Poradnik do gry Myst, pierwszej odsłony jednej z najpopularniejszych serii gier przygodowych wszechczasów, w którym znajdziesz dokładny opis przejścia czekającej Cię przygody.
Skrócona wersja spisu treści:
-WSTĘP
-MYST cz.1
-MYST cz.2
-SELENITIC AGE cz.1
-SELENITIC AGE cz.2
-SELENITIC AGE cz.3
-SELENITIC AGE cz.4
-MECHANICAL AGE cz.1
-MECHANICAL AGE cz.2
-MECHANICAL AGE cz.3
-STONESHIP AGE cz.1
-STONESHIP AGE cz.2
-STONESHIP AGE cz.3
-CHANNELWOOD AGE cz.1
-CHANNELWOOD AGE cz.2
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 17
Informacja o grze
Jedna z najbardziej uznanych klasycznych gier przygodowych, w której przenosimy sie do surrealistycznego świata wysp Myst, rządzącego się oddmiennymi prawami, które musimy poznać aby rozwiązać jego tajemnice.
Gra Myst, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 1995 roku i dostępny jest na platformach: PC, PSP, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry
Myst
autor: Karolina „Krooliq” Talaga
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Myst – Poradnik GRY-OnLine
S P I S T R E Ś C I
Wprowadzenie _________________________________________________________ 3
Opis przejścia _________________________________________________________ 4
MYST ______________________________________________________________ 4
SELENITIC AGE ______________________________________________________ 9
MECHANICAL AGE ___________________________________________________ 18
STONESHIP AGE _____________________________________________________ 25
CHANNELWOOD AGE _________________________________________________ 33
ZAKOŃCZENIA ______________________________________________________ 40
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Myst – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Myst, pierwszej odsłony jednej z najpopularniejszych serii
gier przygodowych wszechczasów, charakteryzujących się wspaniałą grafiką oraz dużą ilością
skomplikowanych zagadek logicznych. Poniższy tekst powstał w oparciu o odświeżoną graficznie
wersję programu, zatytułowaną Myst Masterpiece Edition, a znajdziesz w nim dokładny opis
przejścia czekającej Cię przygody.
Zapraszam do lektury.
Karolina „Krooliq” Talaga
Strona: 3
Myst – Poradnik GRY-OnLine
Opis przejścia
M Y S T
Swoją przygodę rozpoczynasz na wyspie Myst - poświęć
Pamiętaj, że dysponujesz mapą (klawisze Alt+F8).
chwilę na jej zwiedzenie.
Przy ośmiu lokacjach zauważysz przełączniki: w porcie,
przy zatopionym mechanizmie,
obok planetarium,
obok statku kosmicznego,
Strona: 4
Myst – Poradnik GRY-OnLine
na palcu z ośmioma filarami,
obok drewnianej chatki
przy generatorze,
oraz wieży z zegarem. Na razie nie możesz się dostać
jedynie do przełącznika przy wieży z zegarem, natomiast
pozostałe są dostępne, a skoro tak, to nie zaszkodzi ich użyć
:-).
Gdy już zapoznasz się z wszelkimi lokacjami, skieruj się do
Zauważysz kartkę, podnieś ją i przeczytaj. To list od Atrusa
planetarium i rozejrzyj po trawie.
do Catherine.
Strona: 5
Myst – Poradnik GRY-OnLine
Znajdziesz się w pomieszczeniu z projektorem. Kliknij na
przycisk, lecz nic wielkiego się nie wydarzy.
Teraz wróć do portu i przejdź przez te drzwi.
Obróć się w stronę schodów. Na ścianie po lewej stronie wisi
To lista komend dla projektora. Z ciekawości możesz je
jakaś kartka.
wypróbować…
U góry po lewej stronie przy liście komend zauważysz mały
zielony przycisk. Naciśnij go, a Twoim oczom ukaże się
panel. Wprowadź interesującą Cię komendę (np. liczbę 67),
zatwierdź ją czerwonym przyciskiem, obróć się do projektora
Gdy już zaspokoisz swoją ciekawość, przypomnij sobie, co
było napisane w liście Atrusa do Catherine. Acha… osiem
przełączników. Czas wypróbować tę liczbę. Otwórz panel,
wprowadź liczbę 08, zatwierdź ją czerwonym przyciskiem
i włącz go.
Strona: 6
Myst – Poradnik GRY-OnLine
i włącz projektor.
Nadszedł czas, aby wybrać się do biblioteki.
Wysłuchaj wiadomości od Atrusa.
Podejdź do półki z książkami i zacznij je przeglądać.
Większość z nich jest spalona, tylko pięć ksiąg nadaje się do
czytania.
Cztery z nich to dzienniki Atrusa: jeden z podróży do
Natomiast piąta księga zawiera jakieś dziwne kody i na razie
Channelwood Age, drugi z Selenitic Age, trzeci z Stoneship
nie musisz sobie nią zawracać głowy.
Age, a czwarty z wizyty w Mechanical Age.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :