Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00049 004970 18973043 na godz. na dobę w sumie
Tantryczny masaż lingam. Odkryj źródło męskiej rozkoszy - ebook/pdf
Tantryczny masaż lingam. Odkryj źródło męskiej rozkoszy - ebook/pdf
Autor: , Liczba stron: 280
Wydawca: Vital Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-8168-520-7 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> ogólne
Porównaj ceny (książka, ebook (-16%), audiobook).

 

W tym poradniku Autorzy, specjaliści tantry oraz masażu erotycznego, obnażają przed Tobą świat męskiej rozkoszy! Odkryjesz, jak krok po kroku, wykonać jeden z najbardziej zmysłowych masaży tantrycznych - masaż lingam. Dzięki prostym wskazówkom dowiesz się, w jaki sposób budować atmosferę w sypialni, przygotować nastrajający masaż całego ciała, a także stopniowo wzbudzać pożądanie partnera. Odkryjesz jak ważne jest świadome wzmacnianie mięśni Kegla, mających bezpośredni wpływ na doznawanie silniejszych orgazmów. Autorzy opisali również ćwiczenia pomagające zachować pełną kontrolę nad wytryskiem, będącym zmorą wielu par! Tajemnice męskiej rozkoszy obnażone!

 

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Tantryczny masaż lingam Michaela Riedl Klaus Jürgen Becker Tantryczny Tantryczny masaż masaż yoni lingam Odkryj źródło męskiej rozkoszy Redakcja: Ewelina Kuryłowicz Skład: Krzysztof Nierodziński Projekt okładki: Krzysztof Nierodziński Tłumaczenie: Aneta Trybulska Wydanie I Białystok 2020 ISBN 978-83-8168-520-7 Tytuł oryginału: Lingam Massage: Die Kraft männlicher Sexualität neu erleben – Michaela Riedl und Klaus Jürgen Becker © 2006 by Hans-Nietsch-Verlag Alle Rechte vorbehalten Zdjęcia: Bernd Eidenmuller, Mitwirkung von Frank Fleuchaus Ilustracje: Devam Will © Copyright for the Polish edition by Wydawnictwo Vital, Białystok 2019 All rights reserved, including the right of reproduction in whole or in part in any form. Wszelkie prawa zastrzeżone. Bez uprzedniej pisemnej zgody wydawcy żadna część tej książki nie może być powielana w jakimkolwiek procesie mechanicznym, fotograficznym lub elektronicznym ani w formie nagrania fonograficznego. Nie może też być przechowywana w systemie wyszukiwania, przesyłana lub w inny sposób kopiowana do użytku publicznego lub prywatnego – w inny sposób niż „dozwolony użytek” obejmujący krótkie cytaty zawarte w artykułach i recenzjach. Książka ta zawiera porady i  informacje odnoszące się do opieki zdrowotnej. Nie powinny one jednak zastępować porady lekarza ani dietetyka. Jeśli podejrzewasz u siebie problemy zdrowotne lub wiesz o nich, powinieneś skonsultować się z lekarzem, zanim rozpoczniesz jakikolwiek program poprawy zdrowia czy leczenia. Dołożono wszelkich starań, aby informacje zaprezentowane w tej książce były rzetelne i aktualne podczas daty jej publikacji. Wydawca ani autor nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek skutki dla zdrowia, mogące wystąpić w  wyniku stosowania zaprezentowanych w książce metod. 15-762 Białystok ul. Antoniuk Fabr. 55/24 85 662 92 67 – redakcja 85 654 78 06 – sekretariat 85 653 13 03 – dział handlowy – hurt 85 654 78 35 – www.vitalni24.pl – detal strona wydawnictwa: www.wydawnictwovital.pl Więcej informacji znajdziesz na portalu www.odzywianie24.pl PRINTED IN POLAND Spis treści Przedmowa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Wprowadzenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13 Rozdział 1: Męska seksualność . . . . . . . . . . . . . . 17 Lingam symbolem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19 Eksplorowanie lingam . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 Anatomia męskich narządów płciowych . . . . . . . . . . . 31 Tajemnica erekcji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75 Fizyczne przyczyny zaburzeń erekcji . . . . . . . . . . . . . 81 Ejakulacja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87 103 Męski orgazm . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Menopauza u mężczyzny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109 Rozdział 2: Podstawy energetyczne i duchowe . . . . . 113 Filozofia taoistyczna pięciu żywiołów . . . . . . . . . . . . . 115 Drewno – siła rozprężania . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121 Ogień – siła afirmacji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 127 Ziemia – siła otwarcia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135 Metal – siła odwagi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 143 Woda – siła spokoju . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155 Rozdział 3: Masaż lingam i prostaty . . . . . . . . . . . 169 Adoracja Śiwy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 180 Przygotowujący masaż całego ciała . . . . . . . . . . . . . 186 Wzbudzenie rozkoszy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 194 Od korzenia do kwiatu . . . . . . . . . . . . . . . . . . 198 Pobudzanie lingam . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 201 Jazda na fali . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 204 210 Finał . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 214 Odczucia i pożegnanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Uwagi końcowe Michaeli . . . . . . . . . . . . . . . . . 216 O błogosławieństwie masażu analnego i prostaty . . . . . . . 217 Masaż analny: źródło pożądania i oddania . . . . . . . . . 218 Prostata a punkt G . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 223 Duchowość naszego dna miednicy . . . . . . . . . . . . . 225 Masaż analny i prostaty a wrażliwość tych miejsc . . . . . . 227 Masaż analny i prostaty krok po kroku . . . . . . . . . . . . 229 Wskazówki dla osoby wykonującej masaż analny i prostaty . . 230 Wskazówki dla osoby otrzymującej masaż analny i prostaty . . 231 Załącznik . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 239 Doświadczenia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 241 Masaż lingam z Michaelem . . . . . . . . . . . . . . . . 241 Masaż lingam z Berndem . . . . . . . . . . . . . . . . . 250 Masaż lingam z Wolfgangiem . . . . . . . . . . . . . . . 257 Uwagi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 263 Posłowie Josepha Kramera . . . . . . . . . . . . . . . . . . 265 269 O Autorach . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Michaela Riedl . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 269 Klaus Jürgen Becker . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 273 Klaus Jürgen Becker Jakiś rok temu razem z moją partnerką ży- ciową odwiedziłem niedaleko Monachium pewną grupę praktyków prowadzoną przez Pamelę Behnke, byłą uczennicę Michaeli Riedl, w  międzyczasie właścicielki Cen- trum życiowej pasji i zmysłowości „Taste of Touch”1. Poruszył mnie pełny wyczucia, miłości i profesjonalizmu sposób, w jaki Pamela wprowadzała nas w temat tydzień po tygodniu. W przeciwieństwie do sek- sualności, jaką dotychczas znałem, w tej grupie zgłębiającej tajniki masażu lingam i yoni nie chodziło w pierwszej kolejności o stymulację i kosmiczny orgazm (choć są cudowne), ale o  świadomość seksualną. Tam nabrałem zupełnie innego spojrzenia nie tylko w stosunku do mojego lingam, ale również do mojej męskości w ogóle. Przeczuwałem, że zostanę skonfronto- wany z taką formą seksualności, która nie jest zależna od presji hormonalnej i pobu- dek zewnętrznych, ale taką, która będzie mogła mnie żywić i wspierać aż do późnej starości. Z tego powodu zrodziła się we mnie chęć udokumentowania tej jakże wspania- łej możliwości zbadania swojej własnej sek- sualności z męskiego punktu widzenia w tej oto książce. W tym celu nawiązałem kon- takt z prowadzącą seminarium oraz autorką Przedmowa 7 książki pt. „Tantryczny masaż yoni”, Michaelą Riedl, i  jestem wdzięczny za to, że zgodziła się towarzyszyć mi w mojej sprawie. Zanim zetknąłem się z  masażem lingam, mój lingam był czymś, co miało działać. Tkwiąc w takim przekonaniu, wycho- dziłem z założenia, że jego zadanie polega na sprawianiu przy- jemności mnie i mojej partnerce. Dzisiaj odkrywam, że lingam dla mnie to coś więcej niż tylko członek. Nasz sposób obchodze- nia się z lingam oraz nasze pożądanie odzwierciedlają w pewnym stopniu nasze zewnętrzne życie. Kiedy o nie świadomie dbamy i pielęgnujemy z miłością, odkrywamy również nowe możliwości postępowania w ramach naszych relacji. Wcześniej nigdy nie rozumiałem, dlaczego w dalekowschod- nich tradycjach panował kult adoracji lingam. Dla mnie było to jak mieszanka zabobonów i obyczajów. Dzisiaj wiem, że w lingam chodzi o coś więcej. Chodzi o uczczenie męskiej siły płodności i mocy stwórczej, a nawet o znacznie więcej: chodzi o uczczenie faktu bycia mężczyzną. O uczczenie mężczyzny we mnie i w in- nych osobach tej samej płci. To zmienione nastawienie do mojego lingam wyraża się rów- nież w mojej seksualności. Kiedy wcześniej głaskałem mojego lingam, miało to na celu zaspokojenie popędu – a nie „adora- cję”. Tak samo było, gdy dotykałem yoni – celem był stosunek płciowy albo orgazm partnerki. Teraz oduczyłem się „zmierzać do czegoś”. Dotykam mojego lingam albo yoni partnerki, aby uczcić moją męskość lub jej kobiecość. Swoim dotykiem jestem „tu i teraz” i wyczuwam dłońmi, co lingam/ yoni chcą mi powie- dzieć, przyjmuję zaproszenie w tę podróż, w której myśli, dotyk i odczucia łączą się ze sobą. Na co dzień doświadczam rosnącej „świadomości lingam”. Odczuwam ją jako obecność, jako uspokajającą moc, która kiedyś nie była obecna w takiej formie. Ciągle oddycham, wprowadzam 8 Tantryczny masaż lingam Przedmowa oddech do mojego lingam, odczuwam jego ciepło niczym piecy- ka, który mnie ogrzewa. Mój lingam, niegdyś obecny w świecie rozpusty, coraz bardziej wraca do mnie, do domu. Ja sam stałem się źródłem moich doznań seksualnych. Już od wielu lat porusza mnie cytat życiowego nauczyciela Barry’ego Longa, który powiedział: „Istnieją dwie możliwości po- budzenia penisa – emocją lub miłością”. Dopiero teraz w pełni rozumiem przekaz tej wiadomości i pobudzenie mnie miłością jest dla mnie czymś wspaniałym, upajam się tym. Moje pozytyw- ne nastawienie do spełnionej seksualności przekazuję w swoim gabinecie doradczym w pojedynkę lub razem z moją partnerką innym mężczyznom, kobietom i parom. Seefeld, lato 2008 roku Klaus Jürgen Becker Michaela Riedl Kiedy w 1995 roku miałam wykonać swój pierwszy masaż lingam, byłam niesamowicie podniecona, a przede wszystkim zaskoczona tym, na jak wiele sposobów można dotykać i adorować lingam. Do tamtej chwili nie miałam zbyt dużego doświadczenia z męską seksualnością, podobnie jak z samym obchodzeniem się z lingam. Uzbrojona w notatnik i ołówek, z bezpiecznego miejsca śledzi- łam demonstrację masażu lingam w ramach mojego kształcenia tantrycznego, bo jako uważna uczennica nie chciałam nic przega- pić. Moje myśli kłębiły się, mój puls przyspieszał i w obliczu tak wielu różnych technik masażu walczyłam z zawrotami głowy, bo wydawało mi się wręcz niemożliwe to, żebym wszystko spamiętała. Kiedy przyszła moja kolej, pocieszała mnie myśl, że teraz dam z siebie wszystko, co najlepsze, nawet jeśli nie było to doskonałe. 9 Otworzyłam się na mojego Śiwę i nawiązałam kontakt. Długo i głę- boko patrzyłam mu w oczy i nagle poczułam wyraźnie, że przede mną nie siedział ktoś, kto oczekiwał doskonałego masażu, lecz męż- czyzna, który po prostu chciał być dotykany, wielbiony i kochany. Zaczął się masaż. Dałam z siebie wszystko, a mój Śiwa w czasie całego masażu nie miał erekcji. Zastanawiałam się w myślach: „Co robię źle? Nie podoba mu się mój dotyk? To, co mu robię, musi być okropne. Mam nadzieję, że nikt nie widzi, jak jestem słaba!”. Następnie położyliśmy się obok siebie i zaczęliśmy rozma- wiać. Zapewnił mnie, że mój dotyk bardzo mu się podobał, ale był zbyt podniecony, by doszło do erekcji. Dla mnie jako ko- biety było to coś zupełnie nowego, że mężczyzna może czerpać przyjemność z dotykania lingam, ale nie będzie miał wytrysku. Rozmowa z nim dużo mi dała, wyzbyłam się zakotwiczonych wyobrażeń na temat tego, czym ma być seks. Od tamtej pory zadaję mężczyznom wiele pytań i wiem już, że wiele z moich wyobrażeń o męskiej seksualności i byciu męż- czyzną w ogóle było błędnych. Aczkolwiek ich zmiana wcale nie jest prosta, gdyż stwierdzam, że stare uprzedzenia i wyobrażenia mają ogromną moc, tkwią gdzieś głęboko w naszym wnętrzu i dają o sobie znać, kiedy tylko czujemy się niepewnie. To miłość do mężczyzn, miłość do ludzi są tym, co nam zawsze na nowo pozwala pozbyć się starych obrazów i przekonań i otwiera nas na nieznane; na to, czym to „jest”. Odżywcza seksualność potrze- buje poczucia bezpieczeństwa, akceptacji, zrozumienia i miłości. Odnosi się to zarówno do mężczyzn, jak i kobiet. Mężczyźni, tak jak kobiety, potrzebują spójnych ram, aby móc rozwinąć swoją seksualność, a te obejmują nie tylko warun- ki zewnętrzne, ale również na przykład drugą osobę, zrelaksowa- ną i akceptującą, która oczywiście nie jest „perfekcyjna”, lecz po prostu kochająca i współczująca. 10 Tantryczny masaż lingam Przedmowa W ramach naszego podstawowego i rozszerzonego programu nauczania w AnandaWave®, a także w czasie seminariów Ananda- Wave® dotyczących masażu yoni i lingam, które prowadzę wspólnie z Gittą Arntzen, ciągle trapi nas pytanie, w jaki sposób możliwe jest przekazanie tak wielu różnych pod względem jakościowym rodza- jów dotyku bez wywoływania żadnych nadmiernych oczekiwań czy ograniczającego myślenia nastawionego na konkretne świad- czenie. I za każdym razem otrzymujemy na to pytanie tylko jedną odpowiedź. To miłość do tego, co robię i sposób, w jaki to robię. To przekonanie, że jesteśmy uczniami, którzy w ramach masażu dają z siebie wszystko, nawet jeśli czasem coś się nie udaje od razu. Do tego potrzeba solidnej dawki humoru, miłości i tolerancji. To jest oczywiście pewien proces, gdyż nasze „zatwardziałe” wyobrażenia nie chcą ustąpić ot tak, z dnia na dzień. Ale prze- cież życie nie jest aż takie poważne i trudne, jak często nam się wydaje. Śmiejemy się przecież z całego serca, kiedy dziecko pró- buje nauczyć się chodzić i często ląduje wtedy na pupie (pod warunkiem oczywiście, że nic mu się wtedy nie dzieje). To jest śmieszne, tak jak samo życie. Nasza seksualność może w wielu przypadkach przyprawić nas o taki naprawdę szczery śmiech. Masaże yoni i lingam dają parom wspaniałą szansę poznać się na nowo z humorem i jasno określonymi względem siebie rama- mi, bez żadnych uprzedzeń czy oczekiwań. Pozyskane dzięki nim doświadczenia i wiedzę można później wykorzystać przy „upra- wianiu miłości”. Pary uczą się w ten sposób dużo o sobie, gdyż zyskują możliwość przeżycia nowych doznań, niezależnie od po- trzeb i oczekiwań partnera/ partnerki. Dobrym kochankiem moż- na być tylko wtedy, gdy zna się siebie nawzajem i swoje potrzeby. Kolonia, lato 2008 roku Michaela Riedl 11 W języku niemieckim niestety nie istnieje żadne słowo na określenie adoracji lingam: ani „penis” (z łaciny „członek”), ani „fiut” czy „siusiak” nie oddają tego podniosłe- go znaczenia, jakie lingam może mieć dla mężczyzny. Pokazują jedynie, że nie pod- chodzimy do tej części naszego ciała świa- domie i z miłością. „Lingam” to też coś innego niż „wa- cek”, nawet jeśli mamy na myśli tę samą część naszego ciała. Tymi słowami wywo- łujemy pewnego rodzaju stan umysłu, za- tem kiedy zapytamy naszego kochanego, czy chciałby, abyśmy „adorowały jego lin- gam”, to ogólne doświadczenie będzie cał- kowicie różne od tego, gdybyśmy zapytały, „czy mamy pocierać jego wacka”. Słowo lingam jest zatem wybierane świadomie, gdyż historycznie zawiera w  sobie już cześć, uwagę, szacunek i  czułą sympatię i ułatwia nam okazanie uznania. Budzimy w ten sposób zupełnie inne energie i stany świadomości. „Masaż lingam” jest, jak się jeszcze przekonamy, świętą i uzdrawiającą czyn- nością, mimo że chodzi w nim oczywiście o seksualność. Wyraża czułe i bezcelowe oddanie swojej uwagi lingam, co za pierw- szym razem może nam się wydawać obce albo nietypowe. Lingam czci się i rozpiesz- cza, wykonując zróżnicowane ruchy pełne Wprowadzenie 13 czułości i uznania. Jak niedługo się dowiemy, mężczyzna dzięki temu często „surfuje” po oceanie wzniosłych odczuć – albo też po prostu tylko wzmacnia i odnajduje w sobie swoją męskość. Odkrycie i zaakceptowanie męskiej mocy seksualnej jest nie- zależne od potencji i erekcji. Żadnego znaczenia nie ma to, czy masowany mężczyzna jest młody czy stary, czy jest impotentem, czy ma doświadczenie w tych sprawach czy też nie. To, co się liczy, to gotowość do zapuszczenia się w nowy, nieznany obszar seksualności i świadome jego odczuwanie. Świadomość seksualna zaczyna się od samoakceptacji, czyli gotowości przyjęcia siebie ta- kim, jakim się jest. To jest prawdziwa podróż odkrywcza, w czasie której porzucamy wszystkie wcześniejsze opinie i dotychczasowe doświadczenia i przeżywamy wszystko na nowo. To, co możemy odnaleźć w czasie tej naszej podróży, to zu- pełnie nowe nastawienie do życia. Odkrywamy naszą męskość, wolność, niezależność od bodźców zewnętrznych i prawdziwą zdolność do miłości. Mężczyzna, który zna samego siebie i swoje- go lingam, ma głęboki kontakt ze sobą, wie, co jest dla niego do- bre, a co nie i potrafi się wyrazić w swojej męskości, jednocześnie pozostając otwarty na kobiecość. W świadomym kontakcie ze swoją męskością, do którego dąży się w masażu lingam, mężczy- zna może stworzyć pomost łączący go z kobiecością – bez bycia maminsynkiem czy macho. Nie potrzebuje już w żaden sposób odcinać się od kobiecych emocji czy sztuki uwodzenia, ani też chronić się przed nimi. Zamiast tego potrafi pozostać w pełnym miłości, być może nawet pożądania, kontakcie z kobiecością. Masaż lingam jest jednocześnie tajemnicą. W  zen istnieje określenie „umysłu początkującego”, przez które rozumie się umiejętność przeżywania danej rzeczy bez uprzedzeń, jak gdy- byśmy doświadczali jej po raz pierwszy. Jako symbol możemy sobie wyobrazić oczy dziecka, które po raz pierwszy w swoim 14 Tantryczny masaż lingam Wprowadzenie życiu widzi jakiś kwiat i podziwia go. Jeśli do każdego masażu lingam podejdziemy w ten sam sposób, bez żadnych uprzedzeń (mimo wszelkiej posiadanej w tym zakresie wiedzy), to każdy jeden masaż będzie wprawiał nas w zdziwienie. Wtedy, wolni od oceny i porównywania, doświadczamy wyjątkowego wydarzenia, które za każdym razem ukazuje się nam na nowo; cudu, który sam w sobie jest wyrazem stworzenia. Jesteśmy istotami czującymi. Wszyscy chcielibyśmy być szczęśliwi. Wszyscy szukamy szczęścia i źródła szczęścia. To spra- wia, że jesteśmy dogłębnie ludzcy i wszyscy ze sobą połączeni. Masaż lingam jest krokiem w tym właśnie kierunku. 15 Rozdział 1 Męska seksualność 17 Spójrz na lingam Śiwy piękny jak stopione złoto, mocny jak Himalaje, czuły jak zawiązek liścia, dający życie jak słoneczna kula; podziwiaj urok jego połyskującego klejnotu! Lingua Purana Słowo lingam pokazuje najbardziej we- wnętrzną istotę męskości. Pochodzi z sanskrytu, świętego języka Indii, i ozna- cza „kolumna światła”, „ściana światła”, „miecz lotosu”. W  Indiach lingam jest czczony jako wyraz jasności Śiwy, która potrafi przenikać zasłonę iluzji, błędnych wyobrażeń i stereotypów. Lingam symbo- lizuje doskonały miecz rozróżniający mię- dzy spójnością a jej brakiem, jak również naszą kreatywną energię i moc stwórczą. Za przedstawicieli lingam w  Indiach uznaje się dwukolorowe kamienie, które można znaleźć w  rzece Narada. Uważa się je za święte i w obróbce ręcznej nada- je im się owalny kształt. Forma kamienia symbolizuje męską energię, bordowe seg- menty oznaczają energię żeńską. O tych kamieniach mówi się, że są generatorami energii, mającymi harmonizujący wpływ na ciało, umysł i duszę oraz symbolizują- cymi „doskonałe zjednoczenie w  powią- zanej z sercem energii miłości”. Ponadto, taki kamień, kiedy się go nosi albo na nim medytuje, ma zwiększać męską potencję i moc miłości. Tym, czym dla Hindusów jest Shiva- lingam, tym dla Tybetańczyków jest wa- dżra (lub dordże). „Wadżra”, zwany także „dordże” oznacza „silny”, „potężny”, „be- lemnit”, „diamentowe berło”. Wadżra jest Lingam symbolem 19 kojarzony z takimi pojęciami, jak niezłomny, niepodzielny, nie- zniszczalny, nieprzezwyciężony. Uchodzi za symbol najwyższej, umysłowej mocy, której nic się nie przeciwstawi. „Umysł wadżry” to stan oświecenia: czysty i mocny niczym diament, zdolny do przecięcia wszystkiego co materialne, bez szkody dla samego sie- bie. Z tego względu wadżra jest widocznym symbolem tego, który posiada największą, umysłową moc. Jest on utożsamiany z wytrzy- małością, świadomym dążeniem do celu, mocą sprawczą, gotowo- ścią do rezygnacji na rzecz wyższych celów oraz poświęceniem. Zdolność lingam do bycia sztywnym była postrzegana przez ludy pierwotne jako coś magicznego. Dzisiaj nie mamy już w zwyczaju właściwie doceniać cudów natury. Ale czyż to nie jest cudowne, kiedy lingam się wznosi? I czy nie przypomina on wtedy królewskiego berła albo czarodziejskiej różdżki magika? U Maorysów czarnoksiężnicy kładą dłoń na lingam, kiedy wypowiadają zaklęcie, by nadać mu nadprzyrodzone siły. Z kolei pisma święte donoszą o zwyczaju kładzenia dłoni na lingam (ją- drach) w czasie składania przysięgi, aby wyrazić podniosły cha- rakter tej chwili. Nawet dzisiaj w niektórych częściach Maroka ten zwyczaj obowiązuje. Wiele tradycji przyjmuje, że męski aspekt Boga łączy nas z naszą niezmiennością i wiecznością, podczas gdy żeński jego odpowiednik permanentnie się zmienia. Tym samym adoracja lingam łączy nas z tym, co s t a ł e, z tym, co wieczne. W taoistycznych Chinach lingam nazywany jest „igłą Jade” albo „ptakiem karmazynowym”. W tej kulturze lingam i yoni były uznawane za święte i ważne części ciała, które tak samo potrzebują dotyku, pielęgnacji i miłości, jak pozostałe części ciała człowieka. Stare źródła taoistyczne stały się inspiracją do opracowania masa- żu lingam. Jest on leczniczy i energetyzujący, stanowi także jedno 20 Tantryczny masaż lingam Lingam symbolem z najgłębszych, wewnętrz- nych doświadczeń, jakie człowiek może w  ogóle zdobyć. Lingam jest „czaro- dziejską różdżką” mężczy- zny. Aczkolwiek należy się nim obchodzić tak jak z rośliną albo zwierzęciem domowym – potrzebuje czułości i  troski, w  prze- ciwnym razie kurczy się. Kiedy otrzymuje od nas uznanie, szacunek i  do- tyk, uczy nas nowej formy sztuki miłości i mocy stwórczej. W naszych kręgach kulturowych lingam często jest „używany” jedynie jako narząd zaspokojenia i nie jest „kochany”. Seksualność pod wpływem dogmatów ko- ścioła uległa silnej dewaluacji, a wraz z nią kobieta stała się nosi- cielką tajemnej wiedzy. Z tego też powodu kobiecie coraz trudniej przychodzi czczenie mężczyzny i jego lingam. Mężczyźni z kolei utracili świadomość w odniesieniu do znaczenia lingam jako na- rządu miłości i wykorzystują go wyłącznie do celu osiągnięcia or- gazmu. Kobiety często się go bały, zamiast okazywać mu miłość, na jaką zasługuje, a tym samym za jego zasługą doświadczyć czegoś wzbogacającego. Rzeźba Shivalingam, Mahabalipuram, Indie. 21 Zanim przejdziemy do omówienia poszcze- gólnych faz masażu lingam, dobrze byłoby najpierw zapoznać się z kompleksową ana- tomią lingam. Większość elementów znaj- duje się w  obszarze widocznym – trzon, żołądź, napletek, wędzidełko, ujście cewki moczowej, moszna i krocze. Pozostałe – czy- li prostatę, jądra, odbyt – da się wymacać. Coraz więcej ludzi, kobiet jak i męż- czyzn, staje się coraz bardziej świadomych tego, że lingam chce być rozumiany jako „narząd miłości”. Przestają ograniczać rolę penisa wyłącznie do „narządu funkcyj- nego”, który służy do erekcji i osiągania orgazmu. Dużo bardziej chodzi o  samo podejście do niego niż o  to, by stanął i wchodził oraz wychodził. Masaż lingam wspiera tę świadomość oraz całą naszą wie- dzę w tym zakresie. Tą świadomością mo- żemy się podzielić z innymi i dzięki temu doznać nowej jakości bycia. To jest nowy sposób kochania i życia. Jeśli chcesz, możesz teraz na spokojnie zbadać swojego lingam. Zorganizuj sobie jakieś miłe, piękne i ciepłe pomieszczenie i zadbaj o to, by przez następne dwie go- dziny nikt ci nie przeszkadzał. Daj sobie chwilę czasu, by na spokojnie obejrzeć swojego lingam i poznać go. W tym celu potrzebne ci będzie lustro i najlepiej odro- bina lubrykantu. Eksplorowanie lingam 23 Alternatywnie możesz go eksplorować również wspólnie ze swoją partnerką lub partnerem. Ma to tę zaletę, że możesz na bieżąco informować swoją drugą połówkę o swoich odczuciach, uczuciach i myślach. Dla niej może się to okazać bardzo war- tościowe, gdyż w ten sposób mimochodem zyskuje możliwość nawiązania kontaktu z twoim lingam. Pamiętajcie jednak o tym, by niczego nie oceniać, nie komentować ani w ogóle nie dys- kutować. Ważne jest, byście mieli do siebie wystarczająco dużo zaufania, aby uniknąć uczucia wstydu. W pojedynkę czy we dwoje podejdźcie do tego z miłością i w przyjemnym, zmysłowym oczekiwaniu. Jeśli stoisz przed dużym lustrem i obserwujesz siebie od przo- du, możesz zobaczyć swój owłosiony wzgórek łonowy, który na kartach tej książki z ogromną chęcią będę nazywał wzgórkiem lin- gam. Jeśli natomiast chcesz poznać lepiej lingam swojego partnera, poproś go o pozwolenie na obserwowanie i dotykanie tego miejsca. Lingam Przy ciele poniżej wzgórka lingam zaczyna się trzon prącia. Koń- czy się on wystającym żołędziem (glans penis), który niczym okrą- gły korek siedzi na trzonie. Skóra wokół trzonu prącia jest miękka i ruchoma i przechodzi w skórę żołędzia, która przeważnie jest nieco bardziej czerwona niż skóra trzonu. Jeśli mężczyzna nie był obrzezany, męska żołądź jest zakryta napletkiem. Kiedy ostrożnie ściągniesz napletek, możesz zobaczyć i poczuć, że skóra między trzonem a żołędzią jest wyraźnie cieńsza i też bardziej wrażliwa niż pozostała jej część. Z przodu przy żołędzi znajdujące się tam wędzidełko łączy tylną część prącia z żołędzią. Żołądź w stanie spoczynku jest bardzo wrażliwa, zwłaszcza w przypadku niedelikatnego dotyku. Dlatego też na początku 24 Tantryczny masaż lingam Eksplorowanie lingam mężczyzna woli być dotykany po trzonie prącia, a nie od razu po żołędziu. Kiedy penis ma erekcję, żołądź przestaje być tak wraż- liwa. Bardzo wrażliwe stają się także zakończenia nerwów przy wędzidełku, przez co odpowiedni dotyk tego miejsca, zwłaszcza w stanie pobudzenia, może być dla mężczyzny bardzo przyjemny. Po prawej i po lewej stronie obok wędzidełka oraz bezpo- średnio pod koroną żołędzi znajduje się tak zwana „męska łech- taczka”, obszar odpowiadający żeńskiej łechtaczce. Ten delikatny obszar dla większości mężczyzn w dalszym ciągu pozostaje nie- zbadany, gdyż męski wytrysk czy też orgazm są przeważnie wy- woływane przez pocieranie napletka o żołądź. „Męska łechtaczka” wprawdzie homologicznie odpowiada żeńskiej łechtaczce, ale wywoływane przez nią orgastyczne uniesienia są dużo bardziej subtelne niż u kobiety. Kiedy to miejsce jest odpowiednio maso- wane i rozpieszczane, może stać się źródłem ogromnej, seksualnej przyjemności dla mężczyzny. Na czubku żołędzi znajduje się ujście cewki moczowej, które pełni szczególną, podwójną funkcję: przepływa przez nie zarów- no płyn nasienny – mieszanka wydzielin z jąder, pęcherzyków nasiennych, prostaty i gruczołów Cowpera – jak i mocz z pęche- rza moczowego, ale nigdy jednocześnie. Jądra Pod lingamem znajduje się połączona z podbrzuszem wyraźnie widoczna moszna, która po lewej i po prawej stronie zawiera jajo- wate jądra. Pod względem ewolucji moszna jest odpowiednikiem żeńskich warg sromowych większych, jest względem nich homo- logiczna. Z kolei same jądra stanowią odpowiednik żeńskich ja- jowodów. Jądra, zwłaszcza kiedy mężczyzna nie jest podniecony, są bardzo wrażliwe na ból wywołany uciskiem i zmiażdżeniem. 25 Ale za to uwielbiają czuły dotyk palcami i delikatne pieszczoty czy głaskanie. W dotyku są jak małe morele, niezwykle wrażliwe na delikatny dotyk, zwłaszcza gdy jednocześnie pieści się lingam. Bardzo interesującą możliwością jest utworzenie z  kciuka i  palca wskazującego pierścienia wokół moszny nad jądrami (ale bez ich ściskania) tak, aby stała się naprawdę jędrna. Wielu mężczyzn uważa ten „pierścień” za niezwykle stymulujący, co też zwykle przyspiesza erekcję. Kiedy rozluźnisz uścisk wokół mosz- ny, możesz wziąć w palce powrózki nasienne i wymasować deli- katnie skórę moszny. Dla niektórych panów taki masaż jest wspaniały, dla innych z kolei raczej nieprzyjemny. Potrzeba odrobiny wyczucia, by spraw- dzić, która forma dotyku jest pobudzająca, a która niekonieczne. Kiedy masujesz jądra swojego partnera, pozwól mu wyrazić swoją opinię na ten temat. „Och”, „taak” albo jęki oznaczają „tak, rób tak dalej”. Milczenie natomiast oznacza „nieszczególnie mnie to pod- nieca”. Lekki wyraz dezaprobaty, potrząsanie głową czy odmowny gest dłoni należy interpretować jako „ewidentnie nieprzyjemne”. Dotykanie, pocieranie i delikatne pociąganie za jądra pobu- dzają produkcję testosteronu i zwiększają liczbę plemników. Krocze, prostata i „punkt miliona dolarów” Na tym etapie eksploracji potrzebne ci będzie podręczne luster- ko. A jeszcze lepiej byłoby, gdybyś kucnął nad nieco większym lustrem, abyś mógł obiema rękami dotykać obszar pod jądrami. Między odbytem a moszną znajduje się krocze (perineum), które jest niezwykle ważne dla sztuki kochania oraz męskiej przyjemności. Kiedy dotykasz palcem to miejsce, zaraz za jądrami wyczu- wasz wyraźny guzek, który jest początkiem lingam. Nieco dalej 26 Tantryczny masaż lingam Eksplorowanie lingam w kierunku odbytu znajduje się punkt miliona dolarów, miękki, podatny obszar, w który możesz wcisnąć palec na długość do dru- giej kostki. Za nim wewnątrz znajduje się prostata, którą można z tego miejsca odpowiednio wyczuć i wymasować. Większość mężczyzn i kobiet jest zaskoczona tym, jak niezwykle wrażliwa na stymulację erotyczną jest prostata. Prostata jest gruczołem wielkości kasztana. Znajduje się bezpośrednio nad kroczem, zaraz za kością łonową pośrodku miednicy. Obecnie coraz więcej osób odkrywa, że prostata pod względem homologicznym jest równa punktowi G u  kobiet. Z tego powodu często jest też określana jako „męski punkt G”. Podobnie jak punkt G u kobiet, prostata dostarcza głębszych i dłużej utrzymujących się wrażeń podczas orgazmu u mężczy- zny. Orgazmy prostaty łączą mężczyznę z jego stroną receptywną, podczas gdy orgazmy lingam z jego mocą dynamiczną. Odbyt Kiedy już się odpowiednio zajęliśmy penisem i wszelkimi, dobrze widocznymi strefami erogennymi mężczyzny, przeniesiemy teraz naszą uwagę na raczej nieznany, zwykle również „zakazany” czy lekceważony obszar – a mianowicie odbyt. Dzięki bliskiemu umiejscowieniu w stosunku do prostaty oraz mnogości wrażliwych zakończeń nerwowych odbyt stanowi nad wyraz erogenną strefę. Wielu mężczyzn nie ma kompletnie żadnego doświadczenia lub posiada niewielkie doznania w za- kresie dotyku i stymulacji tej właśnie partii ciała. Zapewne wy- nika to z faktu, że obszar ten jest w dalszym ciągu tabuizowany i oceniany jako brudny i brzydko pachnący. U niektórych pa- nów dochodzi do tego jeszcze lęk przed homoseksualizmem. Nie chcą stać się „kobietą” w związku. Oczywiście bardzo ważna jest 27 właściwa higiena odbytu, by nie przenosić żadnych bakterii, ale gdyby służył on wyłącznie do wypróżniania się, to jak byśmy wyjaśnili fakt, że jest on tak niezwykle wrażliwy i czuły na sty- mulację. Totalnym nieporozumieniem jest, że poświęcanie mu uwagi uchodzi za „perwersyjne” albo „nieczyste”. Tymczasem odbyt – przy założeniu odpowiedniej higieny – zasadniczo jest „czysty” i zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn stanowi obszar god- ny poznania. Aby jednak to uczynić, musimy pozbyć się starych uprzedzeń, porzucić wstyd i skierować naszą uwagę na to źródło pożądania i oddania. moczowód pęcherz moczowy prostata parzyste ciała jamiste ciało gąbczaste żołądź ujście cewki moczowej i przewodu wytryskowego kanaliki nasienne Rys. 1: Budowa lingam. nasieniowód odbytnica pęcherzyk nasienny kość ogonowa korzeń penisa punkt Jen-Mo tkanka łączna najądrza moszna W tym celu przygotowałem ćwiczenie: połóż się wygodnie, najlepiej nago, na łóżku. Zamknij oczy i skieruj swoją uwagę na swoją miednicę, zwłaszcza na odbyt. Połóż dłoń na kroczu 28 Tantryczny masaż lingam Eksplorowanie lingam i odbycie i oddychaj głęboko, prowadząc oddech w głąb, przez miednicę, aż do odbytu. Wyobraź sobie, jak powoli zaczynasz smarować rozetę wazeliną albo tłuszczem mlecznym i masujesz ją dokładnie i czule. Następnie zwizualizuj sobie, jak ostrożnie – aczkolwiek zdecydowanie – wchodzisz w odbyt i zaczynasz go eksplorować. Jak oceniasz tę podróż? 29
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Tantryczny masaż lingam. Odkryj źródło męskiej rozkoszy
Autor:
,

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: