Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00355 014701 16410326 na godz. na dobę w sumie
Swashbucklers: Stal kontra proch - poradnik do gry - ebook/pdf
Swashbucklers: Stal kontra proch - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 42
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Swashbucklers: Stal kontra Proch” zawiera przydatne informacje na temat rozgrywki oraz opis wykonania poszczególnych zadań.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Rozwój i wyposażenie postaci
-Okręt
-Bitwy morskie
-Walka postacią
-Miasta
-Misje
-Handel
-Zadania kurierskie
-[Solucja] Hawana - Prolog
-[Solucja] Hawana – Gubernator
-[Solucja] Hawana – Buttler
-[Solucja] Nassau
-[Solucja] Jacksonville
-[Solucja] Nowy Orlean – Gubernator
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 17

Informacja o grze

Przygodowa gra akcji, w której gracze obejmują kontrolę nad pirackim kapitanem, znanym jako Abraham Nightingale Grey. Bohatera czekają liczne przygody na morzu i lądzie.

Gra Swashbucklers: Blue & Grey, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Swashbucklers: Stal kontra proch autor: Jaskólski „Little Horror” Marcin (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent Akella, Wydawca 1C / Cenega, Wydawca PL Wydawnictwo Bauer. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Swashbucklers: Stal kontra proch – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3 Podstawy ______________________________________________________ 4 Rozwój i wyposażenie postaci ________________________________________________ 4 Okręt ______________________________________________________________________ 5 Bitwy morskie ______________________________________________________________ 6 Walka postacią______________________________________________________________ 7 Miasta _____________________________________________________________________ 8 Misje ______________________________________________________________________ 9 Handel ____________________________________________________________________ 10 Zadania kurierskie _________________________________________________________ 11 Solucja _______________________________________________________ 12 Hawana - Prolog ___________________________________________________________ 12 Hawana – Gubernator ______________________________________________________ 14 Hawana – Buttler __________________________________________________________ 18 Nassau____________________________________________________________________ 22 Jacksonville _______________________________________________________________ 25 Nowy Orlean – Gubernator __________________________________________________ 27 Nowy Orlean – Generał Hawkins _____________________________________________ 32 Plantacja Pedrilla __________________________________________________________ 37 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Swashbucklers: Stal kontra proch – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witaj w nieoficjalnym poradniku do Swashbucklers: Stal kontra Proch (angielski tytuł Blue vs Grey). W poradniku kolorem pomarańczowym oznaczyłem nazwy miejsc, kolorem niebieskim imiona postaci, kolorem zielonym nazwy portów, a kolorem brązowym nazwy zadań. Jaskólski „Little Horror” Marcin W grze wcielasz się w postać morskiego awanturnika, kapitana Abrahama Greya. Przenosimy się w czasy wojny secesyjnej (1861-1865). Konflikt pomiędzy Północą (Stany Zjednoczone), a Południem (Konfederacja) trwa także na morzu i będziesz mógł się opowiedzieć po którejś z tych stron. Strona: 3 Swashbucklers: Stal kontra proch – Poradnik GRY-OnLine Podstawy R o z w ó j i w y p o s a ż e n i e p o s t a c i Nasz bohater opisany jest pięcioma głównymi cechami. Są to punkty życia, energia (niezbędna do wykorzystywania specjalnych zdolności), umiejętności szermiercze, strzeleckie oraz obrona. Punkty życia i energia wzrastają samoistnie wraz z awansowaniem naszej postaci na wyższe poziomy. Równocześnie z awansami otrzymujemy też punkty, które możemy przeznaczyć na rozwój umiejętności bojowych. Punkty doświadczenia otrzymujemy za wykonywanie misji, oraz za wygrane bitwy. Nasz bohater posiada też plecak, w którym może przenosić uzbrojenie, amunicję, oraz ingrediencje podnoszące poziom energii i życia. Kwestia uzbrojenia nie jest zbyt rozbudowana. Po prostu wraz z rozwojem fabuły w sklepach można zakupić coraz lepszą broń. Nie jest tego dużo i wybór jest oczywisty. Jedyna kwestia którą można rozważyć, jest taka, czy korzystać z broni palnej krótkiej (mała siła rażenia, wysoka szybkostrzelność), czy też z długiej (duża siła rażenia, mała szybkostrzelność). Dodatkowo nasza postać może się uczyć różnych ciekawych umiejętności. Część z nich może modyfikować podstawowe cechy naszej postaci (np. żywotność). Niektóre z nich działają automatycznie, natomiast do innych (np. uników, ciosów specjalnych), musimy przypisać odpowiedni klawisz. Strona: 4 Swashbucklers: Stal kontra proch – Poradnik GRY-OnLine O k r ę t Każdy statek może być ulepszany o silniki parowe (dzięki którym przez krótką chwilę możemy przyśpieszyć) oraz o dodatkowe bronie (jak na przykład haubice, moździerze, czy też działko Gatlinga). W stoczni można także ulepszyć kadłub i ożaglowanie, dzięki czemu okręt stanie się szybszy i bardziej wytrzymały. Każdy statek wyposażony jest w działa znajdujące się z boku kadłuba. Ta podstawowa broń nie wymaga amunicji, ale jest też najmniej poręczna w użyciu. Nowe statki możesz zakupić w dużych portach jak Hawana, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przejąć zdobytą jednostkę. Strona: 5 Swashbucklers: Stal kontra proch – Poradnik GRY-OnLine B i t w y m o r s k i e Wynik bitew morskich zależy od rodzaju statku, jego wyposażenia, oraz twoich umiejętności sterowania i strzelania. Podczas walk morskich musisz w pełni wykorzystywać możliwości swojego okrętu. Jeśli jest to mała i zwrotna jednostka, trzeba wykorzystać jej szybkość, tak aby przeciwnik nie mógł cię trafić. Absolutnie każdy okręt (nawet barka), wyposażony jest w podstawową broń, czyli działa boczne. Amunicja do tych dział jest nieograniczona, jednak aby z nich celnie wystrzelić, musisz się ustawić do przeciwnika bokiem. Takich ograniczeń nie mają superbronie montowane w specjalnie na to przeznaczonych miejscach. Superbronie (moździerze, czy rakiety) mają ograniczoną amunicję i tylko od ciebie zależy jaki jej zapas zabierzesz ze sobą. Dzięki ulepszaniu statku, możesz zamontować na nim większe silniki i większe superbronie. Oczywiście zależy to także od rozmiarów okrętu – niektóre jednostki da się rozbudować tylko do pewnego stopnia. Kolejnym istotnym elementem modyfikującym okręt jest silnik parowy. Pozwala on na krótki czas zwiększyć szybkość statku, co jest niezwykle przydatne podczas manewrowania. Musisz bardzo uważać, gdyż silniki te łatwo się przegrzewają, co w konsekwencji może się zakończyć eksplozją. W broń okrętową, amunicję i silniki parowe zaopatrzysz się w stoczniach. Gdy atakowany przez ciebie statek zostanie już dostatecznie zniszczony, otrzymasz komunikat, że możesz dokonać abordażu. Aby wedrzeć się na pokład statku, musisz oczywiście się do niego zbliżyć. Abordaż zaczyna się walką z załogą, a kończy walką z kapitanem. Po wygranej możesz przejąć cały ładunek statku, a także sam okręt. Nic nie stoi na przeszkodzie, by zdobyty statek spalić, bądź sprzedać na aukcji. Strona: 6 Swashbucklers: Stal kontra proch – Poradnik GRY-OnLine W a l k a p o s t a c i ą Dokonując abordażu na wrogi statek (lub też podczas zlecanych misji), rozpoczynamy bezpardonową walkę z wieloma przeciwnikami. Możemy podczas niej korzystać z pięści, broni białej, palnej oraz specjalnych umiejętności przypisanych pod klawisze. W identycznej scenerii będziemy się ścierać z bossami – potężnymi przeciwnikami o dużej odporności i potężnych umiejętnościach bojowych. Spotkasz się także z innym rodzajem walki wręcz, gdzie stajemy naprzeciw jednego przeciwnika. Są to zwykle kapitanowie statków, bądź też kowboje, z którymi można toczyć pojedynki bokserskie. Podczas takich walk nie możemy korzystać z broni palnej, a nasze możliwości w użyciu umiejętności specjalnych są bardzo poważnie ograniczone. Pokonanie kapitana oznacza przejęcie okrętu który zaatakowałeś. Walki bokserskie toczą się na nieco innej zasadzie. Jako, że nie są to pojedynki na śmierć i życie, walka toczy się do trzech wygranych. Jeśli jednak przegrasz jeden pojedynek, liczba walk które musisz wygrać wzrasta do czterech. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Swashbucklers: Stal kontra proch - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: