Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00255 007969 15930961 na godz. na dobę w sumie
Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry - ebook/pdf
Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 54
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Trzecia odsłona doskonałej strategicznej serii WarCraft określana przez autorów terminem Role Play Strategy, czyli kolejnym stadium w ewolucji RTS-ów. W tej grze możemy uczestniczyć w konflikcie pomiędzy ludźmi, orkami, nieumarłymi oraz mrocznymi elfami.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstep
-Budowle, jednostki i wynalazki
-Ludzie
-Orkowie
-Nieumarli
-Nocne Elfy
-Prolog: Eksodus Hordy
-[Kampania Ludzi]: Rozdział I Obrona Strahnbradu
-[Kampania Ludzi] Rozdział II: Klan Czarnej Skały
-[Kampania Ludzi] Rozdział III: Zaraza i Spustoszenie
-[Kampania Ludzi] Rozdział IV: Kult Potępionych
-[Kampania Ludzi] Rozdział V: Marsz Plagi
-[Kampania Ludzi] Rozdział VI: Ubój
-[Kampania Ludzi] Rozdział VII: Brzegi Northrendu
-[Kampania Ludzi] Rozdział VIII: Niezgoda
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 39

Informacja o grze

WarCraft III to kontynuacja doskonałej serii gier RTS, w której tym razem oprócz Orków i Ludzi mamy do wyboru dodatkowe dwie rasy z unikalnymi jednostkami. Producent umożliwi grę wieloosobową na darmowych serwerach Battle.net.

Gra Warcraft III: Reign of Chaos, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Warcraft III Reign of Chaos autor: Borys „Shuck” Zajączkowski (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Warcraft III: Reign of Chaos – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 I. Budowle, jednostki i wynalazki __________________________________________ 3 1. Ludzie _____________________________________________________________ 4 2. Orkowie ____________________________________________________________ 7 3. Nieumarli __________________________________________________________ 10 4. Nocne Elfy _________________________________________________________ 13 II. Kampania dla jednego gracza __________________________________________ 16 1. Prolog: Eksodus Hordy. _____________________________________________ 16 2. Kampania Ludzi: Plaga Lordaeronu.____________________________________ 18 a. Rozdział pierwszy: Obrona Strahnbradu. ______________________________ 18 b. Rozdział drugi: Klan Czarnej Skały. __________________________________ 19 c. Rozdział trzeci: Zaraza i Spustoszenie. ________________________________ 20 d. Rozdział czwarty: Kult Potępionych.__________________________________ 21 e. Rozdział piąty: Marsz Plagi. ________________________________________ 22 f. Rozdział szósty: Ubój. _____________________________________________ 23 g. Rozdział siódmy: Brzegi Northrendu. _________________________________ 24 h. Rozdział ósmy: Niezgoda.__________________________________________ 26 i. Rozdział dziewiąty: Ostrze Mrozu.____________________________________ 27 3. Kampania Nieumarłych: Ścieżka Potępionych.____________________________ 28 a. Rozdział pierwszy: Pełznąc przez Prochy. _____________________________ 28 b. Rozdział drugi: Wykopując Trupy. ___________________________________ 29 c. Rozdział trzeci: Wieczne Królestwo. __________________________________ 30 d. Rozdział czwarty: Klucz Trzech Księżyców. ____________________________ 31 e. Rozdział piąty: Upadek Silvermoon. __________________________________ 33 f. Rozdział szósty: Czas Czarnej Skały.__________________________________ 34 g. Rozdział siódmy: Oblężenie Dalaranu. ________________________________ 35 h. Rozdział ósmy: Pod Płonącym Niebem. _______________________________ 36 4. Kampania Orków: Inwazja na Kalimdor. ________________________________ 37 a. Rozdział pierwszy: Lądowanie.______________________________________ 37 b. Rozdział drugi: Długi Marsz. ________________________________________ 38 c. Rozdział trzeci: Okrzyk Wojennej Pieśni. ______________________________ 39 d. Rozdział czwarty: Duchy Ashenvale. _________________________________ 40 e. Rozdział piąty: Łowca Cieni. ________________________________________ 42 f. Rozdział szósty: Tylko dla Wiwern. ___________________________________ 43 g. Rozdział siódmy: Wyrocznia. _______________________________________ 44 h. Rozdział ósmy: Niech Prowadzą Cię Demony. __________________________ 45 5. Kampania nocnych elfów: Koniec Wieczności. ____________________________ 47 a. Rozdział pierwszy: Wrogowie u Bram. ________________________________ 47 b. Rozdział drugi: Córki Księżyca.______________________________________ 48 c. Rozdział trzeci: Przebudzenie Furiona. ________________________________ 49 d. Rozdział czwarty: Druidzi Powstają.__________________________________ 50 e. Rozdział piąty: Bracia Krwi. ________________________________________ 51 f. Rozdział szósty: Dziedzictwo Ognia i Smutku. __________________________ 52 g. Rozdział siódmy: Zmierzch Bogów. __________________________________ 53 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Warcraft III: Reign of Chaos – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie Nie ma powodu do wielkich wstępów, ale jedno zastrzeżenie powinno się tu znaleźć. Dotyczy ono bowiem stylu prowadzenia przeze mnie walk, a tym samym większości udzielanych przeze mnie porad. Nie było moim zamiarem (nawet nie czułbym się na siłach), by w poradniku wyczerpać strategiczne i taktyczne techniki, jakie można przyjąć i stosować w strategiach czasu rzeczywistego. Jest ich kilka. Ja zwykle preferuję rozwiązania stricte siłowe w myśl zasady, że większy, silniejszy, bogatszy i liczebniejszy zawsze ma rację. Dlatego opisy przechodzenia kolejnych misji zwykle bazują na tym, by zapewnić swoim podkomendnym silne zaplecze gospodarcze, a następnie zmiażdżyć wroga przeważającymi siłami – aczkolwiek nie aż tak przeważającymi, by pojawiły się kłopoty z ich utrzymaniem. Również z tego powodu, jeśli nie jestem do tego zmuszony, staram się nie korzystać z jednostek, które łatwo giną w boju, a to sprawia, że stosunkowo rzadko korzystam z usług kapłanów, znachorów etc. Myślę jednak, że jeden dobry sposób na jedną misję w zupełności wystarcza – innych zaś zawsze można poszukać. I. Budowle, jednostki i wynalazki Podane przeze mnie poniżej tabele powinny w zasadzie doskonale same się tłumaczyć, lecz do kilku mniej jasnych rozwiązań, które przyjąłem powinienem się jednak przyznać. • Do podanych w tabelach wymagań nie ma zastosowania zasada przechodniości. Tzn. nie piszę, że trening Kanonierów wymaga Tartaku i Kuźni, jeżeli samo postawienie Warsztatu ich wymaga. To z lenistwa. • Większość to oczywiście jednostek ma podanych kilka charakterystyk. Są ich charakterystyki na poszczególnych stopniach ich rozwoju. Te jednak zależeć mogą od różnych czynników. W przypadku Kapłana od treningu w Tajemnym Sanktuarium, w przypadku Rycerza od opracowanych w Kuźni udoskonaleń itp. • Gdy podaję siłę ataku bohaterów, to po pierwsze nie wiem, po co to robię, a po drugie jest to ich siła absolutnie początkowa. • W polskim tłumaczeniu, jakkolwiek bardzo dobrym, brakuje pełnej zgodności względem tego, czy wieloczłonowe nazwy i tytuły pisać na modłę polską czy angielską. Ponieważ jednak w większości przypadków, w grach komputerowych przynajmniej, zaczyna obowiązywać jednak angielski schemat – każący wszystkie słowa prócz przyimków pisać z dużej litery – zatem i ja tak będę to czynił. • HP to skrót od pHunkty Pżycia. :-) Strona: 3 www.gry-online.pl Warcraft III: Reign of Chaos – Poradnik GRY-OnLine a. Budowle. 1. Ludzie Budowla (HP) Wymagania Złoto/Drewno Jednostki Wynalazki/Funkcje Ratusz, Town Hall (1500) --- 450/150 Chłop, Milicja Pozwala na zamianę Chłopów w Milicję na 45 sekund; zapewnia 12 jedn. żywności Twierdza, Keep (1800) --- 320/110 Chłop, Milicja tak jak Ratusz Zamek, Castle (2000) Ołtarz królów 390/130 Chłop, Milicja tak jak Ratusz Koszary, Barracks (1500) Tartak, Lumber Mill (900) --- --- Kuźnia, Blacksmith (1200) --- 240/57 --- 240/80 Piechur, Obrona, Długie Strzelby, Szkolenie Strzelec, Rycerz Wierzchowca 170/- --- Udoskonalone i Zaawansowane Zbieranie Drewna, Udoskonalone, Zaawansowane i Mistrzowskie Budownictwo Żelazne, Stalowe i Mithrilowe Miecze oraz Zbroje; Czarny, Rafinowany i Nasycony Proch; Zbroja Ćwiekowana, Wzmocniona i ze Skóry Smoka Farma, Farm (500) Ołtarz Królów, Altar of Kings (900) --- --- 80/20 300/100 --- zapewnia 6 jedn. żywności Arcymag, Król Góry, Paladyn pierwszy heros: 5/-/-, drugi: 500/100/5 oraz Twierdza, trzeci: Tajemne Sanktuarium, Arcane Sanctum (1050) Twierdza 210/70 Warsztat, Workshop (1200) Twierdza, Kuźnia 230/90 Wieża Obserwacyjna, Scout Tower (500) --- 80/20 Wieża Strażnicza, Guard Tartak 140/60 Tower (600) Wieża Strzelnicza, Cannon Warsztat 200/100 Tower (600) Kapłan, Czarodziejka Żyrokopter, Kanonierzy, Czołg Parowy --- --- --- Hodowla Gryfów, Gryphon Zamek, Tartak 250/120 Gryfi Jeździec Aviary (1200) 500/100/5 oraz Zamek Zaawansowane i Mistrzowskie szkolenie Czarodziejki oraz Kapłańskie, Magiczny Strażnik Gyrocopter Bombs, Flare --- atakuje jedn. naziemne i latające: 23-27/6 atakuje jedn. naziemne i drzewa: 90-111/5 Młoty Burzy Strona: 4 www.gry-online.pl Warcraft III: Reign of Chaos – Poradnik GRY-OnLine b. Jednostki. Jednostka (HP/mana) Wymagania Złoto/Drewno/Jedzenie Atakuje: Siła/Zbroja, Zaklęcia Chłop, Peasant (220) Milicja, Militia (220) --- --- 90/-/1 -/-/1 5-6/0, naziemne i drzewa naziemne i latające: 12-13/4 13-15/6 14-17/8 15-19/10 Piechur, Footman (420) --- 160/-/2 naziemne: 12-13/2 13-15/4 14-17/6 15-19/8 Strzelec, Rifleman (520) Kuźnia 240/30/3 naziemne i latające: 18-24/0 19-28/2 20-32/4 21-36/6 Rycerz, Knight (800) Zamek, 290/60/4 naziemne: 21-29/6 Tartak, Kuźnia 22-34/8 23-39/10 24-44/12 Czarodziejka, Sorceress --- 180/20/2 naziemne i latające: 11-14/0, (250/200) (325/300) (400/400) Kapłan, Priest (220/200) (295/300) (370/400) Żyrokopter, Gyrocopter (350) --- --- Spowolnienie 12-18/0, Niewidzialność 13-22/0, Polimorfia 160/10/2 naziemne i latające: 8-9/0, Uzdrowienie 220/60/2 9-11/0, Rozpraszanie Magii 10-13/0, Wewnętrzny Ogień latające: 25-30/2 26-36/4 27-42/6 28-48/8 Kanonierzy, Mortar Team --- 210/70/3 naziemne i drzewa: 52-64/0 (380) 53-77/2 54-90/4 55-103/6 Czołg Parowy, Steam Zamek 230/60/3 budynki: 45-55/2 Tank (700) 46-66/4 47-77/6 48-88/8 Gryfi Jeździec, Gryphon --- 330/70/4 naziemne i latające: 45-55/0 Rider (650) Arcymag, Archmage Król Góry, Mountain King Paladyn, Paladin Żywiołak Wody, Water Elemental (450) (675) (900) Strona: 5 --- --- --- --- --- --- --- --- 46-66/2 47-77/4 48-88/6 naziemne i latające: 21-27/3, Zamieć, Przywołanie Żywiołaka Wody, Aura Świetności, Grupowa Teleportacja naziemne: 26-36/2, Pocisk Burzy, Uderzenie Gromu, Uderzenie, Awatar naziemne: 24-34/4, Święty Blask, Boska Tarcza, Aura Oddania, Wskrzeszenie naziemne i latające: 21-29/0 www.gry-online.pl Warcraft III: Reign of Chaos – Poradnik GRY-OnLine c. Wynalazki Wynalazek Obrona, Defend Długie Strzelby, Long Rifles Szkolenie Wierzchowca, Animal War --- Warsztat Zamek, Training Tartak, Kuźnia Udoskonalone Zbieranie Drewna, Twierdza Improved Lumber Harvesting Zaawansowane Zbieranie Drewna, Zamek Advanced Lumber Harvesting Wymagania Złoto/Drewno 150/100 125/75 250/200 100/- 200/- Zastosowanie Piechurzy Strzelcy (większy zasięg) Rycerze, Gryfi Jeźdźcy (+150 HP) Chłopi (udźwig +5) Chłopi (udźwig +10) Udoskonalone Budownictwo, Improved --- 100/100 Budynki (+20 HP) Masonry Zaawansowane Budownictwo, Advanced Twierdza 150/150 Budynki (+40 HP) Masonry Mistrzowskie Budownictwo, Imbued Zamek 200/200 Budynki (+60 HP) Masonry Żelazne Miecze, Iron Forged Swords --- 100/50 Milicja, Piechurzy, Gryfi Jeźdźcy, Rycerze Stalowe Miecze, Steel Forged Swords Twierdza 250/100 Milicja, Piechurzy, Gryfi Jeźdźcy, Rycerze Mithrilowe Miecze, Mithril Forged Swords Zamek 400/150 Milicja, Piechurzy, Gryfi Jeźdźcy, Rycerze Żelazna Zbroja, Iron Plating --- 125/75 Milicja, Piechurzy, Rycerze, Żyrokoptery, Czołgi Parowe Stalowa Zbroja, Steel Plating Twierdza 200/125 Milicja, Piechurzy, Rycerze, Żyrokoptery, Czołgi Parowe Mithrilowa Zbroja, Mithril Plating Zamek 275/175 Milicja, Piechurzy, Rycerze, Żyrokoptery, Czołgi Parowe Czarny Proch, Black Gunpowder --- 100/50 Strzelcy, Kanonierzy, Czołgi Parowe, Żyrokoptery Rafinowany Proch, Refined Gunpowder Twierdza 250/100 Strzelcy, Kanonierzy, Czołgi Parowe, Żyrokoptery Nasycony Proch, Inbued Gunpowder Zamek 400/150 Strzelcy, Kanonierzy, Czołgi Parowe, Żyrokoptery Ćwiekowana Zbroja Skórzana, Studded --- 100/100 Strzelcy, Kanonierzy, Gryfi Jeźdźcy Leather Armor Wzmocniona Zbroja Skórzana, Reinforced Twierdza 150/150 Strzelcy, Kanonierzy, Gryfi Jeźdźcy Leather Armor Zbroja ze Skóry Smoka, Dragonhide Zamek 200/200 Strzelcy, Kanonierzy, Gryfi Jeźdźcy Armor Zaawansowane Szkolenie Czrodziejki, --- 150/- Czarodziejki (Niewidzialność) Sorceress Adept Training Mistrzowskie Szkolenie Czarodziejki, Zamek 250/100 Czarodziejki (Polimorfia) Sorceress Master Training Zaawansowane Szkolenie Kapłańskie, --- 150/- Kapłani (Rozproszenie Magii) Priest Adept Training Mistrzowskie Szkolenie Kapłańskie, Priest Zamek 250/100 Kapłani (Wewnętrzny Ogień) Master Training Magiczny Strażnik, Magic Sentry --- 100/- Wieże (dostrzeganie niewidzialnych Bomby, Gyrocopter Bombs Zamek Race, Flare Młoty Burzy, Storm Hammers --- --- Strona: 6 jednostek) 150/100 100/50 Żyrokoptery (atak celów naziemnych) Kanonierzy (odkrywanie terenu i dostrzeganie niewidzialnych jednostek) 200/150 Gryfi Jeźdźcy (rażenie do dwóch przeciwników naraz) www.gry-online.pl Warcraft III: Reign of Chaos – Poradnik GRY-OnLine a. Budowle. 2. Orkowie Budowla (HP) Wymagania Złoto/Drewno Jednostki Wynalazki/Funkcje 450/150 Peon Grabież; zapewnia 10 jedn. żywności Wielki Hall, Great Hall (1400) Warownia, Stronghold (1600) --- --- 310/90 Forteca, Fortress Ołtarz Burz 345/110 (1800) Baraki, Barracks (1200) --- 260/70 Wojenny Młyn, War Mill --- 240/- (1000) Peon Peon Peon, Siepacz, Troll – Łowca Głów --- tak jak Wielki Hall tak jak Wielki Hall Siła Berserkera, Regeneracja Trolli Stalowe, Torowe i Arkanitowe Bronie do Walki Wręcz, Bronie Dystansowe oraz Pancerze; Zwykłe, Udoskonalone i Zaawansowane Kolczaste Barykady atakuje jedn. naziemne i latające: 19-22/3 atakuje jedn. naziemne i latające: 34-41/2; Orkowie mogę się w nim bronić; zapewnia 10 jedn. jedzenia Wieża Obserwacyjna, Watch Tower (500) Wojenny Młyn 180/80 Legowisko Orków, Orc --- 170/50 Burrow (600) --- --- Ołtarz Burz, Altar of --- 300/100 Storms (900) Mistrz Ostrzy, Wróżbita, Wódz Taurenów pierwszy heros: 5/-/-, drugi: 500/100/5 oraz Warownia, trzeci: 500/100/5 oraz Forteca Dom Duchów, Spirit Warownia 225/90 Szaman, Znachor Zaawansowane i Mistrzowskie Lodge (800) Trolli Szkolenie Szamana oraz Znachora Bestiarnia, Beastiary Warownia 230/70 (1100) Jeździec, Bestia Kodo, Wiwerna Totem Taurenów, Forteca, 225/90 Tauren Tauren Totem (1200) Wojenny Młyn Spętanie, Bębny Wojny, Zatrute Włócznie Miażdżenie Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: