
Autor: | Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec | Liczba stron: | 208 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | Język publikacji: | polski |
ISBN: | 978-83-8142-547-6 | Data wydania: | 2019-09-11 |
Kategoria: | ebooki >> poradniki >> zarządzanie |
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych na próbie polskich przedsiębiorstw z różnych branż. W monografii znajduje się też kilka studiów przypadków odnoszących się do internacjonalizacji polskich firm.
Darmowy fragment publikacji:
Gdzie kupić całą publikację:
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy
Autor: Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec
Autor: Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec
Sklep
Format
Cena