Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00155 005050 18491011 na godz. na dobę w sumie
Tony Hawk s Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry - ebook/pdf
Tony Hawk s Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 226
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> sportowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do Tony Hawk’s Underground 2 zawiera opisy wszystkich skateparków dostępnych w grze (wraz z lokalizacjami i sposobami zdobycia gapów), opisy przejścia wszystkich zadań obydwu trybów gry oraz cenne wskazówki na temat zdobywania punktów.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Zdobywanie punktów i porady ogólne
-Tryby gry
-[Mapy z gapami] Airport cz.1
-[Mapy z gapami] Airport cz.2
-[Mapy z gapami] Australia cz.1
-[Mapy z gapami] Australia cz.2
-[Mapy z gapami] Barcelona cz.1
-[Mapy z gapami] Barcelona cz.2
-[Mapy z gapami] Berlin cz.1
-[Mapy z gapami] Berlin cz.2
-[Mapy z gapami] Boston cz.1
-[Mapy z gapami] Boston cz.2
-[Mapy z gapami] Canada cz.1
-[Mapy z gapami] Canada cz.2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 87

Informacja o grze

Kolejna część bardzo popularnej serii symulacji jazdy na deskorolce, sygnowanej nazwiskiem słynnej gwiazdy tego sportu – Tony’ego Hawka. Warto przy okazji zaznaczyć, że pierwsza część Tony Hawk Underground, w odróżnieniu od poprzedniczek: Tony Hawk's Pro

Gra Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier sportowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX, PS2, GCN. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Tony Hawk’s Underground 2 autor: Kamil „Draxer” Szarek (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Tony Hawk’s Underground 2 – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Zdobywanie punktów i porady ogólne _______________________________________ 4 Tryby gry _____________________________________________________________ 7 Mapy wraz z gapami ____________________________________________________ 8 1. Airport ___________________________________________________________ 8 2. Australia_________________________________________________________ 12 3. Barcelona ________________________________________________________ 17 4. Berlin ___________________________________________________________ 21 5. Boston __________________________________________________________ 27 6. Canada __________________________________________________________ 32 7. Downhill Jam _____________________________________________________ 40 8. Los Angeles ______________________________________________________ 43 9. New Orleans______________________________________________________ 51 10. Philadelphia _____________________________________________________ 56 11. Pro Skater ______________________________________________________ 61 12. School _________________________________________________________ 65 13. Skatopia ________________________________________________________ 70 14. The Triangle _____________________________________________________ 74 15. Training ________________________________________________________ 77 Story Mode___________________________________________________________ 81 Powtarzające się zadania______________________________________________ 81 Training ___________________________________________________________ 82 Boston ____________________________________________________________ 89 Barcelona _________________________________________________________ 101 Berlin ____________________________________________________________ 112 Australia__________________________________________________________ 124 New Orleans_______________________________________________________ 139 Skatopia __________________________________________________________ 149 Pro Skater ________________________________________________________ 169 Classic Mode ________________________________________________________ 170 Powtarzające się zadania_____________________________________________ 170 Barcelona _________________________________________________________ 171 Austria ___________________________________________________________ 175 Skatopia __________________________________________________________ 180 Berlin ____________________________________________________________ 185 Airport ___________________________________________________________ 188 School ___________________________________________________________ 191 Downhill Jam ______________________________________________________ 195 Nawlins __________________________________________________________ 198 Training __________________________________________________________ 201 Boston ___________________________________________________________ 205 Canada ___________________________________________________________ 208 Philadelphia _______________________________________________________ 211 Los Angeles _______________________________________________________ 216 Triangle __________________________________________________________ 221 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Tony Hawk’s Underground 2 – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Do dzisiaj wiele osób przekonało się, że Tony Hawk’s Underground 2 jest kontynuacją serii godną marki THPS. Masa innowacji, usprawnień względem poprzednich części, wciągający tryb Story Mode oraz jeszcze więcej frajdy z rozgrywki to znaki szczególne THUG 2. Jeżeli pogubiłeś się wśród zadań i wyzwań, jakie stawia gra, trafiłeś pod dobry adres – niniejszy poradnik do Tony Hawk’s Underground 2 zawiera opisy wszystkich skateparków dostępnych w grze (wraz z lokalizacjami i sposobami zdobycia gapów), opisy przejścia wszystkich zadań obydwu trybów gry – Story Mode i Classic Mode oraz cenne wskazówki na temat zdobywania punktów. Poradnik był pisany na podstawie angielskiej wersji językowej gry (ponieważ gdy go zaczynałem, polska wersja nie była jeszcze dostępna) oraz poziomu trudności Normal. Wszelkie nazwy trybów/poziomów/trików/gapów pozostały takie jak w oryginale. Jedynie dla określeń „quarter pipe”, „half pipe” i tym podobnych użyłem zamiennie określenia rampa. Dla niektórych dodam jeszcze informację, że krawędź (posługuję się tym określeniem w wielu miejscach poradnika) to coś, po czym można grindować. Strona: 3 www.gry-online.pl Tony Hawk’s Underground 2 – Poradnik GRY-OnLine Zdobywanie punktów i porady ogólne Mam wrażenie, że w THUG 2 położono znacznie większy nacisk na zdobywanie punktów za pomocą kombosów znacznie większych od tych, które spokojnie wystarczały choćby w jeszcze nie tak dawno opisywanym przeze mnie THPS 4. Ponadto koniec ze zdobywaniem maksimum punktów za pomocą trików powietrznych i reverta – wyraźnie odczuwalne jest zmniejszenie liczby punktów, jakie otrzymuje się za takie ewolucje. Oto kilka rad, które – mam nadzieję – pomogą wam w zdobywaniu punktów na poszczególnych poziomach: (cid:131) (cid:131) Jedną ze znaczących innowacji w THUG 2 w stosunku do poprzedniej wydanej na PC części gry jest możliwość zejścia z deski i biegania. Jeżeli zrobisz to w trakcie wykonywania kolejnych trików, kombos nie przerwie się od razu – ujrzysz zegarek odmierzający czas, po którym kombos zostanie zakończony. Gdy znajdziesz się w sytuacji, gdy przy wykonywaniu kombosa utkniesz w miejscu, zeskocz z deski, przebiegnij się kawałek i kontynuuj zdobywanie punktów. Odległość między miejscem zeskoku a kontynuacją nie może być za duża, abyś zmieścił się w czasie. Przy wskoku na deskę do kolejnego triku automatycznie wykonujesz inną punktowaną ewolucję – Caveman. (cid:131) Kolejną nowością w THUG 2 jest tzw. Focus Mode. Możesz skorzystać z jego dobrodziejstw gdy wypełnisz pasek SPECIAL. Wystarczy tylko nacisnąć odpowiedni klawisz. Na czym to polega? Jest to efekt, który być może znacie już z niektórych gier akcji. Czas spowalnia, a Ty możesz skoncentrować się na balansowaniu lub innej czynności wymagającej sprawnej kontroli Twojej postaci. Dlatego też, FM przydaje się najbardziej w krytycznych sytuacjach. Niestety, korzystanie z FM odbija się na pasku SPECIAL: tracisz go. Gdy limit zgromadzony na pasku sięgnie zera, czas wróci do normalnej prędkości. (cid:131) Dołóż wszelkich starań, by Twoje kombosy były możliwie najbardziej wszechstronne – za takie dostajesz najwięcej punktów. Wszechstronne, tzn. zawierające wszystkie możliwe rodzaje trików – grindy, lipy, manuale, flipy, graby, Spine/Hip Transfery (to drugie to nowość). Dobrze by było, gdyby spora część z wykonywanych trików była specialami – to dodatkowo zwiększy mnożnik i wskaźnik zdobytych punktów. Chyba najłatwiejszymi do wykonania specialami są specjalne grindy, a wiążąc to z ogromną ilością krawędzi na każdej planszy można uzyskać naprawdę wysokie liczby w lewym górnym rogu! (cid:131) Wyobraź sobie, że grindujesz po krawędzi i w oddali widzisz ścianę, na którą niechybnie za moment wpadniesz, kończąc kombosa. Czy jest to sytuacja bez wyjścia? Otóż nie. W THUG 2 otrzymujesz możliwość wykonywania triku Sticker Slap!. Cóż to takiego? Twoja postać wyskakuje, przykleja na ścianie na wprost naklejkę i odbija się tym samym w przeciwną stronę (a więc, w podanym przeze mnie przykładzie można dojechać do ściany, wykonać trik i grindować dalej w drugą stronę). Nie zapominaj o tej możliwości. Trik Sticker Slap! będzie wymagany do wykonania kilku zadań. (cid:131) Na poszczególnych mapach ustawione są skrzynie z przedmiotami, po które możesz sięgnąć, by następnie rzucać je w okolicznych przechodniów. Za to również dostajesz punkty. :) (cid:131) Jeżeli chcesz nabrać dodatkowej prędkości, są na to dwa dobre sposoby. Pierwszy z nich to dobrze znany Spine Transfer. Gdy obydwie rampy, między którymi się przemieszczasz, stoją na tej samej wysokości, nie daje to zbytniego przyspieszenia, ale jeżeli wybijasz się ze stojącej wyżej do będącej na niższym poziomie, otrzymasz niezłego kopa. (cid:131) Drugim sposobem jest równie dobrze znany trik, czyli Skitchin’. Polega na „czepnięciu się” pobliskiego pojazdu. Pożądany efekt uzyskasz, gdy przejedziesz chwilkę w takiej pozycji, a następnie odczepisz się od pojazdu. (cid:131) Jeżeli chcesz dojechać na miejsce nieco szybciej bez żadnych Spine Transferów i Skitchin’ów, wciśnij i przytrzymaj klawisz odpowiedzialny za skok. Twoja postać ustawi się w pozycji wyjściowej do wyskoku i będzie jechała odrobinę szybciej. Strona: 4 www.gry-online.pl Tony Hawk’s Underground 2 – Poradnik GRY-OnLine (cid:131) Jak zredukować zmniejszanie się prędkości podczas wykonywania „spójnika” kombosów, czyli manuala do minimum? Wykorzystać metodę z powyższego punktu. Po przejściu do manuala wciśnij i przytrzymaj klawisz odpowiedzialny za skok, a będziesz poruszał się z w miarę stałą, dużą prędkością. Dopiero podjazdy mogą stanowić poważne przeszkody. Pamiętaj, że gdy tylko puścisz klawisz skoku, zgodnie z jego przeznaczeniem, wyskoczysz i przerwiesz manuala. (cid:131) Nie możesz gdzieś doskoczyć? A próbowałeś wszelkich możliwych środków? No Comply, Bonelessa? Jeżeli odpowiedź na drugie pytanie jest przecząca, niezwłocznie to zrób. Przypominam, że No Comply i Boneless to również triki, po których wylatujesz w powietrze, z tą małą różnicą, że wyżej i dalej niż za pomocą standardowego Ollie. Ponadto, za takie wyskoki otrzymujesz więcej punktów. (cid:131) Kiedy masz już dosyć w swoim kombosie grindów i flipów, a balansowanie w manualu nie jest jeszcze takie trudne, skorzystaj z trików flatlandowych, czyli wykonywanych w manualu ewolucji takich jak HandStand, Pogo, Casper, Anti-Casper itp. (cid:131) Nowym trikiem w THUG 2 jest tzw. Natas Spin. Aby go wykonać, należy wskoczyć na niewielki obiekt typu słupek, hydrant (oczywiście wymagana jest odpowiednia kombinacja klawiszy). Sam trik polega na obracaniu się wokół własnej osi. Twoja postać to robi, podczas gdy Ty koncentrujesz się na balansowaniu. Im dłużej to robisz, tym więcej punktów otrzymasz, rzecz jasna. Gdy masz już dosyć, po prostu zeskakujesz. (cid:131) Gdy coś pójdzie nie tak i się przewrócisz, możesz próbować nieco podreperować swoją sytuację poprzez... zdenerwowanie się, tzw. Freak Out!. Po wywrotce ukazuje się miernik Twoich nerwów. Jeżeli zwiększysz go poprzez szybkie naciskanie odpowiedniego klawisza do wskazanego poziomu, ujrzysz – jak by nie patrzeć – efektowną animację niszczenia deskorolki tudzież wyrzucenia jej na spory kawałek i otrzymasz w nagrodę porcję punktów. Nie musisz martwić się o deskorolkę, automatycznie otrzymujesz kolejną. :) (cid:131) W THUG 2 dochodzi również możliwość wykonywania na ulicach graffiti. Możesz to zrobić tylko po zejściu z deskorolki (i wciśnięciu odpowiedniego klawisza, rzecz jasna). Zasadniczo nie otrzymujesz za to punktów, ale jeżeli w tle cyka zegar (podtrzymujesz kombosa biegnąc), pewna sumka zostaje zaliczona. (cid:131) Koniec z dbaniem o stan kasy – w THUG 2 nie ma czegoś takiego, jak pieniądze. Zastąpiły je (i to tylko dla Classic Mode) punkty statystyk. (cid:131) Zanim zaczniesz wykonywać poszczególne zadania, pojeźdź troszkę po planszy, by zorientować się, co jest gdzie. Będziesz miał wówczas mniej problemów ze znalezieniem miejsc, które opisuję za pomocą tekstu w poradniku. Unikałem dawania rad na temat zdobywania punktów na poszczególnych planszach. (cid:131) Odnośnie samego poradnika: screeny nie są podpisywane, za to w tekście przewijają się odniesienia do nich, typu ‘na screenie x’. Oto numeracja screenów, jaką przyjmuję (oczywiście nie zawsze musi być pięć screenów, czasami się to zdarza, zwykle jest jeden lub dwa). Strona: 5 www.gry-online.pl Tony Hawk’s Underground 2 – Poradnik GRY-OnLine Strona: 6 www.gry-online.pl Tony Hawk’s Underground 2 – Poradnik GRY-OnLine Tryby gry W grze dostępne są dwa tryby rozgrywki dla pojedynczego gracza: Story Mode i Classic Mode. kończenie jednego nie ma żadnego wpływu na drugi – no, może poza odblokowaniem ukrytych U postaci (gdy zrobisz to w Story Mode, będą one dostępne od początku Classic Mode) i zdobyciem p ewnego doświadczenia. :) Oto krótkie charakteryzacje obydwu trybów. Dokładniejsze opisy znajdziesz w sekcjach im poświęconych. (cid:131) Story Mode – zawiera fabułę, 8 map (wliczając ostatnią, bonusową), w sumie według moich kalkulacji 191 zadań do wykonania (wliczając zadania z mapy Training) wartych 11000 punktów. Zadania przekładają się na punkty. Jeżeli osiągniesz odpowiedni limit punktów, odblokowana zostanie kolejna mapa, lub kolejny etap obecnej. Niektóre, wyjątkowe mapy mają nie 1000, lecz 2 lub 3 tysiące punktów do zdobycia. Zdobycie tych dodatkowych tysięcy jest wymagane do posunięcia fabuły gry naprzód (to te etapy). (cid:131) Classic Mode – bardzo przypomina tryb Career z Tony Hawk’s Pro Skater 3; Limit czasowy dla jednego przejazdu wynosi 2 minuty i starasz się podczas niego wykonać jak najwięcej zadań (na jedną planszę przypada 10 zadań). Wszelkie zadania które nie zostały wykonane musisz rozpocząć od nowa, znowuż z limitem 2 minut. 14 map, jedna z początku ukryta. Nie jest wymagane ukończenie wszystkich (ukończenie = 5 wykonanych zadań) do przejścia dalej (gdzieniegdzie masz dwie drogi przejścia – wybierasz jedną z dwóch plansz i zdobywasz na niej odpowiednią ilość wykonanych zadań). W sumie 140 zadań. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Tony Hawk s Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: