
Autor: | Dawid Rzepczyński, Justyna Gębka-Sikora | Liczba stron: | 127 |
Wydawca: | Ridero | Język publikacji: | polski |
ISBN: | 978-83-8221-867-1 | Data wydania: | 2020-11-01 |
Kategoria: | ebooki >> poradniki >> kompetencje osobiste |
Ta książka to esencja marketingu i zbiór praktycznych wskazówek dla Wirtualnej Asystentki. Publikacja wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne przy Wirtualnej Asyście. Poradnik zawiera podstawy marketingu z licznymi przykładami. Rozbija budowę strategii marketingowej na etapy zrozumiałe dla zupełnie początkującej osoby. Dzięki niemu opracujesz swoją Unikalną Propozycję Sprzedaży, Personę i AntyPersonę. Stworzysz atrakcyjną ofertę i wybierzesz kanały komunikacji.
Gdzie kupić całą publikację:
Sklep
Format
Cena