Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00485 016589 15998855 na godz. na dobę w sumie

kategoria: ebooki >> komputery i informatyka
>>

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +39
Książki o karierze w branży IT do 60% taniej
2018-07-12
Scenariusze animacyjne - ebook/epub
Scenariusze animacyjne - ebook/epub
Zuzanna Skonieczna
Ridero

Scenariusze animacyjne jest to zbiór 24 propozycji na zabawę tematyczną dla grup w różnym przedziale wiekowym. Zawsze można dobrać poziom wiedzy pod daną grupę wiekową. Książka powstała po to, by pomóc w organizacji zabaw zarówno w szkole jak i w domu czy na wyjeżdzie.

2017-12-21
Nieoficjalny podręcznik gracza League of Legends - ebook/pdf
Nieoficjalny podręcznik gracza League of Legends - ebook/pdf
Beata Atłas-Leśniewicz, Krzysztof Kopel-20%
Helion

Graj i zwyciężaj ze swoją drużyną!

  • Wejście w świat gry, czyli przygotowanie do walki
  • Jak grać, czyli punktacja, możliwości i specjalizacje
  • Jak być naprawdę dobrym graczem, czyli garść zaawansowanych taktyk

League of Legends to jedna z najlepszych, najbardziej inspirujących darmowych gier online. Jeśli sięgasz po ten podręcznik, na pewno wiesz już, co jest istotą tej gry: internetowa walka dwóch drużyn w czasie rzeczywistym...

2017-04-10
OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D - książka
OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D - książka
Janusz Ganczarski
Helion

OpenGL na scenę!

  • Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, żeby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej biblioteki
  • Programowanie w Open GL, czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu
  • Bez matmy ani rusz, czyli jak zaprząc geometrię i arytmetykę do pracy przy scenie
Darmowa biblioteka OpenGL jest świetnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnych platformach...

2017-03-29
World of Tanks. Stwórz armię niszczycieli i rzuć się w wir walki! - ebook/pdf
World of Tanks. Stwórz armię niszczycieli i rzuć się w wir walki! - ebook/pdf
Mateusz Spałek
Helion

Nie daj się trafić — ustrzel przeciwnika!

  • Parametry techniczne i czynności początkowe — czyli zanim zaczniesz grę
  • Francuski? Niemiecki? Brytyjski? — czyli jak wybrać najlepszy czołg
  • No to gramy! — czyli o czym trzeba wiedzieć, by osiągnąć mistrzowski poziom 



Gry wojenne, zwłaszcza strategiczne, zawsze cieszyły się wielkim zainteresowaniem rasowych komputeromaniaków...









2017-02-22
Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier - książka
Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier - książka
Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler
Helion
Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi...








2016-12-02
Unity. Przepisy na interfejs gry - ebook/pdf
Unity. Przepisy na interfejs gry - ebook/pdf
Francesco Sapio-40%
Helion

Ponad 60 przepisów pomocnych w budowaniu kunsztownych i profesjonalnych interfejsów, dzięki którym gry mogą stać się atrakcyjniejsze.

Umiejętność projektowania i implementacji interfejsów użytkownika jest szczególnie ważna dla programistów gier. Aby gra mogła porwać i wciągnąć gracza po uszy, jej interfejs musi być zarówno funkcjonalny, jak i przyjemny dla oka. Idealnym narzędziem do tworzenia gier jest Unity: program...



2016-05-04
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII - ebook/pdf
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII - ebook/pdf
Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel-40%
Helion
Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonałym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje się znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniającymi się parametrami. Często jest wykorzystywany do pisania gier komputerowych. Daje możliwość tworzenia świetnej grafiki na wiele różnych...



2015-11-03
Nie tylko Wiedźmin - ebook/epub
Nie tylko Wiedźmin - ebook/epub
Marcin Kosman
Wydawnictwo Open Beta
Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Twórcy, którzy swoje pierwsze hity programowali 20 lat temu po lekcjach na komputerze kolegi, dziś produkują gry bawiące cały świat. Przedsiębiorcy, którzy w niemowlęcym okresie III RP kopiowali cudze gry za pieniądze na...


2015-09-01
Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw - ebook/pdf
Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw - ebook/pdf
Jakub Porzycki, Urszula Łukasik-20%
Helion

Własna gra komputerowa? To musi się udać!

  • Podstawowe polecenia
  • Proste problemy programistyczne i własne bloczki
  • Twoja pierwsza gra komputerowa ze Scratchem
Jeśli sięgasz po tę książkę, na pewno uwielbiasz gry komputerowe i zastanawiasz się, jak samodzielnie stworzyć własną. Albo masz już gotowy pomysł i szukasz sposobów na jego realizację. Ta książka będzie dla Ciebie idealnym przewodnikiem na start...

2015-05-20
Wiedźmin: Kompendium o świecie gier - ebook/pdf
Wiedźmin: Kompendium o świecie gier - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Agora SA
Zanurkuj w głąb świata bestii i ich łowców. Wierni kompani Geralta zabiorą Cię w fascynującą podróż po zapierającym dech w piersiach uniwersum „Wiedźmina”.

Piękny, ilustrowany przewodnik oprowadzi Cię po niezwykłych lokalizacjach, przekaże Ci dogłębną wiedzę o śmiertelnie groźnych bestiach, które je zamieszkują, i zabójczym uzbrojeniu, dzięki któremu można je pokonać...

Triki dla minecraftersów - ebook/epub
Triki dla minecraftersów - ebook/epub
Megan Miller
Wilga
Przed wami zbiór sztuczek i trików do stosowania w kultowej grze, która ma miliony fanów na całym świecie. Uwaga, uwaga – nie przegapcie tej okazji!

Przed Wami wersja poradnika bardzo znanej gry Minecraft. Jeśli jeszcze nie poznaliście uroków tej gry, to właśnie macie okazję. Stwórz swój własny świat, buduj domy, drogi, wieżowce, całe miasta lub twórz zgodnie z naturą...

2015-04-25
Farming Simulator. Podręcznik gracza - ebook/pdf
Farming Simulator. Podręcznik gracza - ebook/pdf
Jakub Danowski, Bartosz Danowski
Helion

Zasiej ziarno i czekaj na plony!

  • Poznaj wymagania sprzętowe i warunki wyjściowe Farming Simulator i zostań wirtualnym farmerem
  • Wybierz specjalizację i zorientuj się w rozległych możliwościach działania w ramach rolniczej krainy
  • Stwórz „swoje miejsce na Ziemi” i naucz się je upiększać i unowocześniać
Budowa, utrzymanie i unowocześnianie własnej farmy to naprawdę ciężkie i odpowiedzialne zadanie...

2015-01-31
Unity. Przewodnik projektanta gier - ebook/pdf
Unity. Przewodnik projektanta gier - ebook/pdf
Mike Geig-40%
Helion

24 h do własnej gry!


Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo...




2014-09-26
Minecraft. Kompendium gracza - ebook/pdf
Minecraft. Kompendium gracza - ebook/pdf
Stephen O'Brien-40%
Helion

Twój podręcznik budowniczego!

Minecraft to gra, która podbiła serca milionów graczy. Jest idealna dla użytkowników różnych platform — komputerów osobistych, konsol oraz telefonów. Co zadecydowało o sukcesie tej gry? Otwarty świat, w którym gracze są ograniczeni tylko własną wyobraźnią, oraz możliwość budowania w nim dowolnych konstrukcji to atuty Minecrafta. O jego popularności niech świadczy pojawienie się na rynku wydawniczym...

2014-07-10
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash - książka
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash - książka
Dev Ramtal, Adrian Dobre-25%
Helion

Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!

Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek z naszą intuicją - lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces...

2014-06-28
Wybuchające Beczki: Zrozumieć Gry Wideo - ebook/epub
Wybuchające Beczki: Zrozumieć Gry Wideo - ebook/epub
Krzysztof Gonciarz-8%
Self Publishing

'Lektura obowiązkowa' – Onet.pl
'Pierwsza jaskółka zmiany myślenia o grach' - Newsweek
'Mówi o sprawach o wiele ważniejszych niż technologia' - Przekrój
'Gonciarz napisał książkę, jakby był mistrzem w sieciowych strzelankach' - Gazeta Wyborcza

'Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo' to pierwsza w Polsce książka mocno
zachęcająca do patrzenia na gry jako coś więcej rozrywkę. Podejście autora - analityczne...

2014-05-26
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - książka
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - książka
Frank Luna-25%
Helion

Poznaj możliwości DirectX!

DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach...

2012-11-16
Android. Programowanie gier na tablety - książka
Android. Programowanie gier na tablety - książka
Jeremy Kerfs
Helion

Zacznij przygodę z grami dla tabletów!

Tablety z Androidem na pokładzie zdobywają coraz większą popularność. Jednym z powodów tego zjawiska jest niezwykle korzystny stosunek jakości i możliwości do ceny. Czy są jakieś inne? Oczywiście - ogromny wybór przydatnych aplikacji oraz atrakcyjnych gier. Duże ekrany i mocne, często wielordzeniowe procesory dają programistom pole do popisu...

2012-11-12
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x - książka
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x - książka
Will Goldstone
Helion

Stwórz w pełni funkcjonalne i profesjonalne gry 3D!

Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Środowisko Unity jest jednym z najczęściej używanych oraz najbardziej cenionych pakietów, pozwalających na projektowanie gier komputerowych. Może ono być wykorzystywane przez bardzo różnych użytkowników...

2012-08-17
Wprowadzenie do HTML5. Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier - książka
Wprowadzenie do HTML5. Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier - książka
Jeanine Meyer
Helion

Skuteczny sposób na HTML5!

Standard HTML5 umożliwia tworzenie nie tylko dynamicznych, multimedialnych stron WWW, ale także zaawansowanych aplikacji internetowych i gier. Do niedawna, żeby to osiągnąć, konieczna była instalacja dodatkowych rozszerzeń. Teraz można to zrealizować, korzystając tylko i wyłącznie z HTML-a, JavaScriptu i kaskadowych arkuszy stylów CSS... Jeśli chcesz szybko i przyjemnie poznać podstawowe założenia HTML5...

2012-04-20
Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC - książka
Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC - książka
Rob Miles
Helion

Każdy pasjonat gier komputerowych zadawał sobie czasem pytania typu: 'Niesamowite, jak oni to zrobili?' albo 'Jak można uzyskać taki efekt?'. A co się dzieje, jeśli to pytanie przychodzi do głowy programiście? Jego następną myślą zwykle jest: 'Muszę spróbować sam to zrobić!'. Na co czekasz? Dziś już nic nie stoi na przeszkodzie! Odkąd Microsoft udostępnił framework XNA, każdy może wymyślić i stworzyć swoją własną profesjonalną...


2012-03-12
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript - książka
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript - książka
Mario Andres Pagella
Helion

Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie...

2011-05-09
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka
Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipchak
Helion

Dowiedz się, jak tworzyć zapierające dech w piersiach gry 3D i efektowne, trójwymiarowe wizualizacje!

  • Jak sprawnie tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować?
  • Jak napisać własne programy, korzystając z biblioteki OpenGL i języka GLSL?
  • Jak programować grafikę na urządzenia przenośne, takie jak iPhone, iPod czy iPad?

Po prawie dwudziestu latach na rynku biblioteka OpenGL jest dziś wiodącym API w dziedzinie programowania...

2010-11-29
Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II - książka
Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II - książka
Ernest Adams-25%
Helion

Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia
w dziedzinie gier komputerowych!

  • Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział?
  • Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej?
  • Jak zmierzyć grywalność gry?

Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało...

2007-11-23
J2ME. Tworzenie gier - książka
J2ME. Tworzenie gier - książka
Janusz Grzyb
Helion

Stwórz własną grę do telefonu komórkowego

  • Poznaj technologię J2ME
  • Zaprojektuj interfejs użytkownika dla gry
  • Zaimplementuj mechanizmy wyświetlania grafiki 3D

Współczesne telefony komórkowe przestały być urządzeniami wykorzystywanymi wyłącznie do prowadzenia rozmów i wysyłania wiadomości SMS. Można je dziś stosować do wielu innych celów -- pełnią rolę notatników...

2005-06-13
OpenGL. Leksykon kieszonkowy - książka
OpenGL. Leksykon kieszonkowy - książka
Andrzej Orłowski
Helion

Biblioteka OpenGL to narzędzie służące do tworzenia realistycznej grafiki trójwymiarowej w programach. Możliwości OpenGL możemy dziś podziwiać w grach komputerowych, animacjach, wizualizacjach i filmowych efektach specjalnych. Większość publikacji dotyczących biblioteki OpenGL przedstawia ją w kontekście języka C++, z poziomu którego faktycznie jest najczęściej wykorzystywana. Jednakże wielu programistów...

2004-12-16
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak
Helion

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D

  • Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
  • Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
  • Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D

OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą...


2004-06-23
Flash MX 2004. Tworzenie gier - książka
Flash MX 2004. Tworzenie gier - książka
Krzysztof Pasek
Helion

Wszyscy wiedzą, że Flash jest doskonałym narzędziem do tworzenia serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Jednak na tym jego możliwości się nie kończą. Chcesz się przekonać, co jeszcze można zrobić za pomocą Flasha? Połącz pracę z rozrywką i stwórz własną grę! Opracuj scenariusz, zaprojektuj plansze oraz obiekty i napisz kod. Nie musisz wcale opanowywać skomplikowanych środowisk programistycznych i rozbudowanych aplikacji...


2004-04-08
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty - książka
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty - książka
Andre LaMothe
Helion

Swoje triki zdradzą Ci prawdziwi guru ze świata twórców gier

Tworzenie gier 3D wymaga opanowania nie tylko języka programowania, ale także wielu innych dziedzin wiedzy -- analizy matematycznej, rachunku macierzowego i wektorowego oraz geometrii. Oczywiście każda z tych nauk została już opisana w dziesiątkach tomów. Książka, którą trzymasz w ręce, zawiera wszystkie informacje niezbędne do stworzenia gry 3D działającej w środowisku...


2003-10-30
OpenGL. Ćwiczenia - książka
OpenGL. Ćwiczenia - książka
Waldemar Pokuta
Helion

Biblioteka OpenGL to zestaw procedur graficznych, których możemy używać w rozmaitych językach programowania dla różnych systemów operacyjnych. Jest to ogólnie uznany standard -- jego znajomość to podstawa do zajmowania się grafiką komputerową.

Książka przedstawia jedynie fragment możliwości OpenGL, wystarczający jednak, by rozpocząć przygodę z programowaniem grafiki trójwymiarowej...

Pokaż więcej...