Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00313 007374 11258698 na godz. na dobę w sumie
Turystyka medyczna - ebook/pdf
Turystyka medyczna - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 14
Wydawca: OSDW Azymut Język publikacji: polski
ISBN: 978-8-3637-9957-1 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> poradniki >> twoja kariera
Porównaj ceny (książka, ebook (-20%), audiobook).
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który  najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.
Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

czas na biznes turystyka medyczna na przykładzie gabinetu stomatologicznego Otwarcie granic i przystąpienie naszego kraju do strefy Schengen znacznie ułatwiło przepływ ludności i usług między państwami. Przyczyniło się także do rozkwitu stosunkowo młodego segmentu gospodarki, turystyka medyczna. Choć samo pojęcie nie jest nowe, to jeszcze nigdy nie było znane w Polsce na taką skalę. Stwarza ono okazję dla najlepszych klinik, gabinetów i specjalistów do świadczenia usług obcokrajowcom bez konieczności emigracji zarobkowej. Na przykładzie gabinetów jednych z najczęstszych celów podróży zagranicznych pacjentów – prześledzimy najważniejsze aspekty tego biznesu. stomatologicznych lekarskich jakim jest – Charakterystyka rynku Z roku na rok rośnie wartość i znaczenie naszego kraju jako punktu docelo- wego tzw. turystyki medycznej. Według Polskiego Stowarzyszenia Turysty- ki Medycznej na leczenie do polskich klinik i gabinetów przyjeżdża rocznie ok. 300 000-330 000 obcokrajowców. Wartość tego rynku wynosi ok. 780 mln zł. Dla porównania: wartość rynku światowego szacuje się na ok. 100 mld dolarów. Polskie gabinety wybierane są ze względu na wysoką jakość świadczonych przez nie usług, a przede wszystkim kilkukrotnie niższe niż na Zachodzie ceny. 2 czas na biznes turystyka medyczna na przykładzie gabinetu stomatologicznego Zagraniczni pacjenci najczęściej trafiają na polskie fotele dentystyczne, ale także pod skalpel chirurgów plastycznych czy do gabinetów ortopedów oraz specjalistów ginekologii plastycznej. Z reguły pacjenci przyjeżdżają nad Wi- słę na poważniejsze zabiegi i operacje. Krajowi stomatolodzy cieszą się największym „wzięciem” szczególnie wśród Brytyjczyków, Niemców i Duńczyków. Turystyka stomatologiczna ma nawet własną nazwę – denturyzm. Wśród pacjentów nie brakuje tak- że Włochów, Norwegów i Szwedów. Sporadycznie przylatują do nas także klienci ze Stanów Zjednoczonych. Turystyka medyczna jest także coraz bardziej wspierana przez organizacje rządowe oraz pozarządowe. Własne kampanie skierowane do mieszkańców krajów zachodnich prowadzi m.in. Izba Gospodarcza Turystyki Medycznej czy konsorcjum z udziałem Polskiego Stowarzyszenia Turystyki Medycznej, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz przedstawicieli krajowych uzdrowisk. Na współpracę z powyższymi decydują się także samorządy oraz Minister- stwo Zdrowia. W największych miastach w kraju powstają pierwsze agencje turystyki me- dycznej. Zapewniają one swoim zagranicznym klientom miejsce w klinice, nocleg w hotelu, opiekę oraz organizację czasu wolnego. Konkurencja Prywatnych gabinetów stomatologicznych jest w Polsce łącznie ponad 30 000. Poza tym funkcjonuje kilka tysięcy Niepublicznych Zakładów Opieki 3
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Turystyka medyczna
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: