Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00083 007738 15914249 na godz. na dobę w sumie
Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry - ebook/pdf
Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 124
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Niniejszy Atlas świata jest uzupełnieniem poradnika do gry Two Worlds II. Zawiera szczegółowe informacje dotyczące rozwoju postaci, zestaw porad, kompendium wiedzy na temat magii i zaklęć oraz szczegółowe mapy całej krainy.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Rozwój postaci] Tworzenie postaci
-[Rozwój postaci] Parametry
-[Rozwój postaci] Umiejętności wojownika
-[Rozwój postaci] Umiejętności łowcy
-[Rozwój postaci] Umiejętności maga
-[Rozwój postaci] Umiejętności skrytobójcy
-[Rozwój postaci] Umiejętności rzemieślnika
-[Rozwój postaci] Umiejętności ogólne
-[Porady] Otwieranie zamków
-[Porady] Kradzież
-[Porady] Rzemiosło
-[Porady] Alchemia
-[Porady] Gra w kości
-[Porady] Gra na instrumentach
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 47

Informacja o grze

Druga część gry cRPG Two Worlds autorstwa polskiego studia developerskiego Reality Pump.

Gra Two Worlds II, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Two Worlds II Atlas Świata autor: Artur „Arxel” Justyński Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Reality Pump, Wydawca Zuxxez, Wydawca PL CD Projekt należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Two Worlds II – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie _______________________________________________________________ 3 Rozwój postaci ______________________________________________________________ 4 Tworzenie postaci __________________________________________________________________ 4 Parametry _________________________________________________________________________ 5 Umiejętności wojownika _____________________________________________________________ 6 Umiejętności łowcy _________________________________________________________________ 9 Umiejętności maga ________________________________________________________________ 11 Umiejętności skrytobójcy ___________________________________________________________ 13 Umiejętności rzemieślnika __________________________________________________________ 14 Umiejętności ogólne _______________________________________________________________ 16 Porady____________________________________________________________________ 17 Otwieranie zamków ________________________________________________________________ 17 Kradzież _________________________________________________________________________ 19 Rzemiosło ________________________________________________________________________ 20 Alchemia _________________________________________________________________________ 21 Gra w kości _______________________________________________________________________ 22 Gra na instrumentach ______________________________________________________________ 24 Pływanie łodzią ___________________________________________________________________ 25 Zestawienia ________________________________________________________________ 26 Handlarze ________________________________________________________________________ 26 Księgi umiejętności ________________________________________________________________ 28 Magia ____________________________________________________________________ 31 Zasada działania___________________________________________________________________ 31 Karty ____________________________________________________________________________ 33 Kombinacje zaklęć ___________________________________________________________ 38 Zaklęcia wyróżnione _______________________________________________________________ 38 Ołtarz ____________________________________________________________________________ 42 Obszar ___________________________________________________________________________ 43 Zaklęcie __________________________________________________________________________ 47 Pocisk ___________________________________________________________________________ 51 Przywołanie ______________________________________________________________________ 53 Pułapka __________________________________________________________________________ 54 Mapy _____________________________________________________________________ 56 Mapa świata, Legenda ______________________________________________________________ 56 Alsorna __________________________________________________________________________ 59 Bayan____________________________________________________________________________ 61 Sawanna – część północna __________________________________________________________ 64 Sawanna – część południowo-zachodnia ______________________________________________ 69 Sawanna – część południowo-wschodnia ______________________________________________ 74 Okolice Hatmandoru _______________________________________________________________ 77 Pustynia _________________________________________________________________________ 82 Nowe Ashos ______________________________________________________________________ 85 Gardziele _________________________________________________________________________ 87 Okolice Nowego Ashos _____________________________________________________________ 92 Obrzeża Gardzieli __________________________________________________________________ 95 Bagna____________________________________________________________________________ 97 Zamek Vahkmaar __________________________________________________________________ 98 Grobowce _______________________________________________________________________ 101 Bestiariusz________________________________________________________________ 111 Zwierzęta _______________________________________________________________________ 111 Humanoidalne____________________________________________________________________ 114 Potwory _________________________________________________________________________ 117 Osiągnięcia (PC i konsole) ____________________________________________________ 121 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Two Worlds II – Poradnik GRY-OnLine Do niniejszej gry dostępny jest również poradnik, w którym znajduje się opis zadań (questów). Wprowadzenie Niniejszy Atlas świata jest uzupełnieniem poradnika do gry Two Worlds II. Całość została podzielona na kilka rozdziałów: 1. Rozwój postaci: porady dotyczące kreacji i rozwoju bohatera, opis wszystkich umiejętności wraz z niewielkimi wskazówkami. 2. Porady: pomocny opis podstawowych aktywności, z którymi masz styczność w grze. 3. Zestawienia: dwa rozdziały zawierające spis handlarzy z podziałem na asortyment, który oferują oraz lokalizację wszystkich ksiąg umiejętności. 4. Magia i zaklęcia: obszerne kompendium wiedzy odkrywające tajniki magii wraz z listą wszystkich możliwych kombinacji czarów. 5. Mapy: Zestawienie wszystkich map (podzielonych obszarami) ze wskazaną lokalizacją potworów, skrzyń itd. Znajdziesz tu również mapy niedostępne w grze. 6. Bestiariusz: Spis potworów wraz z ich zdjęciami i informacją o występowaniu, poziomach i niewrażliwościach na poszczególne ataki. 7. Osiągnięcia: Lista wszystkich osiągnięć, które możesz zdobyć w grze. Artur „Arxel” Justyński (www.gry-online.pl) Strona: 3 Two Worlds II – Poradnik GRY-OnLine Rozwój postaci T w o r z e n i e p o s t a c i Ekran tworzenia bohatera. Stworzenie nowej postaci ogranicza się do nadania bohaterowi wybranych przez Ciebie cech budowy ciała (aż 40) bądź wygenerowaniu losowych. Ponadto możesz ustawić poziom trudności. Wybór rasy jest możliwy tylko w trybie gry dla wielu graczy! Ratownik dusz – jest to postać, która za niewielką opłatą (500 aur) jest w stanie usunąć 10 rozdanych punktów umiejętności, dzięki czemu będziesz mógł ponownie je przydzielić. Znajdziesz ją w dwóch miejscach: Kasyno „Lew” Nowe Ashos (M36:10) oraz gospoda Bagna (M53:1). Punktów parametrów nie da się zresetować! Strona: 4 Two Worlds II – Poradnik GRY-OnLine P a r a m e t r y W zależności od specjalizacji, którą wybierzesz, będziesz musiał skupić się na jednym z trzech parametrów: siła (wojownik), celność (łucznik), siła woli (mag). Dodane punkty parametrów możesz odejmować tylko do momentu, aż nie opuścisz zakładki bądź nie przełączysz się na inną. Kiedy to zrobisz – nie będziesz mógł już nigdy zresetować tych punktów, jak to ma miejsce w przypadku punktów umiejętności. Wytrzymałość Zwiększa zdrowie – podstawowy parametr, który powinien być rozwijany niemal zawsze po zdobyciu nowego poziomu. Siła Inwestuj w ten parametr w przypadku, jeśli rozwijasz się jako wojownik. Celność Inwestuj w ten parametr w przypadku, jeśli rozwijasz się jako łucznik. Siła woli Inwestuj w ten parametr w przypadku, jeśli rozwijasz się jako mag. Strona: 5 Two Worlds II – Poradnik GRY-OnLine U m i e j ę t n o ś c i w o j o w n i k a Blok Opis: Aktywny blok zmniejsza otrzymywane obrażenia o 60-96 . Komentarz: Podstawowa umiejętność przy grze wojownikiem. Blok działa w momencie, gdy przytrzymasz prawy przycisk myszy. Każdy zablokowany atak pozwala dodatkowo na wyprowadzenie kontrataku (jeśli posiadasz odblokowaną umiejętność), dzięki czemu stosowanie bloku staje się niemal nieodzowne w każdej walce. Nieuczciwy chwyt Opis: 25-70 szansy oślepienia przeciwnika na 9s. Twoja lewa ręka musi być wolna. Komentarz: Możliwość użycia tylko podczas walki jedną bronią, co nie do końca czyni tę umiejętność przydatną. Odepchnięcie Opis: Użyj tarczy lub broni drzewcowej, by odepchnąć wroga z premią 20- 100 do obrażeń. Komentarz: Umiejętność mało przydatna, chyba że na początku, kiedy chcemy odepchnąć wroga, by móc łatwiej przed nim uciec. Konieczność posiadania konkretnego typu broni (bądź tarczy) dodatkowo ogranicza korzystanie z pozostałej gamy dostępnych środków eksterminacji. Ogniste uderzenie Opis: Może zostać wykonane tylko z pochodnią w lewej ręce. Zadaje przeciwnikowi 55-100 obrażeń gracza jako obrażenia od ognia. Komentarz: Umiejętność bardzo przydatna na potwory, które są podatne na ogień, jak na przykład mumie. Piruet Opis: Działa tylko z bronią dwuręczną. Atakujesz wszystkich przeciwników wokół siebie z premią 5-50 do obrażeń. Komentarz: Mimo niezbyt olbrzymiej premii do obrażeń, umiejętność jest podstawową w przypadku rozwijania się w kierunku używania broni dwuręcznej, dzięki której można z łatwością stawiać czoła większym grupom przeciwników. Ogłuszenie Opis: 30-75 szansy ogłuszenia celu na 9s. Działa tylko z buławami. Komentarz: Kolejna umiejętność, która wykorzystuje konkretny typ broni. Po ogłuszeniu celu, kiedy tylko go zaatakujemy, ten przestaje być ogłuszony. Pociągnięcie tarczy Opis: 30-75 szansy na pozbawienie przeciwnika tarczy. Działa tylko z toporami. Komentarz: Z uwagi na niewielką ilość przeciwników wykorzystujących tarczę, umiejętność nie ma zbyt wielkiego zastosowania, zdecydowanie lepszym wyborem jest przełamanie bloku. Strona: 6 Two Worlds II – Poradnik GRY-OnLine Przełamanie bloku Opis: Przełamujące blok przeciwnika uderzenie o obrażeniach zwiększonych o 20-200 . Komentarz: Jedna z podstawowych umiejętności, w którą warto inwestować. Nie dość, że przełamuje blok przeciwnika, to zadaje bonusowe obrażenia. Wybuch psychiczny Opis: Zadanie 30-75 obrażeń fizycznych gracza jako obrażenia duchowe wszystkim wrogom w pobliżu. 5-50 szansy ogłuszenia. Komentarz: Przydatne w momencie, gdy zostaniemy otoczeni, lecz należy pamiętać, że niektóre potwory są niewrażliwe na ten typ obrażeń. Powalenie Opis: 6-60 szansy na zbicie przeciwnika z nóg (tylko wrogowie humanoidalni). Ataki na leżących wrogów kończą się natychmiastowym zabiciem. Komentarz: Co prawda zbić z nóg można tylko przeciwników humanoidalnych, co nie zawsze można wykorzystać, lecz przydaje się do ewentualnej ucieczki, bądź szybkiego zabicia wroga, kiedy ten padnie na ziemię. Kontratak Opis: Pasywna szansa trafienia krytycznego wszystkich twoich ciosów wynosi 1-10 . Obrażenia z kontrataku zwiększone o 5 -50 . 3-30 szansy na manewr specjalny. Komentarz: Pasywna umiejętność, która najlepiej sprawdza się w parze z blokiem. Potężny sztych Opis: Można używać tylko z mieczami. Potężne pchnięcie z premią 20-200 do obrażeń. Komentarz: Niestety działa tylko na pojedynczych celach, lecz zważywszy na sporą premię do obrażeń czyni to tę umiejętność przydatną. Liczby zaznaczone na zielono, które znajdziesz w tabeli, reprezentują poziom danej umiejętności (od poziomu 1 do 10). Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Two Worlds II - Atlas Świata - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: