Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00471 012819 15980175 na godz. na dobę w sumie
Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry - ebook/pdf
Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 62
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do Worms 4: Mayhem zawiera omówienie poszczególnych trybów gry, szeroki opis i zastosowanie broni, porady odnoszące się do sterowania; opis, szczegółowe plany i taktyki do wszystkich misji i wiele więcej.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Tryby gry
-Sterowanie
-Interface
-Bronie cz.1
-Bronie cz.2
-Bronie cz.3
-Narzędzia
-Garstka porad
-[Misje] Misja I - Diner Might
-[Misje] Misja II - Sneaky Bridge Thieves Inc.
-[Misje] Misja III - Building Site Saboteurs
-[Misje] Misja IV - The Crate Escape
-[Misje] Misja V - Destruct And Serve
-[Misje] Misja VI - Storm The Castle
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 34

Informacja o grze

Worms 4: Mayhem to kolejna odsłona popularnej serii traktującej o starciach uzbrojonych po zęby, inteligentnych, gadatliwych i przy tym niezwykle zabawnych tytułowych robaczków. Warto odnotować, iż premiera Worms 4: Mayhem jest w dużym stopniu powiązana z

Gra Worms 4: Mayhem, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry Worms 4 Mayhem autor: Łukasz „Crash” Kendryna (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. Worms 4: Mayhem – Poradni k GRY-OnLine S P I S T R E Ś C I Wstęp________________________________________________________________ 3 Tryby gry _____________________________________________________________ 4 Sterowanie____________________________________________________________ 6 Interface _____________________________________________________________ 9 Bronie ______________________________________________________________ 12 Narzędzia____________________________________________________________ 20 Garstka porad ________________________________________________________ 22 Misje _______________________________________________________________ 23 Misja I: Diner Might __________________________________________________ 23 Misja II: Sneaky Bridge Thieves Inc. _____________________________________ 24 Misja III: Building Site Saboteurs _______________________________________ 26 Misja IV: The Crate Escape_____________________________________________ 27 Misja V: Destruct And Serve____________________________________________ 28 Misja VI: Storm The Castle_____________________________________________ 29 Misja VII: The Windy Wizard ___________________________________________ 31 Misja VIII: Rob In The Hood ___________________________________________ 32 Misja IX: Joust About It _______________________________________________ 34 Misja X: Nice To Siege You _____________________________________________ 35 Misja XI: Mine All Mine________________________________________________ 36 Misja XII: Ghost Hill Graveyard _________________________________________ 37 Misja XIII: Tin Can Wally ______________________________________________ 39 Misja XIV: Doom Canyon ______________________________________________ 40 Misja XV: High Noon Hijinx ____________________________________________ 42 Misja XVI: Turkish Delights ____________________________________________ 44 Misja XVII: No Room For Error__________________________________________ 45 Misja XVIII: Carpet Capers ____________________________________________ 47 Misja XIX: Traitorous Waters ___________________________________________ 49 Misja XX: Gibbon Take ________________________________________________ 50 Misja XXI: Fast Food Dino _____________________________________________ 52 Misja XXII: Escape From Tree-Rex_______________________________________ 53 Misja XXIII: Chute To Victory __________________________________________ 55 Misja XXIV: The Land That Worms Forgot _________________________________ 56 Misja XXV: Valley Of The Dinoworms _____________________________________ 58 Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o. (c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 www.gry-online.pl Worms 4: Mayhem – Poradnik GRY-OnLine Wstęp Gry z serii Worms zna chyba każdy miłośnik gier komputerowych. Pewnie wielu z was przyzwyczaiło się na tyle do 2D, że z daleka omijacie robaki w trzech wymiarach. Do takich osób zaliczałem się również ja. Bardzo sceptycznie podchodziłem do nowej wersji Wormsów, ale muszę przyznać, że 4 odsłona miło mnie zaskoczyła. Jeśli powstaną nowe części, a twórcy będą udoskonalać to, co już jest, to być może kiedyś doczekamy się takich fajerwerków jakie niegdyś oferowały bezwzględne dżdżownice, a teraz przechodząc do sedna... Poradnik ten zawiera omówienie poszczególnych trybów gry, szeroki opis i zastosowanie broni, porady odnoszące się do sterowania; opis, szczegółowe plany i taktyki do wszystkich misji i wiele więcej. Życzę miłej zabawy i czytania! Strona: 3 www.gry-online.pl Worms 4: Mayhem – Poradnik GRY-OnLine Tryby gry Q u i c k G a m e ( S z y b k a g r a ) Opcja uruchamiająca pojedynek bez zbędnych ustawień, jedyną rzeczą jaką Ci przyjdzie uczynić przed rozpoczęciem rozgrywki, to wybranie ilości graczy (od jednego do czterech). T u t o r i a l ( S a m o u c z e k ) Jest to najzwyklejszy przewodnik, pokazuje krok po kroku wszystkie aspekty gry. Zachęcam osoby dopiero rozpoczynające zabawę do zapoznania się z nim. Worminkle University (Uniwersytet Worminkle’a) – pierwsza mini lekcja, Twoim zadaniem będzie wyeliminowanie wroga. Sprawa jest o tyle prosta, że się nie rusza i nie posiada swojej kolejki, a ty masz nieskończony czas na atak. Na początku pozbieraj skrzynki z broniami, a potem wyeliminuj, kogo trzeba. Powinieneś nauczyć się, jak skakać i wybierać bronie. Nagroda: 10 monet Trudność: 1/5 Unsporting Behaviour (Niesportowe zachowanie) – w tym etapie za zadanie masz wyeliminowanie już „działającego” wroga. Twój ruch tym razem będzie ograniczony czasowo, ale runda i tak jest dość łatwa. Na początku pozbieraj skrzynie, a potem wyeliminuj wszystkich. Dwa robaki będą na piętrach (w tym jeden pod daszkiem). Do tego osłoniętego dostaniesz się używając liny, leży pod nim w walizce. Drugiego zniszcz air strikiem. Nagroda: 10 monet Trudność: 1/5 Mike’s Secret Laboratory (Tajne laboratorium Mike’a) – do zabicia masz 4 robaki. Etap jest trudniejszy od poprzednich, gdyż przeciwnik używa silniejszych broni (np. dynamit), a Ty będziesz cierpiał na brak mocnego arsenału, dlatego silne gadgety używaj z głową. Na planszy co jakiś czas pojawiać się będą apteczki, skorzystaj z nich. Nagroda: 10 monet Trudność: 2/5 S t o r y ( H i s t o r i a ) Tryb w którym przechodzimy poszczególne, zróżnicowane misje. Do ich szczegółowego opisu przeznaczyłem osobny dział poradnika: „Misje”. Strona: 4 www.gry-online.pl Worms 4: Mayhem – Poradnik GRY-OnLine M u l t i p l a y e r ( G r a w i e l o o s o b o w a ) Opcja, dzięki której możesz grać na jednym komputerze/konsoli nawet z czterema znajomymi. Przed rozpoczęciem zabawy wybierasz rodzaj i środowisko mapy, styl rozgrywki, dodatkowe wzmocnienia. Oddana również możliwość manipulowania w ustawieniach drużyny np. zwiększenie liczby członków, czy zmniejszenie ich życia. C u s t o m i s e ( D o s t o s o w y w a n i e ) Ten dział to dość duża nowość w całej serii Wormsów, autorzy udostępnili tu możliwość konstruowania własnych broni, oprócz tego tworzymy tu własne drużyny (w tym wygląd oraz głos robaków) i „style gry”. C h a l l e n g e s ( W y z w a n i a ) To nic innego jak specjalnie przystosowane areny do ćwiczenia danej umiejętności. I tak autorzy przygotowali mapy do miedzy innymi snajperki, jet packa, shotguna itd. Po przejściu lekcji zapisuje się czas w jakim została wykonana, po pokonaniu czyjegoś lub Teamu 17 dostaję się większą nagrodę pieniężną (po wykonaniu ćwiczenia bez rekordu dostaje się 20 monet). T r o p h y C a b i n e t ( T r o f e a ) W tym trybie zebrane są wszystkie trofea, jakie udało Ci się zdobyć podczas grania, ponadto możesz zobaczyć, jakich Ci brakuje i co musisz uczynić, by je posiąść. I t e m S h o p ( S k l e p z p r z e d m i o t a m i ) Za zdobyte podczas zmagań na polu bitwy monety tu możemy kupić różnego rodzaju bonusy tj. odzywki robaków, mapy, nakrycia głowy, okulary, dłonie, wąsy, bronie, style gry itd. O p t i o n s ( O p c j e ) Typowa funkcja dla wszystkich gier, zmieniamy ustawienia dźwięku, sterowanie itp. Strona: 5 www.gry-online.pl Worms 4: Mayhem – Poradnik GRY-OnLine Sterowanie Robakiem porusza się za pomocą klawiszy: A,S,D,W, ponadto można obracać się w miejscu klawiszami Z i X. Robakiem porusza się za pomocą lewej gałki analogowej, ponadto można obracać się w miejscu strzałkami w lewo i prawo. Warto zapamiętać o obrocie w miejscu, gdyż może być to bardzo przydatne na dużych wysokościach, chodząc po wąskich kładkach. Normalnie próbując się obrócić robak wykonuje „szeroki ruch”, co może skończyć się upadkiem i stratą kolejki, a w ten sposób minimalizujesz ryzyko. Robak obdarzony jest możliwością skoków, wykonuje się je za pomocą spacji, są ich dwa rodzaje: pierwszy wciskając raz spację (skok w dal), a drugi szybko dwa razy (skok wzwyż). Robak obdarzony jest możliwością skoków, wykonuje się je za pomocą kwadratu, są ich raz dwa wspomniany guzik (skok w dal), a drugi szybko klepiąc dwa razy (skok wzwyż). pierwszy wciskając rodzaje: Pamiętaj, by skacząc na wyższą półkę (lub przeskakując przeszkodę) być nieco od niej oddalonym, gdyż robak bardzo łatwo się od nich odbija, na czym można stracić dużo czasu. Strona: 6 www.gry-online.pl Worms 4: Mayhem – Poradnik GRY-OnLine Kamera w grach 3D to największa bolączka, na szczęście programiści przygotowali na tyle dużo rozwiązań, że większych kłopotów z nią nie powinno być. Za pomocą myszki można obracać kamerę, używając kółka zyskujemy możliwość oddalania i przybliżania widoku. Dodatkowo udostępniono widok z pierwszej osoby – klawisz Q i z lotu ptaka – E. Podczas lotu ptaka za pomocą kółka widoku z oddalamy/przybliżamy mapę, a myszką przesuwamy, trzeci guzik myszki służy do zmiany nachylenia widoku. lewą gałkę Kamera w grach 3D to największa bolączka, na szczęście programiści przygotowali na tyle dużo rozwiązań, że większych kłopotów z nią nie powinno być. Za pomocą prawej gałki analogowej można kamerę, wciskając jest możliwość oddalania i przybliżania widoku. Dodatkowo udostępniono widok z pierwszej osoby – guzik R1 i z lotu ptaka – R2. Podczas widoku z lotu ptaka za pomocą trójkąta i kwadratu oddalamy/przybliżamy mapę, a lewą gałką przesuwamy, prawa zmiany nachylenia widoku. obracać służy do O ile widok FPP przydaje się prawie wyłącznie do strzelania, to z lotu ptaka daje już większe możliwości. Dzięki niemu możesz szukać podczas swojej tury przeciwników, jak i porozrzucanych power up’ów. Korzystałem z niej także gdy wróg atakował, by dokładnie wiedzieć, kto stanie się ofiarą. Strona: 7 www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Worms 4: Totalna Rozwałka - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: