Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00136 007941 15367452 na godz. na dobę w sumie
The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry - ebook/pdf
The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 62
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry The Dark Eye: Chains of Satinav zawiera szczegółowy opis przejścia. Lektura solucji umożliwi bezproblemowe ukończenie gry wyjaśniając przy okazji kwestie, które mogą być niezrozumiałe bez znajomości języka angielskiego.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Poradnik do gry] The Dark Eye: Chains of Satinav
-[The Oak Leaf Challenge]
-[Crows!]
-[To catch a fairy]
-[Bad Leads to Worse]
-[Northward]
-[In the Camp of the Zholochai!]
-[The Fairy Scholar]
-[New Prospects, New Old Enemies]
-[The Prism]
-[Fanglari Ho!]
-[Three Impossible Tasks]
-[The Dream Chambers]
-[Back Home]
-[To the King!]
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 17

Informacja o grze

The Dark Eye: Satinavs Chains to stworzona przez ekipę studia Daedalic Entertainment przygodówka, której akcja osadzona została w fantastycznym świecie Aventuria. Głównym bohaterem gry jest młodzieniec imieniem Geron, który według proroctwa czarnoksiężnik

Gra The Dark Eye: Chains of Satinav, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł premierę światową miał w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry The Dark Eye Chains of Satinav autor: g40st Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Daedalic Entertainment, Wydawca Deep Silver / Koch Media należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2012 GRY-Online S.A. The Dark Eye: Chains of Satinav – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 The Oak Leaf Challenge ____________________________________________4 Crows! ________________________________________________________10 To catch a fairy _________________________________________________11 Bad Leads to Worse ______________________________________________14 Northward _____________________________________________________16 In the Camp of the Zholochai! ______________________________________18 The Fairy Scholar ________________________________________________20 New Prospects __________________________________________________22 New Old Enemies ________________________________________________23 The Prism ______________________________________________________26 Fanglari Ho! ____________________________________________________34 Three Impossible Tasks ___________________________________________37 The Dream Chambers ____________________________________________45 Back Home _____________________________________________________48 To the King! ____________________________________________________50 Academy of Magic _______________________________________________53 The Harp ______________________________________________________58 Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Strona: 2 The Dark Eye: Chains of Satinav – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Poniższy poradnik jest kompletną solucją do gry firmy Daedalic Entertainment zatytułowanej The Dark Eye: Chains of Satinav. Tytuł ten jest klasyczną przygodówką z gatunku point and click, nie wymagającą zręczności ani refleksu, a jedynie otwarty umysł chętny do zmierzenia się z dziesiątkami zagadek logicznych. Poradnik został podzielony na rozdziały odpowiadające kolejnym fazom przygody opisanej w dzienniku głównego bohatera. Lektura solucji zapewni ukończenie gry i w kilku przypadkach wyjaśnia kwestie, które mogą być niezrozumiałe dla osób nie władających językiem angielskim przynajmniej na średnim poziomie. C o o z n a c z a j ą k o l o r y c z c i o n k i u ż y t e w p o r a d n i k u ? 1. Niebieski kolor wskazuje na konieczność wykonania określonej czynności. 2. Pomarańczowym kolorem oznaczono przedmioty lub fragmenty lokacji w języku angielskim, zgodnie z nazewnictwem gry. 3. Zielony kolor służy do pomocy w wyborze opcji dialogowych koniecznych do pomyślnego ukończenia rozmów. W The Dark Eye: Chains of the Satinav zawarto także prosty system magii składający się z dwóch zaklęć: zniszczenia i naprawy. Oba zaklęcia reprezentowanie są przez małe ikonki w kolorze żółtym i niebieskim znajdujące się po lewej stronie inwentarza. Gracz przez cały czas dysponuje zaklęciem zniszczenia. Car naprawy dostępny jest tylko w obecności Nuri lub w dalszej części gry. Głównym bohaterem gry jest Geron, który w towarzystwie wróżki o imieniu Nuri rusza w świat by znaleźć sposób na pokonanie złego proroka chcącego zawładnąć Andergastem i snami jego mieszkańców, a także by zdjąć z siebie rzuconą przed laty klątwę. R o z p o c z y n a m y o p o w i e ś ć Na cześć przyjazdu królowej Nostrii zorganizowano konkurs, wedle zasad którego, jego uczestnicy poszukują w całym miasteczku czterech odznak w kształcie liści dębu. Liście są wykonane z różnych materiałów – między innymi z miedzi i mosiądzu. Początek gry zastaje nas w momencie, kiedy Geron, miejscowy łapacz ptaków, przytrzymywany przez potężnego Ulgierda i przepytywany przez syna barwiarza, Olgierda, zaznaje wątpliwej przyjemności nurkowania twarzą w świńskim korycie. Złośliwy Olgierd chce odebrać Geronowi jedną ze znalezionych przez niego odznak, nawet pomimo faktu, że jemu samemu ona się do niczego nie przyda, ponieważ jego zadaniem jest znalezienie odznak wykonanych z mosiądzu, podczas gdy Geron posiada jedynie odznaki z miedzi... g40st (www.gry–online.pl) Strona: 3 The Dark Eye: Chains of Satinav – Poradnik GRY-Online.pl The Oak Leaf Challenge Na początek porozmawiaj z Olgierdem, co jednak nie na wiele się zda. Po chwili weź do ręki młotek (Hammer), którym spróbuj uderzyć Ulfrieda. Nic z tego, Geron jest za słaby. Może chłopak nie posiada nadzwyczajnej siły fizycznej, ale za to strach w okolicznych mieszkańcach sieje jego rzekoma umiejętność posługiwania się magią. Cóż, Geron faktycznie posiada pewien talent, a mianowicie potrafi sprawić, że niektóre rzeczy się psują, rozpadają na kawałki. Teraz nadszedł moment na jego użycie. Rzuć zaklęcie zniszczenia na stojący obok studni gliniany dzbanek (Clay Jug) i pożegnaj się z jedną z odnalezionych odznak. Geron wraca pobity do pracowni swojego nauczyciela i mentora, Gwinnlina. Ten nie jest zadowolony ze zniszczonej klatki, a dodatkowo trapią go pojawiające się ostatnio wszędzie kruki. Porozmawiaj z Gwinnlinem wypytując go szczegółowo o wszystko. Niestety, nie będzie on miał czasu pomóc Geronowi w wyzwaniu, gdyż jak twierdzi, zajmuje się znacznie ważniejszymi rzeczami. Przyjrzyj się rysunkowi (Painting), stojącemu na biurku i opartemu o ścianę i zabierz stojącą pod przeciwległą ścianą laskę (Walking Cane). Teraz zejdź po drabinie na dół, do sypialni Gerona. Strona: 4 The Dark Eye: Chains of Satinav – Poradnik GRY-Online.pl Na posłaniu leży miedziana odznaka (Oak Leaves (copper)). Podnieś ją. Teraz otwórz skrzynię na ubrania (Clothes Trunk) i zabierz ze środka flet (Flute). Możesz już wyjść na zewnątrz. Obok sterty beczek stoją Olgierd i Ulfried. Porozmawiaj z Olgierdem wykorzystując wszystkie opcje dialogowe. Kiedy skończysz rozmowę, przejdź przez znajdujące się tuż obok drzwi, a Geron znajdzie się piętro wyżej, gdzie podsłucha ważną rozmowę pomiędzy Olgierdem i Ulfriedem. Zejdź z powrotem na dół i udaj się na targ. Strona: 5 The Dark Eye: Chains of Satinav – Poradnik GRY-Online.pl Na sznurze rozciągniętym pomiędzy kramami a drzewem suszą się ubrania. Za pomocą laski (Walking Cane) ściągnij ze sznura kubrak (Doublet). Teraz przyjrzyj się mu bliżej, a okaże się, że wewnątrz jest mosiężna odznaka dębowych liści (Oak Leaves – (Brass)). Może spróbować wymienić się z Olgierdem? Wróć do Olgierda i rozpocznij z nim rozmowę (Olgierd s oak leaf), po czym zaproponuj mu wymianę (Swap oak leaves). Udało się, masz już trzy odznaki. Pora zabrać się za poszukiwanie czwartej, ostatniej. W tym celu Geron najpierw musi udać się do królewskiego szambelana. Strona: 6 The Dark Eye: Chains of Satinav – Poradnik GRY-Online.pl Idź do zamkowej bramy. Przed nią stoi królewski szambelan (Chamberlain Newcastle). Porozmawiaj z nim wypytując przede wszystkim o wskazówkę dotyczącą ukrycia czwartej odznaki (Fourth oak leaf). Usłyszysz zagadkę, którą teraz Geron musi rozwiązać. W tym celu najpierw należy udać się na targ. Ponownie znajdujesz się na targu, gdzie słodka handlarka Hilda z przyjemnością słucha muzyki płynącej ze skrzypiec. Zagadaj do Hildy i zapytaj ją o garniec z losami (Pots with lots). Może warto spróbować szczęścia? Kup los (Buy a lot). Niestety, nic nie wygrałeś, może stałeś się ofiarą oszustwa? Zakwestionuj los (Question the odds). Ech, jednak chyba nie miałeś racji. Tu trzeba innego sposobu. Zapytaj Hildę o muzykę (Music on the fair), a następnie o jej ulubioną piosenkę (Hilda s song). Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: