Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00268 006499 19953181 na godz. na dobę w sumie
Worms: Revolution - poradnik do gry - ebook/pdf
Worms: Revolution - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 159
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> strategiczne
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry Worms: Revolution to kompletna solucja z pomocą której ukończenie kampanii nie będzie problemem. W poradniku znalazły się również opisy łamigłówek, wraz z poradami dotyczącymi gry swobodnej. Nie zabrakło łamigłówek w Wesołym Miasteczku.

Skrócona wersja spisu treści:
-Worms - Revolution - poradnik do gry
-Porady ogólne
-DeathMatch i Tryb klasyczny
-Forty
-Kanał ściekowy (Kampania)
-Broń
-Pułapki
-Sprzęt
-Obiekty fizyczne
-Woda
-Mroczna strona
-Robale
-Boss - Trujący Pete
-Plaża (Kampania)
-Plażowi bandyci
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 46

Informacja o grze

Worms: Revolution to kontynuacja popularnego cyklu strategii turowych, w których sterujemy robakami uzbrojonymi w rozmaite bronie. Tytuł stworzyła firma Team 17, czyli ojcowie serii Worms zapoczątkowanej w 1995 roku.

Gra Worms: Revolution, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł premierę światową miał w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Worms Revolution autor: Mateusz „Boo” Bartosiewicz (c) 2012 GRY-Online S.A. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Team 17 Software, Wydawca Team 17 Software należą do ich prawowitych właścicieli. Worms: Revolution – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Porady ogólne ___________________________________________________4 DeathMatch i Tryb klasyczny _________________________________________________ 4 Forty ______________________________________________________________________ 5 Kanał ściekowy (Kampania) ________________________________________6 Broń ______________________________________________________________________ 6 Pułapki ___________________________________________________________________ 10 Sprzęt ____________________________________________________________________ 13 Obiekty fizyczne ____________________________________________________________ 17 Woda _____________________________________________________________________ 20 Mroczna strona _____________________________________________________________ 23 Robale ____________________________________________________________________ 25 Boss: Trujący Pete __________________________________________________________ 27 Plaża (Kampania) _______________________________________________29 Plażowi bandyci _____________________________________________________________ 29 Fala zniszczenia _____________________________________________________________ 32 Życie to nie tylko plaża _______________________________________________________ 34 Strzeżcie się, piraci! _________________________________________________________ 36 Ahoj, nadchodzi ból! _________________________________________________________ 39 Bijatyka na plaży ____________________________________________________________ 42 Piasek i zniszczenie __________________________________________________________ 45 Boss: Kapitan Trap __________________________________________________________ 47 Strach (Kampania) ______________________________________________49 Walka o wpływy ____________________________________________________________ 49 Mnie nie pokonasz! __________________________________________________________ 51 Impreza w ogrodzie __________________________________________________________ 54 Nawiedzone wzgórze _________________________________________________________ 56 Kompost __________________________________________________________________ 59 Pora koszenia ______________________________________________________________ 62 Kwiatki od spodu ____________________________________________________________ 65 Boss: Dr Frankenrobal________________________________________________________ 68 Podwórko (Kampania) ____________________________________________70 Urodzony wojownik __________________________________________________________ 70 Spokój mi tu! ______________________________________________________________ 73 Nasiona zniszczenia __________________________________________________________ 76 Podwórkowa bójka __________________________________________________________ 79 Walka wzywa! ______________________________________________________________ 81 Zbierz plony _______________________________________________________________ 84 Kosiarz ___________________________________________________________________ 87 Boss: Stary Boggy B _________________________________________________________ 91 Łamigłówki ____________________________________________________94 Kanał ściekowy ____________________________________________________________ 94 Plaża ___________________________________________________________________ 103 Strach __________________________________________________________________ 115 Podwórko _______________________________________________________________ 128 Wszystkie atrakcje wesołego miasteczka! ____________________________________ 145 Strona: 2 Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Worms: Revolution – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Poradnik do gry Worms: Revolution zawiera kompleksowy opis przejścia kampanii, wskazówki do łamigłówek oraz porady dotyczące gry swobodnej. Ponadto, poradnik obejmuje również solucję dodatkowych łamigłówek w Wesołym Miasteczku. Dla ułatwienia zastosowane zostały następujące oznaczenia: zielony – broń niebieski – robaki pomarańczowy – elementy krajobrazu BRĄZOWY – klawisze [cyfra] , [ilustracja] – odnośnik do ilustracji Uwagi: w przypadku niektórych misji zamieszczenie precyzyjnego opisu przejścia było niemożliwe z racji zbyt dużej losowości ruchów przeciwnika. Autor starał się jednak uwzględniać możliwe warianty przebiegu misji, tak więc poniższy poradnik powinien pomóc zdobyć wszystkie możliwe złote medale. Poradnik został przygotowany pod polską wersję językową gry. Mateusz „Boo” Bartosiewicz (www.gry–online.pl) Strona: 3 Worms: Revolution – Poradnik GRY-Online.pl Porady ogólne D e a t h M a t c h i T r y b k l a s y c z n y Ten podrozdział ma charakter przygotowawczy do gry w Worms Revolution i raczej jego treść nie będzie niczym nowym dla fanów serii. Niemniej jednak, poniższe wskazówki możemy stosować do każdego trybu gry: * Salto (dwukrotnie wciśnięty SHIFT) możemy wykonać zarówno w przód jak i w tył. Stosowanie STRZAŁEK w różnych momentach skoku będzie miało znaczący wpływ na to, gdzie wylądujemy. * Używając Liny lub Plecaka odrzutowego, możemy wybrać takie bronie, jak np. Dynamit czy Mina i postawić je, bez konieczności wyłączania Plecaka odrzutowego. W tym celu, mając włączony Plecak odrzutowy, klikamy PPM a następnie (po wyborze oręża), wciskamy ENTER gdy zechcemy go użyć. * Możemy puścić się Liny za pomocą SPACJI, a następnie szybko ponownie wcisnąć SPACJĘ, by (bez straty kolejnej Liny) ponownie ją zaczepić. * Korzystajmy z UFO lub Telekinezy, by zamykać przeciwników w zbiornikach wodnych lub blokować im przejście. Zwracajmy szczególną uwagę na wybuchające przedmioty – mogą znacznie pomóc w walce z wrogiem, ale pamiętajmy, iż dla nas również stanowią zagrożenie. * Rozgrywka DeatMatch różni się od Trybu klasycznego tym, że w przypadku tego drugiego nie mamy możliwości dobierać kierować innymi robalami, niż Żołnierzami. * Ogień powstały np. w wyniku wybuchu przedmiotu lub Ataku napalmowego, trwa dwie tury. * Przedmioty postawione przez Naukowca są mocniejsze. * Naszym pierwszorzędnym celem jest eliminacja wrogiego Naukowca. * Strażnik nie tylko zadaje większe obrażenia, ale również niszczy większą część terenu. * Bunkrołamaczam i Kretem możemy sterować za pomocą STRZAŁEK, gdy tylko rozpoczną wwiercać się w glebę. * Elektromagnes przyciąga broń miotaną (np. Granaty) oraz Miny, nie przyciąga natomiast pocisków. * Dwa razy zastanówmy się przed użyciem Betonowego osła lub Armagedonu – zwykle niszczą one sporą część mapy. * Nokaut powoduje ogłuszenie – wrogi robal opuści swoją kolejkę. * Monety i arsenał zdobyty w skrzynkach nigdy nie przechodzą do następnej rozgrywki (nawet jeśli ustawiliśmy w opcjach więcej niż jedno zwycięstwo). Strona: 4 Worms: Revolution – Poradnik GRY-Online.pl F o r t y * Przed startem gry w trybie Forty, warto przejrzeć dostępne forty (opcje – modyfikacja drużyny), by wybrać ten, który najbardziej pasuje do naszego stylu gry. * Warto zbierać skrzynki z monetami. Możemy je wydać w sklepie na uzbrojenie lub, tak przydatne w tym trybie, przedmioty jak Teleport czy Lina. * Brak Teleportu w ramach podstawowego uzbrojenia powoduje, iż warto rozważyć posiadanie w drużynie Zwiadowcy. Dzięki możliwości wykonania dalekiego skoku, będzie on w stanie dostać się do fortu przeciwnika przy użyciu Spadochronu. * Strażnik świetnie nadaje się do ostrzeliwania wrogiego fortu za pomocą Bazooki w sytuacji, gdy nie mamy możliwości zadania obrażeń pochowanym w przeciwległym forcie wrogim robalom. * Jeśli lubimy się bunkrować, trzymanie Naukowca w „piwnicy” fortu może się okazać dobrym pomysłem (tym bardziej, że mogą się tam pojawiać skrzynki). Pamiętajmy jednak, że gra Worms Revolution różni się od poprzednich odsłon przede wszystkim tym, iż taktyka bunkrowania stała się ryzykowna za sprawą pojawienia się takich broni jak Wodny atak czy Bunkrołamacz. Strona: 5 Worms: Revolution – Poradnik GRY-Online.pl Kanał ściekowy (Kampania) B r o ń Pierwszy rozdział kampanii stanowi swoisty samouczek, w którym nauczymy się podstaw poruszania, dowiemy się co nieco o uzbrojeniu oraz naszych robalach. Zacznijmy od poruszania. Chodzimy przy pomocy STRZAŁKI W LEWO oraz STRZAŁKI W PRAWO, natomiast skok do przodu wykonujemy naciskając LEWY SHIFT. Jego długość możemy kontrolować wciskając STRZAŁKI w trakcie skoku. Niektóre wzniesienia będą wymagały od nas wykonania salta w powietrzu – by tego dokonać przytrzymajmy klawisz kierunku, tj. odpowiednią STRZAŁKĘ, a następnie dwukrotnie wciskamy LEWY SHIFT [ilustracja]. Po zebraniu Bazooki, napotkamy pierwszego przeciwnika. By wybrać broń, musimy nacisnąć PRAWY SHIFT lub kliknąć PPM, a następnie ją wybrać. Celujemy za pomocą STRZAŁKI W GÓRĘ oraz STRZAŁKI W DÓŁ, a strzał oddajemy za pomocą SPACJI. Co istotne, im dłużej ją przytrzymamy, tym większa będzie moc strzału. Celując pamiętajmy również, że pocisk leci po łuku, a nie na wprost. Strona: 6 Worms: Revolution – Poradnik GRY-Online.pl Po zabiciu Szczurka pojawi się dwóch kolejnych nieprzyjaciół. Wybieramy Strzelbę, celujemy i oddajemy strzał do pierwszego z nich. W przypadku tej broni nie mamy możliwości zwiększenia mocy strzału. Za każdym razem, gdy zdecydujemy się na użycie Strzelby, będziemy mieli możliwość oddania dwóch strzałów, zamiast jednego. Wspomniana Strzelba to bardzo precyzyjne narzędzie, nadaje się do przesuwania przedmiotów, niszczenia cienkich ścian, np. zbiornika z wodą (o czym wspomnimy później), a także do zrzucania przeciwników z przepaści zachowując bezpieczną odległość [ilustracja]. W przypadku zobrazowanej sytuacji uważajmy by nie podejść zbyt blisko, gdyż Śmierdziel po zanurzeniu się w zbiorniku wody uruchomi Minę, która mogłaby nas zranić. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Worms: Revolution - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: