Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00549 008055 15904541 na godz. na dobę w sumie
Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry - ebook/pdf
Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 294
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Two Worlds II zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań dostępnych w grze, włącznie z przedstawieniem wszystkich możliwych rozwiązań i zakończeń oraz ich konsekwencji w dalszej rozgrywce.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Mapy Świata]
-[Zadania główne – Prolog] Ucieczka z więzienia
-[Zadania główne – Rozdział 1] Dostać się do Hatmandoru
-[Zadania główne – Rozdział 1] Pustynna brama
-[Zadania główne – Rozdział 1] Wtyka; Eskorta
-[Zadania główne – Rozdział 1] Przesyłka; Dostawa
-[Zadania główne – Rozdział 1] Likwidacja; Kapitan
-[Zadania główne – Rozdział 1] Klątwa Gorlaga; Stare rany
-[Zadania główne – Rozdział 1] Mistrz gildii magów; Brzuch Bestii
-[Zadania główne – Rozdział 1] Kryształowa armia; Droga do Wieży
-[Zadania główne – Rozdział 1] Wieża Kłów
-[Zadania główne – Rozdział 2] 'David jestem...'; Student Sarius
-[Zadania główne – Rozdział 2] Wieczór kawalerski; Studentka Angie
-[Zadania główne – Rozdział 2] Esej Angie; Dr Annaya
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 126

Informacja o grze

Druga część gry cRPG Two Worlds autorstwa polskiego studia developerskiego Reality Pump.

Gra Two Worlds II, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Two Worlds II autor: Artur „Arxel” Justyński Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Reality Pump, Wydawca Zuxxez, Wydawca PL CD Projekt należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2010 GRY-OnLine S.A. Two Worlds II – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie _____________________________________________________ 6 Mapy Świata_______________________________________________________ 8 Zadania główne – Prolog ___________________________________________ 10 Ucieczka z więzienia______________________________________________________ 10 Zadania główne – Rozdział I_________________________________________ 13 Dostać się do Hatmandoru_________________________________________________ 13 Pustynna brama _________________________________________________________ 16 Wtyka _________________________________________________________________ 18 Eskorta ________________________________________________________________ 19 Przesyłka _______________________________________________________________ 20 Dostawa _______________________________________________________________ 21 Likwidacja ______________________________________________________________ 22 Kapitan ________________________________________________________________ 23 Klątwa Gorlaga __________________________________________________________ 24 Stare rany ______________________________________________________________ 25 Mistrz gildii magów ______________________________________________________ 26 Brzuch Bestii ____________________________________________________________ 27 Kryształowa armia _______________________________________________________ 28 Droga do Wieży__________________________________________________________ 29 Wieża Kłów _____________________________________________________________ 30 Zadania główne – Rozdział II ________________________________________ 31 David jestem... ________________________________________________________ 31 Student Sarius __________________________________________________________ 32 Wieczór kawalerski ______________________________________________________ 33 Studentka Angie _________________________________________________________ 34 Esej Angie ______________________________________________________________ 35 Dr Annaya ______________________________________________________________ 36 Profesor Rhodeus ________________________________________________________ 37 Doktor czy burdelmama? __________________________________________________ 38 Umysł straszliwy wielce ___________________________________________________ 39 David i doktor ___________________________________________________________ 40 Dr Lavarius _____________________________________________________________ 41 Krew za kamień _________________________________________________________ 42 W paszczę Lwa __________________________________________________________ 44 Sammy „Byk” ___________________________________________________________ 45 Specjalista______________________________________________________________ 46 Karta członkowska _______________________________________________________ 47 Widzę, więc jestem ______________________________________________________ 48 Cienie przeszłości ________________________________________________________ 49 W drodze na bagna_______________________________________________________ 51 Zadania główne – Rozdział III _______________________________________ 52 Pierwsze spotkania ______________________________________________________ 52 Kapłan _________________________________________________________________ 53 Kapłan i amulet__________________________________________________________ 54 Amulet Aidana __________________________________________________________ 55 Kowal Culainn, Ratunek ___________________________________________________ 56 Wronie Bajoro, Zatopiona iglica ____________________________________________ 57 Przeklęta krypta, Stwór z cmentarza, Amulet stwora ___________________________ 58 Polowanie na wiedźmę ___________________________________________________ 59 Stare zaklęcie ___________________________________________________________ 60 Ogród Nalii _____________________________________________________________ 61 Zwoje Garadela __________________________________________________________ 62 Po Aidana, Do katakumb, Zagubiony łowca ___________________________________ 63 Wiedźma, Powrót ________________________________________________________ 64 Demon, Serce demona ____________________________________________________ 65 Powrót Nalii, Przeżycie Aidana _____________________________________________ 67 Zadania główne – Rozdział IV _______________________________________ 68 Za wszelką cenę _________________________________________________________ 68 Strona: 2 Two Worlds II – Poradnik GRY-OnLine Zadania – Alsorna _________________________________________________ 72 Na ratunek _____________________________________________________________ 72 Prorokini _______________________________________________________________ 74 Dar Pha ________________________________________________________________ 77 Dach nad głową _________________________________________________________ 78 Sokaris_________________________________________________________________ 79 Znajdź Ghortariusa _______________________________________________________ 80 Uszkodzony teleporter ____________________________________________________ 81 Kamienie runiczne _______________________________________________________ 82 Wrak __________________________________________________________________ 84 Czas zapłaty ____________________________________________________________ 85 Koszmary orka __________________________________________________________ 86 Kolekcja Nortara_________________________________________________________ 87 Łuk Nortara _____________________________________________________________ 89 Ślady Gandohara_________________________________________________________ 90 Zadania – Bayan __________________________________________________ 91 Klinika weterynaryjna ____________________________________________________ 91 Głód ___________________________________________________________________ 92 Zaginiona głowa _________________________________________________________ 93 Brakujące łopaty_________________________________________________________ 94 Podrobiona przepustka ___________________________________________________ 95 Szlak przemytników ______________________________________________________ 96 Kałamarz skryby _________________________________________________________ 97 Dar dla hazardzisty_______________________________________________________ 98 Rytuał inicjacji __________________________________________________________ 99 Gonitwa koniokrada _____________________________________________________ 100 Susza _________________________________________________________________ 101 Maraton Jade’a – runda I, II, III, Nowy dom na sawannie _____________________ 103 Jaja termitów __________________________________________________________ 104 Grobowiec arcykapłana Narmera __________________________________________ 105 Grobowiec arcykapłana Aha ______________________________________________ 106 Grobowiec arcykapłana Raneba ___________________________________________ 107 Grobowiec arcykapłana Qaa ______________________________________________ 108 Grobowiec arcykapłana Userkafa __________________________________________ 109 Grobowiec arcykapłana Huni ______________________________________________ 110 Grobowiec arcykapłana Dena _____________________________________________ 111 Grobowiec arcykapłana Sahura ____________________________________________ 112 Grobowiec arcykapłana Unasa ____________________________________________ 113 Grobowiec arcykapłana Teti ______________________________________________ 114 Pogorzelisko ___________________________________________________________ 115 Zadania – Hatmandor _____________________________________________ 116 Dochodzenie w sprawie morderstw ________________________________________ 116 Smoczy pancerz ________________________________________________________ 117 Cesarska przesyłka______________________________________________________ 118 Przyjaciel w potrzebie ___________________________________________________ 119 Trzecia osoba __________________________________________________________ 120 Łza Maliel _____________________________________________________________ 121 Transakcja_____________________________________________________________ 123 Informator Valarina – morderstwa _________________________________________ 124 Informator Valarina – tożsamość Miraża ____________________________________ 125 Kopuła Bólu ____________________________________________________________ 126 Zdrajca _______________________________________________________________ 129 Zemsta Mirrda__________________________________________________________ 130 Inwestycja w fabrykę____________________________________________________ 131 Rozwój fabryki _________________________________________________________ 132 Nowa fabryka __________________________________________________________ 133 Ziołowe preparaty ______________________________________________________ 134 Centrala nasienna_______________________________________________________ 135 Chora ciotka ___________________________________________________________ 136 Ręka sprawiedliwości____________________________________________________ 137 Zbezczeszczona kaplica __________________________________________________ 138 Kryształowy szał ________________________________________________________ 139 Słodka zemsta__________________________________________________________ 140 Strona: 3 Two Worlds II – Poradnik GRY-OnLine Zadania – Nowe Ashos ____________________________________________ 141 Pan Lexington (1)_______________________________________________________ 141 Rekieterzy _____________________________________________________________ 142 Pan Lexington (2)_______________________________________________________ 143 Kandydat ______________________________________________________________ 144 Bilet na plażę __________________________________________________________ 145 Polowanie _____________________________________________________________ 146 Ostatnia szansa ________________________________________________________ 147 Nagroda Lexingtona _____________________________________________________ 148 Modlitwa za zmarłych____________________________________________________ 149 Ślad w dokumentach ____________________________________________________ 150 Wyjątkowa księga ______________________________________________________ 154 Rzecz godna opisania ____________________________________________________ 155 Podstępny Timmy _______________________________________________________ 156 Problem z Georgem _____________________________________________________ 158 Dobry rocznik __________________________________________________________ 160 Ręka sprawiedliwości____________________________________________________ 161 Mściciel _______________________________________________________________ 162 Nowy dom w Ashos _____________________________________________________ 163 Ekskluzywne parasole ___________________________________________________ 164 Zmarły kochanek _______________________________________________________ 165 Zdrada ________________________________________________________________ 166 Nietypowa dziewczyna___________________________________________________ 167 Pożądliwa czwórka ______________________________________________________ 168 Niezaspokojona potrzeba ________________________________________________ 169 Zły wpływ _____________________________________________________________ 170 Zadania – Gardziele _______________________________________________ 171 Trofeum _______________________________________________________________ 171 Zagubiony partner ______________________________________________________ 172 Serc starania stracone ___________________________________________________ 173 Ostatnia krucjata _______________________________________________________ 175 Malarz magii ___________________________________________________________ 178 Niespokojny duch _______________________________________________________ 179 Zadania – Tir Geal ________________________________________________ 180 “Kronika”, „Kronika” – tom 2 _____________________________________________ 180 Dawno utracone złoto ___________________________________________________ 181 Naszyjnik wdowy _______________________________________________________ 182 Szalony kowal __________________________________________________________ 183 Zadania – Gildia wojowników _______________________________________ 185 Zlecenie dla sławy ______________________________________________________ 185 Przerwany pogrzeb _____________________________________________________ 186 Więzy krwi ____________________________________________________________ 187 Łowy _________________________________________________________________ 188 Przeklęta krew _________________________________________________________ 189 Plażowicze_____________________________________________________________ 190 Kobziarz z Ashos________________________________________________________ 191 Gadzi park _____________________________________________________________ 192 Wioska ________________________________________________________________ 193 Siedmiu braci __________________________________________________________ 194 Poskramiacz owadów____________________________________________________ 195 Zadania – Gildia kupców ___________________________________________ 196 Spekulanci _____________________________________________________________ 196 Skradzione zwłoki ______________________________________________________ 197 Niebezpieczne stworzenia ________________________________________________ 199 Pożywna dieta__________________________________________________________ 200 Pajęcze gniazdo ________________________________________________________ 202 Magia ogrodnictwa ______________________________________________________ 203 Gargulcom mówimy nie __________________________________________________ 204 Mój skarbie ____________________________________________________________ 205 Bagaż emocjonalny _____________________________________________________ 206 Ojcowski warsztat ______________________________________________________ 207 Przenieś szczątki _______________________________________________________ 208 Strona: 4 Two Worlds II – Poradnik GRY-OnLine Zadania – Gildia złodziei ___________________________________________ 209 Nieproszeni goście ______________________________________________________ 209 Uparci strażnicy ________________________________________________________ 210 Klejnoty rodowe ________________________________________________________ 211 Fanty _________________________________________________________________ 213 Myto dla duchów________________________________________________________ 214 Bum! _________________________________________________________________ 215 Głowa Akwili ___________________________________________________________ 217 Egzekucja _____________________________________________________________ 218 Sala treningowa ________________________________________________________ 219 Zadania – Gildia magów ___________________________________________ 220 Dziwaczne zwierzę ______________________________________________________ 220 Palmowy gaj ___________________________________________________________ 221 Zbrojownia ____________________________________________________________ 222 Niespodziewane zagrożenie ______________________________________________ 223 Strusie pióra ___________________________________________________________ 224 Kariera naukowa _______________________________________________________ 225 Dotacja na badania______________________________________________________ 226 Wyrzucony mag ________________________________________________________ 227 Obsesja _______________________________________________________________ 228 Zegar śmierci __________________________________________________________ 229 Skrzynia brata__________________________________________________________ 230 Kościana różdżka _______________________________________________________ 231 Telepatyczny przesyłacz _________________________________________________ 232 Zadania – Gildia nekromantów ______________________________________ 233 Pieskie życie ___________________________________________________________ 233 Czarne świece __________________________________________________________ 234 Nowe szaty ____________________________________________________________ 236 Rozkładający się szkielet _________________________________________________ 237 Ashoska herbatka _______________________________________________________ 238 Komu mózg, komu ______________________________________________________ 239 Grymuar Eliego _________________________________________________________ 240 Już mi lepiej ___________________________________________________________ 241 Historia parasolowa _____________________________________________________ 242 Zawieszony rytuał ______________________________________________________ 243 Mapy ___________________________________________________________ 244 Alsorna _______________________________________________________________ 244 Bayan_________________________________________________________________ 246 Sawanna - część północna ________________________________________________ 249 Sawanna – część południowo-zachodnia ____________________________________ 250 Sawanna – część południowo-wschodnia ___________________________________ 252 Okolice Hatmandoru_____________________________________________________ 253 Pustynia_______________________________________________________________ 260 Nowe Ashos ___________________________________________________________ 264 Gardziele ______________________________________________________________ 268 Okolice Nowego Ashos ___________________________________________________ 274 Obrzeża Gardzieli _______________________________________________________ 276 Bagna_________________________________________________________________ 278 Vahkmaar _____________________________________________________________ 280 Grobowce _____________________________________________________________ 283 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 www.gry-online.pl Strona: 5 Two Worlds II – Poradnik GRY-OnLine Do niniejszej gry dostępny jest również Atlas Świata, który stanowi rozszerzenie podstawowego poradnika. Wprowadzenie Poradnik do gry Two Worlds II zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań dostępnych w grze, włącznie z przedstawieniem wszystkich możliwych rozwiązań i zakończeń oraz ich konsekwencji w dalszej rozgrywce. W pierwszej części poradnika znajdują się zadania główne – opis wszystkich rozdziałów, niezbędnych do pomyślnego ukończenia gry. Druga część to zadania powiązane z konkretnymi lokacjami w grze. Trzecia grupa to przeróżne zlecenia otrzymywane od poszczególnych gildii, za wykonanie których wzrasta nasza reputacja. Na samym końcu tekstu znajduje się ponad 50 map poszczególnych lokacji, na których zostały oznaczone, określone we właściwym poradniku, miejsca oraz postacie w świecie gry. Z czego 10 z nich to nigdzie nie publikowane i nigdzie nie dostępne (nawet z poziomu gry) labirynty! Strona: 6 Two Worlds II – Poradnik GRY-OnLine L e g e n d a : Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx:y), gdzie x oznacza numer mapy, y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M23:56) wskazuje, że na mapie 23 należy się udać w miejsce oznaczone liczbą 56. Oznaczenia kolorystyczne: Kolor czerwony dotyczy postaci (potworów, ludności), niebieski – lokacji (konkretnych map), zielony – przedmiotów, zaś pomarańczowy – misji. Artur „Arxel” Justyński Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Two Worlds II - opis przejścia - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: