Max Payne to rewolucyjna gra akcji TPS powstała przy współpracy zespołów Remedy i 3D Realms. W grze wcielamy się w rolę tajnego agenta, ściganego przez wszystkie służby specjalne świata po tym jak posądzono go o zabicie własnego szefa.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Część I - Rozdział 1
-Część I - Rozdział 2
-Część I - Rozdział 3
-Część I - Rozdział 4
-Część I - Rozdział 5
-Część I - Rozdział 6
-Część I - Rozdział 7
-Część I - Rozdział 8
-Część I - Rozdział 9
-Część II - Rozdział 1
-Część II - Rozdział 2
-Część II - Rozdział 3
-Część II - Rozdział 4
-Część II - Rozdział 5
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 23
Informacja o grze
Utrzymana w mrocznych klimatach noir widowiskowa strzelanka TPP. Wcielamy się w rolę tytułowego Maxa Payne, tajniaka pracującego agencji ds. narkotyków, ściganego przez wszystkie służby specjalne świata po tym jak posądzono go o zabicie własnego szefa.
Gra Max Payne, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GBA. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny opis przejścia GRY-OnLine do gry
Max Payne
autor: Marcin „Fajek” Hajek
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Max Payne – Opi
s przejścia GRY-OnLine
S P I S T R E Ś C I
Wprowadzenie _________________________________________________________ 3
Część I - Rozdział 1 _____________________________________________________ 4
Część I - Rozdział 2 _____________________________________________________ 7
Część I - Rozdział 3 ____________________________________________________ 10
Część I - Rozdział 5 ____________________________________________________ 14
Część I - Rozdział 6 ____________________________________________________ 16
Część I - Rozdział 7 ____________________________________________________ 18
Część I - Rozdział 8 ____________________________________________________ 20
Część I - Rozdział 9 ____________________________________________________ 22
Część II - Rozdział 1 ___________________________________________________ 23
Część II - Rozdział 2 ___________________________________________________ 24
Część II - Rozdział 3 ___________________________________________________ 26
Część II - Rozdział 4 ___________________________________________________ 29
Część II - Rozdział 5 ___________________________________________________ 30
Część III - Rozdział 1___________________________________________________ 32
Część III - Rozdział 2___________________________________________________ 34
Część III - Rozdział 3___________________________________________________ 36
Część III - Rozdział 4___________________________________________________ 39
Część III - Rozdział 5___________________________________________________ 41
Część III - Rozdział 6___________________________________________________ 43
Część III - Rozdział 7___________________________________________________ 45
Część III - Rozdział 8___________________________________________________ 48
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
www.gry-online.pl
Max Payne – Opis przejścia GRY-OnLine
Wprowadzenie
Max Payne to gra z gatunku TPS – Third Person Shooter. W zasadzie poza fabułą nie różnie się
niczym od takich gier jak Tomb Raider czy Rune. Jedyną innowacją (pomijając grafikę) jest dodanie
tzw. „trybu zwolnienia”. Jest to po prostu zwolnienie czasu na życzenie gracza. Najczęściej
wykorzystujemy je podczas atakowania przeciwnika, gdyż łatwiej wtedy jest trafić i wykonać
skomplikowane manewry. Poniżej kilka podstawowych rad, które być może pomogą Wam w grze:
1. Zawsze sprawdzaj zawartość wszelkiego rodzaju szafek, skrytek, szuflad, skrzyń. Zazwyczaj
kryją się w nich apteczki (tzw. Painkillers), amunicja, granaty.
2. Staraj się rozwalać kartonowe pudła, bo również można w nich znaleźć powyższe przedmioty,
najlepiej „gaz-rurką” lub kijem bejsbolowym, aby nie tracić amunicji
3. Wykorzystuj dostępną broń w zależności od sytuacji. Np. Desert Eagle jest bardzo celny i
zarazem ma ogromną siłę ognia, idealny na pojedynczych przeciwników nieco oddalonych od
Ciebie. Z kolei UZI i shotguna raczej powinno się stosować na krótkie dystanse. Zastosowanie
karabinu snajperskiego jest chyba jasne.
4. Jeżeli nad głową Maxa pojawia się wykrzyknik, oznacza to, że jest coś do zrobienia w tym
miejscu. Np. należy odebrać telefon, strzelić w coś, wysadzić, itp.
To porady bardo ogólne. Podczas kilku pierwszych minut gry każdy już będzie wiedział „co i jak”.
Tak więc zapraszam do solucji.
Strona: 3
www.gry-online.pl
Max Payne – Opis przejścia GRY-OnLine
Część I - Rozdział 1
1. Grę zaczynamy na dachu
biurowca... Ale dlaczego akurat
tutaj? I skąd się wzięła broń w
moim ręku i ta cała policja?
4. Moja żona... Dlaczego mi to
zrobiłeś, dlaczego??? Umarła w
moich ramionach
2. Aby wszystko stało się jasne,
musimy cofnąć się o 3 lata, kiedy
to pewnego popołudnia wróciłem
zmęczony do domu rad, że
zobaczę moją żonę i dziecko...
3. Coś jest nie tak... Wbiegam na
górę, wtem w drzwiach od
dziecięcego pokoju staje dwóch
bandziorów, wyciągam moją
Berettę i usuwam ich z drogi. Na
łóżeczku leży moja zakrwawiona
córeczka. Nie żyje. Boże,
nieeeee........ Otwieram drzwi od
sypialni i rozwalam ostatniego
bandziora.
5. Przez prawie 3 lata
6. Wysiadłem i poszedłem do
dochodziłem, kto i dlaczego zabił
moją rodzinę. Teraz jest szansa
abym się tego dowiedział. Muszę
się spotkać z Alexem na stacji
metra, bo ma dla mnie jakieś
informacje.
toalety.
7. Co tu się stało? Co robi ta krew
na ścianach i podłodze?
8. Ktoś zamordował strażnika.
Sprawdziłem szafki i znalazłem
trochę amunicji i apteczek.
9. Wychodząc z toalety,
spostrzegłem, że na peronie kręci
się 2 bandziorów. To pewnie oni
załatwili strażnika.
Strona: 4
www.gry-online.pl
Max Payne – Opis przejścia GRY-OnLine
13. Podążam korytarzem. Po
lewej stronie za kratami czai się
bandzior. Skręcam w prawo na
kolejny peron.
10. Wyciągam moją Berettę...
11. Sprawa załatwiona. Podnoszę
broń i idę szukać Alexa...
Schodami na górę...
12. Zza rogu słyszę rozmowę i
odgłosy strzałów. Wyskakuję
opróżniając magazynek.
14. Odjeżdża jakiś pociąg. Na
peronie nie widzę nikogo. Kieruję
15. W korytarzu kręci się facet ze
strzelbą. Jednak mój Desert Eagle
się w lewo.
był nieco szybszy i nieco
skuteczniejszy.
16. Cholera, aby tam się dostać
potrzebny jest jakiś kod. Trudno,
17. Kolejny peron. Wyskoczyłem i
z zaskoczenia załatwiłem jednego
schodzę na dół schodami.
gościa. Nie zauważyłem, że za
plecami mam kolejnego i to ze
strzelbą. Było gorąco, ale jakoś
dałem sobie radę. Skierowałem się
do drzwi gdzie zniknęła postać.
18. Było ciemno, więc działałem
trochę na wyczucie. Efekt? Dwa
trupy. Na koniec sprawdzam
szafki, w których jest kilka sztuk
amunicji.
19. Z pomieszczenia wiódł
korytarz, który jak się okazało był
zamknięty. Krat nie dało się
ruszyć. Trudno wracam na peron i
ruszam w przeciwną stronę.
20. Staję przed drzwiami do
pomieszczenia Tylko dla
personelu . Lepiej uważać, bo
nigdy nic nie wiadomo.
21. Nie myliłem się! Jakiś gość
trzymał koniec lufy przy głowie
faceta z obsługi stacji. Wyjaśniłem
temu pierwszemu, że popełnił
błąd. Oczywiście przy pomocy
Desert Eagla.
Strona: 5
www.gry-online.pl
Max Payne – Opis przejścia GRY-OnLine
22. Okazało się, że facet z obsługi
zna kod do drzwi gdzie nie mogłem
się dostać. Biegniemy tam razem.
23. Ledwie wpisał kod, drzwi się
otworzyły i kilka strzałów z
pomieszczenia powaliły strażnika.
Dobrze, że w porę odskoczyłem.
24. Wpadam szturmem do
pomieszczenia. 2 Strzały ze
strzelby nie załatwiają sprawy.
Chowam się za pulpitem,
przeładowuję i kolejne 2 trupy. Nie
mam pojęcia skąd ich się tylu
bierze.
25. Za drzwiami po prawej stronie
znajduje się pomieszczenie
kontrolne. Wciskam przycisk po
lewej, dzięki czemu prąd znowu
jest w trakcji.
26. Wracam na peron i podchodzę
do stojącego pociągu. Wsiadam.
27. Przekręcam zawór i pociąg
zaczyna się poruszać. Hehe, nigdy
nie byłem motorniczym.
28. Kilkaset metrów dalej,
rozpędzony skład trafia na
barykadę, która zostaje
zniszczona. Na szczęście wychodzę
z tego bez szwanku.
29. Ledwie wydostałem się ze
sterty gruzu, gdy koło uszu
przeleciało mi kilka pocisków.
Wyciągnąłem dwie Beretty (tą
druga zabrałem takiemu gościowi,
co już jej nie potrzebował) i
zlikwidowałem źródła zagrożenia.
Było ich ze 4. Wchodzę do tunelu
po lewej stronie.
30. Drzwi. Ale dokąd? Chyba
prowadzą do opuszczonej części
stacji...
Strona: 6
www.gry-online.pl
Max Payne – Opis przejścia GRY-OnLine
Część I - Rozdział 2
1. Za tymi zardzewiałymi drzwiami
są jakieś korytarze. To chyba
opuszczona i zamknięta część
metra. Chwileczkę... Słyszę jakieś
głosy za rogiem...
2. Tak jak myślałem, ta sama
banda, która sterroryzowała całą
stację. Ale co oni robią w tej
części? W każdym razie tych
dwóch już nic nie powie.
4. Tak myślałem, że tutaj na mnie
zaczeka. Co z tego, że byłem
5. To chyba najniżej położona
część stacji. Woda sięga mi do
sprytniejszy jak i tak wpadłem do
kostek. Jest jakieś światło, ale są
tego kanału z wodą.
też koledzy z bronią.
3. Za każdym razem, gdy
wchodzę do kolejnego
pomieszczenia, robię to tak jakby
za drzwiami stał ktoś, kto chce
mnie zastrzelić. I zazwyczaj się nie
mylę. Jednego załatwiłem, jednak
drugi zwiał.
6. Jednego na szczęście
załatwiłem z zaskoczenia (strzał w
plecy zawsze jest zaskakujący),
jednak z tymi dwoma musiałem się
pobawić nieco dłużej.
7. O rany... Co to za eksplozja? O
8. Wszędzie światła. Przed chwilą
9. Idąc naprzód usłyszałem
mało strop się nie zawalił. Co
najmniej jakby ktoś zdetonował
porządną porcję dynamitu.
ktoś tu chyba był...
kłótnię. Zakradłem się i schowałem
za skrzyniami, czekając na rozwój
wypadków... I nagle jeden z
bandziorów zastrzelił drugiego! Dla
mnie to tylko jeden przeciwnik
mniej.
Strona: 7
www.gry-online.pl
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Max Payne - poradnik do gry
Autor: 'Fajek'
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :