Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00408 008125 15913169 na godz. na dobę w sumie
Wiedźmin - oficjalne dodatki - poradnik do gry - ebook/pdf
Wiedźmin - oficjalne dodatki - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 37
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do oficjalnych dodatków do gry „Wiedźmin”- Ceny neutralności i Efektu ubocznego. W tekście znajdziecie dokładne rozwiązanie dodatkowych scenariuszy, wraz z uwzględnieniem wszystkich zadań pobocznych.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Zestaw Porad Ogólnych
-[Cena neutralnosci] Wprowadzenie
-[Cena neutralnosci] Mapa M43 - Dolina Kaer Morhen
-[Cena neutralnosci] Mapa M43 - Kaer Morhen
-[Cena neutralnosci] Mapa M44 - Stara Kopalnia
-[Cena neutralnosci] Zadanie główne - cz.1
-[Cena neutralnosci] Zadanie główne - cz.2
-[Cena neutralnosci] Zadania poboczne
-[Efekt uboczny] Wprowadzenie
-[Efekt uboczny] Mapa 01 - Wyzima klasztorna
-[Efekt uboczny] Mapa 02 - Cmentarz
-[Efekt uboczny] Mapa 02 - Kanały
-[Efekt uboczny] Zadanie główne
-[Efekt uboczny] Zadania poboczne - cz.1
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 17

Informacja o grze

Wiedźmin to gra RPG, przeznaczona przede wszystkim dla starszych graczy. Posiada prostą, lecz ciekawą mechanikę, oraz złożoną intrygę oraz atrakcyjną oprawę graficzną.

Gra The Witcher, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Wiedźmin: Cena neutralności i Efekt uboczny autorzy: Artur „Sir Artus” Cnotalski i Łukasz „Crash” Kendryna (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Producent CD Projekt Red Studio, Wydawca Atari / Infogrames, Wydawca PL CD Projekt Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Wiedźmin: Cena neutralności i Efekt uboczny – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie __________________________________________________ 3 Wstęp _____________________________________________________________________ 3 Zestaw Porad Ogólnych ______________________________________________________ 4 Wybory i ich konsekwencje ___________________________________________________ 5 Cena neutralności _______________________________________________ 6 Mapy ______________________________________________________________________ 7 Zadania Główne ____________________________________________________________ 10 Zadania Poboczne __________________________________________________________ 16 Efekt uboczny__________________________________________________ 18 Mapy _____________________________________________________________________ 19 Zadania główne ____________________________________________________________ 23 Zadania poboczne __________________________________________________________ 26 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Wiedźmin: Cena neutralności i Efekt uboczny – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie W s t ę p Witam wszystkich w kolejnym poradniku do Wiedźmina, który koncentruje się wyłącznie na oficjalnych dodatkach do tej popularnej gry. W tekście znajdziecie dokładne rozwiązanie dodatkowych scenariuszy, wraz z uwzględnieniem wszystkich zadań pobocznych. Poradnik ten będzie sukcesywnie wzbogacany o opisy kolejnych modyfikacji, które pojawią się w przyszłości. Artur „Sir Artus” Cnotalski Strona: 3 Wiedźmin: Cena neutralności i Efekt uboczny – Poradnik GRY-OnLine Z e s t a w P o r a d O g ó l n y c h (cid:122) Przy rozdawaniu punktów postaci skoncentruj się na stylach walki: szybkim stalowym, szybkim srebrnym i silnym srebrnym. Dodatkowo warto zainwestować parę punktów w stalowy grupowy – przeciwników, z którymi można walczyć pozostałymi stylami, praktycznie nie ma. (cid:122) Cena neutralności oferuje spory wybór ziół i surowców do produkcji eliksirów, warto więc zainwestować w inteligencję. (cid:122) Znaki Aard i Igni przydadzą się w kilku potyczkach, warto zainwestować w nie parę talentów. W dużych skupiskach archespor przydatny może być znak Quen. (cid:122) W odróżnieniu od podstawowej wersji gry, w Cenie neutralności gra w kości służy jedynie zarobkowi. (cid:122) Z niewiadomych przyczyn przy niektórych ogniskach Geralt nie jest w stanie używać alchemii. (cid:122) Staraj się w miarę możliwości zawsze mieć przy sobie eliksiry Jaskółka i Dekokt Raffarda Białego. Strona: 4 Wiedźmin: Cena neutralności i Efekt uboczny – Poradnik GRY-OnLine W y b o r y i i c h k o n s e k w e n c j e Jedyne wybory, jakich przyjdzie Ci dokonać w Cenie, określają zakończenie gry (dodatek można ukończyć na jeden z czterech sposobów). Podjęcie niektórych tematów w rozmowie z Sabriną i Deidre wpływa na to, czy po wykonaniu zadań, które Ci zlecają, kobiety będą miały ochotę spędzić noc z Geraltem. By zdobyć obie karty, wystarczy pozostawić niektóre tematy na później – po zdobyciu karty nic nie stanie na przeszkodzie, by zapytać o interesujące Cię kwestie. Strona: 5 Wiedźmin: Cena neutralności i Efekt uboczny – Poradnik GRY-OnLine Cena neutralności Z a d a n i e g ł ó w n e Q1. Wilczyca Z a d a n i a p o b o c z n e Qp1. Nosił wilk razy kilka... Qp2. Głodny jak wilk Strona: 6 Wiedźmin: Cena neutralności i Efekt uboczny – Poradnik GRY-OnLine [ M a p a ] M 4 3 : D o l i n a K a e r M o r h e n M a p y 1. Lokalizacja początkowa 2. Merwin Ademey 3. Namiot Sabriny Glevissig 4. Merton Bringgs i jego kompania 5. Krąg żywiołów wzmacniający znak Aard 6. Lambert 7. Wejście do Kaer Morhen 8. Miejsce mocy 9. Stara kopalnia 10. Leże bazyliszka 11. Wiwerny Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Wiedźmin - oficjalne dodatki - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: