Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00404 005509 14645274 na godz. na dobę w sumie
Might  Magic: Duel of Champions - poradnik do gry - ebook/pdf
Might Magic: Duel of Champions - poradnik do gry - ebook/pdf
Autor: Liczba stron: 29
Wydawca: GryOnline Język publikacji: polski
ISBN: Data wydania:
Lektor:
Kategoria: ebooki >> komputery i informatyka >> poradniki do gier >> pc >> logiczne
Porównaj ceny (książka, ebook (-9%), audiobook).

Poradnik do gry Might & Magic: Duel of Champions zawiera szczegółowy opis podstawowych elementów gry oraz zasad rządzących rozgrywką. Znajdziesz w nim również opis przejścia kampanii i taktyki przydatne w pojedynkach z innymi graczami.

Skrócona wersja spisu treści:
-Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry
-Interface
-Karty
-Podział Kart
-Bohaterowie
-Jednostki
-Czary
-Łuty Szczęścia
-Wydarzenia
-Elementy gry
-Podstawy
-Tryby Rozgrywki
-Kampania
-Misja - Szkolenie
-Misja - Inwazja Orków
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 19

Informacja o grze

Might & Magic: Duel of Champions to sieciowa karcianka osadzona w popularnym uniwersum fantasy Mocy i Magii. Gra oparta jest na modelu płatności Free 2 Play i pozwala dzielić się swoimi osiągnięciami w serwisach społecznościowych pokroju Facebooka.

Gra Might & Magic: Duel of Champions, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier logicznych. Tytuł premierę światową miał w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Znajdź podobne książki Ostatnio czytane w tej kategorii

Darmowy fragment publikacji:

Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry Might Magic Duel of Champions autor: Maciej „Maxie” Mieńko (c) 2013 GRY-Online S.A. Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. Producent Ubisoft Studios, Wydawca Ubisoft należą do ich prawowitych właścicieli. Might Magic: Duel of Champions – Poradnik GRY-Online.pl S p i s t r e ś c i Wprowadzenie ___________________________________________________3 Interface _______________________________________________________4 Karty __________________________________________________________6 Podział Kart _______________________________________________________________ 6 Bohaterowie _______________________________________________________________ 8 Jednostki __________________________________________________________________ 9 Czary ____________________________________________________________________ 11 Łuty Szczęścia ____________________________________________________________ 12 Wydarzenia _______________________________________________________________ 13 Elementy gry ___________________________________________________14 Podstawy _________________________________________________________________ 14 Tryby Rozgrywki __________________________________________________________ 17 Kampania ______________________________________________________19 Misja: Szkolenie ___________________________________________________________ 19 Misja: Inwazja Orków ______________________________________________________ 21 Misja: Żołnierze Wilka ______________________________________________________ 24 Taktyki ________________________________________________________26 OTK (One Turn Kill) ________________________________________________________ 26 OC (Over Control) _________________________________________________________ 27 Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest (c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A. Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online. www.gry-online.pl Wydawnictwo GRY-Online S.A. ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70 Strona: 2 Might Magic: Duel of Champions – Poradnik GRY-Online.pl Wprowadzenie Z poradnika do gry Might Magic: Duel of Champions dowiesz się następujących rzeczy: 1. Poznasz dokładnie interfejs gry, zasady rozgrywki i jej poszczególne typy. 2. Zostaniesz poinstruowany w jaki sposób poradzić sobie z przeciwnikami w serii kampanii zawartych w grze nie mając konkretnych kart. 3. Dowiesz się jak poprawnie konstruować talię najróżniejszego typu, by w pojedynku przeciwnik nie był w stanie postawić cię w niekomfortowej sytuacji, a ty byś był w stanie przeciwdziałać jego strategii. Każda z pięciu frakcji ma w sobie ukryty potencjał. Nawet karty z frakcji neutralnej są w stanie przeważyć szalę zwycięstwa na twoją stronę podczas ważnych pojedynków o pozycję w rankingu czy potyczek przyjacielskich ze znajomym. L e g e n d a W dalszej części poradnika użyte zostały oznaczenia za pomocą kolorów, a oto ich znaczenie: • Zielony – Karty Bohaterów • Brązowy – Karty Jednostek (Stworzeń) • Niebieski – Karty Czarów • Pomarańczowy – Karty Łutów szczęścia • Czarne – Karty Wydarzeń Maciej „Maxie” Mieńko (www.gry–online.pl) Strona: 3 Might Magic: Duel of Champions – Poradnik GRY-Online.pl Interface Ekran rozgrywki jest podzielony na dwie niemalże identyczne strony. Po lewej stronie znajdujemy się my, czyli osoba grająca, a po prawej stronie znajduje się nasz oponent. Klikając na dowolną kartę, jesteś w stanie przybliżyć ją w celu przeczytania jej umiejętności. 1. Okno informacji na temat gracza. Jest tutaj pokazany sztandar (który możesz zmienić w swoim profilu), nazwa gracza oraz statystyki dotyczące aktualnej rozgrywki. Moc, Magia i Przeznaczenie – Trzy statystyki naszego bohatera, które decydują o tym jakie karty jesteśmy w stanie zagrać. Co turę mamy możliwość podniesienia jednej z statystyk. Ich oznaczeniem są po kolei: szara pięść, niebieski flakonik oraz fioletowy sztandar. Surowce – Punkty pozwalające nam na wykładanie kart czyli punkty ruchu. Co rundę standardowo resetują się do maksymalnej liczby. Maksymalna liczba ich zwiększa się wraz z coraz to kolejną naszą turą. Oznaczeniem surowców jest szare koło z nieozdobionymi krawędziami. 2. Tło za polem bitwy jest bardziej wizualną ciekawostką niż specjalnie użytecznym fragmentem interface u. Tło przedstawia frakcję talii tudzież bohatera jaką posługuje się dany gracz. 3. Karta bohatera to miejsce do podnoszenia naszych statystyk, dobierania karty lub skorzystania z umiejętności specjalnej. Strona: 4 Might Magic: Duel of Champions – Poradnik GRY-Online.pl 4. Dwie sterty kart. Od lewej: Talia może zawierać od 59 (w tym jeden bohater i 8 wydarzeń) do 209 kart. Cmentarz – Miejsce do którego lądują karty po utracie wszystkich punktów zdrowia lub po zużyciu w wypadku Czarów lub Łutów szczęścia. 5. Ręka – Zbiór kart, które możemy wystawić podczas swojej tury jeżeli spełniamy wszystkie warunki opisane na karcie oraz po tym ponosimy koszty wypisane na karcie (najczęściej tylko w postaci surowców). Na początku każdej tury dostajemy kolejną kartę z talii. Na początku rozgrywki dostajemy propozycję kart jakie mamy w ręce. W razie potrzeby propozycję tą możemy jednokrotnie przetasować. 6. Miejsce w, którym znajdują się wydarzenia. Wydarzenia mogą inicjować obydwaj gracze po poniesieniu opłaty zawartej w danym wydarzeniu. 7. Przycisk skończenia naszej tury. Zielone sloty – Miejsca na czary trwające więcej niż jedną turę oraz nie są nakładane na pojedynczą kartę. Pojedynczy slot przy bohaterze odnosi się do czarów użytych na całej swej armii lub na samym bohaterze. Reszta slotów odpowiada za nakładanie czarów na odpowiedni szereg zależnie od działania karty. Niebieskie sloty – Miejsce dla jednostek walczących wręcz lub latających. Czerwone sloty – Miejsce dla jednostek walczących na dystans lub latających. Strona: 5 Might Magic: Duel of Champions – Poradnik GRY-Online.pl Karty P o d z i a ł K a r t F r a k c j e Karty można dzielić na główne pięć typów, którymi są Bohaterowie, Jednostki, Czary, Łuty Szczęścia oraz Wydarzenia. Każda z tych grup ma także różne odmiany. Jest to podział dotyczący Bohaterów, Jednostek oraz Łutów szczęścia. Każda z frakcji ma odmienne podejście do stylu rozgrywki. A oto ich podział: Inferno – Frakcja szczególnie ofensywna. Grając Inferno będziesz w stanie zadawać duże, często obszarowe obrażenia jednak ponosząc za to duże koszty. Przystań (ang. Heaven) – Przystań to szczególna frakcja, która jest nastawiona na leczenie własnych jednostek poprzez specjalne karty. Twierdza (ang. Stronghold) – Ta frakcja reprezentuje sobą szczególnie umiejętność, która nazywa się Szał – po krótce mówiąc im więcej naszych jednostek zginie tym bardziej nasze pozostałe jednostki zyskają na sile. Neutralne – Frakcja kart indywidualistów. Mogą występować w każdej talii. Nekropolia – Wielkim atutem nekropolii jest możliwość unicestwiania przeciwnika za pomocą powolnej śmierci czyli trucizny oraz wyniszczanie własnych jednostek w celu zwiększenia własnych sił. Świątynia – Frakcja pozwalająca mocno manipulować wrogiem poprzez nietypowe sytuacyjne umiejętności kart. S z k o ł y M a g i i Podział ten dotyczy tylko i wyłącznie kart Czarów. Magia Wody Magia Ziemi Magia Pierwotna Magia Ognia Magia Powietrza Magia Światłości Magia Ciemności Strona: 6 Might Magic: Duel of Champions – Poradnik GRY-Online.pl R z a d k o ś ć Podział dosyć nietypowy i w gruncie rzeczy nie mający wpływu na rozgrywkę. Rzadkość mówi nam o tym jak trudno kartę znaleźć w zestawie oraz jak bardzo ta karta może mieć nietypową umiejętność. Podział ten dotyczy wszystkich kart. Karty te można poznać po kolorze nazwy. A oto ich podział: Zwykłe – Białe Niezwykłe – Zielone Rzadkie – Niebieskie Epickie – Pomarańczowe Tego podziału także dotyczą karty Premium. Chociaż w odróżnieniu od poprzednich, nie zmienia się kolor jej nazwy a cała karta. Karta Premium – Karta posiadająca odblask oraz animację przedstawiającą ten odblask. S e r i a Seria to podział kart tak naprawdę o niczym nie znaczący. Mówi nam tylko w jakim zestawie w sklepie możemy znaleźć daną kartę. Serie są 3: Seria początkowa – Karty z tej serii dostajemy na start w pierwszej talii. Powstanie Pustki (jego ikona przypomina kształtem kwiat lotosu) Herold Pustki (jego ikona przedstawia przerwany u dołu okrąg przypominający pierścień) Każda z serii wchodząc do gry wprowadzała nowe karty. Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)

Gdzie kupić całą publikację:

Might Magic: Duel of Champions - poradnik do gry
Autor:

Opinie na temat publikacji:


Inne popularne pozycje z tej kategorii:


Czytaj również:


Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką: