Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00924 012792 16005839 na godz. na dobę w sumie
Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry - ebook/pdf
Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 311
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> rpg
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do Edycji Rozszerzonej „Wiedźmina” zawiera opisy przejścia do podstawowej wersji gry, dwóch dodatków: Efektu Ubocznego i Ceny Neutralności, a także informacje uzupełniające nt. świata gry.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Spis zadań
-[Prolog] Wprowadzenie do gry
-[Prolog] Dziedziniec Kaer Morhen
-[Prolog] Dziedziniec Kaer Morhen cd.
-[Prolog] Wnętrze Kaer Morhen
-[Prolog] Laboratorium Wiedźminów
-[Prolog] Droga do Laboratorium
-[Prolog] Walka z przerazą
-[Prolog] Opuszczamy Kaer Morhen
-[Prolog] Wnętrze Kaer Morhen - piętro
-[Rozdział 1] Wprowadzenie
-[Rozdział 1] Mapa M5 - Obrzeża Wyzimy
-[Rozdział 1] Mapa M6 - Krypta na Podgrodziu
-[Rozdział 1] Zadania główne (cz.1)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 128

Informacja o grze

The Witcher: Enhanced Edition to poprawiona i usprawniona odsłona bardzo udanej, polskiej gry cRPG, opartej na twórczości popularnego pisarza fantasy, Andrzeja Sapkowskiego.

Gra The Witcher: Enhanced Edition, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Wiedźmin Edycja Rozszerzona autor: Borys „Shuck” Zajączkowski poprawki, grafika, poradnik do przygody „Efekt uboczny”: Łukasz „Crash” Kendryna poradnik do przygody „Cena neutralności”: Artur „Sir Artus” Cnotalski (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent CD Projekt Red Studio, Wydawca Atari / Infogrames, Wydawca PL CD Projekt Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Wiedźmin – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wprowadzenie.................................................................................................... 4 Wybory i ich konsekwencje ..............................................................................................5 Zestaw porad ogólnych....................................................................................................5 Spis zadań.....................................................................................................................6 Prolog............................................................................................................... 13 Wprowadzenie do gry....................................................................................................13 Dziedziniec Kaer Morhen................................................................................................15 Wnętrze Kaer Morhen....................................................................................................23 Laboratorium Wiedźminów .............................................................................................25 Droga do Laboratorium..................................................................................................27 Walka z Przerazą ..........................................................................................................29 Opuszczamy Kaer Morhen..............................................................................................30 Wnętrze Kaer Morhen - piętro ........................................................................................34 Rozdział 1......................................................................................................... 39 Mapy do rozdziału pierwszego ........................................................................................40 Zadania główne rozdziału pierwszego ..............................................................................44 Zadania poboczne rozdziału pierwszego ...........................................................................51 Istotne postacie z pierwszego rozdziału............................................................................58 Rozdział 2......................................................................................................... 61 Mapy do rozdziału drugiego............................................................................................62 Wyjaśnienie śledztwa ....................................................................................................76 Zadania główne rozdziału drugiego..................................................................................76 Zadania poboczne rozdziału drugiego ..............................................................................90 Istotne Postacie z drugiego rozdziału ............................................................................. 115 Rozdział 3....................................................................................................... 120 Mapy do rozdziału trzeciego ......................................................................................... 121 Zadania główne rozdziału trzeciego ............................................................................... 136 Zadania poboczne....................................................................................................... 152 Istotne postacie z trzeciego rozdziału ............................................................................ 167 Rozdział 4....................................................................................................... 171 Mapy do rozdziału czwartego........................................................................................ 172 Zadania główne rozdziału czwartego.............................................................................. 180 Zadania poboczne rozdziału czwartego .......................................................................... 192 Istotne postacie z czwartego rozdziału ........................................................................... 201 Rozdział 5....................................................................................................... 204 Mapy do rozdziału piątego............................................................................................ 205 Zadania główne rozdziału piątego ................................................................................. 216 Zadania poboczne rozdziału piątego .............................................................................. 231 Istotne postacie z piątego rozdziału............................................................................... 237 Epilog ............................................................................................................. 239 Mapy do Epilogu ......................................................................................................... 240 Zadania główne Epilogu............................................................................................... 243 Cena Neutralności .......................................................................................... 252 Mapy do Ceny Neutralności .......................................................................................... 253 Questy główne Ceny Neutralności ................................................................................. 256 Questy poboczne Ceny Neutralności .............................................................................. 261 Efekt Uboczny................................................................................................. 263 Mapy do Efektu Ubocznego .......................................................................................... 264 Questy główne Efektu Ubocznego.................................................................................. 268 Questy poboczne Efektu Ubocznego .............................................................................. 271 Uzupełnienie................................................................................................... 281 Pięści, kościany poker i picie ........................................................................................ 281 Księgi i zwoje - cz. 1 (A-N) .......................................................................................... 282 Księgi i zwoje - cz. 2 (O-P)........................................................................................... 287 Księgi i zwoje - cz. 3 (R-Z)........................................................................................... 290 Strona: 2 Wiedźmin – Poradnik GRY-OnLine Alchemia ................................................................................................................... 293 Broń zwykła............................................................................................................... 297 Broń wiedźmińska ...................................................................................................... 298 Ulepszenia broni......................................................................................................... 300 Zbroje Geralta ........................................................................................................... 301 Lokalizacja meteorytów i run........................................................................................ 303 Cennik pozostałych przedmiotów .................................................................................. 305 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2009 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 3 Wiedźmin – Poradnik GRY-OnLine Ważne: Niniejszy poradnik, przez wzgląd na zawarte w nim treści, przeznaczony jest wyłącznie dla czytelników pełnoletnich. Wprowadzenie Przygotowanie poradnika do Wiedźmina kosztowało mnie bardzo wiele godzin pracy. W związku z powyższym chciałbym potwierdzić informację, jakoby oba miecze wiedźmińskie były na potwory – z tym, że stalowy jest na potwory w ludzkiej skórze. Na przykład na pasożytujące na człowieku Upierdliwce, które lubią zauważyć, że poradnik jest do niczego, bo czegoś w nim brakuje czy coś się da zrobić inaczej, niż to zostało opisane. A teraz zapraszam do poznania dalszych dziejów Geralta z Rivii. Przeczytanie opowiadań i Sagi o Wiedźminie nie jest potrzebne, by odnaleźć się w grze, niemniej znajomość wątków i postaci z książek w wielu miejscach gry pozwoli cieszyć się z zaszytych w niej smaczków – aluzji, ironii, pozwoli lepiej zrozumieć intrygi pewnych osób. Autor poradnika: Borys „Shuck” Zajączkowski Poprawki, grafika, poradnik do przygody „Efekt uboczny”: Łukasz „Crash” Kendryna Poradnik do przygody „Cena neutralności”: Artur „Sir Artus” Cnotalski Strona: 4 Wiedźmin – Poradnik GRY-OnLine W y b o r y i i c h k o n s e k w e n c j e Wielokrotnie w trakcie gry będziesz musiał podjąć decyzję, jak postąpić w danej sytuacji – tak jak w trakcie Prologu musiałeś wybrać, czy udać się do laboratorium, czy zostać na dziedzińcu i walczyć z przerazą. Każdy taki wybór łączy się z konsekwencjami, które poznasz niejednokrotnie znacznie później. Zwykle jednak nie są one znaczące – ot, coś przyjdzie Ci łatwiej lub nieco trudniej lub będziesz coś musiał zrobić ciut inaczej. Są jednak wybory kluczowe, które odmieniają akcję całego piątego rozdziału gry oraz jej zakończenie – chodzi o decyzję, czy staniesz po stronie Wiewiórek (Scoia’tael), Zakonu Płonącej Róży, czy będziesz starał pozostać neutralnym: • w rozdziale drugim: Q2.59. Rozpoznanie bojem; • w rozdziale trzecim: Q3.88. Złoto dla zuchwałych; • w rozdziale czwartym: Q4.107. Wolne elfy. Pamiętaj o tym, że kolejne decyzje będą Ci ograniczać opcje wyboru przy następnej okazji – nie możesz całkiem bezkarnie raz wspierać jednej a raz drugiej strony. W szczególności wybór strony w queście Q3.88. Złoto dla zuchwałych pozostawi Ci następnym razem (quest Q4.107. Wolne elfy) możliwość wsparcia tej samej strony lub pozostania neutralnym. Z e s t a w p o r a d o g ó l n y c h Strona: 5 Wiedźmin – Poradnik GRY-OnLine • Rozwój postaci (rozdział pierwszy) zacznij od stylów walki mieczem stalowym oraz zdolności Zielarstwo (w tym celu musisz rozwinąć Inteligencję do drugiego poziomu). W rozdziałach drugim, trzecim i czwartym koncentruj się na rozwijaniu umiejętności walki mieczem srebrnym, bo głównie będziesz potwory tłuc. Od połowy czwartego rozdziału warto, żebyś zaczął poświęcać większą uwagę walce mieczem stalowym, gdyż z jego końcem zaczną się częste i ciężkie walki z ludźmi i/lub elfami, i/lub krasnoludami trwające aż do końca gry. • Sprzedawaj antykwariuszom wszystkie przeczytane książki. Sprzedawaj pożywienie, napoje i alkohole, za wyjątkiem mocnego alkoholu, który będziesz potrzebować do produkcji eliksirów. • Zabieraj znalezioną broń i sprzedawaj ją kowalom. Szczególnie Pochodnie i Siekiery są w cenie na początku zabawy. • Sprzedawaj drogie składniki alchemiczne, a używaj tych, które zbierasz z roślin i zabitych potworów. • Zawsze noś przy sobie zapas podstawowych eliksirów: Jaskółka, Kot, Puszczyk. • W domach, które ktoś zamieszkuje, możesz przeważnie medytować za darmo (opcja w rozmowie z tym kimś). • Nie kupuj niczego poza kilkoma niezbędnymi książkami, lepszą kamizelką i (dużo) lepszymi mieczami. • Kupcy kupują głównie to samo, co sprzedają. To zaś co sprzedają, jest uzupełniane – do ustalonego maksimum – każdego dnia. (W poradniku nie odmieniam przez przypadki ich oferty, żeby łatwiej było znaleźć szukane przedmioty). • Mieszkańcy wsi i miast (ci, którzy nie mają własnych imion) dość często są w stanie uzupełnić Twoją wiedzę o potworach, które zamieszkują ich strony. Czasem zrobią to za darmo, czasem za coś do jedzenia lub do picia – warto jednak przebiegając koło nich sprawdzać od niechcenia, czy nie nawiążą rozmowy. S p i s z a d a ń Strona: 6 Wiedźmin – Poradnik GRY-OnLine Prolog Qp.1. Obrona Kaer Morhen Qp.2. Eliksir dla Triss Qp.3. Tajemnica Berengara Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice Qp.22. Walka na pięści Rozdział pierwszy Questy główne rozdziału pierwszego Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice Q1.5. Ludzie i potwory Q1.6. Ogon Salamandry Q1.15. Tajemniczy ogród Q1.16. Pogrzebane wspomnienia Q1.18 Nocni goście Questy poboczne rozdziału pierwszego Qp.3. Tajemnica Berengara Q1.7. Poszukiwany Q1.8. Zlecenie na barghesty Q1.9. Zlecenie na utopce Q1.10. Zlecenie na ghule Q1.11. Rasiści Q1.12. Gra w kości Q1.13. Kościany poker: nowicjusz Q1.14. Potwór z jeziora Q1.17. Król krypty Q1.19. Gorący towar Q1.20. Brzemię przeszłości Q1.21. Spóźniony słowik Qp.22. Walka na pięści (kontynuacja) Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: