Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00373 010931 7464391 na godz. na dobę w sumie
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - ebook/pdf
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 150
Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej Język publikacji: polski
ISBN: 978-8-3649-2789-8 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> marketing
Porównaj ceny (książka, ebook (-18%), audiobook).
Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa, w tym kwestii promowania bezpieczeństwa, działań prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.
Znajdź podobne książki

Darmowy fragment publikacji:

SPIS TREŚCI WSTĘP ............................................................................................................................ 7 ROZDZIAŁ I KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA. ZAGADNIENIA OGÓLNE 1. Omówienie pojęcia komunikacji. Komunikacja i jej rodzaje. Komunikacja werbalna i niewerbalna ............................................................... 11 2. Kompetencje zawodowe i komunikacyjne funkcjonariuszy Policji .......... 14 3. Błędy i bariery w komunikacji ............................................................................. 19 ROZDZIAŁ II POJĘCIE WIZERUNKU I MARKETINGU. WIZERUNEK POLICJI 1. Pojęcie wizerunku. Typy wizerunku. Pojęcie marketingu ........................... 25 2. Metody i narzędzia komunikacji marketingowej ........................................... 27 3. Psychologiczne i językowe aspekty komunikacji marketingowej ............. 29 4. Wizerunek Policji. Badania i kształtowanie ..................................................... 30 ROZDZIAŁ III MARKETING NARRACYJNY JAKO STRATEGICZNA KONCEPCJA BRANDINGU 1. Pojęcie narracji. Techniki narracyjne ............................................................... 41 2. Omówienie pojęcia marketingu narracyjnego ............................................... 43 3. Budowanie skutecznej narracji .......................................................................... 47 4. Sposoby integrowania się ze słuchaczami ...................................................... 49 ROZDZIAŁ IV KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU POLICJI POPRZEZ MARKETING NARRACYJNY 1. Kształtowanie własnego wizerunku przez marketing narracyjny .............. 53 2. Narracyjny wymiar edukacji dla bezpieczeństwa .......................................... 60 3. Storytelling jako strategiczna koncepcja brandingu i operacyjne narzędzie komunikacji w pracy rzeczników prasowych ............................... 64 4. Marketing narracyjny jako operacyjne narzędzie komunikacji w promowaniu bezpieczeństwa ........................................................................... 68 5. Budowanie wizerunku Policji przez podmioty pozapolicyjne (na przykładzie doświadczeń autorki książki) ................................................. 74 ROZDZIAŁ V SZKOLENIA DLA FUNKCJONARIUSZY POLICJI Z ZASTOSOWNIEM ELEMENTÓW MARKETINGU NARRACYJNEGO 1. Kreowanie dyskursu publicznego (przygotowanie, prowadzenie i ewaluacja debat społecznych) ................. 94 2. Kreowanie wizerunku Policji przez marketing narracyjny .......................... 101 3. Efektywna komunikacja wewnętrzna (z elementami zarządzania narracyjnego) ........................................................ 108 4. Doskonalenie umiejętności z zakresu komunikowania się w ramach dyskursu publicznego (dla rzeczników prasowych) ................... 114 5. Prowadzenie działań profilaktyczno-edukacyjnych ....................................... 120 6. Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych funkcjonariusza Policji w zakresie reagowania na agresję werbalną i niewłaściwe zachowania .................................................................. 128 ZAKOŃCZENIE .......................................................................................................... 135 LITERATURA .............................................................................................................. 139 6 Spis treści
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: