Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00456 006480 13425382 na godz. na dobę w sumie
Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry - ebook/pdf
Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 52
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do pierwszej części The Lord of the Rings zawiera szczegółowy plan przejścia gry zilustrowany screenami oraz krótką charakterystykę postaci i listę najważniejszych przedmiotów.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Postacie
-Przedmioty
-The Shire
-Część 1
-Część 2
-Część 3
-Część 4
-Część 5
-Część 6
-Część 7
-Część 8
-The Old Forest
-Część 1, 2, 3
-Część 4
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 36

Informacja o grze

Gra przygodowa z elementami RPG, której fabuła oparta jest o pierwszą księgę Trylogii 'Władca Pierścieni' J.R.R. Tolkiena, w której czwórka hobbitów, za radą czarodzieja Gandalfa, wyrusza z Pierścieniem Władzy do siedziby elfów Rivendell, by szukać rady u

Gra The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformach: PC, GBA. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry The Lord of the Rings The Fellowship of the Ring autor: Grzegorz „Kirkor” Bernaś (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wprowadzenie _________________________________________________________ 3 Przedmioty____________________________________________________________ 3 Postacie ______________________________________________________________ 4 The Shire _____________________________________________________________ 5 The Old Forest ________________________________________________________ 14 Bree ________________________________________________________________ 24 Weathertop __________________________________________________________ 27 Rivendell ____________________________________________________________ 32 Moria _______________________________________________________________ 33 Lothlorien ___________________________________________________________ 47 Anduin ______________________________________________________________ 47 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring – Poradnik GRY-OnLine Wprowadzenie W owym poradniku zawarłem szczegółowy plan przejścia gry. Jedynie nie zaznaczałem w nim gdzie można znaleźć napoje lecznicze i tym podobne przedmioty, gdyż w 70 są one w tek widocznych miejscach, iż nie sposób ich nie zauważyć. Tym bardziej, iż wszystkie rzeczy, które możesz wziąć ze sobą są otoczone białą poświatą. Niestety nie ma żadnych ukrytych borni lub zaklęć, które aż prosiłyby się o odkrycie. Jedyne, co można kompletować to chleb Elfów lub inne wypieki okolicznej ludności. W miejscach, które mogły wam sprawić najwięcej trudności zrobiłem mapki. Rysowałem je samodzielnie toteż nie są najwyższego polotu. Mam jednak nadzieję, że są na tyle jasne, iż każdy będzie mógł je rozszyfrować. Pisząc poniższy tekst starałem się wprowadzić terminy i trochę historii niezwiązanej bezpośrednio z grą, lecz z samym Śródziemiem. Przedmioty C r a m L e m b a s Przywraca 30 punktów zdrowia. Jest to chleb podróżny wypiekany przez ludzi z północy. Używany podczas wypraw i polowań. W smaku przypomina czerstwy chleb. Toteż niechętnie wykorzystywany przez drużynę. Po jego spożyciu pasek energii powraca do maksymalnego stanu. Jest to przysmak robiony przez leśne Elfy w [Lothlorien]. Zawinięty w liście może być przechowywany przez lata. Smakuje jak sucharki z miodem. Przepis nigdy nie został wyjawiony poza granicę kraju. M i r u v o r Są to magiczne napoje przywracające stan ducha do maksimum. Używa ich tylko [Gandalf]. Wytwarzany jest on tylko przez Elfy w [Rivendell]. M u s h r o o m Grzyby te można spotkać tylko w okolicach [Shire]. Gustują w nich głównie Hobbity, można powiedzieć, że to przysmak w owym kraju. Dodaje 10 kresek żywotności. Strona: 3 www.gry-online.pl The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring – Poradnik GRY-OnLine Frodo Postacie Syn [Droga Bagginsa]. Krewny [Blba Bagginsa] z którym zamieszkał po śmierci rodziców. Od momentu jak wyjechał z [Bag End] podróżuje dla bezpieczeństwa pod nieprawdziwym nazwiskiem – Underhill. Bardzo aktywny – jak na Hobbita. Jest powiernikiem pierścienia. Najpierw tylko do [Rivendell] jednak potem przeznaczenie powiedzie go do [Góry Ognia] w [Mordorze]. Kiedy używa pierścienia niebieski pasek w prawym górnym rogu pokazuje w jakim stopniu malec ugina się pod jego mocą. Jeśli pierścień będzie używany za długo [Frodo] zginie. Pierścień jest użyteczny tylko, jeśli chcesz przejść niepostrzeżenie. Nie ma on innych właściwości. Na początku Hobbit będzie miał do dyspozycji tylko drewniany kijek – słaby, ale skuteczny. Później mały mieczyk. Najskuteczniejsze jest „żądełko” otrzymane od [Bilba] w [Rivendell]. Najciekawszą cechą jest niebieski odblask pojawiający się na jego ostrzu w momencie pojawienia się orków. Aragorn [Aragorn], syn [Arathorna]. Żyje w ukryciu jako strażnik granicy. Jest potomkiem Numeryjskich królów. W przyszłości zasiądzie na tronie wielkiego państwa – [Gondoru]. Jest następcom [Isildura], który pokonał czarnego władcę [Saurona], jednak został zniewolony przez moc pierścienia i zginął. Teraz czas odzyskać utracony tron i na zawsze zniszczyć cień [Mordoru]. Jest to najsilniejszy wojak, w którego się wcielisz w pierwszej części Władcy. Używa miecza oraz łuku. Na początku jest to zwykłe ostrze jednak w [Rivendell] otrzyma on Elficki miecz swojego przodka. Był on zniszczony, jednak na nowo przekuty odzyskał swoją dawną świetność. Łuk nadaje się wyłącznie do strącania wysoko osadzonych łuczników lub do walki z Trollami. Gandalf [Gandalf] zwany szarym. W późniejszym etapie zrzuci szare odzienie na rzecz białego płaszcza. Będzie to oznaka jego potęgi. Jest wielki czarownikiem liczącym sobie grubo ponad 1 500 lat. Mimo iż jego ciało już się zestarzało, duch pozostał wiecznie młody. Jego pochodzenie nie jest dokładnie znane, podobno został zesłany do [Śródziemia] przez nieznane siły, aby bronić go przed mrokiem. W prawym górnym roku jest pokazany stan manny nazwany w grze Spirit Bar. Liczy on sobie 100 kresek. Po jego wykorzystaniu nie możesz rzucać czarów, pozostaje tylko miecz. Chyba, że uzupełnisz stan ducha za pomocą magicznego napoju – [Miruvor]. Czarodziej dysponuje następującymi czarami: [Fiery Blast]: są to płonące pociski o dużym zasięgu. Zaklęcie to jest najczęściej używane. Powala przeciwnika na ziemię w stanie oszołomienia – można go wtedy łatwo unieszkodliwić. [Chain Lightning]: czarodziej ciśnie w przeciwnika błyskawicą. Będzie ona przeskakiwała z jednego wroga na drugiego. [Staff Strike]: jest to uderzenie laską o ziemie powodujące ogłuszenie wszystkich wrogo nastawionych jednostek wokół magika. Bardzo przydatne, gdy przeciwnik Cię otoczy, lub też będzie miał znaczną przewagę liczebną. [Heal]: brakuje kresek żywotności? Nie ma sprawy jeden wprawny ruch laską i problem z głowy. Czar przywraca maksymalny stan „życia”. [Attract]: jeśli zaatakuje Cię grupa w której znajduje się osobnik znacznie przekraczający standardowe statystyki możesz użyć na nim tego czaru. Będzie on wtedy atakował swoich ziomków. www.gry-online.pl Strona: 4 The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring – Poradnik GRY-OnLine The Shire 1 . F i n d t h e B a g E n d d e e d ( Z n a j d ź a k t w ł a s n o ś c i B a g E n d ) Intro wyjaśnia mniej więcej fabułę gry. Po nim ma miejsce krótka scenka rozmowy [Gandalfa] z [Frodem]. Z niej dowiadujemy się o ogromnych właściwościach pierścienia. Czarodziej przekazuje również wskazówki, co Frodo ma robić, do jego powrotu w dniu urodzin Hobbita. Niestety Szary Magik nie przybył do [Shire] w terminie i [Frodo] postanawia wyruszyć sam. Aby wyjść z [Bag End] musisz w pierwszej kolejności znaleźć akt własności [The Bag End Deed]. W pomieszczeniu gdzie zaczynasz są tylko jedne drzwi. Przejdź przez nie i idź cały czas prosto aż dotrzesz do holu a następnie do długiego korytarza. Po prawej znajduje się pomieszczenie, w którym stoi skrzynia, w której jest owy ważny dokument. Wystarczy, że do niej podejdziesz a ona sama się otworzy a akt zostanie dodany do twojego ekwipunku. Strona: 5 www.gry-online.pl The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring – Poradnik GRY-OnLine 2 . G e t t h e k e y t o B a g E n d ( W e ź k l u c z d o B a g E n d ) Teraz czas, aby wziąć klucz od norki. Wróć do holu. Stojąc na wprost pokoju gdzie toczyła się rozmowa z [Gandalfem] i zaczynałeś grę, po lewej stronie jest wejście do przedpokoju. W nim zaraz na początku jest skrzynie, na której poukładane są liczne książki a obok nich klucz. Wyjdź na zewnątrz do [Hobbiton]. Stojąc tyłem do drzwi skręć w prawo i idź przed siebie. Na skrzyżowaniu po lewej zauważysz charakterystyczny budynek – jego właścicielem jest [Halfast Hornblower]. Dalej idź dróżką przylegającą do tego budynku (jest ona otoczona kamiennym murkiem). Na najbliższym skrzyżowaniu skręć w prawo. Dojdziesz do mostu, przed którym stoi młyn [Sandman’s Mill]. Spotkasz tam jego właściciela [Ted Sandman] – rozmów się z nim. Zleci Ci on kolejne zadanie – jest to quest dodatkowy i nie musisz go wykonywać, jednak zdobędziesz dodatkowe doświadczenie. Strona: 6 www.gry-online.pl The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring – Poradnik GRY-OnLine 3 . F i n d t h e m i s s i n g m e t a l p i n a n d r e t u r n i t T e d ( O d n a j d ź z a g i n i o n ą s z p i l k ę i z w r ó ć j ą T e d o w i ) Aby wykonać to zadanie wróć do [Halfasta] i porozmawiaj z nim. Poprosi Cię on abyś odblokował jego kogucika na dachu. Uczynisz to rzucając w niego kamieniem. Następnie wróć do zleceniodawcy a otrzymasz [Metal Pin]. Możesz ją zanieść do [Teda Sandmana] – młynarza. Przejdź przez most i biegnij w stronę pagórka. Znajdziesz się teraz w innej dzielnicy Shire – [Bywater]. Wchodząc do miasteczka przez bramę zobaczysz, że na rynku ma miejsce jarmark. Nie zaprzątaj sobie nim głowy. Idź dalej prosto a na końcu wioski skręć w prawo w stronę wyjścia do [Green Hill]. Nie trafisz od razu do kolejnej części Shire. Przed tobą kręta dróżka. W połowie drogi pod drzewami spotkasz staruszka [Old Noakes]. Podczas rozmowy z nim poprosi Cię o przysługę. Idź dalej wydeptaną drogą aż znajdziesz się w [Green Hill]. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: