektów oraz ich dokładne opisy znajdują się na końcu poradnika. Jest tu także zawarty spis misji (niektóre misje się wykluczają, niektóre uruchamiają inne) oraz ich dokładny opis wraz z mapami. Życzę przyjemnej lektury i dobrej zabawy. Piotr „Ziuziek” Deja Strona: 3 Star Wolves – Poradnik GRY-OnLine Podstawy Poniżej prezentuję kilka podstawowych informacji, bez których prawdziwy Gwiezdny Wilk się nie obejdzie. Gorąco radzę się do nich zastosować. S z k o l e n i e i p o r a d y Po pierwsze i najważniejsze – koniecznie przejdź misje szkoleniowe. Zaznajomią cię one z podstawami sterowania, z wydawaniem rozkazów i ze sposobem działania gry. Pomiędzy misjami natomiast, w systemie przejściowym, w panelu wyboru misji są także wiadomości i listy. Zwróć szczególną uwagę na listy od Ace’a, bo zawierają one sporo przydatnych wskazówek. P a u z a , p r z y s p i e s z a n i e , s p o w a l n i a n i e Pamiętaj by zatrzymywać grę spacją jeśli nie wiesz co się dzieje. Klawiszami [ oraz ] przyspieszasz i spowalniasz grę (normalna szybkość, podwójna, poczwórna). Poczwórna jest najlepsza do łatwych walk i skracania czasu lotu, normalną zachowuj na bardzo trudne walki, w której cały czas musisz obserwować rozwój sytuacji i poziom osłon i pancerzów swoich myśliwców. P u n k t y d o ś w i a d c z e n i a Masz cztery szkoły do wyboru dla bohatera (pilotaż, działka, rakiety i systemy) jednak w każdym przypadku lepiej inwestować w jeden ciąg umiejętności lub ulepszeń, zamiast odkrywać wszystko po kolei. Zwróć szczególną uwagę na ulepszenia nauki, dzięki czemu bohater (reszta pilotów też) będzie się szybciej uczył (zdobywał więcej punktów doświadczenia). W a l k a Nie ma co się oszukiwać, bycie najemnikiem wymaga stoczenia wielu walk. Z podstawowymi rozkazami zapozna cię szkolenie, pamiętaj natomiast o tym by atakować przeciwników zawsze i myśliwcami i statkiem-bazą. Zapisuj grę przed każdą walką – łatwe walki to takie, w których wystarczy że poczekasz, aż twoi piloci sami rozprawią się z przeciwnikami. Atakuj wszystkimi – rzadko będziesz musiał dzielić siły. Jeśli stracisz choć jeden myśliwiec, to wgraj grę i próbuj ponownie, tym razem po kolei wybierając cele (niech statek-baza i myśliwce atakują jednego przeciwnika, gdy go zniszczą – następnego). Jeśli i to nie zda egzaminu, to włączaj specjalne umiejętności i używanie rakiet, które naprawdę potrafią zmienić bieg walki. Pamiętaj że te pierwsze trwają tylko kilkanaście lub kilkadziesiąt sekund, więc jeśli włączysz je i przegrasz walkę, to przy następnym podejściu przedłużaj ich działanie. Im dany pilot lepiej poznał jakąś umiejętność, tym lepszy ona ma efekt i częściej można jej używać. D o k o w a n i e Po każdej walce z użyciem rakiet dokuj myśliwce w statku-bazie i uzupełniaj zapas pocisków. Czasami też warto zadokować myśliwiec by zainstalować mu nowo zdobytą broń lub system. Zakodowane statki automatycznie są naprawiane, więc jeśli nie masz systemów naprawczych – po każdej bitwie, w której twoje myśliwce straciły pancerz, dokuj je i poczekaj, aż pancerz się zregeneruje (osłony regenerują się same). Do regeneracji pancerza statku-bazy potrzebny jest automatyczny system naprawczy. Strona: 4 Star Wolves – Poradnik GRY-OnLine S k r z y d ł a i r o z k a z y Zawsze łącz myśliwce w skrzydła. Rozwijaj umiejętności dowódcze jednego bohatera, a reszta niech specjalizuje się w czym innym – w czasie walki niech ten ze zdolnościami przywódczymi przewodzi walką, a resztę ustaw w tryb ataku. Na początku walki możesz któremuś z pilotów wydać rozkaz „obrony rakietowej” (jeśli ma oczywiście odpowiedni system), wtedy zestrzeli on rakiety, które będą leciały na niego i na jego towarzyszy – potem zatrzymaj grę i przełącz jego rozkaz na „atak”. Na podobnej zasadzie działają rozkazy naprawy i maskowania – każdy z nich wymaga oczywiście zainstalowania na myśliwcu odpowiedniego systemu. Z maskowania rzadko będziesz korzystał, ale w późniejszych misjach gorąco radzę wyposażyć choć jeden myśliwiec w grupowy system naprawczy i wydać mu stały rozkaz „naprawy”. P r z e c h o d z e n i e m i s j i Szczerze mówiąc, w większości przypadków łupy z misji znacznie przewyższają to co wypłacił ci pracodawca. Dlatego im więcej przeciwników zniszczysz, tym więcej zbierzesz łupów – i więcej zarobisz. Zamiast szybko pchać się do portalu po zakończeniu misji, polataj trochę po systemie i zniszcz wszystkich, a następnie zbierz ich broń i systemy. A może gdzieś odbyła się jakaś walka bez twojego udziału i ktoś zapomniał zebrać łupów? Sprawdzaj dokładnie każdy system, bo wszelkie obiekty widać z daleka. S t o c z n i a i c z a r n y r y n e k To tu dokonujesz niezbędnych zakupów. Będą tu pojawiać się nowe rzeczy – myśliwce, działka, rakiety i systemy. Część z nich jednak lepiej zdobyć podczas misji zamiast kupować, dlatego ulepszając swoją jednostkę na początku inwestuj w nowe myśliwce (ale tylko następnej generacji, nie warto zmieniać myśliwca pierwszej generacji na lepszy z tej samej generacji – lepiej poczekać na generację następną). Potem kupuj nowe systemy i wieżyczki dla statku-bazy, bo to bardzo rzadko masz okazję zdobyć podczas misji. Na koniec kupuj nowe systemy, lekkie i ciężkie działa dla myśliwców. Rakiet w ogóle nie kupuj, ale też nie sprzedawaj – wystarczą ci te, które będziesz zdobywał podczas misji. Strona: 5 Star Wolves – Poradnik GRY-OnLine Misje L i s t a m i s j i Poniżej znajduje się lista wszystkich misji dostępnych w grze. Niektóre misje wykluczają się nawzajem – inne pojawiają się w określonym przypadku lub powodują pojawienie się jeszcze innych. Wszystkie informacje o tym zostały zawarte w tym rozdziale. Misja 1: Standardowy patrol Misja 2: Uratuj porucznika Raymonda Misja 3: Przemyt Po wykonaniu misji 2 lub 3 (dostajesz obie naraz), dostaniesz też misję 4. Najpierw jednak radzę wykonać drugą lub trzecią (w zależności którą już zaliczyłeś), a dopiero potem wybrać misję 4. Misja 4: Polowanie na Czerwonego Korsarza Na koniec tej misji możesz wybrać, czy chcesz mieć w swojej drużynie Czerwonego Korsarza (gorąco radzę to zrobić). Jeśli odmówisz, to twoją następną misją będzie dopiero misja 7. Jeśli się zgodzisz, to prócz misji 7 dostaniesz także misje 5 i 6. Polecam wykonać je najpierw. Misja 5: Odszkodowanie Misja 6: Piracki skarb Misja 7: Pomoc humanitarna Misja 8: Eridan Misja 9: Przybycie do sektora Wodnik Po tej misji dostajesz na raz trzy misje: 10, 11 i 12. Wykonaj je po kolei. Misja 10: Pilnowanie złóż Misja 11: Konwój z uranem Po wykonaniu tych misji pojawią się – prócz misji 12 – dwie kolejne. Wykonuj je oczywiście po kolei. Misja 12: Konkurencja Misja 13: Posejdon Po wykonaniu tej misji dostaniesz kolejną związaną z Berserkami – misję 16. Najpierw jednak polecam wykonać zadanie 14. Po jego wykonaniu udostępni się też misja 15 – ją wykonaj przez atakiem na Berserki. Misja 14: Zasadzka Misja 15: Piracki admirał Misja 16: Gniazdo hydry Misja 17: Ostatnia głowa hydry Strona: 6 Star Wolves – Poradnik GRY-OnLine Misja 18: Konwój korporacyjny Dwie kolejne misje się wykluczają nawzajem. Gorąco polecam wybrać drugą, ponieważ w ten sposób możesz zdobyć najlepszy lekki myśliwiec w grze. W poradniku opisane są obie misje. Misja 19-A: Rutyna Misja 19-B: Kradzież prototypu Dwie kolejne misje również się wykluczają, ale są to identyczne misje – tylko że dla innego pracodawcy. W poradniku opisane są obie. Misja 20-A: Mokra robota Misja 20-B: Na pomoc nauce Misja 21: Atak na bazę piratów Po tej misji dostaniesz dwie kolejne – misje 22 i 23. Po jednej z tych misji będą się pojawiać kolejne, i tak cały czas, do misji 28. Problem jednak w tym, że jeśli trzy razy z rzędu ominiesz jakąś misję, to już się ona nie pojawi. Jeśli będziesz wykonywał misje w takiej kolejności, jaka została przedstawiona w poradniku, to Misja 27 cię ominie (choć została oczywiście opisana). Sam musisz zdecydować, które oferty są ciekawsze. Podsumowując – jednej z sześciu następnych misji na pewno nie wykonasz. Misja 22: Oferta specjalna Misja 23: Dymisja ministra Misja 24: Zaginiony konwój Misja 25: Stalingrad Misja 26: Pomoc prawna Misja 27: Pilne wezwanie Przed tą misję musisz zdecydować czy stanąć po stronie korporacji, czy też po stronie imperatora. Ta decyzja wpłynie na to, jakie końcowe misje otrzymasz (w przypadku wybrania korporacji odłączy się od ciebie Żmija). Misje dla imperatora mają tutaj oznaczenie w postaci litery „A” przy numerze misji. Analogicznie – misje dla korporacji – mają literę „B”. Misja 28: S.O.S. Misja 29-A: Przechwycenie Misja 29-B: Ewakuacja Misja 30-A: Złoty klucz, Gwiezdny Młot Misja 30-B: Przechwycenie Misja 31-B: Nagroda Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Star Wolves: Gwiezdne Wilki - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: