Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00419 007283 10471380 na godz. na dobę w sumie
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - wybory i ich konsekwencje - poradnik do gry - ebook/pdf
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - wybory i ich konsekwencje - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 36
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik zawiera grafy, możliwych ścieżek i konsekwencji poszczególnych zadań. Wnikliwie opisuje również możliwe zakończenia gry, a raczej ważniejsze wybory podczas rozgrywki, które najprawdopodobniej mają największy wpływ na podział sił w królestwie.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Legenda
-Ścieżki i konsekwencje - cykliczne
-Rzeka tajemnic
-Rachunki do wyrównania
-Sprzed stuleci
-Ścieżki i konsekwencje - prolog
-Ścieżki i konsekwencje - akt 1
-Niemoralna propozycja
-Kejran
-Zabójcy królów
-Róża pamięci
-Gdzie jest Triss Merigold?
-Śmierć zdrajcy
-Na rozstajach- Scoia'tael
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 38

Informacja o grze

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to kontynuacja przygód wiedźmina Geralta – bohatera stworzonego przez polskiego pisarza Andrzeja Sapkowskiego. W grze nie zabrakło nieliniowej, pełnej zwrotów i wyrazistych postaci fabuły oraz dynamicznej i efektownej walki.

Gra The Witcher 2: Assassins of Kings, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów (wybory i ich konsekwencje) autor: Artur „Arxel” Justyński Producent CD Projekt Red Studio, Wydawca Namco Bandai Games, Wydawca PL CD Projekt Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. (c) 2011 GRY-OnLine S.A. Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Legenda ________________________________________________________4 Ścieżki i konsekwencje – cykliczne ___________________________________5 Rzeka tajemnic _____________________________________________________________ 5 Rachunki do wyrównania ____________________________________________________ 6 Sprzed stuleci ______________________________________________________________ 7 Ścieżki i konsekwencje – prolog _____________________________________8 Ścieżki i konsekwencje – akt 1 ______________________________________9 Niemoralna propozycja ______________________________________________________ 9 Kejran ___________________________________________________________________ 10 Zabójcy królów ____________________________________________________________ 11 Róża pamięci______________________________________________________________ 12 Gdzie jest Triss Merigold? ___________________________________________________ 13 Śmierć zdrajcy ____________________________________________________________ 14 Na rozstajach: Scoia’tael ___________________________________________________ 15 Pływające więzienie _______________________________________________________ 16 Balista ___________________________________________________________________ 17 Kłopoty z trollem __________________________________________________________ 18 Zapach kadzideł ___________________________________________________________ 19 W szponach szaleństwa ____________________________________________________ 20 Malena ___________________________________________________________________ 21 Ścieżki i konsekwencje – akt 2 _____________________________________22 Królewska krew ___________________________________________________________ 22 Gdzie jest Triss Merigold? ___________________________________________________ 23 Symbol śmierci ____________________________________________________________ 24 Koszmar Baltimore’a _______________________________________________________ 25 Z drążcym sercem _________________________________________________________ 26 Droga ku natchnieniu ______________________________________________________ 27 Ave Henselt _______________________________________________________________ 28 Siostrzyczki _______________________________________________________________ 29 Ścieżki i konsekwencje – akt 3 _____________________________________30 W imię wyższych racji! _____________________________________________________ 30 W imię Temerii! ___________________________________________________________ 31 Kość z kości_______________________________________________________________ 31 Zjazd czarodziejów ________________________________________________________ 32 Wejście smoka ____________________________________________________________ 32 Ścieżki i konsekwencje – epilog ____________________________________33 Zakończenia ____________________________________________________34 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik GRY-OnLine Do niniejszej gry dostępny jest również poradnik, w którym znajduje się opis zadań (questów). Wprowadzenie Możliwych ścieżek przejścia poszczególnych zadań w grze Wiedźmin 2: Zabójcy królów jest bardzo dużo. W celu ułatwienia zobrazowania najważniejszych ścieżek i konsekwencji powstał ten właśnie oto poradnik. Jeśli zastanawiasz się jak bardzo zawiła mogła być ścieżka zadania, które właśnie wykonałeś bądź czy istnieje alternatywne zakończenie, w tym poradniku możesz to bardzo łatwo sprawdzić – co najważniejsze całość została przedstawiona wizualnie! Pierwsza część zawiera grafy, wraz z ich opisem, możliwych ścieżek i konsekwencji poszczególnych zadań. Warto zaznaczyć, iż w przypadku zadań głównych możliwe jest tylko jedno zakończenie, natomiast w zadaniach pobocznych tych zakończeń może być kilka. Drugą część poradnika stanowi opis możliwych zakończeń gry, a raczej ważniejszych wyborów podczas rozgrywki, które najprawdopodobniej mają największy wpływ na podział sił w królestwie – zważywszy na fakt, iż zakończenie jest jedno. Uwaga: Poradnik nie stanowi informacji o tym jak przechodzić konkretne zadania (opis zadań znajduje się w głównym poradniku do gry), ukazuje jedynie możliwe ścieżki ukończenia! Artur „Arxel” Justyński (www.gry–online.pl) Strona: 3 Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik GRY-OnLine Legenda Oznaczenie rozpoczynające opisywane zadanie. Wyszczególnione ważniejsze etapy – podejmowane decyzje, bądź maja konsekwencje w przyszłości. takie, w których będą Zwrócenie uwagi, iż w danym etapie mamy do czynienia z konsekwencją wyboru w podanym zadaniu. Oznaczenie zawsze podpięte jest z góry! Zwrócenie uwagi, iż wybór w danym miejscu ma konsekwencje w przyszłej rozgrywce, w podanym zadaniu. Oznaczenie zawsze podpięte jest u dołu! Elementy rozgrywki, których nie trzeba wykonywać, oznaczenia w kilku kolorach: postacie, przedmioty, zadania. Możliwe opcje przeprowadzenia konkretnego etapu, np. możliwość użycia perswazji, znaku axii, konieczność walki itp. Oznaczenie dotarcia do końca zadania. Strona: 4 Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik GRY-OnLine Ścieżki i konsekwencje – cykliczne R z e k a t a j e m n i c Nie ma żadnego znaczenia, czy wrzucisz list do skrzynki u Ludwiga Marse’a czy też u Loredo. Również co ważne, jeśli omyłkowo wykorzystałeś przedmioty zabrane ze skrzyni w akcie pierwszym, w trzecim akcie możesz je zakupić u Felicji Cori (przedmioty zostały dodane w patchu). Strona: 5 Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik GRY-OnLine R a c h u n k i d o w y r ó w n a n i a Najważniejszym elementem tego zadania jest wygranie pojedynku bądź odmówienie go, tylko wtedy będziesz miał okazję spotkać w trzecim akcie jedną z dwóch postaci by stanąć do ponownego pojedynku (w zależności od wybranej ścieżki). Strona: 6 Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik GRY-OnLine S p r z e d s t u l e c i Krocząc ścieżką Iorwetha nie będziesz miał bezpośredniej sposobności, by odkryć domek na klifie, a jeśli już się nadarzy to niestety tylko w określonym momencie. Kierując się zaś ścieżką Roche’a należy pod żadnym pozorem nie sprzedawać notatek Detmoldowi. Po zlokalizowaniu maga pod koniec zadania stajesz przed trudną decyzją – zabić go i zdobyć w miarę dobrą broń, czy zrestartować punkty talentów (w tym wypadku nie będziesz musiał walczyć). Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - wybory i ich konsekwencje - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: