Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00353 007243 15916355 na godz. na dobę w sumie
Wiedźmin - poradnik do gry - ebook/pdf
Wiedźmin - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 283
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Szczegółowy opis przejścia, dokładne mapy, wyszczególnione zadania poboczne, lista recept alchemicznych. Poradnik jest na bieżąco aktualizowany oraz dodawane są do niego kolejne części.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Prolog] Wprowadzenie
-*** Zestaw porad ogólnych
-*** Wybory i ich konsekwencje
-SPIS ZADAŃ
-[Prolog] Dziedziniec Kaer Morhen - cz. 1
-[Prolog] Dziedziniec Kaer Morhen - cz. 2
-[Prolog] Wnętrze Kaer Morhen
-[Prolog] Laboratorium Wiedźminów
-[Prolog] Droga do Laboratorium
-[Prolog] Walka z przerazą
-[Prolog] Opuszczamy Kaer Morhen
-[Prolog] Wnętrze Kaer Morhen - piętro
-[Rozdział 1] Wprowadzenie
-[Mapa] M5: Obrzeża Wyzimy
-[Mapa] M6: Krypta na Podgrodziu
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 112

Informacja o grze

Wiedźmin to gra RPG, przeznaczona przede wszystkim dla starszych graczy. Posiada prostą, lecz ciekawą mechanikę, oraz złożoną intrygę oraz atrakcyjną oprawę graficzną.

Gra The Witcher, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Wiedźmin autor: Borys „Shuck” Zajączkowski (c) 2007 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Wiedźmin – Poradnik GRY-OnLine SPIS TREŚCI SPIS TREŚCI ............................................................................................................. 2 Wprowadzenie ........................................................................................................ 10 Zestaw porad ogólnych...................................................................................... 11 Wybory i ich konsekwencje ............................................................................... 12 Opis przejścia ......................................................................................................... 13 Prolog................................................................................................................... 13 Dziedziniec Kaer Morhen............................................................................... 15 Wnętrze Kaer Morhen.................................................................................... 23 Laboratorium wiedźminów ............................................................................. 25 Droga do Laboratorium.................................................................................. 28 Walka z przerazą ........................................................................................... 29 Opuszczamy Kaer Morhen ............................................................................ 31 Rozdział pierwszy ............................................................................................... 39 Mapy do rozdziału pierwszego .......................................................................... 40 Zadania główne rozdziału pierwszego............................................................... 45 Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice....................................................................... 45 Q1.5. Ludzie i potwory ................................................................................... 45 Q1.6. Ogon Salamandry ................................................................................ 48 Q1.15. Tajemniczy ogród............................................................................... 50 Q1.16. Pogrzebane wspomnienia.................................................................. 50 Q1.18 Nocni goście........................................................................................ 51 Zadania poboczne rozdziału pierwszego........................................................... 52 Qp.3. Tajemnica Berengara........................................................................... 52 Q1.7. Poszukiwany ........................................................................................ 52 Q1.8. Zlecenie na barghesty.......................................................................... 52 Q1.9. Zlecenie na utopce............................................................................... 53 Q1.10. Zlecenie na ghule............................................................................... 53 Q1.11. Rasiści ............................................................................................... 53 Q1.12. Gra w kości ........................................................................................ 54 Q1.13. Kościany poker: nowicjusz ................................................................. 54 Q1.14. Potwór z jeziora.................................................................................. 55 Q1.17. Król krypty .......................................................................................... 55 Q1.19. Gorący towar...................................................................................... 55 Q1.20. Brzemię przeszłości ........................................................................... 55 Q1.21. Spóźniony słowik................................................................................ 57 Qp.22. Walka na pięści (kontynuacja)............................................................ 58 Istotne postacie z pierwszego rozdziału ............................................................ 59 Abigail (kupiec) .............................................................................................. 59 Antykwariusz (kupiec).................................................................................... 59 Bard ............................................................................................................... 59 Declan Leuvaarden (kupiec) .......................................................................... 59 Haren Brogg (kupiec)..................................................................................... 59 Kalkstein (kupiec)........................................................................................... 59 Kramarka (kupiec).......................................................................................... 60 Krasnoludzki kowal ........................................................................................ 60 Mieszczka ...................................................................................................... 60 Strona: 2 Wiedźmin – Poradnik GRY-OnLine Pijak............................................................................................................... 60 Podróżny........................................................................................................ 60 Starsza mieszczka......................................................................................... 60 Staruszki ........................................................................................................ 60 Vesna Hood (kupiec) ..................................................................................... 60 Wielki Łowczy Królewski ................................................................................ 61 Wieśniaczka................................................................................................... 61 Zielarz z Wyzimy (kupiec) .............................................................................. 61 Żebraczka ...................................................................................................... 61 Rozdział drugi ..................................................................................................... 62 Mapy do rozdziału drugiego .............................................................................. 63 Wyjaśnienie śledztwa ........................................................................................ 76 Zadania główne rozdziału drugiego................................................................... 77 Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice (kontynuacja) ................................................ 77 Q2.23. Wielka ucieczka ................................................................................. 77 Q2.27. Tajemnice Wyzimy ............................................................................. 79 Q2.28. Świadek ............................................................................................. 83 Q2.49. Sekcja zwłok ...................................................................................... 84 Q2.29. Tajemnicza wieża............................................................................... 85 Q2.50. Strażnik .............................................................................................. 86 Q2.51. Glinianki ............................................................................................. 87 Q2.58. Obeliski .............................................................................................. 88 Zadania poboczne rozdziału drugiego............................................................... 89 Qp.3. Tajemnica Berengara (kontyunuacja) .................................................. 89 Q1.7. Poszukiwany (kontynuacja).................................................................. 90 Q1.12. Gra w kości (kontynuacja).................................................................. 90 Q1.19. Gorący towar (kontynuacja) ............................................................... 91 QP.22. Walka na pięści (kontynuacja) ........................................................... 92 Q2.24. Pamięć ostrza .................................................................................... 92 Q2.25. Bestia z kanałów ................................................................................ 93 Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis................................................................... 93 Q2.30. Podejrzany: Vivaldi............................................................................. 94 Q2.31. Podejrzany: Talar ............................................................................... 94 Q2.32. Kościany poker: zawodowiec ............................................................. 95 Q2.33. Bezpieczna przystań .......................................................................... 95 Q2.34. Pracujące dziewczyny........................................................................ 96 Q2.35. Nawiedzony dom................................................................................ 96 Q2.36. Szczur ................................................................................................ 97 Q2.37. Przyjaciółka z dawnych lat ................................................................. 98 Q2.38. Podejrzany: Baranina........................................................................100 Q2.39. Podejrzany: Kalkstein........................................................................101 Q2.40. Co kryje prawda ................................................................................101 Q2.41. Podejrzany: Leuvaarden ...................................................................101 Q2.42. Zlecenie na wilki................................................................................102 Q2.43. Zlecenie na echinopsy ......................................................................102 Q2.44. Zlecenie na alghule ...........................................................................103 Q2.45. Zlecenie na psy.................................................................................103 Q2.46. Zlecenie na topielce ..........................................................................103 Q2.47. Pielgrzymka.......................................................................................104 Q2.48. Krwiożercza roślina ...........................................................................104 Strona: 3 Wiedźmin – Poradnik GRY-OnLine Q2.52. Zbłąkana owieczka............................................................................105 Q2.53. Kanibal ..............................................................................................105 Q2.54. Wdzięczność grabarza......................................................................106 Q2.55. Niezwykłe wino..................................................................................107 Q2.56. Kwiaty i złoto .....................................................................................108 Q2.57. Na wagę złota ...................................................................................108 Q2.59. Rozpoznanie bojem ..........................................................................109 Q2.122. Znaleźne .........................................................................................111 Q2.123. Daleko od domu..............................................................................111 Istotne postacie z drugiego rozdziału ...............................................................113 Antykwariusz (kupiec)...................................................................................113 Ceglarka .......................................................................................................113 Chłop handlarz (kupiec)................................................................................113 Coleman (kupiec)..........................................................................................113 Declan Leuvaarden (kupiec) .........................................................................113 Domokrążca (kupiec)....................................................................................113 Kalkstein (kupiec)..........................................................................................114 Kelnerka (kupiec)..........................................................................................114 Kupiec Zakonu (kupiec) ................................................................................114 Morenn..........................................................................................................114 Ogrodnik (kupiec)..........................................................................................115 Plotkara.........................................................................................................115 Płatnerz Zakonu............................................................................................115 Prostytutki: Dziwki, Kurtyzana i Dziwka portowa...........................................115 Pucybut.........................................................................................................116 Scoia’tael ......................................................................................................116 Sprzedawca (kupiec) ....................................................................................116 Starszy druid (kupiec) ...................................................................................116 Talar (kupiec)................................................................................................116 Vaska (kupiec) ..............................................................................................116 Zielarka (kupiec) ...........................................................................................117 Zygfryd..........................................................................................................117 Rozdział trzeci ....................................................................................................118 Mapy do rozdziału trzeciego.............................................................................119 Zadania główne rozdziału trzeciego .................................................................135 Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice (kontynuacja) ...............................................135 Q3.60. Eleganckie przyjęcie .........................................................................135 Q3.63. Źródło................................................................................................138 Q3.64. Po nitce do kłębka.............................................................................140 Q3.69. Wyzimski łącznik ...............................................................................141 Q3.72. Czas żniw..........................................................................................141 Q3.74. Dyplomatyka i łowy ...........................................................................142 Q3.87. Zamek i klucz ....................................................................................142 Q3.88. Złoto dla zuchwałych.........................................................................145 Q3.89. Bez przebaczenia..............................................................................147 Zadania poboczne rozdziału trzeciego .............................................................151 Qp.3. Tajemnica Berengara (kontynuacja) ...................................................151 Q1.7. Poszukiwany (kontynuacja).................................................................151 QP.22. Walka na pięści (kontynuacja) ..........................................................151 Q2.32. Kościany poker: zawodowiec (kontynuacja)......................................151 Strona: 4 Wiedźmin – Poradnik GRY-OnLine Q2.52. Zbłąkana owieczka (kontynuacja) .....................................................152 Q3.61. Tożsamość........................................................................................152 Q3.62. Wszyscy ludzie Foltesta....................................................................153 Q3.65. Lutnia Jaskra................................... Błąd! Nie zdefiniowano zakładki. Q3.66. Kościany poker: szuler ......................................................................155 Q3.67. Nie będzie bolało...............................................................................155 Q3.68. Sześć stóp pod ziemią ......................................................................156 Q3.70. Pierścień ...........................................................................................157 Q3.71. Piękna i bestia...................................................................................157 Q3.73. Echa przeszłości ...............................................................................159 Q3.75. Drapieżna wywerna...........................................................................159 Q3.76. Niespokojny duch..............................................................................159 Q3.77. Zlecenie na archespory.....................................................................160 Q3.78. Zlecenie na graveiry..........................................................................160 Q3.79. Zlecenie na kuroliszki........................................................................160 Q3.80. Zlecenie na fledery............................................................................161 Q3.81. Zlecenie na ghule..............................................................................161 Q3.82. Zlecenie na kikimory .........................................................................161 Q3.83. Zlecenie na wywerny.........................................................................162 Q3.84. Niebieskooka.....................................................................................162 Q3.85. Biały kieł............................................................................................165 Q3.86. Strapiona sanitariuszka.....................................................................165 Istotne postacie z trzeciego rozdziału...............................................................166 Alchemik z manufaktury................................................................................166 Alchemik z targu (kupiec)..............................................................................166 Barmanka z Szulerni (kupiec) .......................................................................166 Handlarz rybami (kupiec) ..............................................................................166 Kalkstein (kupiec)..........................................................................................166 Kupiec handlujący podarunkami (kupiec) .....................................................167 Sprzedawca broni (kupiec) ...........................................................................167 Sprzedawca książek (kupiec) .......................................................................167 Sprzedawca napitków (kupiec) .....................................................................167 Szlachcianka.................................................................................................168 Urzędniczka ..................................................................................................168 Zbrojmistrz (kupiec) ......................................................................................168 Zerrikański sprzedawca (kupiec)...................................................................169 Rozdział czwarty ................................................................................................170 Mapy do rozdziału czwartego ...........................................................................171 Zadania główne rozdziału czwartego ...............................................................180 Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice (kontynuacja) ...............................................180 Q4.90. Kręgi na wodzie.................................................................................180 Q4.93. Alvin ..................................................................................................183 Q4.95. Zbroja................................................................................................185 Q4.105. W pełnym słońcu.............................................................................186 Q4.107. Wolne elfy .......................................................................................190 Zadania poboczne rozdziału czwartego ...........................................................192 Qp.3. Tajemnica Berengara (kontynuacja) ...................................................192 Q1.12. Gra w kości (kontynuacja).................................................................192 Qp.22. Walka na pięści (kontynuacja)...........................................................193 Q3.61. Tożsamość (kontynuacja) .................................................................193 Strona: 5 Wiedźmin – Poradnik GRY-OnLine Q3.66. Kościany poker: szuler (kontynuacja)................................................193 Q4.91. Złodziejskie nasienie .........................................................................194 Q4.92. Chleb powszedni...............................................................................194 Q4.94. Ścieżki przeznaczenia.......................................................................195 Q4.96. Pradawny cmentarz ..........................................................................196 Q4.97. Polowanie na Gon.............................................................................196 Q4.98. Rybi Kapłan.......................................................................................197 Q4.99. Zlecenie na alpy ................................................................................197 Q4.100. Zlecenie na bazyliszki .....................................................................198 Q4.101. Zlecenie na skolopendromorfy ........................................................198 Q4.102. Zlecenie na wywerny królewskie .....................................................198 Q4.103. Zlecenie na zjadarki ........................................................................199 Q4.104. Drobne utrapienia............................................................................199 Q4.106. Kusicielka........................................................................................200 Istotne postacie z czwartego rozdziału.............................................................201 Celina............................................................................................................201 Elfka..............................................................................................................201 Guślarka (kupiec)..........................................................................................202 Julian (kupiec)...............................................................................................202 Kelnerka (kupiec)..........................................................................................202 Pani Jeziora ..................................................................................................202 Piekarz (kupiec) ............................................................................................203 Pustelnik (kupiec)..........................................................................................203 Syn kowala (kupiec)......................................................................................203 Wieśniaczka..................................................................................................203 Rozdział piąty .....................................................................................................204 Mapy do rozdziału piątego................................................................................205 Zadania główne rozdziału piątego ....................................................................216 Q5.109. Płonąca nadzieja.............................................................................216 Q5.124. Pod płonącym niebem.....................................................................219 Q5.126. Płomień, który oczyszcza................................................................220 Q5.108. Smak zemsty...................................................................................223 Q5.110. Jej Wysokość Strzyga .....................................................................226 Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice (kontynuacja) ...............................................230 Q4.95. Zbroja (kontynuacja) .........................................................................230 Zadania poboczne rozdziału piątego................................................................232 Qp.3. Tajemnica Berengara..........................................................................232 Q1.12. Gra w kości .......................................................................................232 Qp.22. Walka na pięści.................................................................................232 Q3.61. Tożsamość........................................................................................232 Q3.67. Nie będzie bolało...............................................................................233 Q5.111. Aksamit i błoto.................................................................................233 Q5.112. Zlecenie na upiory...........................................................................234 Q5.113. Zlecenie na garkainy .......................................................................234 Q5.114. Zlecenie na bruxy............................................................................234 Q5.115. Zlecenie na bloedzuigery ................................................................235 Q5.116. Zlecenie na cmentary......................................................................235 Q5.117. Wynalazek gnomów ........................................................................235 Q5.118. Garkain ...........................................................................................236 Q5.119. Wampirzyca z bagien......................................................................236 Strona: 6 Wiedźmin – Poradnik GRY-OnLine Q5.125. Magiczna formuła............................................................................237 Q5.127. Litania św. Grzegorza .....................................................................237 Istotne postacie z piątego rozdziału .................................................................238 Kalkstein (kupiec)..........................................................................................238 Paser (kupiec)...............................................................................................238 Pielęgniarki ...................................................................................................238 Starszy druid (kupiec) ...................................................................................239 Epilog..................................................................................................................240 Mapy do Epilogu...............................................................................................241 Zadania Epilogu ...............................................................................................244 Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice (kontynuacja) ...............................................244 Q5.110. Jej Wysokość Strzyga (kontynuacja)...............................................244 Qe.120. Popioły Wyzimy...............................................................................245 Qe.121. Zwierciadło lodu ..............................................................................248 Pięści, kościany poker i picie...............................................................................253 Walka na pięści.............................................................................................253 Kościany poker .............................................................................................253 Picie ..............................................................................................................253 Księgi i zwoje .........................................................................................................254 Bajki i klechdy (50)........................................................................................254 Barghesty (50) ..............................................................................................254 Bracia Więksi ................................................................................................254 Choroba cywilizacji (350) ..............................................................................254 Cudowny świat insektoidów (600).................................................................254 Cudzoziemskie krainy (60)............................................................................255 Czarodziejki i czarodzieje (60) ......................................................................255 Dar Lary (70).................................................................................................255 Droga, z której się nie wraca (150) ...............................................................255 Dusza Upiornego Psa (200)..........................................................................255 Feainnewedd (300).......................................................................................255 Historia Lary Dorren i Cregana z Lod (60) ....................................................255 Historia najnowsza (40) ................................................................................255 Historia świata (40) .......................................................................................255 Hymny Szaleństwa i Rozpaczy (100)............................................................256 Koniunkcja Sfer (50) .....................................................................................256 Księga Gromu (800)......................................................................................256 Księga Jaskółki (100)....................................................................................256 Księga Pocałunku (400)................................................................................256 Księga Puszczyka (200) ...............................................................................256 Księga Rosomaka (600) ...............................................................................256 Księga Trwogi i Obrzydzenia, tom I (250) .....................................................256 Księga Trwogi i obrzydzenia, tom II (500).....................................................257 Księga Wilgi (400).........................................................................................257 Księga Zwierząt (100)...................................................................................257 Kulty i religie Nordlingów (90) .......................................................................257 Kwiat i płomień (70) ......................................................................................257 Mała księga minerałów (400) ........................................................................257 Medycyna sądowa (150)...............................................................................257 Monstrum albo wiedźmina opisanie (50).......................................................257 Nerw kikimory (600)......................................................................................258 Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Wiedźmin - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: