Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00595 006984 15946092 na godz. na dobę w sumie
Still Life 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Still Life 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 73
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do „Still Life 2” zawiera szczegółowy opis przejścia podzielony na dziesięć, poniekąd umownych, rozdziałów. Pomoże rozwiązać serię zagadek kryminalnych i złamać kilka haseł, zabić jedną czy dwie osoby i parę razy uniknąć nieoczekiwanej śmierci.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Przybornik CSIA
-[Opis Przejścia] Prolog - McPherson
-[Opis Przejścia] Rozdział I - Paloma
-[Opis Przejścia] Rozdział II - McPherson
-[Opis Przejścia] Rozdział III - Paloma (cz.1)
-[Opis Przejścia] Rozdział III - Paloma (cz.2)
-[Opis Przejścia] Rozdział IV – McPherson (cz.1)
-[Opis Przejścia] Rozdział IV – McPherson (cz.2)
-[Opis Przejścia] Rozdział IV – McPherson (cz.3)
-[Opis Przejścia] Rozdział V – McPherson
-[Opis Przejścia] Rozdział VI – McPherson
-[Opis Przejścia] Rozdział VII – Paloma
-[Opis Przejścia] Rozdział VIII – McPherson (cz.1)
-[Opis Przejścia] Rozdział VIII – McPherson (cz.2)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 19

Informacja o grze

Sequel gry przygodowej, która okazała się wielkim hitem w roku 2005. Ponownie w roli głównej występuje agentka FBI nazwiskiem Victoria McPherson, która prowadzi niezwykłe śledztwo.

Gra Still Life 2, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Still Life 2 autor: Łukasz „Terrag” Znojek (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent GameCO Studios, Wydawca Microids. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Still Life 2 – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Przybornik CSIA _________________________________________________ 4 Opis Przejścia___________________________________________________ 6 Prolog - McPherson__________________________________________________________ 6 Rozdział I - Paloma __________________________________________________________ 7 Rozdział II - McPherson _____________________________________________________ 13 Rozdział III - Paloma _______________________________________________________ 17 Rozdział IV – McPherson ____________________________________________________ 25 Rozdział V – McPherson _____________________________________________________ 37 Rozdział VI – McPherson ____________________________________________________ 38 Rozdział VII – Paloma ______________________________________________________ 41 Rozdział VIII – McPherson __________________________________________________ 45 Rozdział IX – Paloma i McPherson ____________________________________________ 58 Rozdział X – McPherson _____________________________________________________ 62 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Still Life 2 – Poradnik GRY-OnLine Wstęp W poradniku do Still Life 2 zamieściłem w nim szczegółowy opis przejścia podzielony na dziesięć, poniekąd umownych, rozdziałów. Wspólnie rozwiążemy serię zagadek kryminalnych i złamiemy przy tym kilka haseł. Może nawet zabijemy jedną czy dwie osoby i parę razy unikniemy wyjątkowo przykrej i równie nieoczekiwanej śmierci. Każdy z przedmiotów, które zabierzemy do swojego inwentarza, oznaczyłem kolorem zielonym. Odpowiednio – użycie przedmiotu pozostającego w naszym posiadaniu to kolor niebieski. Kiedy natomiast musimy przycisnąć, czy przesunąć jakiś element otoczenia, zobaczymy kolor pomarańczowy. Ostatnią barwą z którą się spotkamy jest brązowy, symbolizujący użycie jednego z narzędzi naszego przybornika. Numeruję nim również screeny (1 po lewej, 2 po prawej). Jeśli natomiast zobaczymy zwykłe pogrubienie, to jest to informacja zwyczajnie istotna. Czasami hasło, czy imię, innym razem rodzaj analizy którą przeprowadzimy na badanej próbce. Na koniec warto nadmienić jeden istotny szczegół. W większości przypadków kiedy nie możemy użyć „czegoś”, lub „czegoś na czymś”, musimy najpierw to „coś” obejrzeć. Zanim nie klikniemy na obiekt, a bohaterki nie wygłoszą jakiegoś komentarza, nie będą skłonne wykonać niektórych akcji. Łukasz „Terrag” Znojek Strona: 3 Still Life 2 – Poradnik GRY-OnLine Przybornik CSIA Teczka z wieloma przydatnymi urządzeniami trafia w nasze posiadanie w rozdziale II. Znajdujemy w niej następujące wyposażenie: Elektroniczny Mikroskop (Digital Microscope) Ultra-lekki mikroskop, dający powiększenie obrazu rzędu 100x. Skaner 3D (3D Scanner) Cyfrowy skaner sprawdza się idealnie przy sczytywaniu powierzchni obiektów. Zastąpił przestarzałe już metody polegające na odlewaniu gipsowych próbek na miejscu zbrodni. Sprej Uwidoczniający (Revealer Spray) Substancja chemiczna, po spryskaniu ujawniająca wszelkie zatarte ślady krwi. Proszek do Odcisków (Fingerprint Powder) Umożliwia wykrycie odcisków palców niewidocznych gołym okiem. Elektroniczny Nos (Electronic Nose) Pobiera próbki substancji gazowych i przygotowuje do analizy. Napęd Flash (Computer Key) Pozwala na przeprowadzanie analizy badanych plików. Zawiera zarówno oprogramowanie dekodujące, jak i monitorujące. Wacik (Sampling Swab) Sterylna bawełna. Pęseta (Sampling Tongs) Sterylna pęseta. Ekran Przybornika informacje na Wyświetla rezultat przeprowadzonej analizy. Czasami możemy kliknąć na uzyskany wynik aby na przykład odczytać odzyskany plik tekstowy. temat natury próbki, oraz Strona: 4 Still Life 2 – Poradnik GRY-OnLine Próbki do Analizy Kolekcjonujemy je w trakcie rozgrywki, używając umieszczonych powyżej narzędzi na obiektach znajdujących się na miejscu zbrodni. Po wybraniu zebranej próbki, możemy użyć przycisków służących do przeprowadzenia analizy, umieszczonych na prawo od ekranu przybornika. Jeśli wyświetlany na ekranie, procentowy rezultat przeprowadzonej analizy nie jest kompletny (100 ), oznacza to że konieczne będzie powtórzenie analizy próbki, z wykorzystaniem testu innego typu. Wyróżniamy trzy różne metody przeprowadzania badań: Analiza Chemiczna Procedura polegająca na chemicznej analizie nieznanej substancji, za pomocą serii reagentów służących do zbadania jej natury. Przeprowadzenie testu na włosach czy krwi pozwala precyzyjnie określić informacje takie jak grupę krwi czy płeć. Analiza Komputerowa Odzyskuje uszkodzone lub częściowe dane komputerowe. Dostarcza również gruntownych informacji na temat systemu operacyjnego i używanego oprogramowania. W pewnym stopniu możliwe jest również przeprowadzenie korekty cyfrowego strumienia audio. Analiza Bazy Danych Uruchomienie tej operacji umożliwia porównanie danych (cyfrowa baza odcisków palców, próbek krwi, danych balistycznych itp.) z ograniczoną bazą danych, w celu znalezienia pasujących wzorców. Strona: 5 Still Life 2 – Poradnik GRY-OnLine Opis Przejścia P r o l o g - M c P h e r s o n Na koniec rozmowy z Claire, nasza bohaterka prosi o kody dostępu do bazy FBI. Na łóżku znajdujemy serię dokumentów #1 których zawartość po przejrzeniu automatycznie trafia prosto do naszego smartphone’a. Po zapoznaniu się z materiałami, przeglądamy wiadomości w telefonie (dostaniemy się do niego z ekranu naszego ekwipunku) i odczytujemy kod, o który prosiliśmy wcześniej Claire – „96Ha)7Mn”. Z szafki przy ścianie #2 podnosimy zasilacz do notebooka (transformer with cord). Naprzeciwko łóżka znajdujemy biurko, a na nim laptopa, odłączonego od prądu. Bateria jest na wykończeniu. Używamy zasilacza do notebooka (transformer with cord) na gniazdku #1. Możemy teraz przejść do widoku ekranu urządzenia #2, w którym wyszukamy interesujące nas informacje. Najpierw sprawdzamy wszystko co tylko sprawdzić możemy w „Internecie”, a następnie kartkujemy bazę danych FBI. Rozdział zakończy się, kiedy dotrzemy do Henry’ego Allena. Strona: 6 Still Life 2 – Poradnik GRY-OnLine R o z d z i a ł I - P a l o m a Z szuflady komody pod ścianą #1 wyjmujemy pilnik do paznokci (nail file). Następnie przechodzimy na drugą stronę pokoju i zdejmujemy z telewizora #2 zardzewiałą antenę (rusty telescopic antenna). Elektroniczna bramka w rogu pokoju #1 przy podstawie ma panel kontrolny któremu możemy się bliżej przyjrzeć. Przy pierwszym kliknięciu nasza bohaterka wygłosi komentarz odnośnie urządzenia, a kiedy klikniemy drugi raz, będziemy mogli obejrzeć panel z bliska. Pora na użycie pilnika do paznokci (nail file), dzięki któremu odkręcimy cztery śrubki przytrzymujące pokrywę #2. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Still Life 2 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: