Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00587 010698 7468332 na godz. na dobę w sumie
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 148
Wydawca: BL Info Polska Sp. z o.o. Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-89537-86-7 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> zdrowie
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka, która opowiada o trudnej sztuce sprzedawania. Sprzedawać może każdy, jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak to robić, odnoszą sukcesy. Poradnik jest przeznaczony głównie dla kierowników działu sprzedaży, handlowców i przedstawicieli handlowych, jednak w nowoczesnej firmie nie tylko handlowcy muszą umieć sprzedawać (choć oni przede wszystkim). Również pozostali pracownicy powinni posiadać umiejętności z zakresu technik sprzedaży, aby firmie przybywało zadowolonych klientów. Ta książka pomaga w zdobyciu takich umiejętności.

Jeśli tylko masz chęć i ambicje, by wybrać i zastosować opisane w książce wskazówki, zacznij już teraz. Rady zawarte w tej książce pomogą Ci udoskonalić techniki sprzedaży, co sprawi, że Twoja krzywa wyników bez wątpienia pójdzie w górę.

Znajdź podobne książki

Darmowy fragment publikacji:

j B ö r n L u n d é n i L e n n a r t R o s e BJÖRN LUNDÉN BJÖRN LUNDÉN LENNART ROSELL LENNART ROSELL i i l l T e c h n i k i s p r z e d a ż y TECHNIKI SPRZEDAŻY O SZTUCE SPRZEDAWANIA WYDANIE PIĄTE TECHNIKI SPRZEDAŻY Sprzedawać może każdy. Jednak aby wysiłki sprzedawcy zostały uwień- czone sukcesem, musi on posiąść wiele istotnych umie- jętności w zakresie sztuki sprzedawania. O tym właśnie opowiada ta książka. Jej celem jest pomóc Ci w nabyciu umiejętności sprzedażowych i wykorzystywaniu ich w codziennej pracy z klientem. W nowoczesnej firmie nie tylko handlowcy powinni umieć sprzedawać, choć oni przede wszystkim – wszyscy pracownicy powinni posiadać umiejętności z zakresu technik sprzedaży, aby firmie przybywało zadowolonych klientów. WYBRANE ZAGADNIENIA Osobisty styl sprzedaży • Strategie sprzedaży • Co moty- wuje klienta do dokonania zakupu • Pięć etapów procesu sprzedaży • Techniki finalizowania sprzedaży • Prze- widywanie i przyjmowanie zarzutów • Sprzedaż przez telefon • Sprzedaż przez sieć (Networking) • Zadowoleni klienci • Efektywna sprzedaż • Mowa ciała • Zarządza- nie czasem i osobista efektywność AUTORZY Björn Lundén, właściciel szwedzkiego wydawnictwa Björn Lundén Information AB oraz pol- skiego BL Info Polska Sp. z o.o., jest autorem wielu ksią- żek z zakresu zarządzania, marketingu, podatków, zagadnień kadrowych i prawa przeznaczonych głównie dla przedsiębiorców. Lennart Rosell zawodowo zajmuje się szkoleniem przedsiębiorców i kadry menedżerskiej. Współpracuje także z czasopismami branżowymi, w których publikuje artykuły o technikach sprzedaży, zarządzaniu i psycholo- gii biznesu. Björn Lundén Lennart Rosell www.blinfo.pl TECHNIKI SPRZEDAŻY, wyd. 5, czerwiec 2014, BL Info Polska Sp. z o.o. TECHNIKI SPRZEDAŻY TECHNIKI SPRZEDAŻY, wyd. 5, czerwiec 2014, BL Info Polska Sp. z o.o. BL Info Polska Sp. z o.o. specjalizuje się w wydawaniu poradników z zakresu ekonomii, marketingu, spraw kadrowych i prawa. Nasze książki napisane są prostym i zrozumia- łym językiem, a jednocześnie zawierają kompletne i fachowe informacje. Przepisy podatkowe w Polsce zmieniają się bardzo często. W tej sytuacji ważne jest, aby poradniki były zawsze aktualne. Dlatego też często ponawiamy te same tytuły w nowych wydaniach i aktualizujemy zawarte w nich treści. Poza tym na bieżąco zamieszczamy informacje o zmianach w przepisach na naszej stronie internetowej www.blinfo.pl. Znajdziesz na niej linki do każdej z książek. Dotychczas nakładem BL Info Polska Sp. z o.o. ukazały się następujące książki: budżet ekonomia przedsiębiorstw jednoosobowa firma kształtowanie cen kształtowanie wynagrodzeń osobista efektywność pracownicy – praktyczny poradnik dla pracodawcy rekrutacja pracowników rozwiązywanie konfliktów sim – speed intuition management sprzedaż usług techniki negocjacji techniki prezentacji techniki sprzedaży techniki zakupu marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw wzory umów i dokumentów Aby zamówić książkę, zadzwoń, prześlij faks lub e-mail. tel.: (58) 520 80 64 • faks: (58) 520 80 65 • e-mail: bl@blinfo.pl • www.blinfo.pl TECHNIKI SPRZEDAŻY, wyd. 5, czerwiec 2014, BL Info Polska Sp. z o.o. Techniki sprzedaży O sztuce sprzedawania Lennart Rosell Przetłumaczyła Bratumiła Pawłowska TECHNIKI SPRZEDAŻY, wyd. 5, czerwiec 2014, BL Info Polska Sp. z o.o. Niniejszy e-book jest własnością prywatną. Niniejsza publikacja nie może być kopiowana, reprodukowana ani powielana w inny sposób, tak w całości, jak i w części. Zabronione jest również jej odczytywanie w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Ponadto zabro- nione jest wykonywanie kopii tej publikacji metodą kserograficzną, fotograficzną, jak również jej kopiowanie na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym. Każde wykorzystanie niniejszej publikacji w powyższy sposób będzie stanowić naru- szenie praw autorskich. ul. Na Wzgórzu 15, 80-296 Gdańsk tel.: (58) 520 80 64, faks: (58) 520 80 65 BL Info Polska Sp. z o.o. bl@blinfo.pl, www.blinfo.pl Tytuł oryginału: Försäljningsteknik Copyright © by autor oraz Björn Lundén Information AB, 2011 Copyright © for the Polish edition by BL Info Polska Sp. z o.o., 2014 Projekt okładki: Anki Wallner, Björn Lundén Information AB Skład tekstu: Danuta Młodzikowska, BL Info Polska Sp. z o.o. Czcionka: New Century Scholbook, Myriad Pro oraz Helvetica. Wydanie 5, czerwiec 2014, E-book ISBN 978-83-89537-86-7 TECHNIKI SPRZEDAŻY, wyd. 5, czerwiec 2014, BL Info Polska Sp. z o.o. Spis treści Przedmowa ...................................................................................................7 Wypracuj własny styl sprzedawania ...........................................................9 Strategia sprzedaży ...................................................................................18 Co motywuje klienta do dokonania zakupu ..............................................27 Proces sprzedaży ........................................................................................35 Cztery podstawowe zasady ..............................................................37 Przygotowania .................................................................................38 Początek prezentacji sprzedażowej .................................................. 41 Prezentacja sprzedażowa .................................................................43 Współgranie z klientem .............................................................................46 Stań się lepszym słuchaczem ...........................................................48 Coś jeszcze na temat współgrania ...................................................50 Mowa ciała ..................................................................................................55 Gdy przychodzi do ciebie klient .................................................................62 Techniki finalizowania sprzedaży ............................................................65 Tradycyjne techniki zamykania sprzedaży .....................................68 Przewidywanie i przyjmowanie zarzutów ................................................ 76 Sprzedaż przez telefon ...............................................................................86 Scenariusz ........................................................................................89 Wprowadzenie .................................................................................. 91 Realizacja .........................................................................................93 Sprzedaż przez sieć (Networking) .............................................................96 Bardziej zadowoleni klienci ..................................................................... 102 Efektywnie wykorzystuj czas .................................................................. 114 TECHNIKI SPRZEDAŻY, wyd. 5, czerwiec 2014, BL Info Polska Sp. z o.o.
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: