
Autor: | Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki | Liczba stron: | |
Wydawca: | edu-Libri | Język publikacji: | polski |
ISBN: | 9788363804541 | Data wydania: | |
Kategoria: | ebooki >> biznes >> bankowość i finanse |
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Strategia marketingowa organizacji
pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest
bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także
strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach,
a nawet potencjalnych przeciwnikach.
Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i
koncepcje przedsięwzięć targowych, ale głównie dostarczyć informacji niezbędnych
do oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach.
Książka składa się z dwóch części.
Część pierwsza, teoretyczno-opisowa, oparta jest na publikacjach krajowych i
zagranicznych na temat targów. Zawiera ona uporządkowany przegląd poglądów
dotyczących ich istoty, funkcji i typów. Szczególną uwagę poświęcono
charakterystyce uczestników rynku targowego oraz długofalowym kierunkom
przemian tego rynku. Zaproponowano system mierników wielkości oraz rangi targów
w skali mikro-, mezo- i makroekonomicznej.
Druga część monografii zawiera unikatową analizę rzeczywistych struktur
polskiego rynku targowego, analizę koncentracji tego rynku oraz hierarchię
miejskich ośrodków targowych.
Opracowanie jest efektem zainteresowań pracowników Katedry Handlu i Instytucji
Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w szczególności dwuletnich
studiów oraz analiz w ramach programu badań statutowych UEK.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Gdzie kupić całą publikację:
Targi w gospodarce rynkowej
Autor: Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki
Autor: Andrzej Szromnik, Jacek Bazarnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Krzysztof Piotr Wojdacki
Sklep
Format
Cena