Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00281 006176 13098114 na godz. na dobę w sumie
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce  - ebook/pdf
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 274
Wydawca: Poltext Język publikacji: polski
ISBN: 978-83-7561-445-9 Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> biznes >> zarządzanie i marketing
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Książka zawiera opisane w przystępny sposób studia przypadku w formie łatwych do połknięcia pigułek do bezpośredniego zastosowania. Podaję liczne przykłady największych światowych marek wykorzystujących marketing sensoryczny - od sektora finansowego, przez branżę spożywczą po elektroniczną.

Marketing sensoryczny stał się modny, ponieważ sprawdza się w praktyce i przynosi wymierne korzyści.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:


Gdzie kupić całą publikację:

Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: