Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00913 012837 16005527 na godz. na dobę w sumie
Too Human - poradnik do gry - ebook/pdf
Too Human - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 47
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> xbox 360 >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Too Human” zawiera zarówno luźne porady, mające przejście gry uczynić nieco łatwiejszym, jak i solucję, dzięki której nie musisz zastanawiać się, co czeka Cię za następnym rogiem.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Garść porad
-[Klasa] Champion
-[Klasa] Berserker
-[Klasa] Defender
-[Klasa] Bio Engineer
-[Klasa] Commando
-Człowieczeństwo i cybernetyka
-[Solucja] Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1)
-[Solucja] Misja 01 - Hall of Heroes (cz.2)
-[Solucja] Aesir
-[Solucja] Misja 02 - Ice Forest (cz.1)
-[Solucja] Misja 02 - Ice Forest (cz.2)
-[Solucja] Misja 03 - World Serpent (cz.1)
-[Solucja] Misja 03 - World Serpent (cz.2)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 19

Informacja o grze

Too Human to nielinearna, dynamiczna gra akcji z elementami cRPG, osadzona w odległej przyszłości. Pomysł na stworzenie tytułu, w umysłach programistów z Silicon Knights narodził się na początku XX wieku, kiedy to gra szykowana była na konsolę PlayStation

Gra Too Human, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Too Human autor: Przemek „g40st” Zamęcki (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Producent Silicon Knights, Wydawca Microsoft Game Studios, Wydawca PL Microsoft Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Too Human – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3 Garść porad ____________________________________________________ 4 Klasy _________________________________________________________ 6 Champion __________________________________________________________________ 6 Berserker __________________________________________________________________ 8 Defender __________________________________________________________________ 10 Bio Engineer _______________________________________________________________ 12 Commando ________________________________________________________________ 14 Człowieczeństwo i cybernetyka ____________________________________ 16 Solucja _______________________________________________________ 17 Misja 01: Hall of Heroes _____________________________________________________ 17 Aesir _____________________________________________________________________ 21 Misja 02: Ice Forest ________________________________________________________ 25 Misja 03: World Serpent_____________________________________________________ 31 Misja 04: Helheim __________________________________________________________ 36 Ukryte areny __________________________________________________ 41 Lista achievementów ____________________________________________ 43 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Too Human – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Witam w poradniku do jednej z najdłużej powstających gier w historii tej branży. Too Human jest programem z pogranicza slasherów oraz gatunku hack slash i pozwala wcielić się w nordyckiego boga o imieniu Baldur. Nie masz tu jednak do czynienia ze stylizowanym na średniowiecze fantasy, a z cyberpunkową wizją odległej przeszłości, w której bogowie muszą stanąć w obronie ludzkości przeciwko przybyłym spoza naszego świata maszynom i knowaniom Lokiego – boga zdrady i podstępu. Too Human w założeniu jest pierwszą częścią trylogii opowiadającej o mitycznym Ragnarok, czyli końcu świata, w trakcie którego bogowie zmierzą się z olbrzymami w śmiertelnej walce o przyszłość ludzkiej rasy. Poniższy poradnik zawiera zarówno luźne porady, mające przejście gry uczynić nieco łatwiejszym, jak i solucję, dzięki której nie musisz zastanawiać się, co czeka Cię za następnym rogiem. Strona: 3 Too Human – Poradnik GRY-OnLine Garść porad P o r a d y o g ó l n e Ślizg – staraj się nie dobiegać do przeciwników, a „doślizgiwać” się do nich. Gra jest wtedy znacznie szybsza, a i nagradza szybszym napełnianiem wskaźnika combosów. Może to nieco śmiesznie wyglądać, ale jest to metoda skuteczna i chyba jedyna możliwa w przypadku, kiedy jesteś otoczony przez kilkunastu/kilkudziesięciu wrogów. Wystarczy, że w odpowiedniej odległości przytrzymasz prawą gałkę analogową skierowaną w stronę najbliższego oponenta. Amunicja – różne typy amunicji mają różne działanie i zastosowanie. Lasery znakomicie sprawdzają się na większe odległości oraz w walkach przeciwko trollom i bossom. Im dłużej celujesz bez przerwy w konkretny element zbroi, tym laser szybciej ją nagrzewa i zadaje większe obrażenia. Plazma jest lepsza na krótsze odległości i choć nie ma aż takiej siły, to przy celowaniu w większe grupy wrogów może działać obszarowo i razić jednocześnie kilku przeciwników. Broń i zbroja – w miarę ich używania i otrzymywanych obrażeń spada jakość noszonej przez Baldura broni i zbroi. Staraj się zawsze mieć każdy z tych elementów w zapasie i stale monitoruj stan zużycia. Kiedy jakiś element zacznie migać na postaci na czerwono, oznacza to, że jest całkowicie zepsuty i wymaga naprawy w Asgardzie. Kamera – pamiętaj, że za pomocą d-pada (strzałki na padzie) możesz przybliżać lub oddalać kamerę od pleców Baldura. Jest to bardzo przydatna możliwość i zapewne często będziesz z niej korzystać. Runy i amulety – w trakcie swojej podróży znajdziesz dziesiątki run. Wyposaża się w nie broń lub elementy zbroi z wolnymi slotami. Dzięki temu znajdowane przedmioty mają znacznie potężniejszą moc. Najlepiej łączyć runy w swoiste comba. Jeżeli na przykład posiadasz element zbroi z kilkoma wolnymi slotami, warto wypełnić je takimi runami, z których wszystkie dają jeden konkretny bonus. Dzięki temu dodatki te kumulują się, tworząc naprawdę potężne przedmioty. Amulety znajdziesz w cyberprzestrzeni. Działają one na nieco innej zasadzie. Mianowicie każdy z nich, aby stał się aktywny, wymaga umieszczenie w jednym z dwu slotów w zakładce amuletów. Następnie trzeba skupić się na wykonaniu konkretnego zadania znajdującego się w opisie każdego z talizmanów. Będzie to na przykład zabicie stu wrogów, odnalezienie ukrytej areny czy zabicie konkretnego bossa. Po uporaniu się z tym każdy z amuletów należy wypełnić odpowiednimi runami, co tworzy jeszcze potężniejszą runę, która z kolei zostanie wykorzystana przy wypełnianiu amuletu z wyższego poziomu. Brzmi to nieco skomplikowanie, ale kiedy już zajmiesz się runami, wszystko stanie się jasne. Blueprinty – pamiętaj o znajdowanych przez Baldura planach broni i zbroi. Po wyprodukowaniu (co może nastąpić w dowolnie wybranym momencie) są one zwykle potężniejsze od znajdowanych gotowców. Zbroje elitarne - kompletowanie elitarnych zbroi nie należy do rzeczy prostych i z pewnością wymaga sporo wysiłku. Każda ze zbroi składa się bowiem z siedmiu trudnych do znalezienia oddzielnych części. Łatwo je poznać po tym, że ikonki je reprezentujące mają kolor czerwony. Filmiki – wciśnięcie przycisku B na padzie podczas oglądania cut-scenki przerywa ją. Pająk – jest to mechaniczny twór przenoszony przez Baldura na plecach. Umożliwia mu zarówno korzystanie ze studni cyberprzestrzennych, jak i walkę z przeciwnikami. Przydzielanie punktów umiejętnościom pająka jest szczególnie ważne w przypadku klasy Commando, kiedy postać zostanie otoczona przez chmarę wrogów. Strona: 4 Too Human – Poradnik GRY-OnLine K o l o r y p r z e d m i o t ó w Moc znajdowanych przez Baldura przedmiotów, planów, run i amuletów opisywana jest przez różne współczynniki, jednak dzięki zróżnicowanym kolorom reprezentujących je ikonek, już na pierwszy rzut oka możesz stwierdzić, czy coś jest warte bliższego poznania, czy też od razu powinno polecieć do kosza i przynieść jakieś wpływy w postaci gotówki. Poniżej znajdziesz krótką rozpiskę w kolejności od najsłabszych do najsilniejszych. Szare Zielone Niebieskie Granatowe Pomarańczowe Czerwone Strona: 5 Too Human – Poradnik GRY-OnLine Klasy C h a m p i o n Champion jest najbardziej uniwersalną klasą, znakomicie radzącą sobie zarówno w walce wręcz, jak i w atakach dystansowych. Ponadto po odpowiednim rozwinięciu umiejętności znakomicie radzi sobie też w walce w powietrzu. Największą wadą tej klasy jest jednocześnie jej zaleta, a mianowicie wszechstronność. Rozwijając Championa, będziesz we wszystkim niezły, ale nigdy nie zostaniesz mistrzem. Jeżeli zamierzasz skupić się na tylko jednym z aspektów walki, ta klasa nie jest dla Ciebie. Jest idealna dla początkujących graczy. D r z e w k o u m i e j ę t n oś c i C h a m p i o n a Nazwa Unerring Strike Asgard’s Fury Opis Wymagania Zwiększa szansę zadania dodatkowych obrażeń w trakcie krytycznych trafień o 0,5 na poziom. Brak Zwiększa obrażenia zadawane w trakcie walki wręcz w powietrzu o 3 na poziom. Unerring poziomie szóstym Strike na Strona: 6 Feeder of Ravens Valiant’s Might Ascent to Valhalla Immolating Blade Too Human – Poradnik GRY-OnLine Umiejętność pająka. Zostawia minę, eksplodującą podczas kontaktu z przeciwnikiem i wyrzucającą go w powietrze. Co poziom wysokość wyrzutu zwiększana jest o 2,5 . Hasło bojowe. Po aktywacji każdy atak wyrzuca przeciwników w powietrze. Korzysta ze wskaźnika combosów. Czas trwania zwiększa się o 3 na poziom. Asgard’s Fury na poziomie szóstym Feeder of Ravens na poziomie czwartym Co poziom o 2,5 rośnie wysokość, na jaką Baldur wyrzuca wrogów w powietrze. Valiant’s poziomie szóstym Might Zwiększa szansę na zadanie obrażeń od ognia podczas walki wręcz o 1 na poziom. Unerring poziomie szóstym Strike na na na na Lament Slain for the Battle- Zwiększa obrażenia zadawane podczas ciosu wykańczającego o 3 na poziom. Immolating Blade poziomie pierwszym Thermal Induction Mine One Will Rise Above Umiejętność pająka. Zostawia minę, eksplodującą podczas kontaktu z przeciwnikiem i zadającą obrażenia od ognia. Obrażenia i promień rażenia zwiększane są o 5 na poziom. Hasło bojowe. Po jego aktywacji zwiększane są obrażenia zadawane przeciwnikom podczas walki w powietrzu. Długość trwania zależy od naładowania wskaźnika kombosów. Liczba obrażeń i czas trwania co poziom zwiększane są o 15 . Immolating poziomie szóstym Blade Thermal Induction Mine na poziomie czwartym Warrior of the Blood-Eel Zwiększa obrażenia zadawane przez miecze o 3 na poziom One Will Rise Above na poziomie szóstym Kingship of Gungnir Tree of Raining-Iron Storm of Mortal Wounds Stoping Power Spirit of Fenrir Zwiększa obrażenia zadawane przez pistolety o 4 na poziom Unerring poziomie szóstym Strike na Umiejętność pająka. Rozstawia wieżyczkę uzbrojoną w karabin maszynowy. Co poziom liczba zadawanych obrażeń zwiększana jest o 5 . Hasło bojowe. Wszyscy przeciwnicy są bardziej podatni na zadawanie im obrażeń krytycznych. Korzysta ze wskaźnika combosów. Czas trwania zostaje wydłużony o 2 na poziom. Kingship of Gungnir na poziomie szóstym Tree of Raining-Iron na poziomie czwartym Co poziom spowalnia ruch przeciwnika o 4 podczas strzelania do niego. Storm of Mortal Wounds na poziomie szóstym Warrior of the Blood-Eel, lub Ascent Stopping na poziomie ósmym to Valhalla Power obrażenia Wykorzystując moc Fenrira, zadaje potężne atakowanym przeciwnikom. Aktywowane poprzez jednoczesne wciśnięcie obu gałek analogowych. Czas trwania zostaje wydłużony o 30 na poziom. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Too Human - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: