Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00085 007730 15914254 na godz. na dobę w sumie
Unreal Tournament 2004 - poradnik do gry - ebook/pdf
Unreal Tournament 2004 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 26
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> akcja i strzelanki
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do sieciowej strzelanki Unreal Tournament 2004. Autor podaje szczegółowe informacje o fabule, trybach gry, broniach i pojazdach.

Spis treści:
-Wstęp
-Fabuła
-Klawiszologia
-Tryby gry
-Broń cz.1
-Broń cz.2
-Broń cz.3
-Broń cz.4
-Inne przedmioty
-Pojazdy cz.1
-Pojazdy cz.2
-Pojazdy cz.3
-Wieżyczki

Informacja o grze

Trzecia odsłona krwawego, wirtualnego sportu zapoczątkowanego w roku 1999 przez zespoły Epic Games Inc. i Digital Extremes.

Gra Unreal Tournament 2004, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Unreal Tournament 2004 autor: Artur „Arthek” Dąbrowski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Unreal Tournament 2004 – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Fabuła _______________________________________________________________ 4 Klawiszologia__________________________________________________________ 6 Tryby gry _____________________________________________________________ 7 Broń _________________________________________________________________ 9 Inne przedmioty ______________________________________________________ 18 Pojazdy _____________________________________________________________ 19 Wieżyczki____________________________________________________________ 24 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Unreal Tournament 2004 – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Unreal Tournament 2004 to kontynuacja najsłynniejszej serii gier komputerowych, stawiających przede wszystkim na rozgrywkę wieloosobową. Najnowsza odsłona wprowadza wiele świeżych elementów do serii. Fanów serii ucieszy fakt, że mamy tutaj do czynienia z dwoma zupełnie nowymi trybami rozgrywki, o których dowiecie się więcej z dalszych rozdziałów. Wprowadzenie pojazdów zdecydowanie ubarwia rozgrywkę i zwiększa jej dynamikę, a nowe typy broni ją ubogacają. W niniejszym poradniku znajdziecie informacje o fabule, trybach gry, broniach i pojazdach. Myślę, że każdy wielbiciel serii znajdzie tutaj coś dla siebie. Zapraszam do lektury, Strona: 3 www.gry-online.pl Unreal Tournament 2004 – Poradnik GRY-OnLine Fabuła Jest rok 2362. Najbardziej oczekiwany Turniej wszech czasów ma mieć miejsce, poprawiając widowiskowość i dramaturgię poprzednich zawodów. Najlepsi uczestnicy przygotowują się do zadania strat przeciwnikowi i zgarnięcia Trofeum Turnieju dla siebie. Turniej 2362 posiada obsadę bohaterów niezrównanych w jego 25-letniej historii. T H E C O R R U P T Xan Kriegor był uważany za niezwyciężonego, dopóki Malcolm nie pokonał go w czwartych finałach Turnieju. Po długiej przerwie powrócił, by poprowadzić drużynę Liandri – The Corrupt - z powrotem do mistrzostwa. T H U N D E R C R A S H Po dobrze rozpowszechnionym zerwaniu z długoterminowymi członkami drużyny – Brock`iem i Laurenem, Malcolm powrócił do prowadzenia swej dawnej ekipy. Aktualnie leczy on kontuzję, której nabawił się w ubiegłorocznym meczu mistrzowskim, ale prawdopodobnie zdoła się wykurować na czas finałów. I R O N G U A R D Brock i Lauren dołączyli do ekipy wraz z Malcolmem, podczas jego rządów jako mistrza Turnieju. Spory i kłótnie po oszałamiającej porażce w ubiegłorocznym Turnieju, doprowadziły do rozpadu drużyny. Teraz Brock i Lauren powrócili do prowadzenia swej dawnej drużyny – Żelaznej Straży (Iron Guard). J U G G E R N A U T S Gorge jest zdeterminowany, aby udowodnić, że jego roczne rządy jako mistrza Turnieju to nie przypadek i postanowił przekształcić drużynę Juggernaut, którą doprowadził do mistrzostwa. Korporacja Axon Research zrobiła dla nich pancerz oraz bio-genetyczne ulepszenia designu Juggernauts do tegorocznych mistrzostw. I R O N S K U L L Tego roku Imperium Skaarj reprezentowane jest przez klan Żelaznej Czaszki (Iron Skull). Pragną oni odzyskać honor po tym, jak przez długi czas byli osądzani o utratę statku-matki Skaarj podczas wojen z ludźmi. S U N B L A D E Sun Blade składa się z byłych członków Strażników Świątyni (Temple Guardians) i weteranów Pustynnego Legionu (Desert Legion). Zwycięstwo w turnieju widzą jako ich jedyną nadzieję na wieczne życie w Dolinie Królów na Luxor IV. S U P E R N O V A Super Nova, drużyna najemników z Siódmej Floty Najemników (Seventh Mercenary Fleet), włączyła się do Turnieju, aby zapłacić jej długi w stosunku do Korporacji Izanagi (Izanagi Corporation). Strona: 4 www.gry-online.pl Unreal Tournament 2004 – Poradnik GRY-OnLine B L A C K L E G I O N Czarny Legion (Black Legion) składa się z odrażająco zniekształconych podmiotów genetycznych testów mutacyjnych. W tym roku mają oni nowego lidera - Abaddona, który jest szczytowym osiągnięciem tego typu eksperymentów. F I R E S T O R M Mokara są szanowani i groźni jako wojownicy. Elitarna jednostka wojowników - Ognista Burza (Fire Storm) - wysyła drużynę ich najlepszych żołnierzy do tegorocznego Turnieju. H E L L I O N S Niegdyś uważani wśród ludzi jako piratów i renegatów, Hellioni starają się zdobyć uznanie jako grupa najemników. Włączyli się do Turnieju, aby zademonstrować ich zdolności potencjalnym klientom. B L O O D F I S T Jedyna drużyna w Turnieju uważana za całkowicie cybernetyczną. Wojownicy Krwawej Pięści (Blood Fist) mają swoje programowanie rokrocznie ulepszane i stają się coraz bardziej śmiercionośni. G O L I A T H Wraz z sukcesem Juggernautów Gorge`a (Gorge`s Juggernauts) w ubiegłorocznym Turnieju, Korporacja Axon Research postanowiła sponsorować Goliath z nadzieją na sukces w finałach. Strona: 5 www.gry-online.pl Unreal Tournament 2004 – Poradnik GRY-OnLine Klawiszologia KLAWISZ LPM PPM W S A D Spacja Shift Delete Page Down End KLAWISZ M N KLAWISZ F KLAWISZ T R V KLAWISZ Rolką w górę Rolką w dół B G KLAWISZ Minus Plus KLAWISZ E Pause F9 Esc F1 F2 F3 F11 F12 www.gry-online.pl PORUSZANIE SIĘ Strzał Alternatywny strzał Idź wprzód Idź w tył Strafe`uj w lewo Strafe`uj w prawo Skok Kucnięcie Patrz w górę Patrz w dół Centruj widok PODPOWIEDZI Pokaż drogę do bazy czerwonych Pokaż drogę do bazy niebieskich MOWA Aktywuj mikrofon KOMUNIKACJA Wypowiedź Wypowiedź drużyny Pokaż menu wypowiedzi BRONIE Następna broń Poprzednia broń Przełącz na ostatnią broń Przełącz na najlepszą broń HUD Pomniejsz HUD Powiększ HUD RÓŻNE Użyj Pauza Zrzut ekranu Menu Tabela wyników Chat Statystyki prywatne Pokaż listę odtwarzania Włącz mapę radarową Strona: 6 Unreal Tournament 2004 – Poradnik GRY-OnLine Tryby gry D E A T H M A T C H Gracz stawia czoła wszystkim pozostałym uczestnikom. Wygrywa osoba z największą liczbą fragów. T E A M D E A T C H M A T C H Dołącz do swoich kolegów z drużyny w bitwie o supremację. Wygrywa drużyna, która zabije największą liczbę wrażych jednostek. C A P T U R E T H E F L A G Każda z drużyn posiada w swojej bazie flagę. Aby zdobyć punkt, drużyna musi przedostać się przez obronę przeciwnika, zabrać flagę, a następnie wrócić z nią bazy. W przypadku gdy gracz niosący flagę zginie, zostanie ona na ziemi i każdy będzie mógł ją podnieść. Jeżeli flaga twojej drużyny zostanie zabrana, musi zostać przyniesiona z powrotem do bazy. Dopóki tak się nie stanie, nie będziesz mógł wziąć flagi przeciwnika. D O U B L E D O M I N A T I O N Na każdej z map znajdują się dwa punkty dominacji. Aby zdobyć punkt, musisz zająć oba z nich i utrzymać się w ich posiadaniu przez 10 sekund. Kiedy jedna z drużyn zdobędzie punkt , oba miejsca zostaną zresetowane. B O M B I N G R U N W centrum mapy znajduje się piłka. Celem zawodników jest podniesienie jej, zaniesienie do bazy przeciwnika i strzelenie do bramki. W tym czasie należy bronić własnej bramki, aby zapobiec zdobyciu punktu przez przeciwnika. Piłka zostaje upuszczona w momencie, gdy gracz zginie. Może ją wtedy podnieść każdy z zawodników. L A S T M A N S T A N D I N G Wszyscy gracze zaczynają z pełnym arsenałem przy każdym respawn`ie, lecz posiadają ograniczoną liczbę żyć. Zdrowie odnawia się, gdy zabijesz przeciwnika. Dodatkowo, jeżeli zbyt długo będziesz stał w jednym miejscu, twoja pozycja pokaże się innym graczom. I N V A S I O N Musisz trzymać się w grupie i bronić się przed nadciągającymi falami kolejnych przeciwników. Każda fala trwa od 90 sekund do 4 minut. Nie możesz się respawn`ować, gdy zginiesz podczas ataku. Aczkolwiek, gdy chociaż jeden gracz przetrwa takową, respawn`ują się wszyscy zawodnicy. Trudność rozgrywki uzależniona jest od trudności botów, wybieranej w menu ustawień. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Unreal Tournament 2004 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: