Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00074 007245 12257957 na godz. na dobę w sumie
The Settlers: Narodziny Imperium - poradnik do gry - ebook/pdf
The Settlers: Narodziny Imperium - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 35
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry strategicznej „The Settlers: Narodziny Imperium” zawiera opis przejścia wszystkich szesnastu misji wchodzących w skład kampanii.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Misja I - Vestholm
-Misja II - Challia
-Misja III - Gallos
-Misja IV - Narfang
-Misja V - Drengir
-Misja VI - Rekkyr
-Misja VII - Geth
-Misja VIII - Drengir
-Misja IX - Husran
-Misja X - Juahar
-Misja XI - Tios
-Misja XII - Sahir
-Misja XIII - Montecito
-Misja XIV - Gueranna
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 17

Informacja o grze

The Settlers: Rise of an Empire to kolejna odsłona legendarnego cyklu gier strategicznych, zapoczątkowanego przez studio Blue Byte w 1993 roku. Po niezbyt dobrym przyjęciu przez fanów poprzedniego odcinka, zatytułowanego Dziedzictwo Królów, niemiecka firm

Gra The Settlers: Rise of an Empire, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry The Settlers Narodziny Imperium autor: Marzena „Louvette” Falkowska (c) 2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Blue Byte Software, Wydawca Ubisoft, Wydawca Cenega Poland należą do ich prawowitych właścicieli. The Settlers: Narodziny Imperium – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Misje _________________________________________________________ 4 Misja I: Vestholm ___________________________________________________________ 4 Misja II: Challia _____________________________________________________________ 5 Misja III: Gallos_____________________________________________________________ 9 Misja IV: Narfang __________________________________________________________ 11 Misja V: Drengir____________________________________________________________ 12 Misja VI: Rekkyr ___________________________________________________________ 13 Misja VII: Geth ____________________________________________________________ 14 Misja VIII: Drengir _________________________________________________________ 15 Misja IX: Husran ___________________________________________________________ 18 Misja X: Juahar ____________________________________________________________ 20 Misja XI: Tios ______________________________________________________________ 22 Misja XII: Sahir ____________________________________________________________ 24 Misja XIII: Montecito _______________________________________________________ 26 Misja XIV: Gueranna________________________________________________________ 28 Misja XV: Vestholm _________________________________________________________ 30 Misja XVI: Rossotorres______________________________________________________ 32 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 2 The Settlers: Narodziny Imperium – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witamy w poradniku do gry The Settlers: Narodziny Imperium zawierającym opis przejścia wszystkich szesnastu misji wchodzących w skład kampanii. Przed rozpoczęciem zabawy radzimy przeczytać instrukcję dołączoną do polskiego wydania gry, w której znajdują się informacje na temat rozgrywki pomocne w sprawnym wypełnianiu poszczególnych zadań. Dokładna lektura instrukcji oraz poradnika sprawi, że gra nie będzie mieć przed tobą większych tajemnic. Ponieważ The Settlers: Narodziny Imperium jest w głównej mierze grą strategiczną, w wielu przypadkach nie istnieje jeden jedyny sposób na przejście misji. Staraliśmy się, by podane przez nas propozycje były optymalne i pozwalały na jak najszybsze wywiązywanie się z zadań, ale zachęcamy do eksperymentowania i odnajdywania własnych. W przypadku pierwszych kilku misji opis jest nieco bardziej rozbudowany, byś mógł zapoznać się z ogólnymi zasadami tworzenia osady i zarządzania nią – zasady te w kolejnych misjach pozostają praktycznie niezmienione. W przypadku sytuacji odmiennych zaznaczamy, że należy na przykład skupić się na aspekcie militarnym albo stawianiu posterunków na przyległych terytoriach. Strona: 3 The Settlers: Narodziny Imperium – Poradnik GRY-OnLine Misje M i s j a I : V e s t h o l m Pierwsza misja jest misją tutorialową, która zapozna cię z interfejsem gry i jej podstawowymi opcjami. Wybrany na początku rycerz (Alandra lub Marcus) będzie prowadzić cię przez cały czas za rękę tłumacząc i pokazując poszczególne części menu oraz instruując, co należy robić. Nauczysz się między innymi, w jaki sposób poruszać się w świecie gry, stawiać podstawowe budynki i ulepszać je, przydzielać osadników do odpowiednich prac oraz zarządzać zasobami. W pierwszej misji nie ma większego znaczenia, czy wybierzesz Alandrę, czy Marcusa. Strona: 4 The Settlers: Narodziny Imperium – Poradnik GRY-OnLine M i s j a I I : C h a l l i a W tej misji twoim zadaniem jest ochrona osadników z Challii przed atakami Wikingów. Musisz zabezpieczyć teren, by statki kupieckie mogły znów bezpiecznie docierać do Portu Ramsey. Rozpocznij oczywiście od wybudowania osady. W miejscach oznaczonych ikonami odpowiednich zasobów postaw parę chatek myśliwych, drwali, rybaków i kamieniarzy, a także budynki odpowiedzialne za przetwarzanie tychże zasobów: wędzarnię, rzeźnię i garbarnię. Gdy zdobędziesz odpowiednią ilość drewna, możesz sukcesywnie je ulepszać. Po pewnym czasie uzyskasz możliwość postawienia budynków wytwórców środków czystości: mydlarnię i warsztat miotlarza. Po kilkunastu minutach powinieneś spełnić warunki umożliwiające ci awansowanie rycerza na margrabiego (warunki te są następujące: 10 osadników, 6 sztuk ubrań, 2 ulepszenia zamku). Uczyń to zatem. Rycerz powie ci, że powinieneś poszukać wiosek na północy i północnym wschodzie. Kaplica w Rhian-Over-The-Sea leży na wschodzie, z kolei handlarz imieniem Eliasz był widziany w Porcie Ramsey na południowym wschodzie. Najpierw jednak udaj się na północ wzdłuż szlaku, a dotrzesz do wioski Regis. Jej mieszkańcy potrzebują wełnianych ubrań (dokładnie 9 sztuk), więc poproszą cię o przesłanie ich. Wełnę możesz kupić na południe od swojej osady. Idąc na wschód od Regis dotrzesz do wioski Svange, której mieszkańcy poskarżą się, że ich kobiety nękają Wikingowie i poproszą cię o pomoc. Pokonaj złoczyńców. Otrzymasz podziękowania, a rycerz zauważy, że twoim osadnikom również przydałyby się małżonki. Żeby je przywołać (początkowa liczba docelowa: 5), należy zorganizować na rynku festiwal. Do tego wymagana jest jednak godność barona, a do jej zdobycia musisz spełnić jeszcze kilka warunków. Chwila jest odpowiednia, by się tym zająć: należy ulepszyć katedrę i magazyn, zwiększyć liczbę osadników do 30, a liczbę środków czystości do 12 (najszybciej uczynisz to ulepszając mydlarnię i warsztat miotlarza). Tymczasem rycerzem skieruj się dalej na południe, a dotrzesz do wspomnianego wcześniej Portu Ramsey, gdzie znajdziesz handlarza Eliasza. Powie ci on, że należy rozpalić ogniska sygnałowe, aby bezpiecznie pokierować statki kupieckie do Zatoki Ramsey. Pierwsze ognisko znajdziesz na południe od miejsca, w którym stacjonujesz. Rozpal je – aby to uczynić, wezwij wóz z drewnem (kliknij na ikonkę nad ogniskiem). Strona: 5 The Settlers: Narodziny Imperium – Poradnik GRY-OnLine Handlarz Eliasz. Teraz możesz udać się do kaplicy Rhian-Over-The-Sea, która znajduje się na północnym wschodzie mapy. Mnisi podziękują ci za odwiedziny i w ten sposób kolejne zadanie będzie wykonane. Następnie możesz zająć się wspomnianym wcześniej zadaniem polegającym na dostarczeniu wełnianych ubrań do wioski Regis. Udaj się na południe od swojej osady do wioski Celbourne, której mieszkańcy hodują owce i mogą sprzedać ci wełnę. Kup ją, a następnie postaw w osadzie warsztat tkacki. Gdy wyprodukujesz 9 sztuk wełnianych ubrań, będziesz mógł wysłać je do Regis. Gdy uzyskasz godność barona, zorganizuj w osadzie festyn. Podczas niego twoi osadnicy zapoznają swoje przyszłe żony, przez co reputacja osady wzrośnie. Teraz jest też dobry czas na to, by na południu kazać rycerzowi postawić posterunek przy kopalni żelaza, a obok wybudować ze dwie chaty wydobywców żelaza. Zasoby te przydadzą się wkrótce. Strona: 6 The Settlers: Narodziny Imperium – Poradnik GRY-OnLine Aby przyciągnąć do osady kobiety, zorganizuj festyn. Drugie ognisko znajdziesz na południowym wschodzie. W międzyczasie twoją osadę zaatakują Wikingowie, którzy będą chcieli porwać żony mieszkańców. Rycerz poradzi ci, by wybudować mur obronny. Uczyń tak, nie zapominając przy tym o postawieniu w nim bramy. Trzecie i ostatnie ognisko zapalne mieści się na północy, na samej górze mapy. Twój transport drewna porwą jednak w drodze Wikingowie. Musisz wybudować koszary oraz dwa warsztaty miecznika (po to potrzebne było żelazo), by wytrenować zbrojnych. Gotowy oddział będzie mógł eskortować dostawę do ogniska. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

The Settlers: Narodziny Imperium - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: