Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00464 012815 15980136 na godz. na dobę w sumie
Unreal Tournament 2004 - Multiplayer - poradnik do gry - ebook/pdf
Unreal Tournament 2004 - Multiplayer - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 32
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry Unreal Tournament 2004 dedykowany szczególnie wszystkim aspektom rozgrywki w trybie multiplayer. Zawiera rady dotyczące taktyk w poszczególnych trybach gry oraz wykorzystania pojazdów.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Ustawienia i opcje
-Wybór serwera
-Ekran rozgrywki
-[Tryby] ASSAULT
-[Tryby] DEATHMATCH i TEAM DEATHMATCH
-[Tryby] MUTANT
-[Tryby] DOUBLE DOMINATION
-[Tryby] BOMBING RUN
-[Tryby] LAST MAN STANDING
-[Tryby] INVASION
-[Tryby] CAPTURE THE FLAG
-[Tryby] ONSLAUGHT
-[Pojazdy] Manta, Goliath
-[Pojazdy] Scorpion, Hellbender
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 16

Informacja o grze

Trzecia odsłona krwawego, wirtualnego sportu zapoczątkowanego w roku 1999 przez zespoły Epic Games Inc. i Digital Extremes.

Gra Unreal Tournament 2004, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Unreal Tournament 2004 do trybu multiplayer autor: Adam „eJay” Kaczmarek (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Unreal Tournament 2004 (Tryb Multiplayer) – Pora dnik GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I 1.Wstęp ______________________________________________________________ 3 2. Ustawienia i opcje ____________________________________________________ 4 3. Wybór serwera ______________________________________________________ 7 4. Ekran rozgrywki______________________________________________________ 8 5. Tryby gry ___________________________________________________________ 9 ASSAULT ___________________________________________________________ 9 DEATHMATCH i TEAM DEATHMATCH______________________________________ 12 MUTANT ___________________________________________________________ 13 DOUBLE DOMINATION ________________________________________________ 14 BOMBING RUN ______________________________________________________ 15 LAST MAN STANDING_________________________________________________ 17 INVASION _________________________________________________________ 18 CAPTURE THE FLAG __________________________________________________ 19 ONSLAUGHT ________________________________________________________ 21 6. Pojazdy w grze – cechy i zastosowanie ___________________________________ 24 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Unreal Tournament 2004 (Tryb Multiplayer) – Poradnik GRY-OnLine 1.Wstęp Witam w poradniku do gry Unreal Tournament 2004, dedykowanym szczególnie trybowi multiplayer. Celowo omijam tryb single player, gdyż różni się on tylko zdobywaniem doświadczenia przez boty grające z nami w drużynie oraz odkrywaniem kolejnych plansz. Pomijam również porady dotyczące opcji np. ustawień grafiki. Tu należy poeksperymentować, gdyż jak się przekonałem – nie ma złotego środka na zachowanie płynności wyświetlania. Po prostu wszystko zależy od kondycji naszego komputera, gdyż na teoretycznie słabszym sprzęcie gra potrafi chodzić szybciej niż na odrobinę mocniejszym. Podstawowym warunkiem jednak jest zakupienie kości RAM o rozmiarze 512 MB – bez tego lepiej nie włączać gry. Postaram się przedstawić wszystkie aspekty rozgrywki, a także doradzę, jaką taktykę obrać w poszczególnych trybach gry. Opiszę również jak najlepiej wykorzystać pojazdy... Strona: 3 www.gry-online.pl Unreal Tournament 2004 (Tryb Multiplayer) – Poradnik GRY-OnLine 2. Ustawienia i opcje Zacznijmy od pokazania, jak należy odpowiednio włączyć się do gry. W menu głównym widać 2 opcje: Join Game i Host Game. Zajmijmy się najpierw tą drugą. Służy ona tym, którzy chcą udostępnić swoje łącze innym w celu rozgrywki. Nie trzeba chyba dodawać, że takowe łącze musi być w miarę dobre i wydajne. Inaczej będą towarzyszyły nam lagi. Ekran tej opcji wygląda tak: Możemy tu ustawić takie opcje jak: nazwa serwera, nick admina, hasło na serwer, liczba obserwatorów, liczba graczy (maksymalna i minimalna), czat, zbalansowanie drużyn i wiele innych. Możemy również wybrać mapy, na których będą grać ludzie, mutatory (urozmaicają rozgrywkę), zasady (ilość czasu, liczbę botów i ich umiejętności itd.). Podczas rozgrywki admin, dzięki skrótom na klawiaturze, może szybko podejmować decyzje co do dalszej gry. Całość jest ładnie opisana w instrukcji dołączonej do gry, dlatego nie będę podawał szczegółów. Strona: 4 www.gry-online.pl Unreal Tournament 2004 (Tryb Multiplayer) – Poradnik GRY-OnLine Teraz czas na drugą opcję - Join Game. Klikając na nią, błyskawicznie przenosimy się na osobny ekran opcji: Opis poszczególnych działów znajdujących się na górze ekranu: • NEWS – „Unrealowa gazetka”. Dzięki niej dowiadujemy się, jaki patch ostatnio wyszedł, jake są nowe mody, turnieje, konkursy itd. Ponadto dostajemy informacje o najlepszych serwisach internetowych UT2004. • CHAT – dzięki niemu możemy porozmawiać z graczami z całego świata, możemy również stworzyć swój własny kanał rozmów. • FAVORITES – tu znajdują się nasze ulubione serwery, które dodaliśmy klikając na nie prawym przyciskiem myszy i zaznaczyliśmy opcję „Add to Favorites”. • LAN – jeśli gracie z kolegami po kablu, to ten dział jest dla was. Tu możecie sprawdzić jakość swojego połączenia, mapę, serwer i ilość wszystkich graczy. • BUDDIES – zbiór naszych kumpli, których poznaliśmy podczas gry. Dzięki tej wyszukiwarce możemy znaleźć naszego kolegę szybko i bez pytania o numer IP czy nazwę serwera. • INTERNET – „Najpotężniejsza” opcja w tym oknie. To tutaj zaczynamy grę, wybieramy serwer i tryb rozgrywki. • GAME TYPE – wybieramy rodzaj gry, po zaznaczeniu opcji tabelka z serwerami odświeża się automatycznie. Strona: 5 www.gry-online.pl Unreal Tournament 2004 (Tryb Multiplayer) – Poradnik GRY-OnLine Po lewej stronie, przy nazwie serwera znajdują się małe obrazki, które mogą nas poinformować, jaki to jest serwer i co jest wymagane do gry na nim. Takich informacji może być 7. Oto opis tego, co każdy z obrazków oznacza: • Kłódka – serwer wymaga hasła. • Wykres kolumnowy – serwer liczy nasze statystyki i gromadzi je na osobnym serwerze Epica. Możemy dowiedzieć się, jaki mamy procent celnych strzałów, liczbę fragów, ile punktów zdobywaliśmy itd. • Literka U na czarnym tle – serwer wymaga najnowszego patcha. • Zielone koło – standardowy serwer, może na nim zagrać każdy. Inne natomiast maja pewne ograniczenia (np. na serwerze amerykańskim może grać tylko obywatel USA, lub osoba mająca ping mniejszy niż 100 – to tylko przykład). • Literka U na niebieskim tle – do grania potrzebny jest najnowszy mutator „UT classic” – jest on w każdym patchu. Charakteryzuje się on zmianą w działaniu kilku broni (np. rakietnica strzela 6 zamiast 3 pociskami). • Czaszka – na serwerze wymagany jest mutator InstantGib. Najczęściej spotykany w trybie gry „Capture the Flag”. • Ucho – kolejny rodzaj serwera, tym razem jednak jest on „podsłuchiwany” czyli non stop ktoś jest na nim dozorcą. :-) Dzięki temu mamy gwarancję, że nie gramy z oszustami. Niestety wejście na taki serwer trwa dosyć długo, gdyż Admin weryfikuje zawartość naszego dysku (rzadko, ale jednak). Po prawej stronie ekranu widzimy rubryki Players i Ping. Pierwsza z nich oznacza liczbę graczy aktualnie grających, natomiast Ping to jakość połączenia (im mniejszy ping tym lepiej). Możemy również posortować poszczególne rubryki klikając na ich nazwy (czyli Map, Server Name, Ping itd.). Strona: 6 www.gry-online.pl Unreal Tournament 2004 (Tryb Multiplayer) – Poradnik GRY-OnLine 3. Wybór serwera Po ustawieniu wszelkich opcji i zaznajomieniem się z interfejsem dochodzimy do wyboru rozgrywki i serwera. Klikamy na Game Type i wybieramy typ gry. Następnie chwilę trzeba poczekać, gdyż nasz komputer łączy się z bazą danych o serwerach (Master Serwer). Po kilku sekundach widać jak nasze łącze „pinguje” poszczególne serwery. Dzięki temu wiemy, ile graczy gra w tej chwili oraz jaką mamy jakość naszego połączenia. Spróbujmy teraz kliknąć prawym przyciskiem myszy na którymś z serwerów. Wyświetli nam się małe menu. Oto kolejne opcje: • • Join Server – włączasz się do gry jako gracz. Join as Spectator - włączasz się do gry jako obserwator. • Refresh server info – odświeżanie serwera, można sprawdzić, czy zmienił się tryb rozgrywki, admin bądź zwolniło miejsce. • Refresh list – odświeża całą listę serwerów. • Configure filter – konfigurujemy filtr, możemy ustawić opcje tak, aby pokazane zostały nam serwery tylko te które nas interesują. • Create Template – tworzymy nasz własny filtr. • Deactivate all filters – wyłączamy wszystkie filtry. • Add to favorites – dołączamy serwer do Ulubionych (menu Favorites na górze interfejsu). • Copy server adress – możemy zobaczyć adres IP serwera. • Open IP – wpisujemy znany nam numer IP, żeby otworzyć dany serwer. Takim oto sposobem wybieramy serwer. Klikamy na niego 2x lewym przyciskiem myszy bądź otwierając menu i klikając na Join server. Jeśli jednak serwer jest zajęty, bądź jest wyłączony to otrzymujemy takową wiadomość. Zakładam jednak, że wybraliście serwer wolny z niewielką liczbą graczy. Może się również zdarzyć, że serwer na który chcecie wejść wymaga jakiejś nowej mapy bądź mutatora. Ściąganie odbywa się automatycznie, jednak można ten proces przerwać wciskając F10 na klawiaturze. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Unreal Tournament 2004 - Multiplayer - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: