
Autor: | Jacek Wójcik, Tomasz Dąbrowski, Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski, Katarzyna Majchrzak, Piotr Masiukiewicz, Piotr Polański, Sylwia Sobolewska | Liczba stron: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN | Język publikacji: | polski |
ISBN: | 9788301160678 | Data wydania: | |
Kategoria: | ebooki >> biznes >> bankowość i finanse |
Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być
spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne
kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi
konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich
klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż
nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski lub ujemny, do krajów
o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają
się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w
ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w
stylu życia i nabywania.
Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację
popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa.
Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem
autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI
wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce.
Książka adresowana jest do:
wyższej i średniej kadry menedżerskiej,
- członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób
odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw,
- słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania
wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością
klienta,
- studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry
akademickiej.
Autorzy książki są pracownikami Katedry Marketingu Szkoły Głównej
Handlowej w Warszawie oraz wykładowcami na Studiach Podyplomowych
Zarządzanie Wartością Klienta.
Wydawnictwa Profesjonalne PWN to nowoczesne
publikacje napisane przez najlepszych praktyków biznesu oraz wybitnych
naukowców z polskich i zagranicznych uczelni.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Gdzie kupić całą publikację:
Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa
Autor: Jacek Wójcik, Tomasz Dąbrowski, Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski, Katarzyna Majchrzak, Piotr Masiukiewicz, Piotr Polański, Sylwia Sobolewska
Autor: Jacek Wójcik, Tomasz Dąbrowski, Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski, Katarzyna Majchrzak, Piotr Masiukiewicz, Piotr Polański, Sylwia Sobolewska
Sklep
Format
Cena