Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
03278 059130 16361499 na godz. na dobę w sumie
The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry - ebook/pdf
The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 80
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do klimatycznej, mrocznej przygodówki The Lost Crown: Ghosthunting Adventure zawiera pełen opis przejścia gry. Naszym bohaterem jest Nigel Danvers, który przybywa w dość niecodziennych okolicznościach do nadmorskiej, angielskiej mieściny Saxton.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-[Opis przejścia - Dzień pierwszy] Sedge Marsh
-[Opis przejścia - Dzień pierwszy] Saxton - cz. 1
-[Opis przejścia - Dzień pierwszy] Saxton - cz. 2
-[Opis przejścia - Dzień drugi] Saxton I
-[Opis przejścia - Dzień drugi] Jaskinie Saxton
-[Opis przejścia - Dzień drugi] Saxton II
-[Opis przejścia - Dzień drugi] Sedge Marsh Northfield - cz. 1
-[Opis przejścia - Dzień drugi] Sedge Marsh Northfield - cz. 2
-[Opis przejścia - Dzień drugi] Saxton III - cz. 1
-[Opis przejścia - Dzień drugi] Saxton III - cz. 2
-[Opis przejścia - Dzień trzeci] Saxton - cz. 1
-[Opis przejścia - Dzień trzeci] Saxton - cz. 2
-[Opis przejścia - Dzień czwarty] Saxton I
-[Opis przejścia - Dzień czwarty] Ulcombe
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 19

Informacja o grze

Gra przygodowa autorstwa Darkling Studios. Inspiracją do jej stworzenia były dzieła autorów klasycznych powieści detektywistycznych i grozy, takich jak Charles Dickens, M.R.James, Arthur Conan Doyle czy E.F.Benson.

Gra The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure autor: Antoni „HAT” Józefowicz (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent Darkling Room, Wydawca Got Game Entertainment, Wydawca PL IQ Publishing Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. The Lost Crown – A Ghosthunting Adventure – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Opis przejścia – Dzień pierwszy _____________________________________4 Sedge Marsh _______________________________________________________________ 4 Saxton ____________________________________________________________________ 8 Opis przejścia - Dzień drugi ________________________________________17 Saxton I __________________________________________________________________ 17 Jaskinie Saxton ___________________________________________________________ 22 Saxton II _________________________________________________________________ 26 Sedge Marsh / Northfield ___________________________________________________ 28 Saxton III ________________________________________________________________ 36 Opis przejścia - Dzień trzeci _______________________________________49 Saxton ___________________________________________________________________ 49 Opis przejścia - Dzień czwarty ______________________________________59 Saxton I __________________________________________________________________ 59 Ulcombe __________________________________________________________________ 62 Saxton II _________________________________________________________________ 68 The Carrion Wood _________________________________________________________ 69 Saxton III ________________________________________________________________ 74 Opis przejścia - Dzień piąty ________________________________________75 Saxton ___________________________________________________________________ 75 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 The Lost Crown – A Ghosthunting Adventure – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do klimatycznej, mrocznej przygodówki The Lost Crown: Ghosthunting Adventure zawiera pełen opis przejścia gry. Naszym bohaterem jest Nigel Danvers, który przybywa w dość niecodziennych okolicznościach do nadmorskiej, angielskiej mieściny Saxton. Nie jest to tylko ciche miasteczko – obecność istot nie z tego świata jest tu niemal wyczuwalna. Podczas zabawy zdarzy Ci się napotkać zjawiska paranormalne wiele razy. Antoni „HAT” Józefowicz Strona: 3 The Lost Crown – A Ghosthunting Adventure – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia – Dzień pierwszy S e d g e M a r s h Zaczynamy jak zwykle od filmowego intra, po którym można poczuć lekki niepokój. A gdy możemy już sterować naszym uciekinierem – Nigelem Danversem – zacznij od przejrzenia dokumentów w inwentarzu. Potem czas na rozmowę z konduktorem. Potem udaj się na peron i przyjrzyj plakatom – dowiesz się z nich o mieście Saxton. Rzuć też okiem na beczki. Wróć do konduktora i skieruj się przejściem w lewo. Niestety, Nigel obawia się iść tamtędy. Wróć do miłego pracownika kolei – przeszedł głąb peronu – i zapytaj o ścieżkę. Dowiesz się, że prowadzi do miasteczka i… konduktor powie coś dziwnego, jednak szybko zmieni temat i poprosi Cię o zwrot portfela młodej damie, która jechała tym samym pociągiem. Strona: 4 The Lost Crown – A Ghosthunting Adventure – Poradnik GRY-OnLine Z dokumentów dowiesz się, że nazywa się ona Lucy Reubans. Idź ścieżką, a zaprowadzi Cię ona do bagien. Na mostku skręć w lewo. Teraz nastąpi krótka animacja. Potem przyjrzyj się zniszczonemu mostkowi po lewej i zawróć. Idź w prawo, po drodze obejrzawszy mapę. Zagadaj mężczyznę – niezbyt rozmowny. Miń go i idź w prawo. Zwróć uwagę na leżący na ziemi fragment tabliczki. Weź go. Wróć i idź ścieżką na górze. Tu przyjrzyj się kamieniowi z symbolem. Idź w lewo (dwa razy), a dotrzesz do wieży. Leży za nią drugi fragment tabliczki. Strona: 5 The Lost Crown – A Ghosthunting Adventure – Poradnik GRY-OnLine Idź stąd w prawo – przed wejściem wisi trzeci fragment tabliczki. Kliknij na niego, a zobaczysz, że brakuje jednego elementu, by stworzyć cały napis. Skieruj się na prawo od jaskini, tam leży ostatni kawałek. Wróć z nim i zamontuj wszystkie elementy w należytym porządku. Wejdź w mroczną czeluść. W grocie rzuć okiem na gazetę. Spójrz na ścienny malunek przedstawiający morskiego potwora – po lewej. Koło niego jest przejście w lewo – użyj go. Staniesz przed kratą. Przyjrzy się zwisającej stronie gazety, a potem zajrzyj do wnętrza (kliknij na górną część kraty). Strona: 6 The Lost Crown – A Ghosthunting Adventure – Poradnik GRY-OnLine Wróć do groty i opuść ją wyjściem na plażę. Rzuć okiem na opuszczony dom. Nie możesz na razie podejść do bawiącego się chłopca, lecz możesz iść w lewo. Tu porozmawiaj ze spacerowiczką – pytaj ja najpierw o wybrzeże, a potem przedstaw się. Od tego momentu możesz poczuć się dość dziwnie. Wykorzystaj wszystkie tematy rozmowy. Wróć pod opuszczony dom. Chłopiec zniknął. Przejdź w prawo. Znajdziesz się na plaży. Stąd trzykrotnie idź w lewo, po drodze oglądając kraby na łodziach. Staniesz przed grotą. Niestety, Nigel odmówi wejścia w głąb. Cofnij się zatem w prawo i wyjdź schodami. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: