Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00203 005981 15935048 na godz. na dobę w sumie
The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry - ebook/pdf
The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 91
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do drugiego już dodatku do znakomitej gry cRPG The Elder Scrolls III: Bloodmoon (Przepowiednia) zwiera dokładne opisy zadań z głównego wątku, kampanii dla Handlowej Kompanii Wschodniocesarkiej oraz spis i opis zadań pobocznych.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Jak zacząć?
-Mapa Glowna
-[Kampania Główna] Rozdział 1
-[Kampania Główna] Rozdział 1 cz. 1
-[Kampania Główna] Rozdział 1 cz. 2
-[Kampania Główna] Rozdział 1 cz. 3
-[Kampania Główna] Rozdział 1 cz. 4
-[Kampania Główna] Rozdział 1 cz. 5
-[Kampania Główna] Rozdział 1 cz. 6
-[Kampania Główna] Rozdział 1 cz. 7
-[Kampania Główna] Rozdział 2 cz. 8 Człowiek
-[Kampania Główna] Rozdział 2 cz. 9 Człowiek
-[Kampania Główna] Rozdział 2 cz. 10 Człowiek
-[Kampania Główna] Rozdział 2 cz. 11 Człowiek
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 83

Informacja o grze

The Elder Scrolls III: Morrowind to trzecia część znakomitej serii cRPG, rozwijanej przez studio deweloperskie firmy Bethesda Softworks. Główny wątek fabularny koncentruje się wokół przepowiedni o wybawicielu Morrowind, zwanym Nerevarejczykiem. W przeciwi

Gra The Elder Scrolls III: Morrowind, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry The Elder Scrolls III Bloodmoon autor: Piotr „Ziuziek” Deja (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. The Elder Scrolls III: Bloodmoon – Por adnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 4 Wstęp______________________________________________________________ 4 Oznaczenia w mapach _________________________________________________ 4 Oznaczenia w tekście __________________________________________________ 4 Jak zacząć? ___________________________________________________________ 5 Mapa Główna __________________________________________________________ 6 Kampania Główna - Rozdział 1_____________________________________________ 9 1 – Niepokoje w Śnieżnym Forcie _______________________________________ 10 2 – Przemytnicy z Fortu Śnieżnego ______________________________________ 11 3 – Kapitan Carius Zaginął _____________________________________________ 12 4 – Sprawdzian Lojalności Skaala _______________________________________ 13 5 – Sprawdzian Mądrości Skaala ________________________________________ 18 6 – Sprawdzian Siły Skaala ____________________________________________ 18 7 – Oblężenie Wioski Skaal ____________________________________________ 20 Kampania Główna - Rozdział 2 - Człowiek ___________________________________ 21 8 – Totem Szpona i Kła________________________________________________ 21 9 – Ristaag _________________________________________________________ 22 10 – Zamek Karstaag _________________________________________________ 23 11 – Łowy Hircyna ___________________________________________________ 24 Kampania Główna - Rozdział 2 - Wilkołak ___________________________________ 26 8 – Sen Hircyna _____________________________________________________ 26 9 – Przeszkodzić w Polowaniu Skaalów ___________________________________ 27 10 – Zamek Karstaag Oblężony!_________________________________________ 28 11 – Łowy Hircyna ___________________________________________________ 29 12 – Rytuał Wilczego Daru _____________________________________________ 30 Kompania Wschodniocesarska____________________________________________ 32 Informacje Ogólne ___________________________________________________ 32 Awans ____________________________________________________________ 32 1 – Założyć Kopalnię _________________________________________________ 32 2 – Zablokowane Wrota _______________________________________________ 33 3 – Zaginiony Statek Dostawczy ________________________________________ 34 4 – Wybór__________________________________________________________ 34 Kompania Wschodniocesarska - Falco Galenus _______________________________ 35 5 – Rozbudowa______________________________________________________ 35 6 – Problemy z Dostawą_______________________________________________ 36 7 – Złapać Złodzieja __________________________________________________ 37 8 – Rozróba ________________________________________________________ 37 9 – Odkrycie w Kopalni _______________________________________________ 38 10 – Wyścig z Czasem ________________________________________________ 39 11 – Karczunek _____________________________________________________ 39 12 – Wynająć Straż __________________________________________________ 39 13 – Chronić Falco ___________________________________________________ 40 14 – Oblężenie ______________________________________________________ 40 15 – Posiadłość _____________________________________________________ 40 Kompania Wschodniocesarska – Carnius Magius______________________________ 41 5 – Rozbudowa______________________________________________________ 41 6 – Problemy z Dostawą_______________________________________________ 41 7 – Pomoc i Wsparcie _________________________________________________ 42 8 – Rozróba ________________________________________________________ 43 9 – Odkrycie w Kopalni _______________________________________________ 43 10 – Posłaniec Musi Zostać Powstrzymany ________________________________ 43 11 – Karczunek _____________________________________________________ 44 12 – Wynająć Straż __________________________________________________ 44 13 – Skrytobójstwo __________________________________________________ 44 14 – Drastyczne Środki _______________________________________________ 45 Strona: 2 www.gry-online.pl The Elder Scrolls III: Bloodmoon – Poradnik GRY-OnLine Zadania Poboczne _____________________________________________________ 46 Kobieta Wzgardzona _________________________________________________ 46 Masakra w Izbie Biesiadnej ____________________________________________ 47 Problem Ingmara ____________________________________________________ 49 Przeklęty Kapitan ____________________________________________________ 50 Smutny Wróżbita ____________________________________________________ 51 Statek Powietrzny ___________________________________________________ 52 Tajemnicy Księżycowy Cukier __________________________________________ 53 Tymvaul w Studni ___________________________________________________ 53 W Poszukiwaniu Falmerów ____________________________________________ 54 Zadośćuczynienie dla Wdowy___________________________________________ 55 Zaginiona Misjonarka _________________________________________________ 55 Zdrada w Lesie Brodir ________________________________________________ 56 Ciekawostki __________________________________________________________ 57 Inny Lek na Wilkołactwo ______________________________________________ 57 Jaskinie Varstaad ____________________________________________________ 57 Niewolnicy _________________________________________________________ 58 Pechowi Osadnicy ___________________________________________________ 58 Rozkojarzony Lunatyk? _______________________________________________ 59 Siedlisko Berserkerów ________________________________________________ 59 Siedlisko Fryse ______________________________________________________ 60 Siedlisko Nekromantów _______________________________________________ 60 Skarb Piratów ______________________________________________________ 61 Skarb Złodziei ______________________________________________________ 62 Skrzynia ze Zwojami _________________________________________________ 62 Stalhrim ___________________________________________________________ 63 Zagroda w Jaskini ___________________________________________________ 65 Alchemia (uaktualniona) ________________________________________________ 66 Lista Składników ____________________________________________________ 67 Lista Efektów _______________________________________________________ 81 Zaklinanie (uaktualnione) _______________________________________________ 84 Klejnoty Dusz _______________________________________________________ 84 Łapanie Dusz _______________________________________________________ 85 Odpowiedni Przedmiot ________________________________________________ 86 Magiczne Efekty _____________________________________________________ 90 Zaklinanie _________________________________________________________ 90 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 www.gry-online.pl The Elder Scrolls III: Bloodmoon – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie W s t ę p Witam wszystkich w poradniku do drugiego już dodatku do znakomitej gry RPG, czyli The Elder Scrolls III: Bloodmoon (Przepowiednia). Czy warto w grę zainwestować, czy nie, o tym dowiecie się z recenzji. Tutaj natomiast podaną są dokładne opisy zadań z głównego wątku, kampanii dla Handlowej Kompanii Wschodniocesarkiej oraz spis i opis zadań pobocznych. Wszystkie okraszone są szczegółowymi mapami, wraz z mapą główną, która nie pozwoli Wam zabłądzić po mroźnej wyspie Solstheim. Zanim zaczniecie wgłębiać się w lekturę, jak zwykle polecam najpierw zapoznać się z oznaczeniami, jakich używałem w mapach i tekstach. Potem przejdźcie do drugiego rozdziału „Jak zacząć”, który objaśni Wam, jak dostać się na Solstheim i co tam w ogóle można zrobić. O z n a c z e n i a w m a p a c h * - różna litera oznacza różną grupę przeciwników. Litera A: Wilczy Ożywieniec, Draugr, Potężniejszy Szkielet-Bohater. Litera B: Wilkołak (rzadko spotykany). Litera C: Wilk, Riekling, Sierściuch Szablozębny, Riekling Jeździec. ** - „miejsce do przeszukania” oznacza miejsce, na które powinno się zwrócić szczególną uwagę. Mogą być tam skrzynie – jedna lub kilka. Mogą być także przedmioty porozrzucane po podłodze. Im kolor tej ikonki jest bardziej wyblakły, tym głębiej (o poziom niżej) się ona znajduje. Dotyczy to np. pomieszczeń, które na mapie ukazującej widok lokacji z góry nie są widoczne, gdyż są zasłaniane położonymi tuż nad nimi elementami. O z n a c z e n i a w t e k ś c i e Czcionką pogrubioną zaznaczam ważniejsze miejsca, które mają na mapie odpowiedniki w otoczonych białym kolorem cyfrach, a także przejścia z jednej lokacji (lub jej części) do drugiej, które z kolei są na mapie zaznaczone literami w otoczeniu koloru zielonego. Czcionką pomarańczową zaznaczam wszelkich NPC-ów, wrogich jak i przyjaznych. Czcionką zieloną oznaczam ważniejsze przedmioty, które gracz dostaje lub może zdobyć. Czcionką brązową oznaczam nazwy lokacji (w nawiasie podany jest jej numer na mapie głównej). Strona: 4 www.gry-online.pl The Elder Scrolls III: Bloodmoon – Poradnik GRY-OnLine Jak zacząć? Jeśli chcesz wybrać się na wyspę Solstheim, musisz w Khuul, Khuul odnaleźć w [4] S’Virra. On, za niewielką opłatą, zabierze cię do Fortu Śnieżnego – czyli na wsypę Solstheim. Możesz też próbować dopłynąć tam wpław. Gdy już się znajdziesz na miejscu, otwierają się przed tobą nowe możliwości – możesz: • Od razu zająć się wątkiem głównym. Wtedy przejdź do rozdziału „Kampania Główna – Rozdział 1”, by później korzystać albo z rozdziału „Kampania Główna – Rozdział 2 – Człowiek”, albo „Kampania Główna – Rozdział 2 – Wilkołak” w zależności, co wybierzesz. • Zająć się kampanią poboczną. Handlowa kompania wschodniocesarska potrzebuje twojej pomocy. Przejdź do rozdziału „Kompania Wschodniocesarska”, a później „Kompania Wschodniocesarska – Falco Galenus” lub „Kompania Wschodniocesarska – Carnius Magius” – w zależności, jakiego pracodawcę wybierzesz. • Zacząć wykonywać zadania poboczne, które są opisane w rozdziale „Zadania Poboczne” lub eksplorować teren i odkrywać lokacje – po dokładniejsze informacje zajrzyj do działu „Ciekawostki”. Strona: 5 www.gry-online.pl The Elder Scrolls III: Bloodmoon – Poradnik GRY-OnLine Mapa Główna Tutaj znajduje się mapa, gdzie zaznaczone są wszystkie lokacje i ważniejsze miejsca. Poniżej, dla ułatwienia szukania lokacji na mapie, znajdują się dwa spisy lokacji – jeden alfabetyczny, a drugi numeryczny. Prócz numerów są także litery „P” – oznaczają one miejsca, gdzie można znaleźć Przemytników (grupę wrogo nastawionych, słabo uzbrojonych przeciwników). Strona: 6 www.gry-online.pl The Elder Scrolls III: Bloodmoon – Poradnik GRY-OnLine Numeryczny Spis Lokacji Alfabetyczny Spis Lokacji Fort Śnieżny Kurhan Stormpfund Kurhan Kolbjorn Jaskinie Gandrung Kurhan Frosselmane Kurhan Himmelhost Kamień Słońca Płynący-Po-Falach Kurhan Skogsdrake Kurhan Valbrandr Warsztat Wujaszka Słodkiej Działki Kurhan Lukesturm Domostwo Kolfinny Kurhan Connorflenge Grobowiec Glenschula Thirsk Jezioro Fjalding Erna i Brandr Kamień Bestii Sjobal Grobowiec Skaalara Kurhan Gyldenhul Frossel Wioska Skaal Skygge Rimhull Legge Dom Graringa Gronn Posępna Jaskinia Fjell Kamień Drzew Solvjord Benkongerike Bjorn Dom Graringa Domme Domostwo Geilira Mruka Domostwo Kjolver Domostwo Kolfinny Domostwo Ulfgara Wytrwałego Erna i Brandr Fjell Fort Śnieżny Frossel Frykte Grobowiec Glenschula Grobowiec Skaalara Gronn Jaskinia Ukrytej Muzyki Jaskinie Gandrung Jaskinie Varstaad Jezioro Fjalding Kamień Bestii Kamień Drzew Kamień Słońca Kamień Wiatru Kamień Wody Kamień Ziemi Krucza Skała Kurhan Blodskaala Kurhan Connorflenge Kurhan Eddard Kurhan Frosselmane Kurhan Gyldenhul Kurhan Himmelhost 56 53 28 49 41 43 13 34 18 31 1 23 55 15 21 29 44 4 48 17 19 32 7 54 47 39 38 40 14 35 5 22 6 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: