
Autor: | Maciej Tesławski | Liczba stron: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli | Język publikacji: | polski |
ISBN: | 9788363566685 | Data wydania: | |
Kategoria: | ebooki >> biznes |
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Strategia marketingowa to książka, w której w jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które mażna spotkać na swojej drodze. Dodatkowe komentarze, pytania współautorów, opatrzone podpowiedziami i sugestiami ze strony autora, pomagają zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Gdzie kupić całą publikację:
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki
Autor: Maciej Tesławski
Autor: Maciej Tesławski
Sklep
Format
Cena