Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00329 007558 13456992 na godz. na dobę w sumie
Współczesna psychologia mediów - ebook/epub
Współczesna psychologia mediów - ebook/epub
Autor: Liczba stron:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza „Impuls” Język publikacji: polski
ISBN: 978-837-850-465-8 Rok wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> naukowe i akademickie >> psychologia
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Zbiór artykułów, w których rozważana jest rola psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami – głównie telewizją i internetem – oraz nowymi technologiami.

„Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze” to publikacja, w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym coraz większego znaczenia nabierają w naszym życiu nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną.
Autorzy wyboru zaproponowali Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:



Czytaj dalej...

Gdzie kupić całą publikację:

Współczesna psychologia mediów
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: