Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00476 012811 15980249 na godz. na dobę w sumie
System Shock 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
System Shock 2 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 19
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Lokacje, zadania oraz wszystko co potrzebne aby ułatwić ukończenie tego techno-thrillera.

Spis treści:
-Klasy Postaci
-Statystyki i Skille
-Tips
-Deck ONE Von Braun - ENGINEERING
-Deck TWO Von Braun - MEDICAL SCIENCE
-Deck THREE Von Braun - HYDROPONICS
-Deck FOUR Von Braun - OPERATIONS
-Deck FIVE Von Braun - RECREATION
-Deck SIX Von Braun - COMMAND
-Rickenbaker - THE MANY & SHODANSPACE

Informacja o grze

Kontynuacja wydanej w 1994 roku gry akcji System Shock. Wcielając się w rolę bezimiennego żołnierza gracze muszą odkryć, co stało się na statku kosmicznym Von Braun i zażegnać niebezpieczeństwo, jakie zagraża mieszkańcom Ziemi.

Gra System Shock 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 1999 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry System Shock 2 autor: Wojciech „Soulcatcher” Antonowicz (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. System Shock 2 – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Klasy Postaci __________________________________________________________ 3 Statystyki i Skille _______________________________________________________ 5 Tips _________________________________________________________________ 7 Deck ONE Von Braun - ENGINEERING _______________________________________ 9 Deck TWO Von Braun - MEDICAL SCIENCE __________________________________ 10 Deck THREE Von Braun - HYDROPONICS ____________________________________ 11 Deck FOUR Von Braun - OPERATIONS ______________________________________ 13 Deck FIVE Von Braun - RECREATION _______________________________________ 15 Deck SIX Von Braun - COMMAND __________________________________________ 17 Rickenbaker - THE MANY SHODANSPACE __________________________________ 18 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl System Shock 2 – Poradnik GRY-OnLine Klasy Postaci K L A S Y P O S T A C I W grze występują trzy klasy postaci. Klasę postaci możemy wybrać po tutorialu. Marine: Klasa ta jest odpowiednikiem wojownika. Jest to expert od broni i używania siły fizycznej. Bardziej niż pozostałe klasy będzie doświadczony w weapon maintenance, modyfikowaniu broni i wszystkich skillach związanych z walką Navy: Klasa ta jest odpowiednikiem złodzieja. Jest ekspertem od skilli technologicznych, hackingu i modyfikacji. Postać ta bardziej preferuje podstęp i skradanie się niż brutalną siłę fizyczną. Navy potrafi infiltrować komputerowe systemy bezpieczeństwa, przejmować kontrolę nad urządzeniami technicznymi oraz zapoznawać się łatwiej z obcymi technologiami OSA Officer: Klasa ta jest odpowiednikiem maga. Jego siłą jest psionica. Posiada on podobne do czarów zdolności pozwalające mu np. kontrolować potwory, wyłączać mechanizmy i oczywiście atakować przeciwników siłą swojego umysłu. Oczywiście posługiwanie się siłą PSI nie jest łatwe ani do końca bezpieczne. Oczywiście umiejętności nie są do końca przyporządkowane do klasy, każdy może próbować nauczyć się również skilli innej klasy, jednak zawsze najlepiej rozwija się swoje podstawowe zdolności. Ciężko jest również stworzyć postać łączącą umiejętności wszystkich trzech klas, raczej należy na początku gry zdecydować się jaką drogą mamy zamiar pokonać naszych przeciwników. Strona: 3 www.gry-online.pl System Shock 2 – Poradnik GRY-OnLine T W O R Z E N I E P O S T A C I Tworzenie postaci odbywa się inaczej niż w innych grach. Po wybraniu klasy postaci odbywamy tak jakby 3 letnie szkoleni. Każde z wybranych szkoleń wpływa na nasze statsy i skille. Każdego roku mamy do wyboru trzy szkolenia. To które szkolenie wybierzemy będzie miało wpływ na to jakie parametry i skille będzie posiadała nasza postać na początku gry. MARINE 1 rok Ordinance Master s Mate Survival Training Zero G Training 2 rok Gunnery Mate Asteroid Pockets Staff Assistance 3 rok Honor Gurd Quash Rebelion Ship Systems Consultant NAVY 1 rok Ship s Ops Engeeners Mate Military Police 2 rok Navigators Mate Ordinance Master STR +2 END +2 AGI +2 Energy Weapons +1, CYB +1 Heavy Weapons +1, CYB +1 Standard Weapons +2 Maintaince +1 Modify +1 Repair +1 STR +1, Hack +1 STR +1, Repair +1 STR +1, Modify +1 CYB +2 Maintaice +1 Tactical Training School Standard Weapons +2 3 rok Lab Assistant Survival Training Zero G Training O.S.A. 1 rok Cyber Emphaty Kinetic Emphaty Mass Alteration Research +1 END +2 AGI +2 Tier Two Psi Disciplines, Cryokinesis, Psychigenic Cyber Affinity Tier Two Psi Disciplines, Cryokinesis, Kinetic Redirection Tier Two Psi Disciplines, Cryokinesis, Psycho Reflective Screen 2 rok Telepathic Interrogation Experimental Lab Tactical Psionic Training PSI +2 Resaerch +1 END +2 3 rok Anti Terrorism STR +1, AGI +1, CYB +1, Psychogenic Agility Strona: 4 Field Operation Phisical Field Operation STR +1, AGI +1, CYB +1, Neuro Reflex Dampening STR +1, AGI +1, CYB +1, Remote Electron Tampering www.gry-online.pl System Shock 2 – Poradnik GRY-OnLine S T A T I S T I C S Statystyki opisują podstawowe parametry naszej postaci. Statystyki i Skille STRENGTH (STR) : Wpływa na : pojemność inventory, ilość damage zadawanego w walce hand- to-hand. Wszystkie zbroje i niektóre bronie mają wymagania co do minimalnego STR. ENDURANCE (END) : Wpływa na maksymalną ilość hit points oraz na odporność na promieniowanie i toxyny. PSIONICS (PSI) : Wpływa na skille związane z PSI czyli na ich długość trwania, zasięg i ilość zadawanego damage AGILITY (AGI) : Wpływa na prędkość poruszania się i reakcji, na ilość damage zadawanego przez upadek z wysokości i na obrażenia związane z odrzutem broni CYBERNETIC AFFINITY (CYB) : Podwyższa szansę sukcesu podczas używania skillów Hack, Repair i Modify T E C H N I C A L S K I L L S Technical opisują nasze zdolności w dziedzinach technicznych, mogą być modyfikowane za pomocą odpowiedniego oprogramowania (jakkolwiek oprogramowanie to nie wpływa na minimalne wymagania co do skillu) HACK: Wpływa na zdolność do włamywania się i przejmowania kontroli nad różnorodnymi systemami komputerowymi REPAIR: Wpływa na szansę naprawienia zepsutej broni lub systemu komputerowego MODIFY: Wpływa na szansę zmodyfikowania broni do jej ulepszonej wersji MAINTAIN: Wpływa na ilość napraw stanu broni. Wymaga odpowiedniego sprzętu RESEARCH: Wpływa na wydajność badań nad elementami obcych co czasami pozwala na zdobywanie ciekawych informacji. Również niektóre przedmioty nie mogą być używane bez uprzedniego zbadania C O M B A T S K I L L S Opisują naszą zdolność do posługiwania się broniami. Niektóre bronie mają wymagania co do minimalnego skillu potrzebnego aby się nimi posługiwać. STANDARD: Skill podwyższa ilość zadawanego damage przy posługiwaniu się Standard Weapons. ENERGY: Skill podwyższa ilość zadawanego damage przy posługiwaniu się Energy Weapons. HEAVY: Skill podwyższa ilość zadawanego damage przy posługiwaniu się Heavy Weapons. EXOTIC: Skill podwyższa ilość zadawanego damage przy posługiwaniu się Exotic Weapons. P S I O N I C S S K I L L S NAZWA FIRST TIER EFEKT CZAS TRWANIA Wszystkie zużywają 1 PSI point na użycie. Dodaje 2 punkty PSI do maksymalnej ilości. Wymagane First Tier Neural Capacity Neuro-reflex Dampening Eliminuje odrzuty broni 1 min + 20s na PSI Psychogenic Agility AGI +2 2 min + 1min na PSI Projected Cryokinesis Strzela energią odbierająca ciepło. Ilość damage zależy od PSI - Psycho-reflective Screen Chroni przed 15 wszyskich damage 20s +30s na PSI Kinetic Redirection Pozwala przenosić przedmioty silą woli do postaci 1s na PSI Strona: 5 www.gry-online.pl System Shock 2 – Poradnik GRY-OnLine Psychogenic Cyber Affinity CYB +2 2 min + 1min na PSI Remote Electron Tempering SECOND TIER Powoduje szybsze wyłączanie się aktywnych alarmów Czas Redukcji = 5s + 5s na PSI Wszystkie zużywają 2 PSI point na użycie. Dodaje 4 punkty PSI do maksymalnej ilości. Wymagane Second Tier Neural Capacity Adrenaline Overproduction Podwyższa ilość zadawanego damage 10s na PSI w walce hand-to-hand o PSI Cerebro-regenerated Stimulation Recursive Psonic Amplification Anti-entropic Field Regeneruje utracone hit points Ilość : 2 HP na PSI PSI +2, Podczas aktywacji punkty psi są zużywane podwójnie 10s + 10s na PSI Podczas gdy aktywne broń nie może się zaciąć i nie pogarsza się jej kondycja 10s + 20s na PSI Neural Decontamination Chroni 80 spowodowanego radiacją. przed damage 10s + 5s na PSI Psychogenic Strength STR +2 Localized Pyrokinesis damage Zadaje wszystkim przeciwnikom w promieniu = 5 feet + 1 feet na PSI 2 min +1 min na PSI 15s +8s na PSI THIRD TIER Electron Cascade Wszystkie zużywają 3 PSI point na użycie. Dodaje 6 punkty PSI do maksymalnej ilości. Wymagane Third Tier Neural Capacity Recharged pojedynczy rozładowany przedmiot lub broń w skali 20 na punkt PSI do maksymalnego poziomu dozwolonego przez Maintaince Skill - Neural Toxin-blocker Chroni w 100 przed toksynami 10s + 5s na PSI Projected Pyrokinesis Wysyła zadawanego damage wzrasta z PSI ognisty pocisk. Ilość - Molecular Duplication Używa Nanities do zduplikowania magazynku naboi lub hypo Szansa powodzenia = 30 +10 na PSI Energy Reflection Chroni w 50 od wszystkich broni energy-based 20s na PSI Enhanced Motion Sensivity Pokazuje lokacje wszystkich 30s na PSI pobliskich potworów Psionic Hypnogenesis non-robotic Potwory stają zahipnotyzowane i nie ruszają się, efekt mija gdy zostaną zaatakowane 20s na PSI FOURTH TIER Wszystkie zużywają 4 PSI point na użycie. Dodaje 8 punkty PSI do maksymalnej ilości. Wymagane Fourth Tier Neural Capacity Remote Patern Detection Podaje przedmiotów. lokacje ciekawych 1 min na PSI Psychogenic Endurance END +2 2 min + 1 min na PSI Strona: 6 www.gry-online.pl System Shock 2 – Poradnik GRY-OnLine Remonte Circuity Manipulation Pozwala na Psionic Hacking. Używa połowę PSI w zamian na CYB i Hacking Skill. Zużywa punkty PSI w zamian za Nantities - Photonic Redirection Pozwala na niewidzialność. Używanie broni likwiduje ten efekt 5s +5s na PSI Electron Surpression Unieruchamia każdy cel mechaniczny 3s na PSI Molecular Transmutation Zamienia amunicje i hypos na nanities - Cerebro-energetic Extension Zamienia PSI-Amp na w potężną broń melee 10s na PSI FIFTH TIER Wszystkie zużywają 5 PSI point na użycie. Dodaje 10 punkty PSI do maksymalnej ilości. Wymagane Fifth Tier Neural Capacity Soma Transference Wysysa hit points z potworów non- robotic i dodaje je do naszych HP - Imposed Neural Restructuring External Psionic Detonation Powoduje iż potwory non-robotic stają się wrogie wobec non-human. Efekt mija w wypadku zranienia przez human. 10s na PSI Zostawia zbliżeniową mine PSI która nie rani robots i zadaje podwójne damage dla postaci czułych na PSI 4 min Advanced Cerebro- stimulated Regeneration Odnawia HP w ilości 5HP + 5HP na PSI - Instantaneous Quantum Relocation Teleportuje do zaznaczonej lokacji. lokacji - Jeżeli brak zaznaczonej zaznacza Alt+T usuwa niepotrzebne znaczniki ją. - Metacreative Barrier Tworzy barierę PSI przed postacią. HP bariery 150+50 na PSI ponad 5 4 min Psycho-reflectiv Aura Broni przed 60 combat dammage 10s +20s na PSI P o z i o m T r u d n o ś c i . Tips Jeżeli nie jesteś wprawnym graczem i nie grałeś w SS1 przynajmniej za pierwszym razem grając w SS2 wybierz poziom trudności Easy. Nie obawiaj się iż gra będzie za prosta gdyż nawet na tym poziomie SS2 jest trudna, a będziesz miał o wiele więcej przyjemności i nie grozi ci napad zwątpienia już po godzinie grania. Na wszystkich poziomach trudności zagadki są te same, a cała różnica polega na tym iż te same potwory mają lepsze współczynniki a naszej postaci jest się trudniej rozwijać. I n f o r m a c j e z a w a r t e w g r z e . Mamy podczas grania bardzo dobry system składowania przychodzących do nas emaili, logów i Questów. Połowa sukcesu z gry to dokładne przeczytanie tego co nam się tam pojawia. W a l k a w r ę c z . Należy się starać aby niszczyć jak największą ilość przeciwników walcząc wręcz. Nie zużywamy wtedy cennej amunicji ani sił PSI, (które przydadzą się nam w późniejszym etapie gry). Doskonale Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

System Shock 2 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: