Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00671 008027 20304241 na godz. na dobę w sumie
Techniki sprzedaży towarów i usług - ebook/pdf
Techniki sprzedaży towarów i usług - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 24
Wydawca: C. H. Beck Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-255-0170-9 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> biznes >> handel i gospodarka
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Książka w formacie pdf, omawiająca metody prowadzące do zwiększenia sprzedaży towarów oraz usług. Publikacja będzie pomocna przy przygotowywaniu się do rozmowy handlowej, budowaniu pozytywnego wizerunku na linii sprzedający-klient, próbach radzenia sobie z oporem klienta. Porady poparto praktycznymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie tematu.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

M a g d a l e n a D ą b r o w s k a Techniki sprzedaży towarów i usług wydanie 1. ISBN 978-83-255-0170-9 Autor: Magdalena Dąbrowska Redakcja: Joanna Tyszkiewicz © Wydawnictwo C. H. Beck 2008 Wydawnictwo C. H. Beck Sp. z o.o. ul. Matuszewska 14 bud. 45C 03-876 Warszawa tel. 022 31 12 222, faks 022 33 77 601 e-mail: dz.handlowy@beck.pl Skład i łamanie: Wydawnictwo C. H. Beck Rady zawarte w niniejszej publikacji wyrażają punkt widzenia Autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. Spis treści Wykaz piktogramów ......................................................................................................... 1. Budowanie pozytywnego wizerunku ............................................................... 1.1. Pierwsze wrażenie ................................................................................................ 1.2. Zasada efektu pierwszego wrażenia ............................................................. 2. Przygotowanie do rozmowy handlowej .......................................................... 3. Przejście od cech do korzyści oferty .................................................................. 4 6 6 7 8 9 3.1. Przedstawienie klientowi korzyści .................................................................. 10 4. Pytania jako najważniejszy element rozmowy handlowej .................... 12 5. Aktywne słuchanie ..................................................................................................... 14 6. Radzenie sobie z oporem klienta ........................................................................ 16 6.1. Czym jest obiekcja? ............................................................................................ 16 6.2. Propozycje radzenia sobie z obiekcjami klienta ........................................ 16 7. Inne techniki sprzedaży stosowane podczas rozmów handlowych z klientami ..................................................................................................................... 20 7.1. Technika zdartej płyty ........................................................................................ 20 8. Etapy wizyty handlowej ........................................................................................... 23 8.1. Przygotowanie ...................................................................................................... 23 8.2. Etap 1 — Otwarcie rozmowy .......................................................................... 23 8.3. Etap 2 — Analiza potrzeb klienta ................................................................... 23 8.4. Etap 3 — Przedstawienie oferty i korzyści .................................................. 24 8.5. Etap 4 — Przełamywanie obiekcji .................................................................. 24 8.6. Etap 5 — Finalizacja rozmowy handlowej ................................................... 24 Techniki sprzedaży towarów i usług  z 24 Wykaz piktogramów — Zapamiętaj (ważne informacje, o których należy pamiętać) — Porada eksperta (wskazówki autora) — Przykład — Ważne Techniki sprzedaży towarów i usług  z 24 Towary i usługi sprzedajemy na wolnym rynku już od kilkunastu lat. Po- czątkowo można było sprzedać wszystko i w każdej ilości. Klienci czekali na towar, plany sprzedaży realizowane były w 200—300 , a najlepiej wy- nagradzani byli pracownicy sprzedaży (przedstawiciele handlowi, szefowie sprzedaży). Wiele złego dla wizerunku sprzedaży zrobiła sprzedaż akwi- zycyjna i akwizytorzy, którzy „wciskali” klientom buble, a później znikali — była to sprzedaż jednorazowa, a klient czuł się oszukany i bezradny, zaś na drzwiach wielu firm pojawiły się napisy: „Akwizytorom dziękujemy”, „Akwizytorom wstęp wzbroniony” etc. Po kilku latach rynek zaczął się nasycać towarami i oferowanymi usługami. Klienci stali się bardziej wymagający, sprzedaż stała się trudniejsza. Firmy zaczęły inwestować w szkolenie handlowców; początkowo wzorce rozmów z klientami i wizyt handlowych przenoszono bezkrytycznie z Zachodu, za- kładając, że między Zachodem a Polską nie ma różnic, klienci są tacy sami, a ich oczekiwania podobne. Założenie takie okazało się niewłaściwe, zachodnie standardy nie do końca pasują do polskich realiów. Czerpiąc z własnych doświadczeń firmy zaczeły we współpracy z konsultantami ze- wnętrznymi wypracowywać własne standardy i techniki sprzedaży, stop- niowo przechodząc od modelu jednorazowej sprzedaży klientowi produktu do zaspokajania potrzeb klienta i budowania z nim relacji biznesowego partnerstwa. Techniki sprzedaży towarów i usług  z 24
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Techniki sprzedaży towarów i usług
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: