Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00425 013997 15966529 na godz. na dobę w sumie
Windchaser - poradnik do gry - ebook/pdf
Windchaser - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 70
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do gry „Widchaser” przedstawia poszczególne jednostki, ulepszenia tytułowego statku (Wichrołapa) oraz przede wszystkim kompletny opis przejścia wszystkich misji.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Jednostki
-Ulepszenia statku
-[Kampania 1] Misja 1 – Początek podróży
-[Kampania 1] Misja 2 – Wojna reformacyjna (cz.1)
-[Kampania 1] Misja 2 – Wojna reformacyjna (cz.2)
-[Kampania 1] Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.1)
-[Kampania 1] Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2)
-[Kampania 1] Misja 4 - Wybraniec (cz.1)
-[Kampania 1] Misja 4 - Wybraniec (cz.2)
-[Kampania 1] Misja 5 - Pustynia Kor (cz.1)
-[Kampania 1] Misja 5 - Pustynia Kor (cz.2)
-[Kampania 1] Misja 6 - W nieznane
-[Kampania 1] Misja 7 - Zwiastun nadziei
-[Kampania 1] Misja 8 - Na końcu świata
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 22

Informacja o grze

Produkcja łącząca elementy gier taktycznych, strategicznych i RPG. Sam tytuł to nazwa statku, który stanowi mobilną bazę.

Gra Windchaser, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Windchaser autor: Szymon „Hed” Liebert (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent Chimera Entertainment, Wydawca dtp AG / Anaconda, Wydawca PL Techland. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Windchaser – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Jednostki ______________________________________________________ 4 Miejsce szkolenia - fort ______________________________________________________ 4 Miejsce szkolenia – Akademia (koncentracja) ___________________________________ 5 Miejsce szkolenia – Acheron (chaos)___________________________________________ 6 Miejsce szkolenia – Forteca (dyscyplina) _______________________________________ 7 Ulepszenia statku________________________________________________ 8 Kampania 1 ___________________________________________________ 10 Misja 1 – Początek podróży __________________________________________________ 10 Misja 2: Wojna reformacyjna ________________________________________________ 14 Misja 3: Odpowiedzialność __________________________________________________ 23 Misja 4: Wybraniec _________________________________________________________ 30 Misja 5: Pustynia Kor _______________________________________________________ 35 Misja 6: W nieznane ________________________________________________________ 40 Misja 7: Zwiastun nadziei ___________________________________________________ 44 Misja 8: Na końcu świata ____________________________________________________ 45 Misja 9: Koniec świata ______________________________________________________ 47 Kampania 2 ___________________________________________________ 48 Misja 10: Przebudzenie _____________________________________________________ 48 Misja 11: Kusząca prowincja _________________________________________________ 52 Misja 12: Klucz do sukcesu __________________________________________________ 56 Misja 13: Wyścig z czasem __________________________________________________ 61 Misja 14: Starożytny plan ___________________________________________________ 64 Misja 15: Potęga nadziei ____________________________________________________ 66 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Windchaser – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Windchaser to produkcja niemieckiego studia Chimera. W grze wcielamy się w grupę śmiałków, którzy zmagają się ze złą, potężną istotą, próbującą powrócić do pełni sił. Tytuł skupia się na taktycznych pojedynkach i odpowiednim konstruowaniu oddziałów. Poradnik przedstawia poszczególne jednostki, ulepszenia tytułowego statku (Wichrołapa) oraz przede wszystkim kompletny opis przejścia wszystkich misji. Większość informacji potrzebnych do rozpoczęcia zabawy zawarto w całkiem przejrzystej instrukcji do gry. W poradniku nie powtarzamy tych kwestii, przechodząc od razu do oceny przydatności poszczególnych wojowników, przedmiotów, ulepszeń oraz wskazując jak przejść całą grę. W wielu momentach możliwe są inne drogi i różne kombinacje, chociaż przeważnie trzeba jednak spełnić pewne kryteria. Szymon „Hed” Liebert Strona: 3 Windchaser – Poradnik GRY-OnLine Jednostki Jednostki w grze dzielą się na: nowicjuszy oraz dwa wyższe stopnie. Pierwszy z nich szkolimy w forcie, a drugi w trzech szkołach walki. Poniżej prezentujemy listę klas oraz ich umiejętności. Oznaczenie „lider” oznacza umiejętność bierną, która jest aktywna tylko, gdy dana jednostka jest przywódcą drużyny. W przypadku drugiego ataku w nawiasach pojawiają się moce, które można daną umiejętnością kontrować. M i e j s c e s z k o l e n i a - f o r t Żołnierz (dyscyplina) Punkty życia: 408 Obrażenia na sekundę: 8.2 Morale: 288 Umiejętności: - Antychaos (lider) – wrogie jednostki chaosu otrzymują 25 więcej obrażeń - Ochrona – zmniejsza o 25 obrażenia zadawane drużynie, kosztem utraty życia Żołnierza. Wtajemniczony (koncentracja) Punkty życia: 277 Obrażenia na sekundę: 6.9 Morale: 275 Umiejętności: - Antydyscyplina (lider) – wrogie otrzymują 25 więcej obrażeń jednostki dyscypliny - Zniszczenie – zadaje obrażenia równe obrażeniom na sekundę jednostki. Łotr (chaos) Punkty życia: 334 Obrażenia na sekundę: 8.8 Morale: 215 Umiejętności: - Antykoncentracja (lider) – wrogie jednostki koncentracji otrzymują 25 więcej obrażeń - Ujawnienie słabości – ogłusza losowego przeciwnika na 10 sekund. Ta jednostka otrzymuje dodatkowe obrażenia nawet gdy ogłuszenie minęło. Strona: 4 Windchaser – Poradnik GRY-OnLine M i e j s c e s z k o l e n i a – A k a d e m i a ( k o n c e n t r a c j a ) Inkwizytor Punkty życia: 338 Obrażenia na sekundę: 9.9 Morale: 507 Umiejętności: - Arcykoncentracja (lider) – zaczynasz walkę z 80 punktami koncentracji. Wrogie otrzymują dodatkowe obrażenia. dyscypliny jednostki - Dotyk nieskończoności – wysysa całą koncentrację. Leczy 15 życia Inkwizytora i sprawia, że ataki drużyny wysysają życie wrogom. Magister Punkty życia: 406 Obrażenia na sekundę: 8.3 Morale: 507 Umiejętności: - Prawość (lider) – zmniejsza efekty obniżające morale drużyny (w tym naturalną degenerację). Zwiększa efekty podnoszące morale drużyny. - Zew sprawiedliwości (strach) – przywraca 15 morale i zmniejsza koszt użycia umiejętności. Ataki drużyny obniżają morale wroga. Biskup Punkty życia: 338 Obrażenia na sekundę: 8.3 Morale: 575 Umiejętności: - Prakoncentracja wojowników dyscypliny. Zwiększa zmniejsza leczenie wrogów. (lider) – zmniejsza obrażenia od i leczenie drużyny - Przepojenie strachem (strach) – leczy 10 życia drużyny. Zamienia część obrażeń w punkty życia. Strona: 5 Windchaser – Poradnik GRY-OnLine M i e j s c e s z k o l e n i a – A c h e r o n ( c h a o s ) Fechmistrz Punkty życia: 486 Obrażenia na sekundę: 15.8 Morale: 225 Umiejętności: - Arcychaos (lider) – zaczynasz walkę z 80 punktami chaosu. Wrogie dodatkowe obrażenia. koncentracji jednostki otrzymują - Wir powietrzny – wysysa wszystkie punkty chaosu, ale za to oferuje najpotężniejsze ogłuszenie w grze. Strzelec Punkty życia: 405 Obrażenia na sekundę: 15.8 Morale: 270 Umiejętności: - Atak z zaskoczenia (lider) – morale wroga spada o 20 punktów na sekundę. - Precyzyjny strzał (rytuał) – ogłusza wroga i zwiększa obrażenia, jakie on otrzymuje. Gdy przeciwnik zginie podczas trwania umiejętności to ogłuszenie przenosi się na następnego wojownika. Egzekutor Punkty życia: 405 Obrażenia na sekundę: 17.9 Morale: 225 Umiejętności: - Prachaos (lider) – zmniejsza obrażenia zadawane drużynie przez jednostki koncentracji. - Dotyk śmierci (rytuał) – ogłusza wroga i zadaje dodatkowe obrażenia po minięciu czasu aktywności umiejętności (za każdą sekundę jej ładowania się). Strona: 6 Windchaser – Poradnik GRY-OnLine M i e j s c e s z k o l e n i a – F o r t e c a ( d y s c y p l i n a ) Szturmowiec Punkty życia: 768 Obrażenia na sekundę: 8.1 Morale: 270 Umiejętności: - Arcydyscyplina (lider) – zaczynasz walkę z 80 punktami dyscypliny. Wrogie jednostki chaosu otrzymują dodatkowe 20 obrażeń. - Szarża (taktyka) – wyczerpuje wszystkie punkty dyscypliny, ale zwiększa obrażenia jednostki o 20 za każde poświęcone 10 punktów stylu walki. Zbrojny Punkty życia: 871 Obrażenia na sekundę: 6.8 Morale: 270 Umiejętności: - Pradyscyplina (lider) – zmniejsza o 25 obrażenia zadawane członkom drużyny przez jednostki chaosu. - Obrona (taktyka) – przywraca 10 punktów morale drużyny. Zmniejsza obrażenia członków drużyny o 25 . Wojownik Punkty życia: 768 Obrażenia na sekundę: 6.8 Morale: 324 Umiejętności: - Żelazne serce (lider) – zwieksza o 20 punktów wszystkie efekty obniżające odnawianie morale wroga. Zmniejsza efekty odnawiające morale wroga - Niepowstrzymane natarcie (taktyka) – odbija 20 punktów obrażeń na przeciwników. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Windchaser - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: