Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00493 008865 18401972 na godz. na dobę w sumie
The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry - ebook/pdf
The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 93
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

W poradniku do gry The Matrix: Path of Neo znajdziecie opis przejścia każdego poziomu łącznie z zebraniem wszystkich możliwych do znalezienia w grze sekretów.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-HUD
-Rozwój Postaci
-Lista Umiejętności
-Poruszanie się
-Walka
-Najczęściej spotykani przeciwnicy
-Sekrety
-Solucja
-Ever Had a Dream, Neo?
-They’re Coming for You, Neo
-He’s Heading for the Street
-Kung Fu Training
-Sword Training
-Winter Training
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 49

Informacja o grze

The Matrix: Path of Neo to gra akcji oparta na filmowej trylogii braci Wachowskich. Kierujemy głównym bohaterem filmów czyli Neo – wybrańcem mającym oswobodzić ludzkość z niewoli maszyn.

Gra The Matrix: Path of Neo, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry The Matrix Path of Neo autor: Bartosz „Mr. Error” Weselak (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. The Matrix: Path of Neo – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 HUD _________________________________________________________________ 4 Rozwój Postaci ________________________________________________________ 5 Poruszanie się ________________________________________________________ 10 Walka_______________________________________________________________ 11 Najczęściej spotykani przeciwnicy_________________________________________ 13 Sekrety _____________________________________________________________ 17 Opis przejścia ________________________________________________________ 19 Ever Had a Dream, Neo? ______________________________________________ 19 They’re Coming for You, Neo ___________________________________________ 21 He’s Heading for the Street ____________________________________________ 23 Kung Fu Training ____________________________________________________ 25 Sword Training______________________________________________________ 27 Winter Training _____________________________________________________ 28 Aerial Training ______________________________________________________ 30 Weapon Training ____________________________________________________ 31 Dojo Training _______________________________________________________ 33 Deja Vu: „It’s a trap” _________________________________________________ 34 Storming the Drain___________________________________________________ 38 Lobby Shooting Spree ________________________________________________ 42 Rooftop Assault: „Dodge This”__________________________________________ 43 Helicopter Rescue ___________________________________________________ 45 Subway Showdown __________________________________________________ 47 Stuck in the Loop ____________________________________________________ 49 The Chase: „I Need an Exit!” ___________________________________________ 52 He is the One _______________________________________________________ 55 Red Pill Rescue______________________________________________________ 56 The Captains’ Meeting ________________________________________________ 63 Captains Rescue _____________________________________________________ 64 Seraph’s Apology ____________________________________________________ 71 The Burly Braw______________________________________________________ 72 The Frenchman _____________________________________________________ 73 Distorted Dimensions_________________________________________________ 75 Downside up _______________________________________________________ 79 The Witch __________________________________________________________ 81 Tuned Out _________________________________________________________ 82 Ministry of Smiths ___________________________________________________ 84 Taking the floor _____________________________________________________ 85 Mr. Anderson, Welcome Back ___________________________________________ 86 Aerial Battle ________________________________________________________ 88 This is My World_____________________________________________________ 89 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 The Matrix: Path of Neo – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Od początku muszę przyznać, że jestem olbrzymim fanem Matrixa, więc ta pozycja była dla mnie obowiązkowa. Początkowo sterowanie może być nieco problematyczne, jednak to wszystko jest kwestią przyzwyczajenia. Już po chwili będziemy zachwyceni, w jak profesjonalny sposób potrafimy dołożyć hordom przeciwników. W tym poradniku znajdziecie opis przejścia każdego poziomu łącznie z zebraniem wszystkich możliwych do znalezienia w grze sekretów. A teraz włączamy grę. Miłej zabawy. Bartosz „Mr. Error” Weselak Strona: 3 The Matrix: Path of Neo – Poradnik GRY-OnLine HUD 1. Aktualnie wyposażona/gotowa do wyposażenia broń. 2. Ilość naboi w broni – tylko broń palna. 3. Wizerunki naszych sojuszników i ich poziom życia. Wizerunki znajdujące się po prawej stronie ekranu symbolizują stan życia naszych przeciwników. 4. Aktualny stan życia („Health”) – Odnawia się sama po pewnym czasie bezczynności, cały pasek może ulec skróceniu jeśli przyjmiemy dużą ilość obrażeń w krótkim czasie. 5. Pasek „Focus” – koncentracja, skupienie – pozwala nam na wykonywanie wielu skomplikowanych sztuczek, zarówno przy poruszaniu się jak i przy zwalczaniu przeciwników. Kiedy mówię o zrobieniu czegoś w skupieniu lub o skoncentrowaniu się to mam na myśli właśnie tę umiejętność. Strona: 4 The Matrix: Path of Neo – Poradnik GRY-OnLine Rozwój Postaci To jest ekran rozwoju postaci. Na okręgu najbliżej sylwetki znajdują się najbardziej podstawowe umiejętności, im dalej od sylwetki tym bardziej zaawansowane techniki. Umiejętności na sąsiednich okręgach połączone złotą nicią są to te same umiejętności różniące się poziomami (level), co oznacza większą siłę, zasięg, skuteczność itp. Złota kulka i mnożnik w prawym górnym rogu pokazuje ile umiejętności możemy i musimy (by móc rozpocząć poziom trzeba wykorzystać wszystkie kulki) się teraz nauczyć. Strona: 5 The Matrix: Path of Neo – Poradnik GRY-OnLine Po wybraniu umiejętności pojawia się takie okno. U góry widzimy nazwę umiejętności. Niżej opis jak ją stosować. Ewentualnie „Tip” – wskazówki w związku ze stosowaniem umiejętności. Opcja „View this upgrade” umożliwia nam obejrzenie tej umiejętności w „akcji”. Opcja „Acquire this upgrade” umożliwia nam uaktywnienie tej umiejętności. Strona: 6 The Matrix: Path of Neo – Poradnik GRY-OnLine Poszczególne umiejętności oznaczone są znaczkami: Umiejętność automatyczna tzn. Neo poznaje ją po osiągnięciu pewnego punktu w grze. Po lewej: umiejętność jeszcze nie znana, Po prawej: umiejętność poznana. Ikonka przedstawia umiejętność wyuczoną – te możemy uaktywniać przy pomocy złotych kulek, jednakże możemy uaktywnić tylko te które otoczone są białą obwódką. Po lewej: umiejętność nieznana, lecz możną ją uaktywnić. Po prawej: umiejętność już znana. Element przedstawiający „Atman Principles”. Po lewej – zasada nie uaktywniona, gotowa do wyuczenia jej, Po prawej – zasada uaktywniona. Atman Principles – umiejętności na ostatnim kręgu. Są to wierszyki, które nie mówią wprost, z jakimi wiążą się umiejętnościami. Każdy zawiera jakieś specjalne ulepszenia, jak chwilowe zwiększenie siły lub uzdrawianie innych. Te umiejętności uaktywniane są tylko na czas trwania jednego poziomu. Następnie są wyłączane i musimy aktywować je po raz kolejny. Wyjątek stanowi zasada „Spoon”, która raz uaktywniona pozostaje już taka na stałe. Pierwsza możliwość zainwestowania w zasadę pojawia się dopiero przed planszą „Stuck in the Loop”. Nie uaktywniamy często z tych umiejętności, raczej jeśli mamy możliwość kupienia nowego ciosu to właśnie to wybieramy. Zasady uaktywniamy jeśli nie mamy żadnej innej możliwości. Oto lista wszystkich zasad (wymienione wg pozycji na okręgu – nigdy nie zmieniają miejsca): • Godzina 11 – „Heal Others” – pozwala nam uzdrawiać naszych sojuszników na danym poziomie, • Godzina 10 – „Jackpot” – chwilowo zwiększa wszystkie statystyki tzn. siłę, żywotność, koncentrację itp. • Godzina 8 – „Spoon” – jest to dodatkowy poziom. Wybieramy go poprzez opcję „Level select”, • Godzina 5 – „Reflect Bullets” – pociski są odbijane bezpośrednio w osobę która je wystrzeliła bez konieczności użycia umiejętności „Bullet Stop” • Godzina 4 – „Revive” – gdy zostaniemy zabici Neo wraca automatycznie do pełni zdrowia i koncentracji bez konieczności rozgrywania poziomu od nowa. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: