Poradnik do gry Testament Sherlocka Holmesa to dokładna solucja która pomoże Ci przebrnąć przez wszystkie wyzwania które napotkasz w trakcie rozgrywki. Opis przejścia został bogato zilustrowany, a szczegółowe ilustracje ułatwią rozwiązanie każdej zagadki.
Skrócona wersja spisu treści: -Testament Sherlocka Holmesa - solucja do gry -Sterowanie -Kradzież w rezydencji markiza Conynghama -Zbadaj wszystkie ślady w pokoju muzycznym markiza -Oceń autentyczność naszyjnika -Zbrodnia w diecezji Knighstbridge -Dokładnie obejrzyj zwłoki biskupa -Zbadaj wszystkie istotne ślady i poszlaki -Pierwsza tabela dedukcyjna (1) -Odkryj sekret księdza -Otwórz tajemniczą skrzynkę -Zbadaj zebrane dowody -Druga tabela dedukcyjna -Zbadaj truciznę -Pierwsza tabela dedukcyjna (2) -[...] liczba wszystkich rozdziałów: 92
Informacja o grze
The Testament of Sherlock Holmes. The Testament of Sherlock Holmes jest przygotowaną przez studio Frogwares grą przygodową ze słynnym detektywem w roli głownej. Jej akcja osadzona została w Londynie epoki wiktoriańskiej. Wcielający się w bohatera powieśc
Gra The Testament of Sherlock Holmes, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Testament
Sherlocka Holmesa
autor: Katarzyna „Kayleigh” Michałowska
Producent Frogwares, Wydawca Focus Home Interactive, Wydawca PL Ubisoft
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
(c) 2012 GRY-Online S.A.
Testament Sherlocka Holmesa – Poradnik GRY-Online.pl
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie ___________________________________________________4
Sterowanie _____________________________________________________5
Kradzież w rezydencji markiza Conynghama ___________________________6
Zbadaj wszystkie ślady w pokoju muzycznym markiza ___________________________ 6
Oceń autentyczność naszyjnika ______________________________________________ 15
Zbrodnia w diecezji Knighstbridge __________________________________17
Dokładnie obejrzyj zwłoki biskupa ___________________________________________ 17
Zbadaj wszystkie istotne ślady i poszlaki _____________________________________ 20
Pierwsza tabela dedukcyjna (1) _____________________________________________ 28
Odkryj sekret księdza ______________________________________________________ 30
Otwórz tajemniczą skrzynkę ________________________________________________ 36
Zbadaj zebrane dowody ____________________________________________________ 40
Druga tabela dedukcyjna ___________________________________________________ 45
Zbadaj truciznę ___________________________________________________________ 47
Pierwsza tabela dedukcyjna (2) _____________________________________________ 51
Ucieczka z więzienia Westgate _____________________________________52
Zobacz się z Hansem Schielmanem ___________________________________________ 53
Zdobądź pióro Hansa _______________________________________________________ 58
Wybaw Brightona z kłopotu _________________________________________________ 64
Odblokuj drzwi do sutereny _________________________________________________ 67
Uruchom alarm ____________________________________________________________ 70
Jatka w Whitechapel _____________________________________________75
Wyjaśnij kwestię skalpela __________________________________________________ 75
Zweryfikuj zebrane dowody na cmentarzu ____________________________________ 77
Zdobądź więcej informacji o mordercach biskupa ______________________________ 84
Spenetruj szopę ___________________________________________________________ 90
Odkryj, co bandyci schowali na cmentarzu ____________________________________ 95
Odwiedź Kurtza __________________________________________________________ 104
Trzecia tabela dedukcyjna (1) ______________________________________________ 112
Wykonaj sekcję zwłok _____________________________________________________ 113
Trzecia tabela dedukcyjna (2) ______________________________________________ 119
Dostań się do zamkniętego pomieszczenia ___________________________________ 120
Unieszkodliw strażnika ____________________________________________________ 128
Kradzież w Kensington Garden ___________________________________ 134
Odnajdź skradzione pranie _________________________________________________ 134
Rozejrzyj się w pokoju siostrzeńca biskupa __________________________________ 141
Wypadek w doku przy Stinging Street ______________________________ 155
Przedostań się na drugą stronę kanału ______________________________________ 155
Dostań się do budynku i opuść go drugim wyjściem ___________________________ 163
Przedostań się za bramę ___________________________________________________ 169
Dostań się do kolejnego budynku ___________________________________________ 172
Przejdź na teren fabryki i znajdź Henry ego __________________________________ 174
Wizyta w biurze O. Farleya ______________________________________ 179
Pozbądź się sekretarki ____________________________________________________ 179
Odczytaj treść notatki i dowiedz się, czego ona dotyczy ________________________ 184
Odkryj, co zaszło w gabinecie Farleya tuż przed przybyciem detektywów ________ 192
Czwarta tabela dedukcyjna ________________________________________________ 197
Zlokalizuj tajne przejście __________________________________________________ 201
Ustal tożsamość tajemniczego gościa Farleya ________________________________ 205
Strona: 2
Testament Sherlocka Holmesa – Poradnik GRY-Online.pl
Eksplozja w posiadłości sędziego Becketta __________________________ 208
Dostań się do domu sędziego_______________________________________________ 208
Otwórz skrytkę lady Beckett _______________________________________________ 212
Odkryj, co zapisano po drugiej stronie tablicy ________________________________ 217
Znajdź skradzione dulki ___________________________________________________ 219
Zlokalizuj ławkę Jamesa i otwórz szafę ______________________________________ 222
Zgromadź pozostałe pomoce _______________________________________________ 230
Rozejrzyj się po gabinecie sędziego _________________________________________ 232
Dostań się do tajnego pokoju sędziego ______________________________________ 235
Otwórz sejf ______________________________________________________________ 243
Kryjówka w Whitechapel ________________________________________ 254
Poszukaj wskazówek naprowadzających na trop Sherlocka _____________________ 254
Skompletuj trzy przebrania ________________________________________________ 263
Przekonaj Danny _________________________________________________________ 272
Otwórz walizkę ___________________________________________________________ 274
Pożar w młynie _______________________________________________ 285
Porozum się z anarchistami ________________________________________________ 285
Rozejrzyj się po poddaszu _________________________________________________ 288
Odkryj zawartość schowka w podłodze ______________________________________ 294
Rozwal fałszywą ścianę (1) ________________________________________________ 302
Znajdź brakującą zębatkę __________________________________________________ 305
Rozwal fałszywą ścianę (2) ________________________________________________ 312
Spotkanie w kanałach __________________________________________ 315
Dostań się na drugą stronę kanału __________________________________________ 316
Zejdź w głąb kanału _______________________________________________________ 324
Finał w opuszczonym lunaparku __________________________________ 333
Uruchom kolejkę linową ___________________________________________________ 333
Dowiedz się, co odbywa się w magazynie ____________________________________ 341
Dostań się na teren lunaparku ______________________________________________ 348
Otwórz tajną skrytkę właściciela strzelnicy __________________________________ 351
Pozbądź się pierwszego strażnika ___________________________________________ 361
Unieszkodliw drugiego strażnika____________________________________________ 370
Zlokalizuj anarchistów ____________________________________________________ 380
Wyeliminuj księcia Woodville a _____________________________________________ 383
Wywab anarchistów z przyczepy ____________________________________________ 390
Odkryj cele planowanych zamachów ________________________________________ 395
Dostań się do Nawiedzonego Domu _________________________________________ 402
Dostań się do warsztatu anarchistów ________________________________________ 407
Zrób bombę ______________________________________________________________ 416
Zlokalizuj miejsca ukrycia bomb ____________________________________________ 425
Otwórz gablotę z bronią ___________________________________________________ 428
Dostań się na drugą stronę galerii __________________________________________ 433
Skontaktuj się ze Scotland Yardem __________________________________________ 444
Rozwiąż kwestię bomb ____________________________________________________ 446
Zlikwiduj zbiornik w fabryce _______________________________________________ 449
Osiągnięcia __________________________________________________ 454
Wydawnictwo GRY-Online S.A.
ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online.
www.gry-online.pl
Strona: 3
Testament Sherlocka Holmesa – Poradnik GRY-Online.pl
Wprowadzenie
Poradnik do gry Testament Sherlocka Holmesa zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w
szóstą już część tej kapitalnej detektywistycznej serii. To dokładna i bogato ilustrowana solucja,
która przeprowadzi Cię przez wszystkie kolejne wydarzenia opowiadanej przez ten tytuł historii.
By wykorzystać dany przedmiot poza ekwipunkiem, trzeba go najpierw uaktywnić, to jest kliknąć
na nim w inwentarza, tak by po wyjściu z niego owa rzecz była widoczna w prawym górnym rogu
ekranu, i dopiero wtedy kliknąć symbolem dłoni na obiekcie zewnętrznym lub dymkiem na osobie,
której chce się ów przedmiot wręczyć.
Wszystkie znajdźki, jakie powinny trafić do ekwipunku, wyróżnione są w tekście kolorem
czerwonym, dokumenty – niebieskim, osiągnięcia – pomarańczowym, a rozwiązania zagadek i
ważne informacje – pogrubieniem.
Katarzyna „Kayleigh” Michałowska (www.gry–online.pl)
Strona: 4
Testament Sherlocka Holmesa – Poradnik GRY-Online.pl
Sterowanie
S t e r o w a n i e d l a t r y b u „ w s k a ż i k l i k n i j ”
kursor w kształcie fajki
przemieszczenie się we wskazane miejsce
ślady stóp
przejście do kolejnej lokacji lub zmiana ujęcia kamery w obrębie tej samej lokacji
obejrzyj (niezbadane jeszcze ślady symbolizuje lupa niebieska, zbadane – zielona)
weź, otwórz, użyj, przywołanie minigierki lub zbliżenia
możliwość połączenie dwóch przedmiotów
rozmowa
(dwuklik LPM)
bieg postaci
przywołanie lub schowanie paska w dole ekranu, na którym znajdują się (od lewej)
ekwipunek, dialogi, dokumenty, tabela dedukcyjna, wybór kierowanego bohatera (tylko w
jednym rozdziale), osiągnięcia, mapa Londynu
(ruch kółkiem myszy w przód/tył)
zmiana aktywnego przedmiotu w ekwipunku
szósty zmysł Holmesa, czyli ujawnianie hotspotów
zmiana perspektywy („wskaż i kliknij”, TPP, FPP)
przejście do głównego menu, pomijanie filmików i dialogów (to ostatnie można też robić LPM)
lupka
dłoń
trybiki
dymek
Strona: 5
Testament Sherlocka Holmesa – Poradnik GRY-Online.pl
Kradzież w rezydencji markiza
Conynghama
Ten rozdział stanowi samouczek, w którym gra pokazuje sposób sterowania bohaterem i możliwe
interakcje z otoczeniem. By rozgrywka posuwała się naprzód, wypełniaj polecenia pojawiające się z
prawej strony ekranu. Aby przywołać tryb „wskaż i kliknij”, dwukrotnie wciśnij na klawiaturze
klawisz R.
Z b a d a j w s z y s t k i e ś l a d y w p o k o j u
m u z y c z n y m m a r k i z a
Przyjrzyj się (ikonka lupy) rozbitej gablotce (na lewo od kominka). Przejdź tam, klikając symbolem
fajki w pożądanym kierunku albo na prowadzących tam śladach stóp.
Strona: 6
Testament Sherlocka Holmesa – Poradnik GRY-Online.pl
Podejdź do okna (na prawo od kominka) i zauważ ślad na szybie, sprawdź też zamknięcie w dole
okna.
Teraz zbliż się do kominka i weź (ikonka dłoni) leżące z jego lewej strony szkło powiększające.
Przejrzyj zawartość ekwipunku, wcisnąwszy prawy przycisk myszki. W tej chwili oprócz lupy
Sherlock ma w nim jeszcze zapałki i scyzoryk. Kliknij przegródkę z lupką, by aktywować ten
przedmiot (ramki staną się niebieskie). Wciśnij PPM, by wyjść z ekwipunku.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :