Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00590 006984 15946105 na godz. na dobę w sumie
Włatcy Móch: Wrzód na dópie - poradnik do gry - ebook/pdf
Włatcy Móch: Wrzód na dópie - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 21
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do „Włatcy Móch: Wrzód na dópie” jest szczegółowym rozwiązaniem gry. Znajdziesz tu wszystkie niezbędne informacje na temat jej przejścia.

Spis treści:
-Wstęp
-[Opis przejścia] Część 1
-[Opis przejścia] Część 2
-[Opis przejścia] Część 3
-[Opis przejścia] Część 4
-[Opis przejścia] Część 5
-[Opis przejścia] Część 6
-[Opis przejścia] Część 7
-[Opis przejścia] Część 8
-[Opis przejścia] Część 9
-[Opis przejścia] Część 10
-[Opis przejścia] Część 11

Informacja o grze

Gra przygodowa wzorowana na cieszącym się ogromną popularnością serialu. Kierując Czesiem i innymi chłopakami, gracz musi stawić czoła niebezpieczeństwu z kosmosu oraz szerzącemu się reżimowi.

Gra Włatcy Móch: Wrzód na dópie, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Włatcy Móch: Wrzód na dópie autor: Daniel „Thorwalian” Kazek (c) 2009 GRY-OnLine S.A. Producent i Wydawca PL Nicolas Games Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Włatcy Móch: Wrzód na dópie – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Opis przejścia___________________________________________________ 4 Część 1 ____________________________________________________________________ 4 Część 2 ____________________________________________________________________ 6 Część 3 ____________________________________________________________________ 7 Część 4 ____________________________________________________________________ 9 Część 5 ___________________________________________________________________ 10 Część 6 ___________________________________________________________________ 12 Część 7 ___________________________________________________________________ 13 Część 8 ___________________________________________________________________ 14 Część 9 ___________________________________________________________________ 15 Część 10 __________________________________________________________________ 16 Część 11 __________________________________________________________________ 18 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2009 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 Włatcy Móch: Wrzód na dópie – Poradnik GRY-OnLine W s t ę p Poradnik do Włatcy Móch: Wrzód na dópie, który widzisz przed sobą jest szczegółowym rozwiązaniem gry. Znajdziesz tu wszystkie niezbędne informacje na temat jej przejścia. Jako, że przygoda w głównej mierze opiera się na szukaniu i używaniu przedmiotów, w opisie zaznaczone one zostały kolorem zielonym. Dotyczy to tylko i wyłącznie obiektów, które można podnieść oraz w pewien sposób powiązać, np. między sobą albo z elementami tła. Cyfry podane w nawiasie odpowiadają tym na obrazkach i z reguły wskazują położenie przedmiotów w środowisku gry, dzięki czemu szybko i łatwo je odnajdziesz. Daniel „Thorwalian” Kazek Strona: 3 Włatcy Móch: Wrzód na dópie – Poradnik GRY-OnLine O p i s p r z e j ś c i a C z ę ś ć 1 Anusiak, Konieczko, Maślana i Czesio – czterech łobuziaków z II b wraca po przerwie wakacyjnej do szkoły. Kolejny rok edukacji nie zapowiada się jednak zbyt atrakcyjnie. Wszystkiemu winne nowe, dość restrykcyjne zasady, które zaczęły obowiązywać w placówce. Na ich straży oczywiście zamierza stać pani Frał, zainfekowana podczas prac nad nowym dziennikiem obcą formą życia. O tym zaskakującym fakcie nasi bohaterowie jeszcze nie wiedzą, skupiając się obecnie na próbie wydostania się ze znienawidzonej szkoły. Problemem jest tylko szpiegowska kamera ustawiona nad drzwiami wyjściowymi. Jeśli więc nie chcemy by nasi podopieczni musieli przychodzić na drugi dzień z rodzicami, trzeba cos wykombinować. Przygodę z Włatcami Móch rozpoczynamy od kierowania postacią Czesia. Przesuń widok trochę bardziej w prawo, tak abyś mógł zobaczyć okno i kosz na śmieci. Zwróć uwagę, że pod parapetem znajduje się jakaś szara substancja (1). To guma do życia, którą najwidoczniej ktoś nie miał dość siły wyrzucić do śmietnika. Podnieś ją, a z pobliskiego kosza (2) wyjmij patyk. Przejdź do następnego ekranu klikając strzałkę w prawo. Korytarz ten prowadzi do pokoju Higienistki, choć teraz jak szybko zauważysz, jej obowiązki przejął bezduszny cyborg. Nie ma tu nic do roboty poza oglądaniem obiektów, tak więc mknij dalej w prawo. Klasa jest zamknięta ale ubikacja już nie. Wejdź do środka i skieruj się do pisuarów po drugiej stronie wewnętrznej ścianki. Kliknij na nie (3) by przybliżyć sobie widok. Strona: 4 Włatcy Móch: Wrzód na dópie – Poradnik GRY-OnLine Wyjmij gumę z inwentarza, po czym włóż ją do środka muszli (4). Jak na porządnisia przystało spuść wodę klikając przycisk u góry (kursor zmieni się w strzałkę) (5). Schowaj namoknięta gumę z powrotem do kieszeni. Wyjdź z toalety przechodząc do ostatniego już ekranu ze sklepikiem i pokojem nauczycielskim. Kliknij stojącą na korytarzu Andżelikę. Dzięki brutalnej i perwersyjnej interwencji Czesia, zyskasz trzeci przedmiot - gumkę z majtek. Masz już wszystko czego potrzebowałeś. Połącz niedawną własność Andzeliki z patykiem i do skonstruowanej procy dodaj mokrą gumę. Gotowe. Wróć do startowej lokacji z kamerą, zaklejając jej obiektyw (6) wystrzałem z miniaturowej armaty. Strona: 5 Włatcy Móch: Wrzód na dópie – Poradnik GRY-OnLine C z ę ś ć 2 Skoro zrezygnowaliśmy z pouczających lekcji, wypadałoby jakoś zorganizować sobie wolny czas, np. grą w Magicznych Wojowników. Szkopuł w tym, że trójka bohaterów (Czesio poszedł tresować muchy) natknęła się na policjantów, którzy za wagary zdążyli już zgarnąć dwóch lokalnych urwisów. Szczęśliwie się złożyło, że w pobliskim sklepie dochodzi właśnie do przestępstwa na tle rabunkowym. To powinno zainteresować stróżów prawa. Podejdź więc do kosza na śmieci i wyciągnij ze środka łom (7). Przypatrz się zaraz luźnej cegłówce położnej nad skrzynką pocztową (8). Ręką nie da się jej wyciągnąć ale od czego jest nasz przed chwilą zdobyty przedmiot? Za łom chwyci Anusiak i wygrzebie upartą cegłę, którą najlepiej od razu użyć na szybie od sklepu (9). Bandyci wybiegną w popłochu, wtórować im będą policjanci, a my zyskamy spokojną drogę do domu. Strona: 6 Włatcy Móch: Wrzód na dópie – Poradnik GRY-OnLine C z ę ś ć 3 Tymczasem Czesio mówi Pułkownikowi i Marcelowi o nakazie noszenia mundurków w szkole, co wywołuje u tego pierwszego syndrom wspomnień wojennych. Wcielając się z miejsca w postać weterana, uczestniczymy więc w partyzanckiej misji wycelowanej w Armię Czerwoną. Chodzi o wysadzenie transportu radzieckich uniformów. Z lokacji w jakieś się znalazłeś, możesz iść w lewo, prawo oraz do góry. Na początek wybierz się w lewo. Pod zakratkowanym kanałem zaraz przy wejściu leży laska dynamitu (10). Weź ją i złap za saperkę będącą już na wyposażeniu Pułkownika. Siarczystym uderzeniem zdziel nią „kacapskie ścierwo” (11). Z padniętego żołnierza wyleci pistolet (12) oraz papieros (13). Zabierz te rzeczy i idź dwa ekrany w prawo, do kolejnej komnaty z radzieckimi strażnikami. Zabij (14) duet wartowników posługując się zdobytym przed momentem gnatem. Z udostępnionej lokacji pod drabiną podnieś śrubokręt (15) plus dwie laski dynamitu (16). Wróć na skrzyżowanie, a następnie pomknij kościstymi kończynami do góry. Zainteresuj się leżącą na ziemi taśmą klejącą (17) oraz radiem (18), przy którym trochę pogmeraj śrubokrętem. Iskry polej wódką, co spowoduje, że urządzenie zacznie trawić ogień. Wyjmij papieros i zapal go od płomienia. Wróć do lokacji z dwoma zastrzelonymi strażnikami. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Włatcy Móch: Wrzód na dópie - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: