Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00367 005833 14492946 na godz. na dobę w sumie
The Inner World - poradnik do gry - ebook/pdf
The Inner World - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 61
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

W poradniku do gry The Inner World znajdziesz dokładny opis przejścia, który szczegółowo opisuje rozwiązanie każdej występującej w grze łamigłówki. Dzięki niniejszemu tekstowi razem z Robertem bez żadnych problemów ocalisz przed zagładą świat Aposi.

Spis treści:
-The Inner World - poradnik do gry
-Część pierwsza
-Część druga
-Część trzecia
-Część czwarta
-Część piąta
-Część szósta

Informacja o grze

The Inner World to wyprodukowana przez niezależne, niemieckie studio Fizbin przygodówka z interfejsem typu point & click. Głęboko pod powierzchnią Ziemi znajduje się dziwaczna kraina znana jako Aposia.

Gra The Inner World, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: niemiecka.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry The Inner World autor: Antoni „HAT” Józefowicz Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Studio Fizbin, Wydawca Headup Games (c) 2013 GRY-Online S.A. należą do ich prawowitych właścicieli. The Inner World – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Część pierwsza __________________________________________________4 Część druga ____________________________________________________13 Część trzecia ___________________________________________________18 Część czwarta __________________________________________________27 Część piąta _____________________________________________________43 Część szósta ___________________________________________________54 Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Strona: 2 The Inner World – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Oto poradnik do oryginalnej gry przygodowej The Inner World. Poprowadzisz tu Roberta (a później także i Laurę) poprzez niezwykłe krainy, znajdujące się głęboko pod ziemią. Podczas zabawy nie ma żadnych mini–gier logicznych, a gameplay opiera się głównie na używaniu i łączeniu ze sobą przedmiotów. Ważną rzeczą są także dialogi i wybór tematów podczas nich. Przy wejściu do każdej lokacji najpierw oglądaj wszystkie możliwe przedmioty i postacie, a dopiero później próbuj ich używać. Obserwacje Roberta mogą zawierać wiele cennych wskazówek. W trakcie swojej przygody spotkasz wiele dziwnych postaci. P o r a d y o g ó l n e : – podczas rozmowy poruszaj wszystkie tematy. Niektóre musisz powtórzyć 2–3 razy, nim dowiesz się wszystkiego o danej sprawie. Jeśli temat na dany moment jest wyczerpany, jego ikonka blaknie. – aby użyć przedmiotu na obiekcie znajdującym się na planszy, musisz przeciągnąć go z inwentarza na cel – aby połączyć przedmioty w inwentarzu, musisz przesunąć jeden na drugi; niektóre możesz łączyć i rozłączać kilkakroć Antoni „HAT” Józefowicz (www.gry–online.pl) Strona: 3 The Inner World – Poradnik GRY-Online.pl Część pierwsza Pierwsza grywalna lokacja Po wszystkich scenkach animowanych i trafieniu na ulicę przyjrzyj się plakatowi, a następnie Fosfosowi unoszącemu po lewej. Zabierz butelkę stojącą pod rynną, a następnie wróć do plakatu i zabierz stojący po jego prawej stronie wiatrołap. Spróbuj także pochwycić robaczka, który częściowo wystaje z ziemi. Strona: 4 The Inner World – Poradnik GRY-Online.pl Pokątny handel Zabierz rękojeść kuli, stojącą pod ścianą budynku z prawej strony, a następnie skieruj się do typka w przejściu. Nawiąż z nim rozmowę, pytając najpierw o posiadane towary. Tu wybierz dwukrotnie opcję numer trzy, a dowiesz się, co to jest Asporora. Podejmij ponownie temat, a dostaniesz pacynkę oraz worek. Tego ostatniego użyj w inwentarzu, a dostaniesz nić. Połącz ją z wiatrołapem, a otrzymasz poręczny chwytak. Użyj butelki na robaczku, a gdy upije się – zabierz go. Po butelce zostanie ci korek. Połącz robaczka z rękojeścią kuli i dodaj do tego korek – proca gotowa! Użyj procy na rybie, którą delektuje się gołąb. Gdy ptaszysko sfrunie za nią na dół, użyj chwytaka, aby je złapać. Po scence zabierz chwytak i ruszaj przejściem w głąb miasta. Strona: 5 The Inner World – Poradnik GRY-Online.pl Idź w lewo i porozmawiaj z kobietą niańczącą oseska. Potem porozmawiaj z młodzieńcem trzymającym Fosfosa. Młodzian ma na imię Detze. Po wyczerpaniu wszystkich tematów porozmawiaj z nim ponownie, kładąc nacisk na rozmowę o świetlistym stworku. Następnie obejrzyj posągi stojące za nim i wjedź przez drzwi do środka budynku. Młody zdolny Strona: 6 The Inner World – Poradnik GRY-Online.pl Porozmawiaj z barmanką – dostaniesz od niej drinka na początek konwersacji. Użyj na nim korka. Następnie wypytaj o wszystko typa grającego na automacie. Obejrzyj skrzynkę, spróbuj też zagadać do śpiącego pijaka, a potem wyjdź na zewnątrz. Bar i jego właścicielka Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

The Inner World - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: