Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01116 013502 16010685 na godz. na dobę w sumie
eXperience112 - poradnik do gry - ebook/pdf
eXperience112 - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 112
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> przygodowe
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).

Poradnik do przygodówki „eXperience112” zawiera opis przejścia całej gry, a także istotne informacje o wszystkich występujących postaciach.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Ściągawka (cz.1)
-Ściągawka (cz.2)
-Ściągawka (cz.3)
-[Zadanie 01] Zapoznanie się z interfejsem
-[Zadanie 02] Regeneracja sił w komorze inhalacyjnej
-[Zadanie 02] 02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.1)
-[Zadanie 02] 02A - Zdobycie karty magnetycznej (cz.2)
-[Zadanie 02] 02B - Zdobycie pierwszego składnika mieszaniny W.O.
-[Zadanie 02] 02C - Zdobycie komponentów do stworzenia drugiego składnika mieszaniny W.O (cz.1).
-[Zadanie 02] 02C - Zdobycie komponentów do stworzenia drugiego składnika mieszaniny W.O. (cz.2)
-[Zadanie 02] 02C - Zdobycie komponentów do stworzenia drugiego składnika mieszaniny W.O. (cz.3)
-[Zadanie 02] 02D - Stworzenie mieszaniny W.O.
-[Zadanie 02] 02E - Wprowadzenie W.O. do kabiny inhalacyjnej
-[Zadanie 03] 03A - Zdobycie klucza do włazu do ładowni (cz.1)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 36

Informacja o grze

eXperience 112 to gra przygodowa stworzona przez Lexis Numerique, francuskie studio znane choćby z takich produkcji jak In Memoriam (2003).

Gra The Experiment, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry eXperience112 autor: Katarzyna „Kayleigh” Michałowska (c) 2008 GRY-OnLine S.A. Producent Lexis Numérique, Wydawca Micro Application, Wydawca PL Techland Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli. eXperience112 – Poradnik GRY-OnLine S p i s t r e ś c i Wstęp_________________________________________________________ 3 Ściągawka _____________________________________________________ 5 Zadania ______________________________________________________ 16 Zadanie 01: Zapoznanie się z interfejsem______________________________________ 16 Zadanie 02: Regeneracja sił w komorze inhalacyjnej____________________________ 21 Zadanie 03: Uzyskanie dostępu do ładowni ____________________________________ 46 Zadanie 04: Wydostanie się z ładowni za pomocą batyskafu _____________________ 60 Zadanie 05: Przedostanie się do bazy technologicznej __________________________ 72 Zadanie 06: Przejście przez Wrota Tyriad______________________________________ 82 Zadanie 07: Odnalezienie receptora 112 w świecie Tyriad _______________________ 93 Wydawnictwo GRY-OnLine S.A. ul. Królewska 57, 30-081 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine. www.gry-online.pl Strona: 2 eXperience112 – Poradnik GRY-OnLine Wstęp W oceanicznej zatoce stoi potężny i mocno zniszczony tankowiec. Kiedyś stanowił placówkę naukowo–badawczą tajemniczego projektu „Edehn” nadzorowanego przez rząd i armię. Teraz jest opustoszały i zdewastowany, a po jego mieszkańcach ślad zaginął. Jednak, kiedy zapuścisz się pod pokład, przekonasz się, że w jednej z kajut śpi kobieta... W tej grze zapomnij niemal o wszystkim, do czego przyzwyczaiły Cię inne przygodówki. Nie będziesz tu gromadzić przedmiotów, poszukiwać kolejnych rozmówców i przemieszczać się po lokacjach przy pomocy kursora. Bohaterką sterujesz, klikając na mapce ikonki takich obiektów, jak: lampy (kółko), drzwi (kreska) i różne urządzenia typu: terminal, dźwignia, monitor i jeszcze parę innych (trójkąt). Sterujesz to zresztą za dużo powiedziane, bowiem dziewczyna kieruje się własnym pomyślunkiem, a Ty po prostu sugerujesz jej niektóre działania, włączając jakiś sprzęt, zapalając światło czy otwierając drzwi. Po takiej akcji kobieta powinna przejść we wskazane przez Ciebie miejsce. Jeśli tego nie robi, upewnij się, czy zaktywowany obiekt na pewno znajduje się w zasięgu jej wzroku. Kiedy mówię, by zaświecić lampę, uruchomić obiekt czy odemknąć drzwi znajdujące się np. po lewej/prawej/nad czymś/pod czymś, wszystkie te określenia dotyczą położenia na mapie, a nie widoku z kamery. W końcu tylko w ten sposób ingerujesz w świat gry. Poczynania dziewczyny obserwujesz na tejże mapce (niebieska strzałka) oraz na ekranie w oknach prezentujących obraz z kamer, których w zasadzie wszędzie w bród. Jeśli nie uśmiecha Ci się co chwilę włączać inną z nich, wejdź w Opcje i wybierz Automatyczne Śledzenie; Wiele Kamer. Strona: 3 eXperience112 – Poradnik GRY-OnLine Okienka z widokiem przemierzającej kolejne lokacje bohaterki będą wówczas wyskakiwać samoczynnie, a Twoim zadaniem pozostanie tylko przesuwanie obrazu w ich wnętrzach (klikając i przeciągając mysz), tak by móc rzeczywiście śledzić jej kroki. Wszystkie okna możesz porozmieszczać na ekranie w dowolnym ułożeniu i powiększyć lub zmniejszyć ich rozmiar. Oprócz widoku z kamer i mapki, na ekranie będą też pojawiać się okienka służące do wpisywania kodów do zamkniętych drzwi, urządzeń czy chronionych plików systemu oraz panele sterowania różnymi ustrojstwami, jak: roboty, batyskaf lub bioniczne ramię – warto wybrać Opcjach możliwość kierowania nimi również za pomocą ustawień klawiaturowych, inaczej pozostanie Ci tylko klikanie myszką. Z lewej strony ekranu przywołasz zakładkę, dzięki której możesz logować się do systemu jako któryś z naukowców i czytać jego pliki, pocztę, oglądać filmiki czy odsłuchiwać nagrania. Tam też znajdziesz tryby kamer, panel translatora, zapis rozmów, zadania, jakie masz do zrealizowania i menu. Wszystkie dokumenty, które w danym momencie powinieneś przejrzeć lub funkcje, które powinieneś uruchomić wyróżnione są w treści poradnika na pomarańczowo. Wszystkie hasła czy kody – na czerwono, przy czym wielkość liter nie ma tu żadnego znaczenia, w tekście wpisane są dużymi tylko dla ich lepszego wzrokowego wyłapania. Kim jest śpiąca kobieta? Co za substancja poprzez kroplówkę sączy się do jej organizmu? Skąd wziął się na jej szyi połyskujący niebiesko amulet? Jaką rolę ma do odegrania w świecie nieznanych dotąd nauce stworzeń? I wreszcie – kim Ty jesteś dla niej...? Na odpowiedź czeka wiele pytań. Zapraszam... Katarzyna „Kayleigh” Michałowska Strona: 4 eXperience112 – Poradnik GRY-OnLine Ściągawka L e a N i c h o l s : profesor w Laboratorium Chemiczno–Ekologicznym; alias: l.nichols; hasło: eurythmia; kod dostępu do drzwi UD08/UD10: 251803; kod do Katalogu Chronionego: arcane; Istotna zawartość Katalogu Chronionego: namiary na Johna Palmera. M o c h e Z e i t f e l : profesor w Laboratorium Chemiczno–Ekologicznym; alias: m.zeitfel; hasło: memoriam; kod dostępu do robota asystenta: 521AG18; kod dostępu do drzwi UD08/UD10: 251803; kod do Katalogu Chronionego: 12345; Istotna zawartość Katalogu Chronionego: namiary na Johna Palmera, Leę Nichols, Mike a Loyda. Strona: 5 eXperience112 – Poradnik GRY-OnLine M i k e L o y d : asystent w Laboratorium Chemiczno–Ekologicznym; alias: m.loyd; hasło: 114113145195; kod do Katalogu Chronionego: oxoldines; istotna zawartość Katalogu Chronionego: kod do Katalogu Chronionego Dimitrinki; plany konstrukcji trzech bomb; raporty dla Anamnezji Reminiscencyjnej. F r a n c o i s P i e r r e : profesor w Laboratorium Doświadczalnej Etologii Porównawczej; alias: f.pierre; hasło: tyriades; kod dostępu do chłodni: 310005B; kod dostępu do sejfu: 2514; kod do Katalogu Chronionego: polybius; istotna zawartość Poczty: zaszyfrowany kod do własnego Katalogu Chronionego w mailu „Szachownica Polibiusza”; hasło dla poziomu 0 w mailu „Kod dla tępaków”; wskazówka do hasła Igora Dimitrinki: QZNTATJPC i klucz: BLAISE w mailu „Blaise de Vigenere”; informacja o schowaniu w kotłowni klucza do ładowni w mailu „Klucz do ładowni CT07”; istotna zawartość Katalogu Osobistego: Podstawy Kryptologii; istotna zawartość Katalogu Chronionego: Klucz prywatny. Strona: 6 eXperience112 – Poradnik GRY-OnLine A b d a l a h M e l i k : lekarz odpowiedzialny za ochronę medyczną personelu; alias: a.melik; hasło: neuroleptic; kod dostępu do mieszalni: 245CX852; kod do Katalogu Chronionego: zaszyfrowany: uyucvuw, odszyfrowany: success; istotna zawartość Poczty: klucz do zaszyfrowania kodu do własnego Katalogu Chronionego: CESAR i ów zaszyfrowany kod w mailu „Klucz szyfrowania”; istotna zawartość Katalogu Osobistego: Podstawy Kryptologii; Podgrzewanie składników W.O.; Wytwarzanie syntetycznego W.O.; istotna zawartość Katalogu Chronionego: namiary na Alaina Mourina, Harimanję Namrika i Nancy Edwards. A l a i n M o u r i n : profesor w Laboratorium Etologii i Farmakologii Zachowawczej; alias: a.mourin; hasło: me; kod dostępu do archiwum 1P08: 1P08A25; kod do Katalogu Chronionego: ethology; istotna zawartość Poczty: własny kod do Katalogu Chronionego w mailu „Pilne, ochrona”; istotna zawartość Katalogu Osobistego: namiary na Abdalaha Melika i jego zaszyfrowany kod do Katalogu Chronionego; istotna zawartość Katalogu Chronionego: namiary na Abdalaha Melika i jego zaszyfrowany kod do Katalogu Chronionego. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

eXperience112 - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: