Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00205 008250 15929699 na godz. na dobę w sumie
UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry - ebook/pdf
UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 49
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik poświęcony grze Ufo: Bitwa o Marsa przeznaczony jest dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z serią gier o walkach z Obcymi. Zawiera opis interfejsu, rady dotyczące strategii oraz taktyki, rozwoju i wyposażenia oddziału oraz zwięzłą solucję.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Ekrany gry
-[Ekrany gry] Ekran bazy
-[Ekrany gry] Ekran podsumowania
-[Ekrany gry] Ekran nauki
-[Ekrany gry] Ekran produkcji
-[Ekrany gry] Ekran magazynu
-[Ekrany gry] Ekran personelu
-[Ekrany gry] Ekran oddziałów
-[Ekrany gry] Ekran ekwipunku
-[Ekrany gry] Ekran dyplomacji
-Sfera strategiczna cz.1
-Sfera strategiczna cz.2
-[Rozwój oddziału] Atrybuty
-[Rozwój oddziału] Ute Heinemann
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 27

Informacja o grze

Kolejna część słynnego cyklu UFO, który, po upadku Microprose niezmordowanie kontynuuje czeski zespół ALTAR Games we współpracy z wydawcą Cenega Publishing.

Gra UFO: Afterlight, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry UFO: Afterlight autor: Marcin „jedik” Terelak Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2007 GRY-OnLine sp. z o.o. UFO: Afterlight – Poradnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Ekrany gry ____________________________________________________________ 4 Sfera strategiczna _____________________________________________________ 15 Tworzenie i rozwój oddziału _____________________________________________ 20 Atrybuty ___________________________________________________________ 20 Rozwój oddziału_____________________________________________________ 22 Wyposażanie oddziału ________________________________________________ 30 Sfera taktyczna _______________________________________________________ 34 Marsjanie __________________________________________________________ 35 Retikulianie ________________________________________________________ 37 Zwierzoludzie_______________________________________________________ 38 Solucja ______________________________________________________________ 41 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 UFO: Afterlight – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Witam wszystkich w poradniku poświęconym grze Ufo: Bitwa o Marsa (Afterlight). BoM to najnowszy tytuł ze stajni Altara, który zamyka trylogię gier o walkach z Obcymi. Tytuł ten jest w wielu elementach bardzo podobny do poprzednich części. Z tego też powodu poradnik ten dedykuję osobom, które dopiero zaczynają przygodę z serią i nie mają pomysłu jak tę grę „ugryźć”. Będzie on również pomocny dla osób, które jakkolwiek „utknęły” i nie wiedzą w jaki sposób ożywić fabułę gry. Nie jest to natomiast tekst dla weteranów. Chociażby dlatego, że Afterlight oferuje te same problemy, które rozwiązali już oni przy okazji wcześniejszych odsłon. Poradnik powstał w oparciu o realia gry dla poziomu trudności „normalny”, w wersji 1.4. Jeśli gra na tym poziomie będzie dla was zbyt trudna (może się tak zdarzyć), to rozpocznijcie ją jeszcze raz na niższym poziomie. No dobrze. Dość ględzenia, gdy Obcy podbierają nam Marsa. Zakładajcie skafandry, drukujcie poradnik i odpalajcie grę! Powodzenia! Strona: 3 UFO: Afterlight – Poradnik GRY-OnLine Ekrany gry Strona: 4 UFO: Afterlight – Poradnik GRY-OnLine Ekran bazy (A) Z poziomu tego ekranu można rozbudowywać główną bazę. Składa się on z pól na budynki zewnętrzne (1). Pól na pomieszczenia wewnętrzne (2) i przycisku budowy (3). Aby wznieść budynek zewnętrzny należy kliknać na przycisku budowy, przeciągnąć wybraną budowlę zewnętrzną na wolne miejsce budynku zewnętrznego (1) i kliknąć LPM. Procedura budowy pomieszczeń wygląda tak samo, z tym iż mogą być umieszczone wyłącznie wewnątrz tzw. kopuł - 2. Strona: 5 UFO: Afterlight – Poradnik GRY-OnLine Ekran podsumowania (B) Ekran podsumowania zawiera szereg statystyk i informacji o „imperium” gracza. Składa się on z: tabeli prowincji (1), wykazu dostępnych surowców (2), statystyk misji (3), statystyk personelu (4), statystyk prowincji (5). UWAGA! Liczba dostępnych surowców wyświetlana jest w najniższym wersie tabeli dostępnych surowców. Strona: 6 UFO: Afterlight – Poradnik GRY-OnLine Ekran nauki (C) Ekran nauki umożliwia prowadzenie badań naukowych. Składa się on z: paneli zespołów naukowych (1), tabeli zadań przydzielonych do aktualnie wybranego zespołu (2), przycisków technologii (dostępne, niedostępne, ukończone – 3), panelu technologii (4), belki dostępnych naukowców (5). Aby utworzyć zespół naukowców kliknij na wizerunku naukowca znajdującego się na belce dostępnych naukowców (5) i przeciągnij do go panelu zespołu naukowego (1). W jednym zespole naukowym może pracować do 4 naukowców. Liczba dostępnych paneli zespołów naukowych równa jest liczbie wybudowanych laboratoriów. Aby skierować technologię do opracowania należy wykonać następujące czynności. Utworzyć zespół naukowców. Wybrać go (kliknięcie LPM na jego panelu). Kliknąć dwukrotnie LPM na pożądanej technologii. Technologia zostanie przesunięta do tabeli zadań przydzielonych do danego zespołu. W górnym-prawym rogu ekranu badań wyświetlany jest opis wybranej technologii wraz z wymaganiami, które należy spełnić by mogła ona zostać opracowana. Czerwonym kolorem sygnalizowane są wymagania, których nie udało się jeszcze spełnić. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: