Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00192 006262 13650442 na godz. na dobę w sumie
Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry - ebook/pdf
Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 159
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Rok wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry Two Worlds II: Pirates of the Flying Fortress zawiera szczegółowy i ilustrowany opis wszystkich zadań głównych i pobocznych, jakie można spotkać w grze. Każde zadanie zostało opatrzone jedną lub kilkoma mapami, do których odnosi się opis.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Wprowadzenie]
-[Alfabetyczny spis zadań]
-[Opis przejścia] 01-G Zlecenie od pirata
-[Opis przejścia] 02-G Łódka
-[Opis przejścia] 03-P Jedwabna suknia
-[Opis przejścia] 04-P Dzienniki kapitańskie - Tom I
-[Opis przejścia] 05-P Tajemnica zaginionej skrzynki
-[Opis przejścia] 06-G Intryga kochanków (1/2)
-[Opis przejścia] 07-G Skarb (1/2)
-[Opis przejścia] 08-G Zagubione dusze
-[Opis przejścia] 09-P Giełda Organów dla Nieumarłych
-[Opis przejścia] 10-G Przenosiny przodków
-[Opis przejścia] 11-G Pracownia
-[Opis przejścia] 12-G Ikayorte Teala
-[Opis przejścia] 13-G Szklany słój
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 54

Informacja o grze

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress to dodatek do cieszącej się dużą popularnością gry cRPG Two Worlds II autorstwa polskiego studia Reality Pump. Rozszerzenie oferuje nową kampanię, w której kierowany przez gracza bohater zostaje wynajęty przez

Gra Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł premierę światową miał w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress autor: Piotr „Ziuziek” Deja (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Reality Pump, Wydawca Zuxxez należą do ich prawowitych właścicieli. Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________4 Opis przejścia ___________________________________________________6 Alfabetyczny spis zadań _____________________________________________________ 6 01–G Zlecenie od pirata _____________________________________________________ 8 02–G Łódka _______________________________________________________________ 10 03–P Jedwabna suknia _____________________________________________________ 12 04–P Dzienniki kapitańskie – Tom I __________________________________________ 14 05–P Tajemnica zaginionej skrzynki__________________________________________ 16 06–G Intryga kochanków (1/2) _____________________________________________ 19 07–G Skarb (1/2) _________________________________________________________ 21 08–G Zagubione dusze _____________________________________________________ 23 09–P Giełda Organów dla Nieumarłych _______________________________________ 26 10–G Przenosiny przodków _________________________________________________ 30 11–G Pracownia ___________________________________________________________ 32 12–G Ikayorte Teala _______________________________________________________ 34 13–G Szklany słój _________________________________________________________ 36 14–G Duchy natury ________________________________________________________ 39 15–G Szklana mapa – część druga ___________________________________________ 42 16–P Dzienniki kapitańskie – Tom II _________________________________________ 44 17–P Piraci nie płaczą ______________________________________________________ 45 18–P Szyszak iskier ________________________________________________________ 50 19–G Szklana mapa – część trzecia __________________________________________ 53 20–G Igła w stogu siana ____________________________________________________ 56 21–P Varn przewodnik _____________________________________________________ 63 22–P Rewolucja naukowa___________________________________________________ 66 23–P Wyzwanie Billy’ego ___________________________________________________ 71 24–P Dzienniki kapitańskie – Tom III ________________________________________ 73 25–G Skrawek śmiertelnego ciała ____________________________________________ 74 26–P Wiadomość w butelce _________________________________________________ 75 27–G I stańcie dookoła trumny ______________________________________________ 77 27–G Wszyscy jesteśmy z tej samej gliny _____________________________________ 79 29–P Niespokojny duch ____________________________________________________ 83 30–P Quercus Robur Lecterus _______________________________________________ 87 31–G Szklana mapa ________________________________________________________ 90 32–G Archiwa _____________________________________________________________ 92 33–G Intryga kochanków (2/2) _____________________________________________ 95 34–P Latarnia morska „Pochodnia” _________________________________________ 100 35–P Latarnia morska „Płomień” ___________________________________________ 104 36–P Latarnia morska „Pożoga” ____________________________________________ 106 37–G Legenda kartografa __________________________________________________ 108 38–G Obce miejsce _______________________________________________________ 112 39–G Nieświadomość _____________________________________________________ 115 40–G Nieświadomość: Amnezjofobia ________________________________________ 117 Strona: 2 Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress – Poradnik GRY-OnLine 41–G Nieświadomość: Arachnofobia_________________________________________ 119 42–G Nieświadomość: Atelofobia ___________________________________________ 121 43–P Dwanaście zaginionych myśli _________________________________________ 123 44–G Podświadomość / Świadomość (1/2) __________________________________ 125 45–G Podświadomość: Konflikt pokoleniowy _________________________________ 127 46–G Podświadomość: Konflikt światopoglądowy _____________________________ 134 47–P Dzieła sztuki ________________________________________________________ 141 48–P Oko za oko _________________________________________________________ 144 49–G Podświadomość: Konflikt rodzinny _____________________________________ 147 50–G Podświadomość / Świadomość (2/2) __________________________________ 151 51 Skarb (2/2) ___________________________________________________________ 155 Osiągnięcia (Achievements) _____________________________________ 157 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Poradnik do gry Two Worlds II: Pirates of the Flying Fortress zawiera szczegółowy i ilustrowany opis wszystkich zadań głównych i pobocznych, jakie można spotkać w grze. Każde zadanie zostało opatrzone jedną lub kilkoma mapami, do których odnosi się opis. Numeracja zadań jest proponowaną kolejnością ich wykonywania przy założeniu, że gracza interesuje wykonanie wszystkich zadań głównych i pobocznych (tym bardziej, że możliwość ukończenia niektórych zadań pobocznych w miarę rozwoju fabuły przepada). Przed korzystaniem z poradnika dobrze jest zapoznać się z legendą oznaczeń w tekście i na mapach. Piotr „Ziuziek” Deja (www.gry–online.pl) O z n a c z e n i a w t e k ś c i e „Rozpoczęcie” zadania opisuje pokrótce, w jakich okolicznościach dostajesz lub możesz dostać zadanie. „Opcjonalnie” opisuje czynności, które można, ale nie trzeba wykonywać (np. przeszukanie grobowca niezwiązanego ani z opisywanym, ani z żadnym innym zadaniem). Wszelkie postacie niezależne, z którymi będziesz rozmawiał podczas wykonywania zadań oraz przeciwnicy (potwory, zwierzęta itp.) zostały oznaczone kolorem brązowym. Ważne przedmioty, jakie będziesz zdobywał podczas zadań, jak również cenniejsze artefakty (np. nagroda za wykonanie jakiejś misji) zostały oznaczone kolorem zielonym. Nazwy zadań głównych i pobocznych zostały oznaczone kolorem pomarańczowym. Dodatkowo każde zadanie ma swój numer, zaś litera przy numerze oznacza, czy zadanie jest główne (G), czy poboczne (P). Do ukończenia gry niezbędne jest wykonanie wszystkich zadań głównych. • Wypunktowany fragment tekstu oznacza, że w tym momencie trzeba wykonać inne zadanie główne lub dobrze jest wykonać wskazane zadanie poboczne. Wszelkie liczby oznaczone kolorem niebieskim odnoszą się do map. Wskazują ważniejsze miejsca, postacie, teleportery itp. Nazwy własne lokacji, jak również wszelkie ołtarze (siły, wytrzymałości, celności i siły woli) zostały oznaczone pogrubioną czcionką. Strona: 4 Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress – Poradnik GRY-OnLine L e g e n d a m a p Wszystkie liczby na mapie odnoszą się do zaznaczonych niebieskim kolorem liczb w opisie misji. Dodatkowo żółte liczby na mapie oznaczają teleportery. Kwadraty otoczone czerwonym kolorem wskazują przeciwników, zaś zielonym – wszelkie pojemniki, które można przeszukać (skrzynie, szafy itp.) lub pojedyncze przedmioty. Niebieskie litery wskazują ołtarze: siły (S), celności (C), wytrzymałości (W) i siły woli (O). P o r a d y i w s k a z ó w k i • • Piracki okręt „Wędrujący Gniew” to Twoja baza wypadowa. Prócz postaci, które będą zlecały ci zadania główne i poboczne, spotkasz tu Muzyka (sprzedaje instrumenty muzyczne i nuty do pieśni), zaś pod pokładem możesz zagrać z piratami w jedną z kilku gier. Jeśli chcesz skorzystać z usług Ratownika Dusz w celu ponownego rozdysponowania punktów umiejętności, to znajdziesz go na plaży, dokładnie na wschód od teleportera Pracownia Maren. • W rozmowach z postaciami zawsze najlepiej jest wybierać tematy od góry, dzięki czemu wyciągniesz z danej postaci wszystkie informacje, jakie tylko możesz. Wszystkie opcje dialogowe, które mają jakiś konkretny wpływ na rozwój fabuły lub konkretnego zadania, zostały wyszczególnione w poradniku. Korzystaj ze wszystkich ołtarzy (niezależnie od profesji) w celu uleczenia się. Często ołtarze są blisko teleporterów, co oznacza, że podczas ciężkiej walki, po otrzymaniu dotkliwych obrażeń, możesz za pomocą kamienia teleportacyjnego błyskawicznie przenieść się w pobliże któregoś z ołtarzy, uleczyć się, a potem wrócić do walki. Niestety, ta sztuczka nie działa w podziemiach. Jest kilka miejsc niezwiązanych z żadnym zadaniem głównym czy pobocznym, a które możesz odwiedzić. Są to grobowce na cmentarzu (opisane w zadaniu [08–G] Zagubione dusze), kryjówka przemytników (opisana w zadaniu [17–P] Piraci nie płaczą) i schowek rabusiów (opisany w zadaniu [30–P] Quercus Robur Lecterus). • • Strona: 5 Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress – Poradnik GRY-OnLine Opis przejścia A l f a b e t y c z n y s p i s z a d a ń Jak już zapewne zauważyłeś, każde zadanie w poradniku posiada swój numer. Jest to jednocześnie proponowana i najwygodniejsza kolejność wykonywania tych zadań, z założeniem, że chcesz nie pominąć żadnego. Jeśli utknąłeś w jakimś konkretnym zadaniu, poniższy alfabetyczny spis zadań powinien ułatwić ci wyszukanie numeru zadania, a potem znalezieniu opisu tego w spisie treści. Niektóre zadania główne składają się dwóch części, są też zadania, których nie ma w spisie treści, ale widnieją na poniższej liście. Te zadania wykonywane są automatycznie wraz z innymi (pokażą się w twoim dzienniku, ale jako wykonane) i dla obu wskazany jest ten sam numer. Dodatkowo przy każdym zadaniu znajduje się informacja, czy jest to zadanie główne, czy też poboczne. Nazwa zadania Rodzaj zadania Numer zadania Archiwa Dostęp do pirackich dóbr Duchy natury Dwanaście zaginionych myśli Dzieła sztuki Dzienniki kapitańskie Dzienniki kapitańskie – tom I Dzienniki kapitańskie – tom II Dzienniki kapitańskie – tom III Giełda Organów dla Nieumarłych I stańcie dookoła trumny Igła w stogu siana Ikayorte Teala Intryga kochanków Jedwabna suknia Latarnia morska „Płomień” Latarnia morska „Pochodnia” Latarnia morska „Pożoga” Legenda Kartografa Łódka Niespokojny duch Nieświadomość Nieświadomość: Amnezjofobia Nieświadomość: Arachofobia Główne Poboczne Główne Poboczne Poboczne Poboczne Poboczne Poboczne Poboczne Poboczne Główne Główne Główne Główne Poboczne Poboczne Poboczne Poboczne Główne Główne Poboczne Główne Główne Główne Strona: 6 32 05 14 43 47 04, 17, 24 04 16 24 09 27 20 12 06, 33 03 35 34 36 37 02 29 39 40 41 Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress – Poradnik GRY-OnLine Nazwa zadania Rodzaj zadania Numer zadania 42 38 48 17 44, 50 45 49 46 11 10 30 22 07, 51 25 31 15 11 19 13 18 44, 50 05 21 26 28 23 08 01 Nieświadomość: Atelofobia Obce miejsce Oko za oko Piraci nie płaczą Podświadomość Podświadomość: Konflikt pokoleniowy Podświadomość: Konflikt rodzinny Podświadomość: Konflikt światopoglądowy Pracownia Przenosiny przodków Quercus Robur Lecterus Główne Główne Poboczne Poboczne Główne Główne Główne Główne Główne Główne Główne Rewolucja naukowa Poboczne Skarb Skrawek śmiertelnego ciała Szklana mapa Szklana mapa – część druga Szklana mapa – część pierwsza Szklana mapa – część trzecia Szklany słój Szyszak iskier Świadomość Tajemnica zaginionej skrzyni Varn przewodnik Wiadomość w butelce Wszyscy jesteśmy z tej samej gliny Wyzwanie Billy’ego Zagubione dusze Zlecenie od pirata Główne Główne Główne Główne Główne Główne Główne Poboczne Główne Poboczne Poboczne Poboczne Główne Poboczne Główne Główne Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: