
Autor: | Iwona Skowronek | Liczba stron: | 274 |
Wydawca: | Poltext | Język publikacji: | polski |
ISBN: | 978-83-7561-445-9 | Data wydania: | 2015-07-09 |
Kategoria: | ebooki >> biznes >> zarządzanie i marketing |
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Książka zawiera opisane w przystępny sposób studia przypadku w formie łatwych do połknięcia pigułek do bezpośredniego zastosowania. Podaję liczne przykłady największych światowych marek wykorzystujących marketing sensoryczny - od sektora finansowego, przez branżę spożywczą po elektroniczną.
Marketing sensoryczny stał się modny, ponieważ sprawdza się w praktyce i przynosi wymierne korzyści.
Darmowy fragment publikacji:
Gdzie kupić całą publikację:
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Autor: Iwona Skowronek
Autor: Iwona Skowronek
Sklep
Format
Cena